Ja, die moet je echt zoeken inderdaad, maar wil je dat je chat een wezenlijk en serieus bijdragend item wordt aan het geheel, dan zul je daar dus wat moeite voor moeten doen, ik hoop ook dat Johan dat niet onderschat of zich er met een Jantje van Leiden van af maakt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens, maar waar vind je mensen die bereid zijn die taak op zich te nemen. En ja, was er destijds niet die Hansie die er een gigantische puinhoop van maakte?
Dank. Als we nu ook eens die stream erbij krijgen, dan zijn we helemaal tevreden.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:03 schreef pullup het volgende:
En ik ben blij dat je de auteur van de OP vermeld
Ik denk dat het heel moeilijk gaat worden. Hé, onze pullup zou wel een goede kandidaat zijn! En ach, als het niks is, schuif je die chat gewoon uit beeld; ik wil rustig urenlang naar een boeddhabeeldje kunnen kijken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, die moet je echt zoeken inderdaad, maar wil je dat je chat een wezenlijk en serieus bijdragend item wordt aan het geheel, dan zul je daar dus wat moeite voor moeten doen, ik hoop ook dat Johan dat niet onderschat of zich er met een Jantje van Leiden van af maakt.
En Hansie was, alhoewel op zich best een aardige vent, inderdaad één van de totaal ongeschikten om te modereren!
Ik zou er geknipt voor zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel moeilijk gaat worden. Hé, onze pullup zou wel een goede kandidaat zijn! En ach, als het niks is, schuif je die chat gewoon uit beeld; ik wil rustig urenlang naar een boeddhabeeldje kunnen kijken.
Meld je aan, t0nja weet vast de weg welquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou er geknipt voor zijn inderdaad.
Ik zal het vragen, mijn enige eis is dat er geen overleg is over mijn gevolgde beleid.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Meld je aan, t0nja weet vast de weg wel
Oeh, een strenge meester.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal het vragen, mijn enige eis is dat er geen overleg is over mijn gevolgde beleid.
Ik kan klein beginnen en eerst eens die chat van Tonja gaan modden als proeve van bekwaamheid.quote:
Ik weet niet of je een grapje maakt, maar ik vind 't een goed idee. Zeker die tekenchat moet leuk verlopen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:18 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan klein beginnen en eerst eens die chat van Tonja gaan modden als proeve van bekwaamheid.
Hmm, een beetje een grapje want ik heb geen idee of Tonja dat wat vind maar inderdaad die teken chat heeft in ieder geval een chat nodig waar bij voorkeur zo veel mogelijk mensen vrij moeten kunnen participeren.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet of je een grapje maakt, maar ik vind 't een goed idee. Zeker die tekenchat moet leuk verlopen.
Pullup, nèhhh, dan lig ik er na 4 posts af. Types als Gert en Sp3c, die heb je nodig, niet te veel hangend op regeltjes en knopjes, maar meer met een natuurlijke autoriteit opererend, elastisch met grenzen. Over Sp3c worden wij het volgens mij vast niet eensquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel moeilijk gaat worden. Hé, onze pullup zou wel een goede kandidaat zijn! En ach, als het niks is, schuif je die chat gewoon uit beeld; ik wil rustig urenlang naar een boeddhabeeldje kunnen kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk als Ton haar tekensjat uit de hand loopt ze zelf wel een ban zet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmm, een beetje een grapje want ik heb geen idee of Tonja dat wat vind maar inderdaad die teken chat heeft in ieder geval een chat nodig waar bij voorkeur zo veel mogelijk mensen vrij moeten kunnen participeren.
T0nja heeft haar eigen chat, bij de stream van de beroemdheden Loes en Har, ook onder de inlogknop. Dus de kans is groot dat ze heel blij zou zijn met een mod.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Hmm, een beetje een grapje want ik heb geen idee of Tonja dat wat vind maar inderdaad die teken chat heeft in ieder geval een chat nodig waar bij voorkeur zo veel mogelijk mensen vrij moeten kunnen participeren.
Maar dan kan ze niet tekenen tegelijkertijdquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik denk als Ton haar tekensjat uit de hand loopt ze zelf wel een ban zet.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Pullup, nèhhh, dan lig ik er na 4 posts af. Types als Gert en Sp3c, die heb je nodig, niet te veel hangend op regeltjes en knopjes, maar meer met een natuurlijke autoriteit opererend, elastisch met grenzen. Over Sp3c worden wij het volgens mij vast niet eens
Niet eens worden over sp3c? Het staat me even niet helder voor de geest hoe jij met hem verkeert, maar ik vind 'm een prima mod, en verder is ie enorm grappig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga voor pullup.
dat is waar, nou ik zou zeggen neem contakt met Tonja opquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:25 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar dan kan ze niet tekenen tegelijkertijd
Okee, my mistake, ik heb jou je wel eens zien irriteren aan het gedrag van sp3c in de FB kan ik me volgens mij herinneren en daaruit trok ik een voorzichtige en dus te voorbarige conclusie. We zijn het eensquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Niet eens worden over sp3c? Het staat me even niet helder voor de geest hoe jij met hem verkeert, maar ik vind 'm een prima mod, en verder is ie enorm grappig.
Ik ga voor pullup.
Dan was het vast niet erg, want ik herinner me er niets meer vanquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:30 schreef Jian het volgende:
[..]
Okee, my mistake, ik heb jou je wel eens zien irriteren aan het gedrag van sp3c in de FB kan ik me volgens mij herinneren en daaruit trok ik een voorzichtige en dus te voorbarige conclusie. We zijn het eens
[..]
Pullup, nèhhh, dan lig ik er na 4 posts af. Types als Gert en Sp3c, die heb je nodig, niet te veel hangend op regeltjes en knopjes, maar meer met een natuurlijke autoriteit opererend, elastisch met grenzen. Over Sp3c worden wij het volgens mij vast niet eens
Ik zou niet weten waarom je er na 4 posts af zou liggen hoor maar Gert en spek zijn natuurlijk heeuuul goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Wat ik al zei, een te voorbarige conclusie aan de hand van een "incident" waarschijnlijk. Maar ik had het ook meer over het type.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan was het vast niet erg, want ik herinner me er niets meer van
Ohh, maar dan heb je mijn zegen hoor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:31 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom je er na 4 posts af zou liggen hoor maar Gert en spek zijn natuurlijk heeuuul goed.
Misschien zaten we elkaar te pesten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat ik al zei, een te voorbarige conclusie aan de hand van een "incident" waarschijnlijk. Maar ik had het ook meer over het type.
Whût alleen maar ijshockey? die reller popt overal op waar het écht gezellig is.. ik zeg maarquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien zaten we elkaar te pesten.
Maar sp3c zou overkill zijn voor zo'n chat. Bovendien gaat het dan alleen nog maar over ijshockey.
Het is zijn chat, dus ik ga ervan uit dat het door hem of in ieder geval uit zijn naam gebeurd is.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:35 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Het was niet mijn idee hoor, geen idee of Vlem er zelf wel van weet.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is zijn chat, dus ik ga ervan uit dat het door hem of in ieder geval uit zijn naam gebeurd is.
Dat zeggende... Als Alsido er ook weer is sluit ik niet uit dat hier sprake is van het fenomeen 'eigen beleid van ondergeschikten':)
En om even een inmiddels wereldberoemde UstreamChatter te citeren. .die helaas overigens nergens meer aan de bak komt.. "aannames aannames"quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is zijn chat, dus ik ga ervan uit dat het door hem of in ieder geval uit zijn naam gebeurd is.
Dat zeggende... Als Alsido er ook weer is sluit ik niet uit dat hier sprake is van het fenomeen 'eigen beleid van ondergeschikten':)
Weet hij uberhaupt dat er een chat is of is het een random u-streamkanaaltje gemaakt door een enthousiasteling?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, dat waren de chatters. Toegegeven, Hansie had de situatie soms niet geheel in de hand, maar de chatters maakten er een uienpan van.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:59 schreef Disana het volgende:
[..]
En ja, was er destijds niet die Hansie die er een gigantische puinhoop van maakte?
Natuurlijk waren het de chatters, maar Hansie was volgens mij behoorlijk in paniek.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, dat waren de chatters. Toegegeven, Hansie had de situatie soms niet geheel in de hand, maar de chatters maakten er een uienpan van.
Helemaal mee eens. Hans moet gewoon lekker 's nachts plaatjes blijven draaien voor de nightowls op de chat, dat kon-ie goed en deed-ie graag.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, die moet je echt zoeken inderdaad, maar wil je dat je chat een wezenlijk en serieus bijdragend item wordt aan het geheel, dan zul je daar dus wat moeite voor moeten doen, ik hoop ook dat Johan dat niet onderschat of zich er met een Jantje van Leiden van af maakt.
En Hansie was, alhoewel op zich best een aardige vent, inderdaad één van de totaal ongeschikten om te modereren!
De resultaten uit het verleden zullen ook wel tot het heden zijn doorgedrongen denk je niet? Die onkundige sukkels hebben Vlem financieel zowat uitgekleed ..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Natuurlijk waren het de chatters, maar Hansie was volgens mij behoorlijk in paniek.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank. Als we nu ook eens die stream erbij krijgen, dan zijn we helemaal tevreden.
Ik weet niet zoveel meer van die tijd, ik herinner me vaag een grijzige man die voortdurend in paniek zat te bannen
Hij was er zelf bij natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De resultaten uit het verleden zullen ook wel tot het heden zijn doorgedrongen denk je niet? Die onkundige sukkels hebben Vlem financieel zowat uitgekleed ..
Tot 112 gebeld moest worden zag ik... ik neem aan dat Johan dat dit maal niet zo ver laat komenquote:
Johans ego is veel te groot om die chat op slot te zetten. Vierentwintig uur bewieroking is een lekker gevoel voor een hediamoerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:19 schreef Copycat het volgende:
Johan 'kennende' heeft-ie echt geen geen trek om veel tijd en energie in die chat te steken. Laat staan dat-ie op zoek gaat naar serieuze mods (uit welke visvijver?).
Daarom: alleen op relevante momenten, bij interactieve programma's (...) die chat aanslingeren en verder op slot. Zo'n bron van ruziemakerij kan dit initiatief anders in een mum van tijd nekken.
Om en bij 100%.(zie mijn vorige post)quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 21:20 schreef 5thencounter het volgende:
En hoe groot acht het mekkerende Fok-Vlem-volk hier dat Johan ook daadwerkelijk HIER gaat meelezen hoe er over zijn show gedacht wordt?
Geweldig, dat brengt hier gelijk een hoop elitair gezeik om zeepquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Om en bij 100%.(zie mijn vorige post)
Dat deed hij de vorige keer ook.
[..]
Ik ga voor Bommie als mod!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Inderdaad, "die chat interesseerde hem geen bal", maar hij wist altijd precies wat er gezegd wasquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Om en bij 100%.(zie mijn vorige post)
Dat deed hij de vorige keer ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |