Van die grote plamuurlagenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:35 schreef Miniem het volgende:
Volgens mij moeten sommige meiden hun make up savonds echt afbikken met een hamer en beitel.
Stomp hem op z'n neus dan durft ie niet meerquote:
Perfecte mensen hebben geen plamuurlaag nodigquote:
Wat?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:36 schreef gianni61 het volgende:
echt, ik heb nog nooit van het woord sukkelseks gehoord
/offtopic
Same here.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:35 schreef essnhills het volgende:
[..]Scheelt ook een hoop gedoe 's ochtends
Ik heb ook nog eens makkelijk haar dus ik moet m'n tanden poetsen en 1 borstel door m'n haar halen en ik ben binnen 5 minuten klaar
![]()
![]()
Ik vind veel ook absoluut niet mooi. Een beetje soms wel. Maar die vrouwen die helemaal als half Papegaai gaan met oogschaduw, neequote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Perfecte mensen hebben geen plamuurlaag nodig
Veeg er met je hand over heen en je kan met dat spul de mona lisa na schilderenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind veel ook absoluut niet mooi. Een beetje soms wel. Maar die vrouwen die helemaal als half Papegaai gaan met oogschaduw, nee
Als ik om 10 uur moet beginnen op m'n werk, dan moet ik om 5 over half 10 m'n jas aantrekken.. Ik kom meestal pas om 10 over 9 uit bed en dan kom ik helemaal fris en gedoucht aan op m'n werkquote:
Of van die vrouwen die van die amy whinehouse wimpers aan de buitenkant van hun ogen tekenenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:37 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind veel ook absoluut niet mooi. Een beetje soms wel. Maar die vrouwen die helemaal als half Papegaai gaan met oogschaduw, nee
Ben je al thuisquote:
Walgelijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Veeg er met je hand over heen en je kan met dat spul de mona lisa na schilderen
Sowieso hebben veel vrouwen de meest vreemde wenkbrauwenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Of van die vrouwen die van die amy whinehouse wimpers aan de buitenkant van hun ogen tekenen
En eten?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ik om 10 uur moet beginnen op m'n werk, dan moet ik om 5 over half 10 m'n jas aantrekken.. Ik kom meestal pas om 10 over 9 uit bed en dan kom ik helemaal fris en gedoucht aan op m'n werk![]()
POTLOOT?????quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Walgelijk
Mascara en het gebruik van een oog potloot vind ik vaak wel mooi (zwart)
Jaquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Sowieso hebben veel vrouwen de meest vreemde wenkbrauwen![]()
quote:
*potloodquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Walgelijk
Als je lelijk bent wordt je van makeup vaak niet mooierquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Walgelijk
Faal en Swag staan officieel in het woordenboek.quote:
Precies, verschrikkelijkquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
JaHun wenkbrauwen volledig epileren en dan vervolgens misvormt natekenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |