ik heb kans op meerlingen.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:19 schreef Xeor het volgende:
[..]
Geiten zijn leuk, mag ik een geit van jou
Een broertje en een zusje is het leukst denk ik.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:34 schreef Dearest het volgende:
[..]
Mja zelfde met VMBO-diploma uitreikingen
Weinig apps en de beloofde update die hard nodig is wordt al 10 maanden uitgesteld.quote:
HUMP DAYquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:38 schreef AldoTheApache het volgende:
weten jullie wat voor dag het is vandaag?
dinsdagquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:38 schreef AldoTheApache het volgende:
Ik snap niet meer wat jij met je telefoon doet. Wat voor apps wil je dan?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Weinig apps en de beloofde update die hard nodig is wordt al 10 maanden uitgesteld.
En het werkt kut met mijn macbook
Een kutdag.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:38 schreef AldoTheApache het volgende:
OMG denk je dat jij haar misschien terug kan lokken?quote:
De gehaktballenman?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
dit
en weet je ook wie er dan morgen langskomt?
quote:
Sorryquote:
Ohquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee
Zaagmans, om de week doormidden te zagen
Multitasking. Ik wil een scherm met een overzicht van wat er open staat en dan dingen kunnen sluiten. Elke keer als ik van een app wil switchen staat er 5 seconden ''hervatten''quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik snap niet meer wat jij met je telefoon doet. Wat voor apps wil je dan?En wta doe je met je telefoon en je laptop dan?
Ik doe zelf niet zo veel met mn telefoon dus misschien dat ik daarom wat mis hoor
Weet je wie er zometeen bij jou langs de deur komt?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:41 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee
Zaagmans, om de week doormidden te zagen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i still see your shadows in my room
quote:
zal ik een wiedergutmachungsschnitzel voor jullie maken?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohnaja, het zat in hetzelfde humorstraatje
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:41 schreef Dearest het volgende:
[..]
Weet je wie er zometeen bij jou langs de deur komt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest lachen
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |