Eten op het werk is veul lekkerderquote:
Oogpotlood*quote:
Sowieso moet oogpotlood aan elkaarquote:
Hap nog steeds nietquote:
quote:
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso moet oogpotlood aan elkaar
Bitterlemon
Sommige dingen kun je wel camoufleren though. Dat spul op je gezicht en wangen enzo helpt wel om het er egaler uit te laten zienquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als je lelijk bent wordt je van makeup vaak niet mooier
Ik snap zulke mensen ook echt nietquote:
Daar betaal je toch voor.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Eten op het werk is veul lekkerder
(ik werk in de horeca remember..)
Ik vond het ook niet mooi staan eigenlijk maar again, ik wist niet wat ik fout deedquote:
Je reageert wel steeds op mequote:
of wallenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sommige dingen kun je wel camoufleren though. Dat spul op je gezicht en wangen enzo helpt wel om het er egaler uit te laten zien
Ja, beetje. Maar die enorme gok daar in het midden ga je neit weghalenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sommige dingen kun je wel camoufleren though. Dat spul op je gezicht en wangen enzo helpt wel om het er egaler uit te laten zien
Ik vergeef jequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet mooi staan eigenlijk maar again, ik wist niet wat ik fout deed
Aan elkaar kreeg ik er een rood streepje onder dus toen gooide ik er maar een spatie tussenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso moet oogpotlood aan elkaar
Bitterlemon
Das bij zaakquote:
Ik heb toch nooit honger, en ik hoef nooit echt te betalen daarquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:42 schreef Miniem het volgende:
[..]
Daar betaal je toch voor.
En je moet toch eten voordat je gaat werken
Alleen watjes hebben wallenquote:
En ondertussenquote:
Wat ongezondquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:42 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb toch nooit honger, en ik hoef nooit echt te betalen daar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |