Oogschaduwbasis gebruikenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, dat ziet er mooi uit.
Ik ben alleen zelf echt totaal geen fan om je eyeliner door te trekken tot het binnenste hoekje van je oog omdat dat er altijd vies uit gaat zien.
Oke stop, ik heb nu al geen idee waar je het over hebtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:03 schreef Dearest het volgende:
[..]
Oogschaduwbasis gebruiken
Echt de helft van alles wat ik gebruik is zodat de hele bende goed blijft zittenOok foundation primer en zo, en dan nog moisturiser
2 lagen shit die je niet eens ziet voordat het echte werk pas begint
klinkt overdreven maar als ik dat niet doe is de helft er al af voordat ik op school o.i.d ben
Goed punt.quote:
Jij gebruikt zoveel make-up?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:03 schreef Dearest het volgende:
[..]
Oogschaduwbasis gebruiken
Echt de helft van alles wat ik gebruik is zodat de hele bende goed blijft zittenOok foundation primer en zo, en dan nog moisturiser
2 lagen shit die je niet eens ziet voordat het echte werk pas begint
klinkt overdreven maar als ik dat niet doe is de helft er al af voordat ik op school o.i.d ben
Nja toen ik begon met make-up dragen ging ik altijd naar van die beauty guru's kijken op youtube zodat ik zeker wist dat ik het wel goed deed dus ik ben er nu net zo éénquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oke stop, ik heb nu al geen idee waar je het over hebt![]()
.
Zonder al teveel make up is veel mooier.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:05 schreef Dearest het volgende:
[..]
Heb foto's met en zonder in fobo, ga maar kijken
Ik vind zonder mooier.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:05 schreef Dearest het volgende:
[..]
welke is zonderquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:05 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ohhhquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:05 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nja toen ik begon met make-up dragen ging ik altijd naar van die beauty guru's kijken op youtube zodat ik zeker wist dat ik het wel goed deed dus ik ben er nu net zo één
Inb4 je stuurt volgende keer foto van mijquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:07 schreef Insomnia_ het volgende:
ahaha lijkt echt zo erg op iemand die ik ken irl
zal volgende keer foto maken bij gebrek aan facebook
nee echt serieus ongelofelijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:07 schreef Dearest het volgende:
[..]
Inb4 je stuurt volgende keer foto van mij
Die foto met TShock had je toen veel make-up op? Nee toch!!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben lelijk zonder make up. Nouja lelijk, als je met met make up gewend bent dan wel ja. Omdat mn wimpers en alles blond zijn en mascara en shit is zwart en zonder make up zie ik er dan gewoon dood moe uit. Beetje zombieachtig
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:07 schreef Dearest het volgende:
[..]
Inb4 je stuurt volgende keer foto van mij
camoufleren tochquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:08 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb tegenwoordig like altijd wallen
Zal wel door mijn eetpatroon komen
Meh, ik ben ook blond maar ik ga vaak genoeg dingen doen zonder mascara op en mensen zien het verschil niet, alleen ik zie dat..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:07 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben lelijk zonder make up. Nouja lelijk, als je met met make up gewend bent dan wel ja. Omdat mn wimpers en alles blond zijn en mascara en shit is zwart en zonder make up zie ik er dan gewoon dood moe uit. Beetje zombieachtig
maar je gebruikt niet veel toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:07 schreef Crack_ het volgende:
Wie wil mijn vriendin worden zodat ik dit kan vragen!?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
vraag aan vrouwen hier of je vriendin
Jawel, ik draag ook bijna geen make up.. Als mn wimpers maar niet blond zijn want dat ziet er heel moe uitquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:08 schreef Xeor het volgende:
[..]
Die foto met TShock had je toen veel make-up op? Nee toch!!
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:09 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wie wil mijn vriendin worden zodat ik dit kan vragen!?
Neequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
maar je gebruikt niet veel toch?
Oh, bij mij echtquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Meh, ik ben ook blond maar ik ga vaak genoeg dingen doen zonder mascara op en mensen zien het verschil niet, alleen ik zie dat..
Okequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jawel, ik draag ook bijna geen make up.. Als mn wimpers maar niet blond zijn want dat ziet er heel moe uit.
quote:
Joahquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee. Maar wel altijd mascara en oogpotlood en dan zijn je wimpers als niet meer blond snaptu
[..]
Oh, bij mij echt.
Ik woon thuisquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja in een supermarkt ofzo, dat verdient toch niet. Kun je net je eten van betalen!
hahahaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:10 schreef Xeor het volgende:
[..]
Okegeen verstand van. Maar hoe minder make-up hoe beter.
![]()
[ afbeelding ]
Waar heb je hem besteld?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 17:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik woon thuisEn stufi er bij.
En een goede spaarrekening
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |