Patat met frikandellen jou kennendequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:30 schreef Toto69 het volgende:
Zo, tas is ingepakt voor het grootste gedeelte... Vanavond nog koken voor het afscheidsetentje
Ja he, ben ook wel trots.. maar vooral omdat ik een week niks had gedaan omdat mn scheenbenen zo pijn dedenquote:
Je bent zelf gmtaquote:
gooi er even 1 mijn kant op aubquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:31 schreef essnhills het volgende:
Hmm, poffertjes maken is niet zo makkelijk als ik dacht, maar ze zijn best te doen voor een eerste poging
Kom je met de trein naar Almelo? Ik wil wel je welkomstcomité zijnquote:
Ik ga zelf aardappelschijfjes maken met vis en groente, jammer weerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Patat met frikandellen jou kennende
Ik nam adem met mn longen en ik loop huppelend. Mn outfit is een nachtjapon en daarvoor dronk ik spinaziesap met bieten. Mn hartslag was bonkend en ik wil graag de duiven bedanken.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Kun je ook het process beschrijven? Je ademhalingsmethode, je wandeltechniek, je outfit, je drank, je hartslag, wat er door je heen ging, wil je nog mensen bedanken etc?
Oh je hebt dus wel leren koken deze 2 maanden?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ga zelf aardappelschijfjes maken met vis en groente, jammer weer
Zelf aardappelschijfjes maken?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ga zelf aardappelschijfjes maken met vis en groente, jammer weer
Ja en dan nog de bus denk ik.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:32 schreef Dearest het volgende:
[..]
Kom je met de trein naar Almelo? Ik wil wel je welkomstcomité zijn
een propedeuse uitreiking?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:32 schreef supersof het volgende:
Ik ga vanavond blijkbaar naar een propedeuse uitreiking......... van 17.30 tot 20.30 ........ shit
hij broedt eekhoornsquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:33 schreef Dearest het volgende:
[..]
Zelf aardappelschijfjes maken?Je teelt aardappelen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |