Die reden met iemand mee van Nowlivequote:Op woensdag 6 november 2013 00:51 schreef Pearlbitch het volgende:
De dames van Nowlive op bezoek. Was ook legendarisch!
[ afbeelding ]
Op de chat?quote:Op woensdag 6 november 2013 17:45 schreef 5thencounter het volgende:
Godsamme, ook nog buikpijn.. en dan met die knie van 'm zomaar op Gordon afstappen, heel knap.
Nu nog even iemand die de Vlem gaat vertellen waar zijn échte fans zitten...
Dat deed je waarschijnlijk toch al nietquote:Op woensdag 6 november 2013 18:12 schreef Jian het volgende:
Ik ga vanaf nu Gordon boycotten, ik koop zijn cd's niet meer! Oh wacht ....
Wie weetquote:Op dinsdag 5 november 2013 20:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ga jij nog wat doen in SV Mera?
Zou leuk zijnquote:
Klinkt goedquote:Op donderdag 7 november 2013 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
Even tussendoor de stand van de Vlem-chat tot nu toe, 19 deelnemers-zero chatactivity![]()
Maar de spanning stijgt voelbaar
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kennen jullie deze nog? nog? nog?Die heb ik nog zien hangen toen ik te gast was bij Tabula RasaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeie ouwe tijd![]()
[ afbeelding ]Zijn (godzijdank) geen beelden meer van
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Die beelden zijn er heus nog wel hoor. Zeg maar wanneer het was en ik heb ze binnen een dagje boven tafel (en op FOK!)quote:Op vrijdag 8 november 2013 15:22 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Die heb ik nog zien hangen toen ik te gast was bij Tabula RasaZijn (godzijdank) geen beelden meer van
Je gaat zo te lezen zijn heldin worden als je ze terug vindquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die beelden zijn er heus nog wel hoor. Zeg maar wanneer het was en ik heb ze binnen een dagje boven tafel (en op FOK!)
Jij zou zelf bij SV moeten gaan helpen, raken ze in elk geval hun beelden niet meer kwijtquote:Op vrijdag 8 november 2013 17:22 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Die beelden zijn er heus nog wel hoor. Zeg maar wanneer het was en ik heb ze binnen een dagje boven tafel (en op FOK!)
Ik heb ze zelf niet hoor, maar Frans heeft indertijd behoorlijk wat opgenomen.quote:Op zondag 10 november 2013 15:28 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jij zou zelf bij SV moeten gaan helpen, raken ze in elk geval hun beelden niet meer kwijt
Zorg ff dat je lapo hebt danquote:Op zondag 10 november 2013 19:39 schreef 5thencounter het volgende:
Gelukkig sluit deze Vlem over 7 posts...![]()
Ik zou zeggen, niet meer openmaken tot 'ie een keer wat gaat doen...
Ik adviseer alleen maar, en een lapo helpt niet tenzij "hogere machten" het met mijn advies eens zijn..quote:
Ja, nu niet terugkrabbelen hèquote:Op zondag 10 november 2013 19:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik adviseer alleen maar, en een lapo helpt niet tenzij "hogere machten" het met mijn advies eens zijn..
Wat een mietje ist toch ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |