OMGquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/565493-nieuw-phablet-en-sukkelseks.html
quote:
Vind er maar weinigquote:
Welneequote:
''nog 5 minuten"quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:44 schreef Crack_ het volgende:
Ik vind het gewoon irritant wanneer vriendinnen wanneer we uitgingen echt eerst 'n uur bezig waren met make up en dan zag je óf geen verschil óf het werd lelijker. En ik maar wachten.
Watjequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:45 schreef Insomnia_ het volgende:
ik heb soms echt zieke wallen als ik paar dagen niet/weinig slaap
mooie titel, onterecht, maar wel mooiquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zie nu pas m'n tagje in fobo
Liefste user van 2012.
Ik weet dat ook nietquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:45 schreef Dearest het volgende:
Ik weet nooit of ik wel of niet oogpotlood en mascara onder m'n ogen moet doen als ik al boven op heb en dan doe ik het wel maar dan vind ik het alleen maar lelijker maar erafhalen is dan heel kut
In 2012 was ik lieverquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooie titel, onterecht, maar wel mooi
Zelfs zulke problemen heb ik dus niet..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:45 schreef Dearest het volgende:
Ik weet nooit of ik wel of niet oogpotlood en mascara onder m'n ogen moet doen als ik al boven op heb en dan doe ik het wel maar dan vind ik het alleen maar lelijker maar erafhalen is dan heel kut
Ongezond dat je niet goed en onregelmatig eet.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
WelneeLekker een broodje met versgemaakte palingssalade of met gerookte paling
![]()
Ja ik heb boven altijd van die vloeibare eyeliner met zo'n vilten stiftje weetjewel, cateyes jwzquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet dat ook niet.
Ik doe boven oogpotlood (ofja, gel![]()
) en dan boven en onder mascara.. maar geen idee
Nog geen eensquote:
Maar je hebt wel make up voor mensen die allergisch zijn hé? Bij de Body Shop geloof ik, en nog wel meer dingenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zelfs zulke problemen heb ik dus niet..Ik kan wat mascara opdoen en dat is het..
Ik heb zo m'n redenen om niet voor m'n werk te etenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:46 schreef Miniem het volgende:
[..]
Ongezond dat je niet goed en onregelmatig eet.
Pics?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:47 schreef Dearest het volgende:
[..]
Ja ik heb boven altijd van die vloeibare eyeliner met zo'n vilten stiftje weetjewel, cateyes jwz
maar niemand is liever dan OmdatAppelquote:
traagste user van 2013quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:45 schreef LittleBrownie het volgende:
Ik zie nu pas m'n tagje in fobo
Liefste user van 2012.
Okquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb zo m'n redenen om niet voor m'n werk te etenNiet iedereens lichaam werkt hetzelfde en ik heb meer baat bij eerst opstarten en dan eten dan eerst eten en dan opstarten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |