Beetje welquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh je hebt dus wel leren koken deze 2 maanden?
Ja, welke school doet dat nou zeg WTF?!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
een propedeuse uitreiking?________________________!!!
ja zo schrijf je dat tochquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Zeg me hoe laat je aankomt dan gaan we zwoel en emotioneel knuffelen en zoquote:
Knap zeg, je hebt je 1e jaar gehaaldquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:33 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, welke school doet dat nou zeg WTF?!
Ja.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Mja zelfde met VMBO-diploma uitreikingenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Knap zeg, je hebt je 1e jaar gehaalden wat kun je er mee? niets
Geen ideequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:33 schreef Dearest het volgende:
[..]
Zeg me hoe laat je aankomt dan gaan we zwoel en emotioneel knuffelen en zo
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:34 schreef Dearest het volgende:
[..]
Mja zelfde met VMBO-diploma uitreikingen
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik denk dat ik deze ga halen
http://tweakers.net/pricewatch/317014/huawei-ascend-p1-zwart.html
Eh, jawel. Sowieso staat het echt goed als je in één jaar je propedeuse hebt gehaald ipv twee jaar en daar mag je terecht ook trots op zijn. Tevens zijn er mensen die naar de uni gaan met hun p, dus ja. Daar kun je wat mee.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Knap zeg, je hebt je 1e jaar gehaalden wat kun je er mee? niets
ik ga ook een huawei kopenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Je vergat lief dagboek.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:31 schreef Dearest het volgende:
Mooi weer buiten, dus de was in de waslijn gehangen in plaats van in de droogtrommel douwen. Kon niet bij dat waslijntje dus ging op een trappetje staan. Viel eraf. Bloedneus. Nu moet m'n T-shirt weer in de wasmachine. En heb hoofdpijn. Einde.
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eh, jawel. Sowieso staat het echt goed als je in één jaar je propedeuse hebt gehaald ipv twee jaar en daar mag je terecht ook trots op zijn. Tevens zijn er mensen die naar de uni gaan met hun p, dus ja. Daar kun je wat mee.
De wolfgang telefoons van de aldi zijn ook goede dingetjesquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Hujaawijquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik dach meer aan Hoe-awee
Ik moet van windows phone afquote:
Dagquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:36 schreef Toto69 het volgende:
Ik ben er vandoor, hopelijk tot morgen want zo niet dan ben ik neergestort
waarom wil je daar van af?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:37 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik moet van windows phone af
Een jaar nadat WP8 uit is nog steeds amper appsIk dacht toch echt dat het wel aan zou trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |