Geen zin om nu allemaal uit te leggen maar mijn spijsvertering werkt niet normaal door een aangeboren afwijkingquote:
Ooh okeequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Geen zin om nu allemaal uit te leggen maar mijn spijsvertering werkt niet normaal door een aangeboren afwijking
Dan stem je dit jaarquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, deze lijst kan niet serieus zijn
1 OA
2 LB
3 Rose
eska ken ik niet eens en pxx kun je niet lief noemen
tong80quote:
Zoveel bagger in 1 user.quote:
Ja vooral ook dat zij dan ook 's ochtends gewoon het licht aan deden en gewoon gingen fohnen enzoquote:
Daarom juistquote:
Nja zo ben ik ook welquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nog geen eens. Dat was echt noodzaak.
Sowieso zo'n drol die echt een uur nodig heeft iedere fucking ochtend omdat ze niet de deur uit durft met wat minder. Serieus, was ooit met der in Londen en we moesten om 5 uur 's ochtends vliegen duurde godverdomme 2 uur voordat ze klaar was met douchen, kleding uitkiezen en make up en shit
![]()
. OM TE FUCKING VLIEGEN
Hahaahahquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja vooral ook dat zij dan ook 's ochtends gewoon het licht aan deden en gewoon gingen fohnen enzo![]()
Oh als het zo moet dan kan ik ook niks doen aan mijn 'oeps sorry haha, waar is mijn pyjama, haha oeps!' midden in de nacht..![]()
Ik zal er ook niet in komen, niet genoeg mensen kennen mijquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oke, deze lijst kan niet serieus zijn
1 OA
2 LB
3 Rose
eska ken ik niet eens en pxx kun je niet lief noemen
Nee ik doe altijd wel netjesquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pics?![]()
Kun jij 't een beetje dan? Want ik doe gewoon maar wat en dan maak ik er uiteindelijk met een wattenstaafje een mooi lijntje van![]()
Dude wat, je zegt net dat je alleen mascara en oogpotlood op doet toch?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:54 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nja zo ben ik ook welDoe 30-40 minuten over make up, maar dat is niet omdat ik zo druk bezig ben met 5 lagen erop te smeren maar omdat ik super pietje precies ben daarmee
En als het echt moet kan ik ook wel binnen een kwartiertje klaar zijn met alles.
Gingen ze tegen de rest van de klas nog zeuren ookquote:
Gelukkig is dat nu allemaal niet meerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gingen ze tegen de rest van de klas nog zeuren ook![]()
![]()
De rest van de klas trok ook ongeveer dit gezicht
Nee, niet alleen dat, ik had het alleen over m'n mascara en eyelinerquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dude wat, je zegt net dat je alleen mascara en oogpotlood op doet toch?
Dat duurt bij mij 5 min. En dat pietje precies, ja ik wil ook niet dat het tyfus lelijk zit en dat 't enige ook een dikkere laag heeft dan de ander.. maar zo pietje precies als jij het waarschijnlijk doet ziet NIEMAND
![]()
.
ik ken ook lang niet iedereen op fok, maar dat zou wel mijn top 3 zijn van liefstequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik zal er ook niet in komen, niet genoeg mensen kennen mij
Ik denk al, wtf doe jijquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:57 schreef Dearest het volgende:
[..]
Nee, niet alleen dat, ik had het alleen over m'n mascara en eyeliner
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Pics?![]()
Kun jij 't een beetje dan? Want ik doe gewoon maar wat en dan maak ik er uiteindelijk met een wattenstaafje een mooi lijntje van![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ziet het hier niet zo goed omdat ik omhoog kijk maar het is redelijk netjes
i still see your shadows in my room
Ja iddquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gelukkig is dat nu allemaal niet meer. Ofnouja, heb je der geen last van
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:59 schreef Dearest het volgende:
[..]Oh jij hebt wel foto's in je fobo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ziet het hier niet zo goed omdat ik omhoog kijk maar het is redelijk netjes
Lurk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:59 schreef Dearest het volgende:
[..]Ohja, dat ziet er mooi uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je ziet het hier niet zo goed omdat ik omhoog kijk maar het is redelijk netjes.
Ik ben alleen zelf echt totaal geen fan om je eyeliner door te trekken tot het binnenste hoekje van je oog omdat dat er altijd vies uit gaat zien.
Baby darling doll face honey
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |