Ach, het was toch al uitgelekt en je moet maar denken: af en toe wat preventief blauw op straat houdt iedereen een beetje scherp.quote:Op maandag 4 november 2013 21:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ging nietsvermoedend wat kijken en bleek blauw
Verder was er weinig aan de hand dus ik ga nog de apen in mijn mouw houden tot Vlemmetje echt begint.
En het is juist dát gelul wat escalatie in de hand werkt.. die bekende Blauwe lap op een stier weet je wel?quote:Op maandag 4 november 2013 21:54 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ach, het was toch al uitgelekt en je moet maar denken: af en toe wat preventief blauw op straat houdt iedereen een beetje scherp.
Nee hoor. Heb net even meegelezen en het was een heel relaxte sfeer. Het ligt er maar net aan hoe je je opstelt als mod. Je niet te nadrukkelijk in discussies mengen, niet uit de hoogte doen en niet op elke slak zout leggen. Ik denk dat je met deze speerpunten wel respect afdwingt.quote:Op maandag 4 november 2013 22:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En het is juist dát gelul wat escalatie in de hand werkt.. die bekende Blauwe lap op een stier weet je wel?
Gewoon je kop houwe als Mod, ook een optie?quote:Op maandag 4 november 2013 22:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor. Heb net even meegelezen en het was een heel relaxte sfeer. Het ligt er maar net aan hoe je je opstelt als mod. Je niet te nadrukkelijk in discussies mengen, niet uit de hoogte doen en niet op elke slak zout leggen. Ik denk dat je met deze speerpunten wel respect afdwingt.
Dat is een optie ja. Zolang het rustig is hoeft een mod niet aan de gesprekken deel te nemen. Oké, even vriendelijk groeten bij binnenkomst en vertrek en eventueel een gesprekje voeren over neutrale onderwerpen als het weer, wat eten we vandaag en "laat ze eerst zelf maar eens beginnen met bezuinigen", is geen enkel probleem, maar veel meer moet het niet worden.quote:Op maandag 4 november 2013 22:17 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gewoon je kop houwe als Mod, ook een optie?
Ik ken maar twee regels..quote:Op maandag 4 november 2013 22:27 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat is een optie ja. Zolang het rustig is hoeft een mod niet aan de gesprekken deel te nemen. Oké, even vriendelijk groeten bij binnenkomst en vertrek en eventueel een gesprekje voeren over neutrale onderwerpen als het weer, wat eten we vandaag en "laat ze eerst zelf maar eens beginnen met bezuinigen", is geen enkel probleem, maar veel meer moet het niet worden.
Daarom ben jij dus geen mod.quote:Op maandag 4 november 2013 22:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ken maar twee regels..
1-Als je slap wilt meelullen moet je geen Mod willen zijn
2-Als je tóch Mod wilt spelen, hou dan je kop dan tot er ingegrepen moet worden
Moeilijke regels? Nee toch?
Merci Disanaquote:Op dinsdag 5 november 2013 08:37 schreef Disana het volgende:
Kijk aan, ik heb dus nog wel eens goede ideeën. Gefeliciteerd met je modschap, pullup
Je moet inderdaad nooit slapende honden wakker maken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 08:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Merci Disana
Tot nu toe is het een doorslaand succes en ik ben het er mee eens dat ik voorlopig niet veel hoef te melden daar.
Het gaat daar vast prima zijn gangetje de komende maandenquote:Op dinsdag 5 november 2013 08:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Je moet inderdaad nooit slapende honden wakker maken.
Of ga ik nu te ver.
Veel actie van de Vlem hoeven we waarschijnlijk niet te verwachten.quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Het gaat daar vast prima zijn gangetje de komende maanden
De salarisonderhandelingen zijn in volle gang. Goed puntjequote:Op dinsdag 5 november 2013 09:14 schreef Copycat het volgende:
Moet je nu meedelen in zijn ziektekosten?
Dus ga je de roeiers niet meer trainen met zo'n giga aanbod van Vlem?quote:Op dinsdag 5 november 2013 09:20 schreef pullup het volgende:
[..]
De salarisonderhandelingen zijn in volle gang. Goed puntje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeie ouwe tijd![]()
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kennen jullie deze nog? nog? nog?Tijd voor wat nieuws vind je niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeie ouwe tijd![]()
[ afbeelding ]![]()
Leuk om weer te zien, Mera. Idd lang geleden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:29 schreef MeraViglioSa het volgende:
Kennen jullie deze nog? nog? nog?
Tijd voor een nieuwe kruknegertquote:Op dinsdag 5 november 2013 16:45 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tijd voor wat nieuws vind je niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |