Het *leeft* sávonds daar!quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik denk ik kijk ook even maar er was al sinds gisterenavond niets meer gezegd. Wa'n leven!
quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]jij maakt nu echt een grapje of zoals Jian zou zeggen garpje
mag ik een teiltje
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]jij maakt nu echt een grapje of zoals Jian zou zeggen garpje
mag ik een teiltje
Stoer hoor...Een boute weigering en gelijkertijd een wens om er wel bij te willen zijn, maar wel met protectie..quote:Op donderdag 24 oktober 2013 14:34 schreef Jian het volgende:
[..]
Is dat zo? ja, ik weiger mezelf aan te melden om mee te mogen lezen. Ik wacht wel even tot pullup daar de scepter zwaait en ze me niet meer weg kunnen pesten
Dan log ik ff inquote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:15 schreef pullup het volgende:
Nou ik zal zodirect als ik thuis ben even gaan proefmodden daar.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:15 schreef pullup het volgende:
Blind Gher, ben nog niet onder een andere naam daar geweest, geloof me op mijn woord.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:21 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als wát deze keer? dan zwaai ik effe..
Ohw wacht ik kijk effe...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Blind Gher, ben nog niet onder een andere naam daar geweest, geloof me op mijn woord.
Dat zeg ik tochquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
Sjee, ja zeg, wel een kolerelijst lang, maar je staat er er zowaar tussen..
De verlosser.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:15 schreef pullup het volgende:
Als je snel bent kan je dat miniscule stukje kletskoek van Pulletje nog meepakken...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 21:11 schreef Toverheks het volgende:
Goffer de goffer, heb ik Pullup gemist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |