Bij mij ging 'ie altijd losquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hoeft geen beugel te nemen als je niet wilt..![]()
Ik heb in juli mijn spalkje laten verwijderen, de tandarts raadde eigenlijk aan van niet. Dus toen heb ik dat op eigen risico laten doen. Het is jouw gebitNiet die van de ortho of tandarts
dit dus.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
Je hoeft geen beugel te nemen als je niet wilt..![]()
Ik heb in juli mijn spalkje laten verwijderen, de tandarts raadde eigenlijk aan van niet. Dus toen heb ik dat op eigen risico laten doen. Het is jouw gebitNiet die van de ortho of tandarts
Ik ben niet anders gewendquote:
Even terugzwaaienquote:
quote:
Ik draag ook geen make-up.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben niet anders gewendIk kan een beetje mascara op doen zolang ik voorzichtig ben dat het echt alleen op m'n wimpers zit en niet op m'n huid.
Voor de rest zijn mensen meestal verbaasd als ik zeg dat ik allergisch ben 'oh heb je nu dan ook niks op?'
Naja, moeten is dus een groot woord..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Bij mij ging 'ie altijd losMisschien moet ik daarom weer beugel
Hoe is t?quote:
Haaiquote:
Ik moet weer een beugel dus meh.quote:
Oh dearquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik moet weer een beugel dus meh.
Ik neem 'em welquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
Naja, moeten is dus een groot woord..Ik ben er klaar mee iig
quote:
Wat een toevalquote:
Is goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |