Meh, ik ben ook blond maar ik ga vaak genoeg dingen doen zonder mascara op en mensen zien het verschil niet, alleen ik zie dat..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben lelijk zonder make up. Nouja lelijk, als je met met make up gewend bent dan wel ja. Omdat mn wimpers en alles blond zijn en mascara en shit is zwart en zonder make up zie ik er dan gewoon dood moe uit. Beetje zombieachtig
maar je gebruikt niet veel toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben lelijk zonder make up. Nouja lelijk, als je met met make up gewend bent dan wel ja. Omdat mn wimpers en alles blond zijn en mascara en shit is zwart en zonder make up zie ik er dan gewoon dood moe uit. Beetje zombieachtig
Wie wil mijn vriendin worden zodat ik dit kan vragen!?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vraag aan vrouwen hier of je vriendin
Jawel, ik draag ook bijna geen make up.. Als mn wimpers maar niet blond zijn want dat ziet er heel moe uitquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:08 schreef Xeor het volgende:
[..]
Die foto met TShock had je toen veel make-up op? Nee toch!!
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wie wil mijn vriendin worden zodat ik dit kan vragen!?
Neequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
maar je gebruikt niet veel toch?
Oh, bij mij echtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh, ik ben ook blond maar ik ga vaak genoeg dingen doen zonder mascara op en mensen zien het verschil niet, alleen ik zie dat..
Okequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, ik draag ook bijna geen make up.. Als mn wimpers maar niet blond zijn want dat ziet er heel moe uit.
quote:
Joahquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee. Maar wel altijd mascara en oogpotlood en dan zijn je wimpers als niet meer blond snaptu
[..]
Oh, bij mij echt.
Ik woon thuisquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja in een supermarkt ofzo, dat verdient toch niet. Kun je net je eten van betalen!
hahahaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:10 schreef Xeor het volgende:
[..]
Okegeen verstand van. Maar hoe minder make-up hoe beter.
![]()
[ afbeelding ]
Waar heb je hem besteld?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik woon thuisEn stufi er bij.
En een goede spaarrekening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |