Jij arrogante elitaire! Een beetje beslissen waar het hier wel of niet over mag gaan.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 01:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben wel blij dat het hier niet over de chat gaat.
Ik constateer slechts blijmoedig.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij arrogante elitaire! Een beetje beslissen waar het hier wel of niet over mag gaan.
Ja, Zwitserland of zoietsquote:Op woensdag 23 oktober 2013 08:16 schreef Jian het volgende:
Ik denk dat ik mezelf maar maar als mod ter beschikking ga stellen bij Johan, ik ben hartstikke neutraal, nou ja, in elk geval minimaal net zo onbevooroordeeld als pullup.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik constateer slechts blijmoedig.
Ik heb er trouwens nooit zoveel problemen mee om voor elite uitgemaakt te worden. Het zegt meer over degene die het roept dan over mij, vind ik.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 11:21 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Leer mij tussen jouw regels door lezen. Met je lettergrepen.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:37 schreef Jian het volgende:
Als ik mod word, dan weet ik nu al wie ik er bij voorbaat af kegel!
Jaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:37 schreef Jian het volgende:
Als ik mod word, dan weet ik nu al wie ik er bij voorbaat af kegel!
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja
En als ik in de sollicitatie commissie voor de toekomstige moderators van de Vlemmix chat zou zitten zou ik als minimale eis hebben dat de kandidaten minimaal Für Elise op de kontfluit konden spelen en er een YouTube special van zouden maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry op Piano is het veel mooier ,
Honesty is the best policy.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:41 schreef selam het volgende:
[..]Godver, het bestaat ook nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry op Piano is het veel mooier ,
The rain of your insults does not reach the umbrella of my indifference
Het klinkt onwaarschijnlijk nuquote:
Lachen dusquote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:53 schreef pullup het volgende:
[..]
Het klinkt onwaarschijnlijk numaar... nee.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:57 schreef Toverheks het volgende:
Nou Pullup, als jij nu leert kontfluiten en er een joetoepje van maakt en even hier neer zet, dan stem ik op jou als OpperMod op de Vlemsjat
Ho maar, ho maar, ho, ho, ho maar, we gaan er geen onzintopic van maken hèquote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja
En als ik in de sollicitatie commissie ........... voor de toekomstige moderators van de Vlemmix chat zou zitten zou ik als minimale eis hebben dat de kandidaten minimaal Für Elise op de kontfluit konden spelen en er een YouTube special van zouden maken.
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:12 schreef Jian het volgende:
[..]
Ho maar, ho maar, ho, ho, ho maar, we gaan er geen onzintopic van maken hè
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:24 schreef Jian het volgende:
Gisteren noemde je hem nog min of meer een elitair stuk vreten?!
Dat komt door zijn nickquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nou genoeg weer Pullup opgehemeld
Maak je nu een garpje of ben je dronken?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]Pullup en dat meen ik of hij nu wel of niet meeleest heb ik nooit op een sneer of wat dan ook betrapt.
ik maak nooit garpjes............ff wat anders, een bod van 118 miljoen voor Ronaldo, kon ik maar voetballenquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Maak je nu een garpje of ben je dronken?
Nou hoor je het eens van een anderquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Maak je nu een garpje of ben je dronken?
Jah, ik zie dingen die er niet zijnquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou hoor je het eens van een ander
Ik heb een glazen bolletje, dus zie altijd alles helder, ja tochquote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:55 schreef Jian het volgende:
[..]
Jah, ik zie dingen die er niet zijn...... dat, of heks ziet dingen niet, die er wel zijn
Zekerquote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik heb een glazen bolletje, dus zie altijd alles helder, ja toch
Gm. Jian ik denk dat je nog een tijd moet wachten op een teken van leven..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:49 schreef Jian het volgende:
Het is verder wat stil aan het Vlem-front, ik ben bang dat de stream nog wel even op zich zal laten wachten. Kom Johan, een klein teken van leven kunnen we goed gebruiken.
Levendig genoeg op de vlemchatquote:Op donderdag 24 oktober 2013 08:49 schreef Jian het volgende:
Het is verder wat stil aan het Vlem-front, ik ben bang dat de stream nog wel even op zich zal laten wachten. Kom Johan, een klein teken van leven kunnen we goed gebruiken.
Gohquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Levendig genoeg op de vlemchat
Is dat zo? ja, ik weiger mezelf aan te melden om mee te mogen lezen. Ik wacht wel even tot pullup daar de scepter zwaait en ze me niet meer weg kunnen pestenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:35 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Levendig genoeg op de vlemchat
Ik lees er wel, maar heb geen zin in ellende en ouwe koeien.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Is dat zo? ja, ik weiger mezelf aan te melden om mee te mogen lezen. Ik wacht wel even tot pullup daar de scepter zwaait en ze me niet meer weg kunnen pesten
Het *leeft* sávonds daar!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik denk ik kijk ook even maar er was al sinds gisterenavond niets meer gezegd. Wa'n leven!
quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]jij maakt nu echt een grapje of zoals Jian zou zeggen garpje
mag ik een teiltje
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]jij maakt nu echt een grapje of zoals Jian zou zeggen garpje
mag ik een teiltje
Stoer hoor...Een boute weigering en gelijkertijd een wens om er wel bij te willen zijn, maar wel met protectie..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Is dat zo? ja, ik weiger mezelf aan te melden om mee te mogen lezen. Ik wacht wel even tot pullup daar de scepter zwaait en ze me niet meer weg kunnen pesten
Dan log ik ff inquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:15 schreef pullup het volgende:
Nou ik zal zodirect als ik thuis ben even gaan proefmodden daar.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:15 schreef pullup het volgende:
Blind Gher, ben nog niet onder een andere naam daar geweest, geloof me op mijn woord.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als wát deze keer? dan zwaai ik effe..
Ohw wacht ik kijk effe...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Blind Gher, ben nog niet onder een andere naam daar geweest, geloof me op mijn woord.
Dat zeg ik tochquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
Sjee, ja zeg, wel een kolerelijst lang, maar je staat er er zowaar tussen..
De verlosser.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:15 schreef pullup het volgende:
Als je snel bent kan je dat miniscule stukje kletskoek van Pulletje nog meepakken...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:11 schreef Toverheks het volgende:
Goffer de goffer, heb ik Pullup gemist
Kan je nagaan hoe men nog steeds met stomheid is geslagen in het aangezicht van zoveel overmachtquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als je snel bent kan je dat miniscule stukje kletskoek van Pulletje nog meepakken...
ik ga wel ff zwaaien daarquote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:13 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als je snel bent kan je dat miniscule stukje kletskoek van Pulletje nog meepakken...
Die 22stuks nietszeggers zijn al weken in coma hoor, maar knap dat je dat in 92sec al doorhad..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe men nog steeds met stomheid is geslagen in het aangezicht van zoveel overmacht
Ja ik kwam om te lurken, niet om zelf de stilte te doorbreken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah,, je besteedde er wel twee hele minuten zag ik...
Diepzinnig stilzwijgen bewaren is hót op de chats tegenwoordig...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja ik kwam om te lurken, niet om zelf de stilte te doorbreken.
Ooooh. Had ik de betekenis van 'chat' toch verkeerd begrepen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Diepzinnig stilzwijgen bewaren is hót op de chats tegenwoordig...
Nou Pullup, je kans om je te bewijzen als trainee-mod!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
Nahh , het is goed dat je weg bent Mera, de pleuris breekt gelijk uit bij Vlem.. dat we je eruitgeschopt hebben en gevoeloos zijn.. jeetje
Ik kom daar zo de boel wel weer een beetje aanvegen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou Pullup, je kans om je te bewijzen als trainee-mod!
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kom daar zo de boel wel weer een beetje aanvegen.
Nahh, dat was maar een testje.. het is op de chat zo dood als op Vlems streamquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou Pullup, je kans om je te bewijzen als trainee-mod!
Mehquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh, dat was maar een testje.. het is op de chat zo dood als op Vlems stream
Dan zit jij toch op de verkeerde chat te kijkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh, dat was maar een testje.. het is op de chat zo dood als op Vlems stream
Neuh echt niet..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan zit jij toch op de verkeerde chat te kijken
Jij wilt gewoon niet dat er een mod komt rondneuzen, ouwe rellert!quote:
Een mod nodig? voor de Vlemchat?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon niet dat er een mod komt rondneuzen, ouwe rellert!
Dat duimpje omlaag maakt het afquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:13 schreef tonja het volgende:
Net even aan de Vlem gevraagd of de stream deze maand nog gaat lukken.
Deze maand gaat zeker niet meer lukken, hij is gisteren geopereerd (weet niet waaraan en het voelde ongepast om ernaar te vragen) heb hem beterschap gewenst en gezegd dat ie het rustig aan moet doen.
Hij hoopt nu dat het in november gaat lukken.
Geen idee scrut, zo erg volg ik het allemaal niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Die operatie... dat hing toch al een tijdje in de lucht? Ik herinner me nog iets van een fan die op z'n rug gesprongen was tijdens de vierdaagse. Meniscus of kruisbanden, zoiets.
Valt me een beetje van je tegen, ton.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Geen idee scrut, zo erg volg ik het allemaal niet.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Valt me een beetje van je tegen, ton.
Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat hij dat niet weetquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:41 schreef Disana het volgende:
Weet Johan wel dat in januari Utopia begint?
Een beetje concurrentie van John de Mol, daar lacht de Vlem om.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:41 schreef Disana het volgende:
Weet Johan wel dat in januari Utopia begint?
Ik vraag me dat af omdat er wel erg weinig tijd overblijft voor hem als hij nu pas over een tijd begint. Want ik verwacht toch wel dat de meeste streamers voor Utopia gaan kiezen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:42 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat hij dat niet weet
Als ik moet kiezen tussen doodhongerende mensen en een boeddhabeeldje, dan weet ik het welquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een beetje concurrentie van John de Mol, daar lacht de Vlem om.
Ik denk dat de echte hardcore streamer er best 2 tegelijk aankanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me dat af omdat er wel erg weinig tijd overblijft voor hem als hij nu pas over een tijd begint. Want ik verwacht toch wel dat de meeste streamers voor Utopia gaan kiezen.
3. Vergeet de stream van Oop niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat de echte hardcore streamer er best 2 tegelijk aankan
Petje af voor de mensen die dat lukt én die dan in beide COS'en posten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Vooral omdat er eentje waarschijnlijk weer geheel volgens de beproefde Alsido methode proppie vol zal worden geprogrammeerd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:44 schreef tonja het volgende:
[..]
kutquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
3. Vergeet de stream van Oop niet.
Heeft-ie eigenlijk een bar in dat spookhuis om urenlang in beeld te hebben?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Vooral omdat er eentje waarschijnlijk weer geheel volgens de beproefde Alsido methode proppie vol zal worden geprogrammeerd.
Mja, wat dat betreft uh....quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Vooral omdat er eentje waarschijnlijk weer geheel volgens de beproefde Alsido methode proppie vol zal worden geprogrammeerd.
Ja de bar van Soestdijk is al in Huissen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heeft-ie eigenlijk een bar in dat spookhuis om urenlang in beeld te hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |