quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kom daar zo de boel wel weer een beetje aanvegen.
Nahh, dat was maar een testje.. het is op de chat zo dood als op Vlems streamquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nou Pullup, je kans om je te bewijzen als trainee-mod!
Mehquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh, dat was maar een testje.. het is op de chat zo dood als op Vlems stream
Dan zit jij toch op de verkeerde chat te kijkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nahh, dat was maar een testje.. het is op de chat zo dood als op Vlems stream
Neuh echt niet..quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:47 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan zit jij toch op de verkeerde chat te kijken
Jij wilt gewoon niet dat er een mod komt rondneuzen, ouwe rellert!quote:
Een mod nodig? voor de Vlemchat?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon niet dat er een mod komt rondneuzen, ouwe rellert!
Dat duimpje omlaag maakt het afquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:13 schreef tonja het volgende:
Net even aan de Vlem gevraagd of de stream deze maand nog gaat lukken.
Deze maand gaat zeker niet meer lukken, hij is gisteren geopereerd (weet niet waaraan en het voelde ongepast om ernaar te vragen) heb hem beterschap gewenst en gezegd dat ie het rustig aan moet doen.
Hij hoopt nu dat het in november gaat lukken.
Geen idee scrut, zo erg volg ik het allemaal niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:32 schreef Scrutinizer het volgende:
Die operatie... dat hing toch al een tijdje in de lucht? Ik herinner me nog iets van een fan die op z'n rug gesprongen was tijdens de vierdaagse. Meniscus of kruisbanden, zoiets.
Valt me een beetje van je tegen, ton.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:34 schreef tonja het volgende:
[..]
Geen idee scrut, zo erg volg ik het allemaal niet.
quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Valt me een beetje van je tegen, ton.
Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat hij dat niet weetquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:41 schreef Disana het volgende:
Weet Johan wel dat in januari Utopia begint?
Een beetje concurrentie van John de Mol, daar lacht de Vlem om.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:41 schreef Disana het volgende:
Weet Johan wel dat in januari Utopia begint?
Ik vraag me dat af omdat er wel erg weinig tijd overblijft voor hem als hij nu pas over een tijd begint. Want ik verwacht toch wel dat de meeste streamers voor Utopia gaan kiezen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:42 schreef tonja het volgende:
[..]
[..]
Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk dat hij dat niet weet
Als ik moet kiezen tussen doodhongerende mensen en een boeddhabeeldje, dan weet ik het welquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Een beetje concurrentie van John de Mol, daar lacht de Vlem om.
Ik denk dat de echte hardcore streamer er best 2 tegelijk aankanquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me dat af omdat er wel erg weinig tijd overblijft voor hem als hij nu pas over een tijd begint. Want ik verwacht toch wel dat de meeste streamers voor Utopia gaan kiezen.
3. Vergeet de stream van Oop niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik denk dat de echte hardcore streamer er best 2 tegelijk aankan
Petje af voor de mensen die dat lukt én die dan in beide COS'en posten.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:44 schreef tonja het volgende:
[..]
Vooral omdat er eentje waarschijnlijk weer geheel volgens de beproefde Alsido methode proppie vol zal worden geprogrammeerd.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:44 schreef tonja het volgende:
[..]
kutquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
3. Vergeet de stream van Oop niet.
Heeft-ie eigenlijk een bar in dat spookhuis om urenlang in beeld te hebben?quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 22:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Vooral omdat er eentje waarschijnlijk weer geheel volgens de beproefde Alsido methode proppie vol zal worden geprogrammeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |