En hij werd er knettergek en pislink van.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Inderdaad, "die chat interesseerde hem geen bal", maar hij wist altijd precies wat er gezegd was
Het Elitair volkje van FOK zal er toch wel voor oppassen daar *gezien* te worden op de Vlemsjatquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geweldig, dat brengt hier gelijk een hoop elitair gezeik om zeep
Grinquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geweldig, dat brengt hier gelijk een hoop elitair gezeik om zeep
Wat een onzin heksquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:43 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Het Elitair volkje van FOK zal er toch wel voor oppassen daar *gezien* te worden op de Vlemsjatstel je voor je valt daar door het welbekende mandje, dat je die sjat toch wel vermakelijk vind......wat moeten je andere *FOK* vriendjes daar dan wel niet van denken, nee dat houden ze wel in dit topic hun commentaar, en geloof me commentaar komt er vanaf de 1e minuut dat de Vlem op stream komt.
Iedereen zat er vorige keer toch ook gewoon dus je loopt je druk om niks te makenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]vind je, nou dat vind ik dus van niet.
Ik maak me niet druk hoor Pullup, maak me eerder druk om me cluppiequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:46 schreef pullup het volgende:
[..]
Iedereen zat er vorige keer toch ook gewoon dus je loopt je druk om niks te maken
Je zat je wel druk te maken over iets wat niet heel logisch is en niet heel waarschijnlijk want anders zou je het niet typen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:48 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk hoor Pullup, maak me eerder druk om me cluppie
Jij je zin, ik geef vanavond iedereen gelijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Je zat je wel druk te maken over iets wat niet heel logisch is en niet heel waarschijnlijk want anders zou je het niet typen.
Nou bedankt hoor....sort ofquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Jij je zin, ik geef vanavond iedereen gelijk
Jeetje, dan moet je toch even wat meer positief posten in ons Vlem-topic en met name hoe gezellig het is op die gekoppelde chat...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:51 schreef mootie het volgende:
Nu wil ik ineens wat wat elitair betekent, in deze context.
Dat is geen antwoord op mijn vraag.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jeetje, dan moet je toch even wat meer positief posten in ons Vlem-topic en met name hoe gezellig het is op die gekoppelde chat...
De Elitaire komen dan vanzelf wel tevoorschijn..
Klopt, maar ik ben 't toch mooi even kwijt weer, iets wat zeer populair is overal tegenwoordig..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag.
Dat haat ik dus A zeggen en B doenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is zijn chat, dus ik ga ervan uit dat het door hem of in ieder geval uit zijn naam gebeurd is.
Dat zeggende... Als Alsido er ook weer is sluit ik niet uit dat hier sprake is van het fenomeen 'eigen beleid van ondergeschikten':)
Volgens mij was mijn vraag heel duidelijk.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:01 schreef 5thencounter het volgende:
Maar als je de CC-methode gebruikt Mootie, dan weten we eigenlijk niet waar en op wie en waarom je reageert.. kan je daar iets mee?
Mensen die willen bepalen hoe en wat er wel en niet op Fok! komt? Ik gis maar watquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 22:51 schreef mootie het volgende:
Nu wil ik ineens wat wat elitair betekent, in deze context.
Maar wat heeft dat met elitair te maken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:32 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Mensen die willen bepalen hoe en wat er wel en niet op Fok! komt? Ik gis maar wat
Ook jij krijgt een hele fijne gelegenheid van me om in alle vrolijkheid te postenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:33 schreef Margo37 het volgende:
Geen Pullup als mod graag, een onbevooroordeelde zou beter zijn
Arrogantie misschien? Te kunnen bepalen van hoe en wat .......quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat met elitair te maken.
Das dan weer aardigquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook jij krijgt een hele fijne gelegenheid van me om in alle vrolijkheid te posten
Geen idee wie er heeft meegelezen gisteren maar een ban was wel terecht (mijn mening) dus wat dat betreft ben ik het met je eens.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:46 schreef Chanel5 het volgende:
Ik wil nog even terugkomen op mijn vorige posting.
Zoals iedereen ziet is het af en toe een behoorlijk zooitje op zo'n chat. dus zeker niet gemakkelijk om er mod te zijn en het voor degenen die het wel goed voor hebben met zo'n chat gezellig te houden.
Dat gaat helaas gepaard met schiften/bans om zo'n chat wel een kans te geven.
Dat lijkt me niet meer dan logisch hoor en ook dat kan ik helemaal voor je regelen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:46 schreef Chanel5 het volgende:
Ik wil nog even terugkomen op mijn vorige posting.
Zoals iedereen ziet is het af en toe een behoorlijk zooitje op zo'n chat. dus zeker niet gemakkelijk om er mod te zijn en het voor degenen die het wel goed voor hebben met zo'n chat gezellig te houden.
Dat gaat helaas gepaard met schiften/bans om zo'n chat wel een kans te geven.
Jij bent bevooroordeeld Pullup.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet meer dan logisch hoor en ook dat kan ik helemaal voor je regelen.
Heb wel meegelezen, niet alles? want las later iets over een ban. Vraag me af hoe dat kan, geen moderatie toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:49 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Geen idee wie er heeft meegelezen gisteren maar een ban was wel terecht (mijn mening) dus wat dat betreft ben ik het met je eens.
Als ik iets heb daar op de chat, met iemand van deze mensen die hier in dit topic posten lig ik van de chat af, garanteequote:
Dat dacht dinges ook al en ik dacht dat ik je net had weten te overtuigen van mijn goede bedoelingen eea in goede banen te willen gaan leidenquote:
hahaahaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet meer dan logisch hoor en ook dat kan ik helemaal voor je regelen.
Ustreambot, zag het met mirc.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:54 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Heb wel meegelezen, niet alles? want las later iets over een ban. Vraag me af hoe dat kan, geen moderatie toch?
Maar snap je mij ook?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat dacht dinges ook al en ik dacht dat ik je net had weten te overtuigen van mijn goede bedoelingen eea in goede banen te willen gaan leiden
Ik denk dat je aan het projecteren bentquote:
Ik heb gewoon een slechte naam hier, so be it, maar achtervolg me niet, zo bedoel ik het eigenlijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik denk dat je aan het projecteren bent
Hmm ze hebben geen tigduizend mods, dus lezen niet mee, misschien een melding? lijkt me meer van toepassing.quote:
Nee een ban, op die hele serie proxies die hij gebruikt.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:01 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hmm ze hebben geen tigduizend mods, dus lezen niet mee, misschien een melding? lijkt me meer van toepassing.
Maar natuurlijkquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:00 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een slechte naam hier, so be it, maar achtervolg me niet, zo bedoel ik het eigenlijk
Want die Margo doet dit en dat, snap je?
Stel ik heb een aanvaring met iemand, je zal altijd denken ........... dat was toch al een kutwijfquote:
Ik heb bij SV één goede en onpartijdige mod meegemaakt (zomaar op een zijspoor gezet) en daarna niet meer, ook niet bij de spin-off van Peter.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:38 schreef Chanel5 het volgende:
Er zat eens , een behoorlijk, onbevooroordeelde mod op de chat van Peter en later op de chat van Dj.
Helaas door ellenbogenwerk en gesar eruit gewerkt.
En nu lopen gillen om een mod????
Ik moet er werkelijk even om lachen.
Bij Peter liep het goed en was het gezellig totdat hij de bans eraf haalde!!!!!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb bij SV één goede en onpartijdige mod meegemaakt (zomaar op een zijspoor gezet) en daarna niet meer, ook niet bij de spin-off van Peter.
Nah, dat was ook een schelddrama van hier tot Tokyo.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Bij Peter liep het goed en was het gezellig totdat hij de bans eraf haalde!!!!!
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Bij Peter liep het goed en was het gezellig totdat hij de bans eraf haalde!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Yepquote:Op woensdag 23 oktober 2013 00:06 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Stel ik heb een aanvaring met iemand, je zal altijd denken ........... dat was toch al een kutwijf
ik voor kluuk kluukquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |