Nog niet gekomen? ;squote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Verdomme, zit al 20 min te wachten
wil je helpen?quote:
ECHT ;Squote:
bitterlemonquote:
Als heel Zeeland wakker geschrikt wil worden welquote:
Ja primaquote:
Jaquote:
geschriktquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als heel Zeeland wakker geschrikt wil worden wel
sof, ik vind je heel aardig enzo, maar dit incl met die aids UI gaat gewoon te verquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:54 schreef supersof het volgende:
OMG JA HET IS ECHT CAPSLOCK DAY !!!!!
Geschriktquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
geschrikt______!!
GESCHROKKEN HEET ZOIETS
Chagerijinigquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:59 schreef Dearest het volgende:
[..]
geschrikt______!!
GESCHROKKEN HEET ZOIETS
HAHAHAHAHA YESquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
sof, ik vind je heel aardig enzo, maar dit incl met die aids UI gaat gewoon te ver
Hou je bekquote:
*vinkt aan*quote:Ik wil graag door Albert Heijn verrast worden op mijn verjaardag
Je laat het allemaal wel heel vunzig klinken hoor.quote:
ik wil je wel een beurt gevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i still see your shadows in my room
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:02 schreef Dearest het volgende:
[..]
ik wil je wel een beurt geven
Ik wil samen met LB monopoly spelen, dan kan ik haar de beurt geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Trio met Mono, ja?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil samen met LB monopoly spelen, dan kan ik haar de beurt geven.
Dan kan je beter levensweg spelen, krijg je nog kinderen met d`r ook.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wil samen met LB monopoly spelen, dan kan ik haar de beurt geven.
Mono is een baas.quote:
Ik heb geen zwangere vrouwen fetisjquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan kan je beter levensweg spelen, krijg je nog kinderen met d`r ook.
Oh. Ok.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb geen zwangere vrouwen fetisj
Wrong again ^^quote:
opgepleuristquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:06 schreef Fok-it het volgende:
Ik ga, dag vriendjes en vriendinnetjes.Dat was het dan alweer.
Dag vriendjes en vriendinnetjes, tot de volgende keer maar weer
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:57 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja prima
Ben wel lang aan het wachten bij de ortho
HAHA IK KREEG EEN KUSJEquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:10 schreef supersof het volgende:
IK MOET OOK GAAN DOEI DAG KUSJE VAN SOF VOOR DEGENE DIE KUSJE WILLEN HAHAH DOEI
IK WIL ER BEST EEN DOEIquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:10 schreef supersof het volgende:
IK MOET OOK GAAN DOEI DAG KUSJE VAN SOF VOOR DEGENE DIE KUSJE WILLEN HAHAH DOEI
Ik ben benieuwdquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Klote orthoik moet weer een beugel
![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:12 schreef LittleBrownie het volgende:
![]()
Kleine meisjes met beugelsquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:12 schreef LittleBrownie het volgende:
![]()
beugelbekkiequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:12 schreef LittleBrownie het volgende:
![]()
Ik ben nog geen 30. Kleine meisjes zijn in mijn beleving 16-18.quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben nog geen 30. Kleine meisjes zijn in mijn beleving 16-18.
hoi klein meisjequote:
quote:
Je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:12 schreef LittleBrownie het volgende:
![]()
word je straks nog jonger ingeschatquote:
Blijkbaar staan m'n boven tanden scheefquote:
Heb toch oordopjes inquote:
Jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
word je straks nog jonger ingeschat
JIJ BENT TEN MINSTE NOG KNAP MET JE MOND DICHTquote:
ROAAAAAAARquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:56 schreef essnhills het volgende:
Heb je het nog niet gehoord? Capslockday is afgelast
Bedanktquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:24 schreef Dearest het volgende:
[..]
JIJ BENT TEN MINSTE NOG KNAP MET JE MOND DICHT
Ik ben zo al lelijk en dan doe ik zometeen m'n mond open en dan zien mensen mijn beugel en dan -1000
pics?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Blijkbaar staan m'n boven tanden scheef![]()
Boventandenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:23 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Blijkbaar staan m'n boven tanden scheef![]()
Zie foboquote:
hoor het lekker toch nietquote:
Voel je het serieus altijd zitten?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:25 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bedankt
Valt toch wel mee?Beugels zitten gewoon kut
Tenminste*
Bitterlemon
Jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:26 schreef Dearest het volgende:
[..]
Voel je het serieus altijd zitten?
Pardonquote:
Makkelijk herkenbaar iddquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:26 schreef Moeraskat het volgende:
Wel makkelijk dat de mensen met een geestelijke beperking dit zo kenbaar maken door mee te doen met die capslock shit.
quote:
Duidelijk jaquote:
Jij?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Niet een natjoeral bjoetie zijn
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik stoor me nergens aan in het fobo van LB.
Nouja, hoogstens aan de kwaliteit die te perfect is.
I don't have a choice, ik ben allergisch voor make-upquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Niet een natjoeral bjoetie zijn
Echt?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
I don't have a choice, ik ben allergisch voor make-up
valt zo te zien best meequote:
En toen?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
valt zo te zien best mee
mijn tandarts zei ook weer een beugel kon pakken. toen heb ik hem ook gezegd dat hij de tering kon krijgen
Jaquote:
Vind je dat vervelend?quote:
zo ver ik het weet heeft hij nog steeds geen teringquote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo ver ik het weet heeft hij nog steeds geen tering
maar ik ook geen beugel
Je hoeft geen beugel te nemen als je niet wilt..quote:
Bij mij ging 'ie altijd losquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hoeft geen beugel te nemen als je niet wilt..![]()
Ik heb in juli mijn spalkje laten verwijderen, de tandarts raadde eigenlijk aan van niet. Dus toen heb ik dat op eigen risico laten doen. Het is jouw gebitNiet die van de ortho of tandarts
dit dus.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hoeft geen beugel te nemen als je niet wilt..![]()
Ik heb in juli mijn spalkje laten verwijderen, de tandarts raadde eigenlijk aan van niet. Dus toen heb ik dat op eigen risico laten doen. Het is jouw gebitNiet die van de ortho of tandarts
Ik ben niet anders gewendquote:
Even terugzwaaienquote:
quote:
Ik draag ook geen make-up.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben niet anders gewendIk kan een beetje mascara op doen zolang ik voorzichtig ben dat het echt alleen op m'n wimpers zit en niet op m'n huid.
Voor de rest zijn mensen meestal verbaasd als ik zeg dat ik allergisch ben 'oh heb je nu dan ook niks op?'
Naja, moeten is dus een groot woord..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bij mij ging 'ie altijd losMisschien moet ik daarom weer beugel
Hoe is t?quote:
Haaiquote:
Ik moet weer een beugel dus meh.quote:
Oh dearquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik moet weer een beugel dus meh.
Ik neem 'em welquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja, moeten is dus een groot woord..Ik ben er klaar mee iig
quote:
Wat een toevalquote:
Is goedquote:
Van die grote plamuurlagenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:35 schreef Miniem het volgende:
Volgens mij moeten sommige meiden hun make up savonds echt afbikken met een hamer en beitel.
Stomp hem op z'n neus dan durft ie niet meerquote:
Perfecte mensen hebben geen plamuurlaag nodigquote:
Wat?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:36 schreef gianni61 het volgende:
echt, ik heb nog nooit van het woord sukkelseks gehoord
/offtopic
Same here.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:35 schreef essnhills het volgende:
[..]Scheelt ook een hoop gedoe 's ochtends
Ik heb ook nog eens makkelijk haar dus ik moet m'n tanden poetsen en 1 borstel door m'n haar halen en ik ben binnen 5 minuten klaar
![]()
![]()
Ik vind veel ook absoluut niet mooi. Een beetje soms wel. Maar die vrouwen die helemaal als half Papegaai gaan met oogschaduw, neequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Perfecte mensen hebben geen plamuurlaag nodig
Veeg er met je hand over heen en je kan met dat spul de mona lisa na schilderenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind veel ook absoluut niet mooi. Een beetje soms wel. Maar die vrouwen die helemaal als half Papegaai gaan met oogschaduw, nee
Als ik om 10 uur moet beginnen op m'n werk, dan moet ik om 5 over half 10 m'n jas aantrekken.. Ik kom meestal pas om 10 over 9 uit bed en dan kom ik helemaal fris en gedoucht aan op m'n werkquote:
Of van die vrouwen die van die amy whinehouse wimpers aan de buitenkant van hun ogen tekenenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind veel ook absoluut niet mooi. Een beetje soms wel. Maar die vrouwen die helemaal als half Papegaai gaan met oogschaduw, nee
Ben je al thuisquote:
Walgelijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Veeg er met je hand over heen en je kan met dat spul de mona lisa na schilderen
Sowieso hebben veel vrouwen de meest vreemde wenkbrauwenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of van die vrouwen die van die amy whinehouse wimpers aan de buitenkant van hun ogen tekenen
En eten?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik om 10 uur moet beginnen op m'n werk, dan moet ik om 5 over half 10 m'n jas aantrekken.. Ik kom meestal pas om 10 over 9 uit bed en dan kom ik helemaal fris en gedoucht aan op m'n werk![]()
POTLOOT?????quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Walgelijk
Mascara en het gebruik van een oog potloot vind ik vaak wel mooi (zwart)
Jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sowieso hebben veel vrouwen de meest vreemde wenkbrauwen![]()
quote:
*potloodquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Walgelijk
Als je lelijk bent wordt je van makeup vaak niet mooierquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Walgelijk
Faal en Swag staan officieel in het woordenboek.quote:
Precies, verschrikkelijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaHun wenkbrauwen volledig epileren en dan vervolgens misvormt natekenen
Eten op het werk is veul lekkerderquote:
Oogpotlood*quote:
Sowieso moet oogpotlood aan elkaarquote:
Hap nog steeds nietquote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso moet oogpotlood aan elkaar
Bitterlemon
Sommige dingen kun je wel camoufleren though. Dat spul op je gezicht en wangen enzo helpt wel om het er egaler uit te laten zienquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je lelijk bent wordt je van makeup vaak niet mooier
Ik snap zulke mensen ook echt nietquote:
Daar betaal je toch voor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eten op het werk is veul lekkerder
(ik werk in de horeca remember..)
Ik vond het ook niet mooi staan eigenlijk maar again, ik wist niet wat ik fout deedquote:
Je reageert wel steeds op mequote:
of wallenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sommige dingen kun je wel camoufleren though. Dat spul op je gezicht en wangen enzo helpt wel om het er egaler uit te laten zien
Ja, beetje. Maar die enorme gok daar in het midden ga je neit weghalenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sommige dingen kun je wel camoufleren though. Dat spul op je gezicht en wangen enzo helpt wel om het er egaler uit te laten zien
Ik vergeef jequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet mooi staan eigenlijk maar again, ik wist niet wat ik fout deed
Aan elkaar kreeg ik er een rood streepje onder dus toen gooide ik er maar een spatie tussenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso moet oogpotlood aan elkaar
Bitterlemon
Das bij zaakquote:
Ik heb toch nooit honger, en ik hoef nooit echt te betalen daarquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:42 schreef Miniem het volgende:
[..]
Daar betaal je toch voor.
En je moet toch eten voordat je gaat werken
Alleen watjes hebben wallenquote:
En ondertussenquote:
Wat ongezondquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb toch nooit honger, en ik hoef nooit echt te betalen daar
OMGquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/565493-nieuw-phablet-en-sukkelseks.html
quote:
Vind er maar weinigquote:
Welneequote:
''nog 5 minuten"quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:44 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het gewoon irritant wanneer vriendinnen wanneer we uitgingen echt eerst 'n uur bezig waren met make up en dan zag je óf geen verschil óf het werd lelijker. En ik maar wachten.
Watjequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:45 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb soms echt zieke wallen als ik paar dagen niet/weinig slaap
mooie titel, onterecht, maar wel mooiquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zie nu pas m'n tagje in fobo
Liefste user van 2012.
Ik weet dat ook nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:45 schreef Dearest het volgende:
Ik weet nooit of ik wel of niet oogpotlood en mascara onder m'n ogen moet doen als ik al boven op heb en dan doe ik het wel maar dan vind ik het alleen maar lelijker maar erafhalen is dan heel kut
In 2012 was ik lieverquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooie titel, onterecht, maar wel mooi
Zelfs zulke problemen heb ik dus niet..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:45 schreef Dearest het volgende:
Ik weet nooit of ik wel of niet oogpotlood en mascara onder m'n ogen moet doen als ik al boven op heb en dan doe ik het wel maar dan vind ik het alleen maar lelijker maar erafhalen is dan heel kut
Ongezond dat je niet goed en onregelmatig eet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
WelneeLekker een broodje met versgemaakte palingssalade of met gerookte paling
![]()
Ja ik heb boven altijd van die vloeibare eyeliner met zo'n vilten stiftje weetjewel, cateyes jwzquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet dat ook niet.
Ik doe boven oogpotlood (ofja, gel![]()
) en dan boven en onder mascara.. maar geen idee
Nog geen eensquote:
Maar je hebt wel make up voor mensen die allergisch zijn hé? Bij de Body Shop geloof ik, en nog wel meer dingenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zelfs zulke problemen heb ik dus niet..Ik kan wat mascara opdoen en dat is het..
Ik heb zo m'n redenen om niet voor m'n werk te etenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:46 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ongezond dat je niet goed en onregelmatig eet.
Pics?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:47 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja ik heb boven altijd van die vloeibare eyeliner met zo'n vilten stiftje weetjewel, cateyes jwz
maar niemand is liever dan OmdatAppelquote:
traagste user van 2013quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zie nu pas m'n tagje in fobo
Liefste user van 2012.
Okquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb zo m'n redenen om niet voor m'n werk te etenNiet iedereens lichaam werkt hetzelfde en ik heb meer baat bij eerst opstarten en dan eten dan eerst eten en dan opstarten
Dat we met school een keer op kamp waren sliep ik ook met een paar van die huppelkutjes op een kamer. Die stonden om fucking 5 uur op want anders waren ze niet op tijd klaar voor het ontbijt om 9 uurquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nog geen eens. Dat was echt noodzaak.
Sowieso zo'n drol die echt een uur nodig heeft iedere fucking ochtend omdat ze niet de deur uit durft met wat minder. Serieus, was ooit met der in Londen en we moesten om 5 uur 's ochtends vliegen duurde godverdomme 2 uur voordat ze klaar was met douchen, kleding uitkiezen en make up en shit
![]()
. OM TE FUCKING VLIEGEN
10. De liefste user (84 inzendingen / 25%)quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar niemand is liever dan OmdatAppel
Ja dat heb ik allemaal al geprobeerd, maar dat anti-allergische spul kan ik al helemaal niet tegen om 1 of andere reden..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:47 schreef Dearest het volgende:
[..]
Maar je hebt wel make up voor mensen die allergisch zijn hé? Bij de Body Shop geloof ik, en nog wel meer dingen
En ook zeuren dat je ze zo vroeg uit bed moeten?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat we met school een keer op kamp waren sliep ik ook met een paar van die huppelkutjes op een kamer. Die stonden om fucking 5 uur op want anders waren ze niet op tijd klaar voor het ontbijt om 9 uur![]()
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kun jij wel even beoordelen ja van afstand
Ik ken de nummer 3 niet eensquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
10. De liefste user (84 inzendingen / 25%)
1. LittleBrownie (10)
2. Eska (6)
3. promisionxexposed (5)
4. rosepetals (5)
Het zou voor jou ongezond kunnen zijn, voor mij is dat het niet en dat weet ik 100% zeker. Het is voor mij ongezonder om te beginnen met ontbijtquote:
Chocolate-chickquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ken de nummer 3 niet eens
quote:
Hoezo dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het zou voor jou ongezond kunnen zijn, voor mij is dat het niet en dat weet ik 100% zeker. Het is voor mij ongezonder om te beginnen met ontbijt
Ze gaan gelijk op hoorquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar niemand is liever dan OmdatAppel
Ja dat dusquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:49 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En ook zeuren dat je ze zo vroeg uit bed moeten?
Want zij doet dat wel. Ze woont wat verder weg van school en zegt dan 'JAAA IK MOET GEWOON OM 6 UUR OPSTAAAN!!' en dan gewoon niet erbij vertellen dat dat komt omdat ze zo verneukt lang bezig is 's ochtends
..
Ik ga er net zoveel winnen als het aantal tourzeges van Lance Armstrongquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:50 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik ben benieuwd hoeveel awards ik in de wacht ga slepen dit jaar.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat dusAls wij dan 's avonds wat later dan hun binnen kwamen boos op ons zijn 'Jaa wij moeten over 4 uurjtes alweer op hoor!'
![]()
![]()
6 mensen zijn verstandelijk beperkt.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:51 schreef LittleBrownie het volgende:
1. De allround leukste user (93 inzendingen / 28%)
1. tong80 (6)
2. LittleBrownie (4)
3. sinepedraap (3)
Dat ik hier nr 2 stond
oke, deze lijst kan niet serieus zijnquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:49 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
10. De liefste user (84 inzendingen / 25%)
1. LittleBrownie (10)
2. Eska (6)
3. promisionxexposed (5)
4. rosepetals (5)
tongquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:51 schreef LittleBrownie het volgende:
1. De allround leukste user (93 inzendingen / 28%)
1. tong80 (6)
2. LittleBrownie (4)
3. sinepedraap (3)
Dat ik hier nr 2 stond
Geen zin om nu allemaal uit te leggen maar mijn spijsvertering werkt niet normaal door een aangeboren afwijkingquote:
Ooh okeequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen zin om nu allemaal uit te leggen maar mijn spijsvertering werkt niet normaal door een aangeboren afwijking
Dan stem je dit jaarquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, deze lijst kan niet serieus zijn
1 OA
2 LB
3 Rose
eska ken ik niet eens en pxx kun je niet lief noemen
tong80quote:
Zoveel bagger in 1 user.quote:
Ja vooral ook dat zij dan ook 's ochtends gewoon het licht aan deden en gewoon gingen fohnen enzoquote:
Daarom juistquote:
Nja zo ben ik ook welquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nog geen eens. Dat was echt noodzaak.
Sowieso zo'n drol die echt een uur nodig heeft iedere fucking ochtend omdat ze niet de deur uit durft met wat minder. Serieus, was ooit met der in Londen en we moesten om 5 uur 's ochtends vliegen duurde godverdomme 2 uur voordat ze klaar was met douchen, kleding uitkiezen en make up en shit
![]()
. OM TE FUCKING VLIEGEN
Hahaahahquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja vooral ook dat zij dan ook 's ochtends gewoon het licht aan deden en gewoon gingen fohnen enzo![]()
Oh als het zo moet dan kan ik ook niks doen aan mijn 'oeps sorry haha, waar is mijn pyjama, haha oeps!' midden in de nacht..![]()
Ik zal er ook niet in komen, niet genoeg mensen kennen mijquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, deze lijst kan niet serieus zijn
1 OA
2 LB
3 Rose
eska ken ik niet eens en pxx kun je niet lief noemen
Nee ik doe altijd wel netjesquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pics?![]()
Kun jij 't een beetje dan? Want ik doe gewoon maar wat en dan maak ik er uiteindelijk met een wattenstaafje een mooi lijntje van![]()
Dude wat, je zegt net dat je alleen mascara en oogpotlood op doet toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:54 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nja zo ben ik ook welDoe 30-40 minuten over make up, maar dat is niet omdat ik zo druk bezig ben met 5 lagen erop te smeren maar omdat ik super pietje precies ben daarmee
En als het echt moet kan ik ook wel binnen een kwartiertje klaar zijn met alles.
Gingen ze tegen de rest van de klas nog zeuren ookquote:
Gelukkig is dat nu allemaal niet meerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gingen ze tegen de rest van de klas nog zeuren ook![]()
![]()
De rest van de klas trok ook ongeveer dit gezicht
Nee, niet alleen dat, ik had het alleen over m'n mascara en eyelinerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dude wat, je zegt net dat je alleen mascara en oogpotlood op doet toch?
Dat duurt bij mij 5 min. En dat pietje precies, ja ik wil ook niet dat het tyfus lelijk zit en dat 't enige ook een dikkere laag heeft dan de ander.. maar zo pietje precies als jij het waarschijnlijk doet ziet NIEMAND
![]()
.
ik ken ook lang niet iedereen op fok, maar dat zou wel mijn top 3 zijn van liefstequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal er ook niet in komen, niet genoeg mensen kennen mij
Ik denk al, wtf doe jijquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:57 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee, niet alleen dat, ik had het alleen over m'n mascara en eyeliner
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pics?![]()
Kun jij 't een beetje dan? Want ik doe gewoon maar wat en dan maak ik er uiteindelijk met een wattenstaafje een mooi lijntje van![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ziet het hier niet zo goed omdat ik omhoog kijk maar het is redelijk netjes
i still see your shadows in my room
Ja iddquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gelukkig is dat nu allemaal niet meer. Ofnouja, heb je der geen last van
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:59 schreef Dearest het volgende:
[..]Oh jij hebt wel foto's in je fobo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ziet het hier niet zo goed omdat ik omhoog kijk maar het is redelijk netjes
Lurk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:59 schreef Dearest het volgende:
[..]Ohja, dat ziet er mooi uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ziet het hier niet zo goed omdat ik omhoog kijk maar het is redelijk netjes.
Ik ben alleen zelf echt totaal geen fan om je eyeliner door te trekken tot het binnenste hoekje van je oog omdat dat er altijd vies uit gaat zien.
Baby darling doll face honey
Oogschaduwbasis gebruikenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, dat ziet er mooi uit.
Ik ben alleen zelf echt totaal geen fan om je eyeliner door te trekken tot het binnenste hoekje van je oog omdat dat er altijd vies uit gaat zien.
Oke stop, ik heb nu al geen idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:03 schreef Dearest het volgende:
[..]
Oogschaduwbasis gebruiken
Echt de helft van alles wat ik gebruik is zodat de hele bende goed blijft zittenOok foundation primer en zo, en dan nog moisturiser
2 lagen shit die je niet eens ziet voordat het echte werk pas begint
klinkt overdreven maar als ik dat niet doe is de helft er al af voordat ik op school o.i.d ben
Goed punt.quote:
Jij gebruikt zoveel make-up?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:03 schreef Dearest het volgende:
[..]
Oogschaduwbasis gebruiken
Echt de helft van alles wat ik gebruik is zodat de hele bende goed blijft zittenOok foundation primer en zo, en dan nog moisturiser
2 lagen shit die je niet eens ziet voordat het echte werk pas begint
klinkt overdreven maar als ik dat niet doe is de helft er al af voordat ik op school o.i.d ben
Nja toen ik begon met make-up dragen ging ik altijd naar van die beauty guru's kijken op youtube zodat ik zeker wist dat ik het wel goed deed dus ik ben er nu net zo éénquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke stop, ik heb nu al geen idee waar je het over hebt![]()
.
Zonder al teveel make up is veel mooier.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:05 schreef Dearest het volgende:
[..]
Heb foto's met en zonder in fobo, ga maar kijken
Ik vind zonder mooier.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:05 schreef Dearest het volgende:
[..]
welke is zonderquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:05 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ohhhquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:05 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nja toen ik begon met make-up dragen ging ik altijd naar van die beauty guru's kijken op youtube zodat ik zeker wist dat ik het wel goed deed dus ik ben er nu net zo één
Inb4 je stuurt volgende keer foto van mijquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
ahaha lijkt echt zo erg op iemand die ik ken irl
zal volgende keer foto maken bij gebrek aan facebook
nee echt serieus ongelofelijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:07 schreef Dearest het volgende:
[..]
Inb4 je stuurt volgende keer foto van mij
Die foto met TShock had je toen veel make-up op? Nee toch!!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben lelijk zonder make up. Nouja lelijk, als je met met make up gewend bent dan wel ja. Omdat mn wimpers en alles blond zijn en mascara en shit is zwart en zonder make up zie ik er dan gewoon dood moe uit. Beetje zombieachtig
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:07 schreef Dearest het volgende:
[..]
Inb4 je stuurt volgende keer foto van mij
camoufleren tochquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:08 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb tegenwoordig like altijd wallen
Zal wel door mijn eetpatroon komen
Meh, ik ben ook blond maar ik ga vaak genoeg dingen doen zonder mascara op en mensen zien het verschil niet, alleen ik zie dat..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben lelijk zonder make up. Nouja lelijk, als je met met make up gewend bent dan wel ja. Omdat mn wimpers en alles blond zijn en mascara en shit is zwart en zonder make up zie ik er dan gewoon dood moe uit. Beetje zombieachtig
maar je gebruikt niet veel toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:07 schreef Crack_ het volgende:
Wie wil mijn vriendin worden zodat ik dit kan vragen!?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vraag aan vrouwen hier of je vriendin
Jawel, ik draag ook bijna geen make up.. Als mn wimpers maar niet blond zijn want dat ziet er heel moe uitquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:08 schreef Xeor het volgende:
[..]
Die foto met TShock had je toen veel make-up op? Nee toch!!
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wie wil mijn vriendin worden zodat ik dit kan vragen!?
Neequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
maar je gebruikt niet veel toch?
Oh, bij mij echtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh, ik ben ook blond maar ik ga vaak genoeg dingen doen zonder mascara op en mensen zien het verschil niet, alleen ik zie dat..
Okequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, ik draag ook bijna geen make up.. Als mn wimpers maar niet blond zijn want dat ziet er heel moe uit.
quote:
Joahquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee. Maar wel altijd mascara en oogpotlood en dan zijn je wimpers als niet meer blond snaptu
[..]
Oh, bij mij echt.
Ik woon thuisquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja in een supermarkt ofzo, dat verdient toch niet. Kun je net je eten van betalen!
hahahaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:10 schreef Xeor het volgende:
[..]
Okegeen verstand van. Maar hoe minder make-up hoe beter.
![]()
[ afbeelding ]
Waar heb je hem besteld?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik woon thuisEn stufi er bij.
En een goede spaarrekening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |