abonnement Unibet Coolblue
pi_132430720


Sylvie - Rafael

2003 : Sylvie Meis en Rafael van der Vaart krijgen een relatie.
2005: 10 juni 2005, Sylvie en Rafael trouwen in de Laurentiuskerk in Heemskerk.
2006: 28 mei, zoon Damian wordt geboren.
2009: In mei hoort Sylvie dat zij borstkanker heeft. Sylvie is succesvol geopereerd.
2011: 16 juni, opnieuw getrouwd in een klein kapel in Las Vegas.
2012: 2 november, Rafael heeft een eigen loge gekocht in HSV- stadion voor 100.000 euro.
2013: 2 januari, Rafael en Sylvie gaan na een huwelijk van ruim zeven jaar uit elkaar.
2013: 8 april, Rafael heeft een relatie met Sabia Boulahrouz. (beste vriendin van Sylvie)
2013 : Naar verwachting wordt de scheiding komende maand uitgesproken.

Khalid - Sabia:

2005 Khalid: Ik was in Amsterdam dikke Surinaamse en Marokkaanse vrouwen gewend. Sabia was niet Marokkaans, maar Turks. Natuurlijk was dit geen probleem toch moesten ze er thuis wel aan wennnen.
2005: Sabia Engizek en Khalid Boulahrouz krijgen een relatie.
2006: December, Khalid en Sabia gaan trouwen.
2008: 18 juni, dochtertje Anissa is drie maanden te vroeg geboren en overleden.
2008: Sabia: Het was zo zwaar Anissa te laten gaan. Op het moment dat ik haar in mijn armen had,
dacht ik dat ze sliep en dat ze misschien zo wakker zou worden. Khalid was er steeds voor me.
2010: 18 Maart, dochtertje Amaya geboren.
2010: In 2010 zijn Sabia en Khalid uit elkaar gegaan.
2011: 30 januari, zoon Daamin wordt geboren.
2012: 18 juli , Khalid tekent 2-jarig contract Sporting Clube de Portugal.
2012: Zomer 2012, Khalid vertrekt naar Lissabon. Sabia woont in Hamburg.
2012: Scheidingsprocedure is in 2012 afgerond. Khalid en Sabia houden dit geheim.
2013: 7 januari, Khalid en Sabia maken officieel bekend dat ze gescheiden zijn.
2013: 8 april, Khalid heeft via de media moeten horen dat Sabia een relatie heeft met Rafael.

Sabia - Rafael:

2013: 8 april, Rafael van der Vaart en Sabia Boulahrouz hebben een relatie.
2013: 4 augustus, Rafael en Sabia gaan samenwonen in de villa aan de Alstar rivier in Hamburg.
2013 22 oktober Rafael maakt bekend dat Sabia zwanger is

Rita Meis, moeder Sylvie.

Moeder Rita Meis: Het was Sylvie's keuze om te scheiden. Samen met Rafael zou Sylvie het nieuws op een bepaald moment naar buiten brengen. Maar toen kwam het incident op nieuwjaarsnacht met die klap. Die klap is wel degelijk door Rafael uitgedeeld. Door alle toestanden heb ik mijn dochter al een tijd niet gezien, maar ik leef erg met haar mee. Sylvie is nog maar een schim van zichzelf. Mijn dochters ogen stralen intens verdriet uit. Sylvie huilt vaak aan de telefoon, niet omdat ze zichzelf zielig vindt, maar omdat ze niet begrijpt waarom dit allemaal gebeurt.

Sylvie:

2013: Sylvie's contract bij het Duitse RTL zal met twee jaar worden verlengd en haar salaris
wordt verdubbeld naar vier miljoen euro. Dit maakt haar de best betaalde presentator van RTL.
RTL Duitsland: Sylvie is een hele sympathieke vrouw. Ze is beeldschoon. De Duitsers houden van haar.
Sylvie: 2013 zal het jaar van de vrijheid worden. Ik ben in een nieuwe fase van mijn leven gekomen. Ik heb een nieuwe zelfstandigheid en onafhankelijkheid gecreëerd. Ook zie ik er anders uit. Make-up bijvoorbeeld draag ik nu nauwelijks. Ik ben minder girly en meer casual. Als ik geen kanker had gehad, dan waren de afgelopen maanden vermoedelijk het ergste wat me tot nu is overkomen. Maar door de ziekte zie ik de dingen in een ander perspectief en geniet ik nu elke dag. Ik probeer Damián in kindertaal uit te leggen waarom ik niet altijd happy ben. Ik leef nu mijn leven en probeer om zowel mijn werk als mijn bestaan als moeder te combineren.

Sabia Engizek

Sabia: Mijn ouders verhuisden terug naar Turkije. Wij bleven in Duitsland. Ik heb heel veel aan mijn zus Lydia te danken. Zij heeft mijn opvoeding op zich genomen. Mijn zus Lydia heeft zo veel voor me gedaan. We hebben samen hele hoge pieken en diepe dalen doorgemaakt.

Lydia, zus van Sabia.

Lydia: Dat Rita Meis zegt dat ze het niet kan aanzien hoe Sabia publiekelijk Damian knuffelt, dat er elke keer weer toevallig een paar fotografen aanwezig zijn. En dat Damian voor Sabia niet meer dan een verworven trofee is? Deze uitspraak is echt een dolk in de rug van Sabia, ze doet juist alles voor Damian. Bovendien weet ik uit eigen ervaring dat Sylvie niet zo'n moeder is die graag haar kind vermaakt. Dorte, de vaste nanny zorgt grotendeels voor Damian, ook als Sylvie gewoon thuis is. Damian vroeg een keer aan Sylvie: Mama, kom je met me spelen? Weet je wat Sylvie antwoordde? Nee, Damian, je hebt genoeg speelgoed.

Katharina, dochter Sabia.

Katharina woont bij haar vader Milan Bakrac, vandaag was Katherina bij haar moeder Sabia en Rafael.

Fernando, Lolita en vader van der Vaart.

Fernando: Sabia is niet zwanger. Ze zoeken gewoon weer een verhaal, maar er is helemaal niks van waar.
Lolita: Mag je niet over de buik van je vriendin aaien ofzo? Dat doet mijn man zo vaak en ik ben ook niet zwanger.'

Khalid Boulahrouz.

2013: Juni, Khalid heeft op de Beethovenstraat Amsterdam een 3-kamer appartement gekocht.
2013:18 augustus, Khalid voetbalt in Portugal. Door noodlijdende financiën moet hij op zoek naar een nieuwe club.
2013: 23 september, Deense club Bröndby is met Khalid Boulahrouz in gesprek.
2013: 28 september, Wanneer Khalid door de medische keuring komt, dan mag hij zich speler van Brøndby IF noemen. Zaterdag speelt Brøndby tegen Kopenhagen. Khalid zou dan zijn debuut kunnen maken.

In de witte villa wonen Sabia en Rafael.
pi_132430750
Binnenkort showt Sylvie in de story haar nieuwe aanwinst: Een hondje
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:49:49 #3
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132430839
Het wordt er echt alleen maar gênanter en smakelozer op.
Binnen no-time een baby, terwijl de scheiding niet eens is uitgesproken.

Maar ik denk wel te weten aan wie ik Golddigger van Kanye West zou opdragen.
From what I heard she got a baby by Busta
My best friend say she used to fuck with Usher...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132430841
Die onderste foto :') Watvoor mensen zijn dat die een stoeltje neerzetten voor dat huis om ze te kunnen spotten :')
pi_132431104
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

OMG. Is het nog waar ook _O-
Ik dacht het zoveelste gelul van die krant. Maar ze is echt zwanger van de derde kerel :')
Wil jij mijn reacties niet posten...ik roep hier net hetzelfde :D
  † In Memoriam † dinsdag 22 oktober 2013 @ 13:58:47 #6
43556 miss_dynastie
pi_132431164
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:47 schreef utrecht1970 het volgende:
Binnenkort showt Sylvie in de story haar nieuwe aanwinst: Een hondje
Arme Dorte, ik hoop dat ze opslag krijgt dan :X
pi_132431246
quote:
10s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 13:58 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Arme Dorte, ik hoop dat ze opslag krijgt dan :X
Als Damian inderdaad Bij Rafael en Sabia gaat wonen, verwacht ik niet dat Syl Dorte krijgt...misschien in bruikleen ;)
  † In Memoriam † dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:05:46 #8
43556 miss_dynastie
pi_132431407
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:00 schreef kvd het volgende:

[..]

Als Damian inderdaad Bij Rafael en Sabia gaat wonen, verwacht ik niet dat Syl Dorte krijgt...misschien in bruikleen ;)
Het lijkt me voor Damian wel leuk om in een echt gezin op te groeien. En nee, daarmee wil ik niets negatiefs zeggen over gezinnen met één kind, maar wel over gezinnen waar zowel papa als mama heel erg vaak de hort op zijn, zoals in het fake-gezin van Raf en Syl...
pi_132431508
Zou Dorte niet de laan uitgaan en dat Sabia gewoon gaat moederen over Damian.
pi_132431559
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:05 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Het lijkt me voor Damian wel leuk om in een echt gezin op te groeien. En nee, daarmee wil ik niets negatiefs zeggen over gezinnen met één kind, maar wel over gezinnen waar zowel papa als mama heel erg vaak de hort op zijn, zoals in het fake-gezin van Raf en Syl...
Dat lijkt mij ook. En een permanentere/sabielere basis...geloof niet dat Raf en Saab snel daar weggaan.
pi_132431598
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:08 schreef utrecht1970 het volgende:
Zou Dorte niet de laan uitgaan en dat Sabia gewoon gaat moederen over Damian.
Denk het niet. Volgens mij weet Syl niet eens hoe ze alleen met Damian moet zijn, altijd lijkt Dorte erbij te zijn. Misschien een minder groot contract, maar vermoed dat Syl wel gebruik van haar wil blijven maken.
pi_132431749
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:09 schreef kvd het volgende:
Dat lijkt mij ook. En een permanentere/sabielere basis...geloof niet dat Raf en Saab snel daar weggaan.
Hoezo niet? Sabia heeft niks te doen behalve de huisvrouw zijn (incl bierkip en balonnen) die Rafael blijkbaar wil.
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 14:22:57 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132432004
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:08 schreef utrecht1970 het volgende:
Zou Dorte niet de laan uitgaan en dat Sabia gewoon gaat moederen over Damian.
Ik denk niet dat Sylvie het risico kan nemen dat Dorte zich niet meer aan haar gebonden voelt.
Dorte hoort bij Damian, en dat zal wel zo blijven tot hij 18 is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_132432345
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Sylvie het risico kan nemen dat Dorte zich niet meer aan haar gebonden voelt.
Dorte hoort bij Damian, en dat zal wel zo blijven tot hij 18 is.
En die weet vast veullll te veul
pi_132433352
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 14:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Hoezo niet? Sabia heeft niks te doen behalve de huisvrouw zijn (incl bierkip en balonnen) die Rafael blijkbaar wil.
?
ik snap je even niet
pi_132433663
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 15:00 schreef kvd het volgende:
?
ik snap je even niet
Sorry, ik heb verkeerd gelezen, ik dacht dat je zei dat je niet dacht dat Raf en Saab een stabiele situatie zouden kunnen gaan bieden.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_132435199
quote:
11s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 15:07 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Sorry, ik heb verkeerd gelezen, ik dacht dat je zei dat je niet dacht dat Raf en Saab een stabiele situatie zouden kunnen gaan bieden.
gelukkig...ik dacht al dat ik rare dingen aan het zeggen was haha
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 18:19:22 #18
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_132440540
Je let even niet op.....Saab zwanger :')
Zou ze nu 3 mnd zijn, dat ze toch gelijk hadden een tijdje terug in de bladen?
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_132441008
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 18:19 schreef Uccie het volgende:
Je let even niet op.....Saab zwanger :')
Zou ze nu 3 mnd zijn, dat ze toch gelijk hadden een tijdje terug in de bladen?
De media (en dat betekend waarschijnlijk mama van der vaart) heeft het over 2 maanden...uitgerekend rondom WK 2014
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 19:22:59 #20
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_132442690
Bij elke goal kans dat de vliezen breken!
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_132442936
Ik vind het eigenlijk toch wel leuk voor die 2...
pi_132443611
Zou het niet ook een soort van sneer naar de exen zijn? "Kijk hoe gelukkig wij zijn, we zijn zo zeker van elkaar dat er zelfs een baby kan komen."
Don't you love her madly?
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 19:39:50 #23
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132443674
Dat zou toch wel erg sneu zijn, zelfs voor hun.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132443736
Net alsof "zo zeker van elkaar dat we zelfs een kind aandurven" iets zegt bij die snollebol :') Dit is babydaddy #3 toch?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_132443990
Ja hee, ik speculeer ook maar gewoon lekker mee.
Don't you love her madly?
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 19:53:57 #26
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_132444445
Had Raf niet gewoon even kunnen wachten dit keer met scoren totdat de scheiding rond was?
pi_132444533
Ach als het interview van Moeder Meis klopt, wilde Raf die hele scheiding helemaal niet, toch? Wat zou hij dan wachten om La Meis te plezieren?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 22 oktober 2013 @ 20:01:58 #28
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_132444920
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 19:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ach als het interview van Moeder Meis klopt, wilde Raf die hele scheiding helemaal niet, toch? Wat zou hij dan wachten om La Meis te plezieren?
Als hij die scheiding echt niet wilde dan hoop ik echt dat Sabia geen bevlieging is... rebound gevalletje
pi_132446809
Ik heb boulevard gemist, hebben ze er iets over gemeld?
  † In Memoriam † dinsdag 22 oktober 2013 @ 20:34:38 #30
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_132446967
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 20:01 schreef Starlie het volgende:

[..]

Als hij die scheiding echt niet wilde dan hoop ik echt dat Sabia geen bevlieging is... rebound gevalletje
Neu, Saab is geen rebound, maar ook zeker geen blijvertje. Al zal ze dan wel binnen een paar jaar weg moeten zijn om voor de volgende miljonair nog interessant te zijn.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_132447568
Er heeft straks vaker een gynaecoloog naar Saab d'r muts gekeken dan dat er toeristen in de grotten van Valkenburg zijn geweest
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_132448934
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 oktober 2013 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Er heeft straks vaker een gynaecoloog naar Saab d'r muts gekeken dan dat er toeristen in de grotten van Valkenburg zijn geweest
:D
  woensdag 23 oktober 2013 @ 07:04:43 #33
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_132463640
Sabia’s gebaar verraadt nieuw broertje of zusje
DAMIÁN DOLBLIJ...


AL VAKER GING HET GERUCHT dat SABIA ENGIZEK zwanger zou zijn van RAFAEL VAN DER VAART, maar nú bevestigt het paar het nieuws zelf. Vrienden, en Sabia zelf, moesten van de stervoetballer eigenlijk nog even zwijgen over het babynieuws. Maar daar had sluwe Sabia wat op gevonden…
Sabia Engizek kon haar grote geheim afgelopen weekend, op de voetbaltribune bij HSV, toch weer niet langer voor zich houden. Na een prachtig doelpunt van Rafael van der Vaart wreef zij zó nadrukkelijk over haar bollende buik dat het gebaar een oplettende journalist van de Duitse krant Bild niet kón ontgaan…
Volgens ingewijden, die eerst nog was verzocht het nieuws nog zeker een week of drie voor zich te houden, is Sabia net twee maanden zwanger. Voor iemand met zo’n dramatisch verleden als zij – samen met ex-man Khalid Boulahrouz kreeg zij in 2008 een dochtertje dat drie maanden te vroeg werd geboren en kort daarna overleed – eigenlijk nog veel te vroeg om zulk nieuws naar buiten te brengen. Maar Sabia kón gewoon niet langer wachten. Rafael gaf haar weken geleden een verbod om nog langer met de pers te praten. Dat was nadat zij in haar lijfblad Bild de vloer had aangeveegd met Sylvie, en pikante geheimen over haar liefdesleven had onthuld. Rafael en Sylvie zijn weliswaar uit elkaar, maar Van der Vaart voelt nog diepe genegenheid en respect jegens zijn exvrouw, die bovendien de moeder van zijn geweldige zoontje Damián is.

Ruzie

In de tuin van hun riante huurappartement in Hamburg speelde zich een hoogoplopende ruzie af, tijdens welke Rafael een bestraffende vinger ophief tegen Sabia. Dat was op de dag dat Sabia in de krant Sylvies relaties met een danser, een KLM-piloot én de lijfwacht van modekeizer Karl Lagerfeld had onthuld. De laatste ontkende overigens.
Rafael wilde rust in de tent en verbood Sabia onomwonden nog langer met de pers te praten. Dat leidde ineens tot een opvallende stilte. Sabia moet tot dat moment een hotline met Bild hebben gehad. Eerst werd al duidelijk dat zíj de foto’s had gelekt die Sylvies Parijse relatie met Guillaume Zarka verraadden. Inmiddels wordt ook naar haar gewezen als het gaat om het naar Bild lekken van de breuk tussen Sylvie en Rafael, en De Klap in de nieuwjaarsnacht.
Zoals Sylvies moeder Rita Meis zich in een veelbesproken interview met Weekblad Privé afvroeg: „Wie anders had daar baat bij? De twee zouden hun scheiding in alle rust afwikkelen en gingen nog goed met elkaar om. Er was kennelijk iemand bij gebaat om de zaak nog wat te versnellen… En zoveel mensen waren er niet bij. Sabia? Ja, díe was er!”
Na het modder smijten van Sabia werd het stil rond haar. Afleiding bood wellicht de ontdekking dat zij zwanger was; juist in die stille periode. Gezien háár medisch verleden wilde Rafael dat nieuws liever nog even voor zich houden, in elk geval niet delen met de grote buitenwereld. Afgelopen weekend lichtte hij wel alvast telefonisch zijn ouders in, die heel blij waren, en met een opgewekt telefoontje ook wat vrienden. Aan die laatsten verzocht hij dringend er nog met niemand over te praten. Dezelfde dag speelde hij tegen Stuttgart, maakte die goal, en hoorde later dat Bild Sabia zo demonstratief over haar buik had zien aaien…

Drukker

Toen het nieuws alsnog op straat lag, lichtten de twee ook Rafaels zoontje Damián in. Het jochie sprong een gat in de lucht en verheugt zich zeer op de komst van nóg een broertje of zusje. Het wordt zo steeds drukker voor Damián, die nog maar een jaar geleden voor altijd enig kind leek te zullen blijven. Als gevolg van haar borstkanker, die Sylvie in 2009 moedig bestreed, werd het door haar artsen lange tijd niet verstandig gevonden opnieuw zwanger te raken.
Maar begin december vorig jaar werd alles anders; zijn ouders besloten te scheiden. En in maart kreeg zijn vader een relatie met ’tante’ Sabia. Die bracht drie kinderen mee; een tienerdochter, die overigens niet bij haar opgroeide maar bij haar vader, en twee zeer jonge kinderen die zij met Khalid Boulahrouz kreeg. In één klap kreeg Damián een broertje én een zusje, die net als hij een kamer kregen in het riante appartement in de villa die het stel aan de oever van rivier de Alster huurt. En nu wordt in het voorjaar dus ook de laatste kamer daar bezet! In april krijgt Damián er, als alles goed gaat, nog een broertje of zusje bij.
Hoe dat nieuws Sylvie ter ore is gekomen, weet niemand. Insiders vermoeden dat Rafael, toen hij zijn familie en vrienden belde, haar ook heeft ingelicht. Maar zeker is dat niet. Ook is niet duidelijk hoe zij het nieuws zal oppakken; in elk geval komt het niet als een verrassing omdat het stel, in elk geval Sabia, maanden geleden al liet weten meteen een kind te willen. Pijnlijk moet het hoe dan ook zijn, dat haar voormalige best friend Sabia al maanden zwanger is van Rafael nog voordat hun scheidingspapieren zijn getekend. En dat zij nu leven op het toppunt van geluk, wat voor Sylvie zelf niet meer is weggelegd.

Telegraaf
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_132463717
die schrijfstijl, jeetje Jackie Collins of de eerste de beste Bouquetreeks aflevering is er niets bij zeg.
en als afsluiter "geluk dat niet meer voor sylvie zelf is weggelegd"
nou Syl, je hoort het, het komt allemaal toch niet meer goed voor je dus die bikini's op marktplaats en maak jezelf maar van kant.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_132463804
Ik denk dat het leven van Syl veel leuker is dan dat van Saab. Wat je persoonlijk ook van Sylvie vindt, ze lijkt me iemand die keihard werkt. Aan haar lijf, aan haar succes, aan haar imperium, aan alles eigenlijk. En het lijkt me ontzettend veel voldoening geven als dat allemaal lijkt te lukken. Dus propz voor dat!!

Verder heb ik een schijthekel aan de stereotype verantwoordelijkheid van de moeder na een scheiding, dus ik vind dat ze dat modern oplossen, op een manier die minstens net zo goed voor dat kind is, als andersom. Waarschijnlijk in dit specifieke geval zelfs beter, omdat zij altijd maar van hot naar her stuitert.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_132463917
Want zonder relatie ben je per definitie diep ongelukkig?
pi_132464757
En weer zelf de media opzoeken:



Damián dolblij met broertje of zusje Evert Santegoeds
AMSTERDAM - Al vaker ging het gerucht dat Sabia Engizek zwanger zou zijn van Rafael van de Vaart, maar nú bevestigt het paar het nieuws zelf. Vrienden, en vooral Sabia zélf, moesten van de stervoetballer eigenlijk nog even zwijgen over het babynieuws.

Maar daar had sluwe Sabia wat op gevonden… Lees alles over de zwangerschap in De Telegraaf

bron: telegraaf
pi_132464967
telegraaf :')
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_132465073
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 07:04 schreef Poezewoes het volgende:
Toen het nieuws alsnog op straat lag, lichtten de twee ook Rafaels zoontje Damián in. Het jochie sprong een gat in de lucht en verheugt zich zeer op de komst van nóg een broertje of zusje. Het wordt zo steeds drukker voor Damián, die nog maar een jaar geleden voor altijd enig kind leek te zullen blijven. Als gevolg van haar borstkanker, die Sylvie in 2009 moedig bestreed, werd het door haar artsen lange tijd niet verstandig gevonden opnieuw zwanger te raken.
Dat lijkt me een bittere pil voor Sylvie ...
pi_132465145
Ik geloofde het eigenlijk nog steeds niet, maar het lijkt nu toch wel echt zo te zijn. Binnen het jaar zwanger, ik snap niet waarom het allemaal zo snel moet. Maar goed, hoop dat ze gelukkig worden met het hele gezinnetje. :)
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132465205
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:43 schreef Goodbye het volgende:
Ik geloofde het eigenlijk nog steeds niet, maar het lijkt nu toch wel echt zo te zijn. Binnen het jaar zwanger, ik snap niet waarom het allemaal zo snel moet. Maar goed, hoop dat ze gelukkig worden met het hele gezinnetje. :)
Ze zijn allebei ook wel wat ouder… Misschien is er door haar verleden niet veel tijd over om nog een kind te kunnen krijgen ofzo… Soort van nu of niet.
Of misschien een ongelukje?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 09:58:53 #42
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_132465465
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 07:30 schreef WRH het volgende:
die schrijfstijl, jeetje Jackie Collins of de eerste de beste Bouquetreeks aflevering is er niets bij zeg.
en als afsluiter "geluk dat niet meer voor sylvie zelf is weggelegd"
nou Syl, je hoort het, het komt allemaal toch niet meer goed voor je dus die bikini's op marktplaats en maak jezelf maar van kant.
Evert Santegoed he ;)
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_132465554
toch is het wel weer grappig dat ze werkelijk alle cliché's over voetbalvrouwen ook daadwerkelijk ten uitvoer brengen.
zodra er ergens een vergelijkbaar tiepetje zich op een voetballer stort wordt er direct in de bladen geroepen over liefdesbaby en meer van zulke onzin.
1 date en er wordt gesproken over een droomhuwelijk etc.
maar jawel: hoe wordt een cliché een cliché... nou, doordat ze het ook echt daadwerkelijk doen en ook echt zo leven.
je hebt een relatie, hop, koter, baby, snel snel. droomhuwelijk voor een mega bedrag, daarna een affaire (of meer), drama en hop weer nieuwe date en baby etc etc.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 10:10:04 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132465709
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:40 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Dat lijkt me een bittere pil voor Sylvie ...
Grappig dat juist jij er kennelijk van uitgaat dat ze graag nog een kind gehad zou hebben....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_132465711
Zal Rafael wel naar het wk gaan. Sabia is rond die tijd uitgerekend.
Ik geloof niet dat Louis van Gaal hem toestemming geeft om even naar huis te gaan voor de bevalling.
pi_132465754
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 09:47 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ze zijn allebei ook wel wat ouder… Misschien is er door haar verleden niet veel tijd over om nog een kind te kunnen krijgen ofzo… Soort van nu of niet.
Of misschien een ongelukje?
Ik denk eerlijk gezegd niet dat het een ongelukje was, eerder een nu of nooit. :P
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 10:21:28 #47
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132465969
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 10:12 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Ik denk eerlijk gezegd niet dat het een ongelukje was, eerder een nu of nooit. :P
Ik denk ook dat ze dachten dat ze maar beter konden beginnen, want als het niet gelijk lukt ben je zo een jaar verder, en nog weer een jaar voor je in allerlei medische programma's zit, en dan gaat ze wel heel rap richting 40.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_132466072
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 10:10 schreef Leandra het volgende:

[..]

Grappig dat juist jij er kennelijk van uitgaat dat ze graag nog een kind gehad zou hebben....
Nou ik ga nergens van uit, maar het lijkt me best een bittere pil om te horen dat je zoontje zo
blij is met de baby van de vrijer van je ex. :o
  Vis een optie? woensdag 23 oktober 2013 @ 10:34:07 #49
70532 loveli
N
pi_132466289
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 10:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nou ik ga nergens van uit, maar het lijkt me best een bittere pil om te horen dat je zoontje zo
blij is met de baby van de vrijer van je ex scharrel van je echtgenoot. :o
Wat een puinhoop.
crap in = crap out
pi_132466312
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 10:34 schreef loveli het volgende:

[..]

Wat een puinhoop.
Oh jah :+ want de scheiding is nog niet eens rond :')
pi_132466488
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 10:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Oh jah :+ want de scheiding is nog niet eens rond :')
Ach, dat zal nu ook wel een stukje sneller gaan he?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 10:43:19 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132466492
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 10:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Nou ik ga nergens van uit, maar het lijkt me best een bittere pil om te horen dat je zoontje zo
blij is met de baby van de vrijer van je ex. :o
Dat is het risico wat je neemt als je gaat scheiden.... dat je partner een ander vindt en daar een nieuw leven mee begint, met alle gevolgen van dien.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  woensdag 23 oktober 2013 @ 10:43:54 #53
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132466505
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 10:43 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Ach, dat zal nu ook wel een stukje sneller gaan he?
Dat ligt eraan wie de boel blokkeert ;)

Maar in NL is nog geen verzoek om echtscheiding ingediend.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_132466527
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 10:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat ligt eraan wie de boel blokkeert ;)

Maar in NL is nog geen verzoek om echtscheiding ingediend.
Nou gelukkig is de scheiding van Sab wel rond, anders zou de baby nog wettelijk van dr ex zijn… Dat zou pas een puinhoop zijn.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 10:45:44 #55
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_132466549
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 10:44 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Nou gelukkig is de scheiding van Sab wel rond, anders zou de baby nog wettelijk van dr ex zijn… Dat zou pas een puinhoop zijn.
Is de baby dan nu niet wettelijk van Sylvie? ;)
pi_132466572
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 10:45 schreef Starlie het volgende:

[..]

Is de baby dan nu niet wettelijk van Sylvie? ;)
Voor een man maakt het volgens mij niet zo uit of hij nu wel of niet getrouwd is. Hij kan gewoon het kind erkennen..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_132467259
Zou wel een extreme wending zijn van de gate.
Sabia bevalt en omdat Rafael en Sylvie nog getrouwd zijn gaat het kind in de boeken als kind van sylvie en rafael.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 11:19:08 #58
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132467413
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 10:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

Nou ik ga nergens van uit, maar het lijkt me best een bittere pil om te horen dat je zoontje zo
blij is met de baby van de vrijer van je ex. :o
Nou ja, het is natuurlijk ook de baby van papa. Een heus broertje of zusje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 23 oktober 2013 @ 11:19:09 #59
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_132467415
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 11:13 schreef utrecht1970 het volgende:
Zou wel een extreme wending zijn van de gate.
Sabia bevalt en omdat Rafael en Sylvie nog getrouwd zijn gaat het kind in de boeken als kind van sylvie en rafael.
In deze gate kan alles! :D
  woensdag 23 oktober 2013 @ 11:20:04 #60
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_132467431
'Sylvie van der Vaart reageert op babynieuws'

Sylvie van der Vaart zou hebben gereageerd op het nieuws dat haar ex Rafael van der Vaart en Sabia Engizek een kindje verwachten.

Volgens de Duitse krant Bild wenst Sylvie het stel alle geluk toe.

"Ik wens ze het allerbeste. Gefeliciteerd."

Dinsdag bevestigde Rafael van der Vaart het nieuws dat hij en Sabia Engizek een kindje verwachten.

"Sabia is zwanger", zegt de voetballer tegen de Duitse krant Bild. "Wij zijn erg gelukkig en danken God ervoor. Verder willen we geen commentaar geven, want de zwangerschap is nog heel pril." Insiders beweren dat Sabia nu twee maanden in verwachting is.

http://www.telegraaf.nl/p(...)p_babynieuws___.html
pi_132467804
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 10:46 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Voor een man maakt het volgens mij niet zo uit of hij nu wel of niet getrouwd is. Hij kan gewoon het kind erkennen..
dat is niet helemaal waar. een kind dat geboren wordt binnen een wettelijk gesloten huwelijk is wettelijk van de 2 mensen binnen dat huwelijk.
je kunt als echtelijke buitenstaander niet zomaar een kind erkennen dat binnen een ander wettelijk huwelijk geboren is.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_132467883
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 11:34 schreef WRH het volgende:

[..]

dat is niet helemaal waar. een kind dat geboren wordt binnen een wettelijk gesloten huwelijk is wettelijk van de 2 mensen binnen dat huwelijk.
je kunt als echtelijke buitenstaander niet zomaar een kind erkennen dat binnen een ander wettelijk huwelijk geboren is.
Alleen het kind wordt niet geboren in een huwelijk. Alleen de vader is getrouwd met een ander.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_132468007
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 11:20 schreef Starlie het volgende:
'Sylvie van der Vaart reageert op babynieuws'

Sylvie van der Vaart zou hebben gereageerd op het nieuws dat haar ex Rafael van der Vaart en Sabia Engizek een kindje verwachten.

Volgens de Duitse krant Bild wenst Sylvie het stel alle geluk toe.

"Ik wens ze het allerbeste. Gefeliciteerd."

Dinsdag bevestigde Rafael van der Vaart het nieuws dat hij en Sabia Engizek een kindje verwachten.

"Sabia is zwanger", zegt de voetballer tegen de Duitse krant Bild. "Wij zijn erg gelukkig en danken God ervoor. Verder willen we geen commentaar geven, want de zwangerschap is nog heel pril." Insiders beweren dat Sabia nu twee maanden in verwachting is.

http://www.telegraaf.nl/p(...)p_babynieuws___.html
Lijkt mij de meest waarschijnlijke reactie. Wat moet je nog meer zeggen. Gefeliciteerd en veel geluk samen.
pi_132468074
quote:
7s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 11:19 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nou ja, het is natuurlijk ook de baby van papa. Een heus broertje of zusje.
Daar ga ik wel vanuit jah... :+
pi_132468242
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 11:36 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Alleen het kind wordt niet geboren in een huwelijk. Alleen de vader is getrouwd met een ander.
ohja, stom, jij weer gelijk in.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  woensdag 23 oktober 2013 @ 12:21:48 #66
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132469407
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 10:46 schreef Ticootje het volgende:

[..]

Voor een man maakt het volgens mij niet zo uit of hij nu wel of niet getrouwd is. Hij kan gewoon het kind erkennen..
Zo simpel is dat niet als getrouwde man, hoewel men dat in NL wel een stuk eenvoudiger heeft gemaakt, maar er zitten nog wat haken en ogen aan.
Hoe dat in Duitsland is weet ik niet.

quote:
Voorwaarden erkenning door gehuwde man

U kunt een kind erkennen van een andere vrouw dan met wie u bent getrouwd of een geregistreerd partnerschap heeft. Dit kan als:
de band tussen u en de moeder vergelijkbaar is met een huwelijk;
de band tussen u en het kind hecht en persoonlijk is.

U dient hiervoor een verzoek in bij de rechter. De rechter bepaalt of aan de voorwaarden is voldaan.
Bron: http://www.rijksoverheid.(...)kenning-van-een-kind
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator woensdag 23 oktober 2013 @ 17:30:29 #67
184769 crew  Deisyy
pi_132480788
quote:
'Sylvie op de hoogte van babynieuws dankzij Damian'

van onze redactie
AMSTERDAM -
Damian, de 7-jarige zoon van Rafael en Sylvie, zou degene zijn geweest die Sylvie heeft ingelicht over de zwangerschap van Sabia.

Dat beweert het Duitse tijdschrift Das neue Blatt.
Sylvie zou niet erg geschrokken zijn van het babynieuws. Volgens een insider had ze wel verwacht dat haar ex en Sabia ooit een kind zouden krijgen. Maar dat dat zo snel zou gebeuren, had ze niet verwacht.
Damian zou niet kunnen wachten tot hij een groter broer wordt. Hij sprong een gat in de lucht toen Rafael en Sabia hem vertelden dat hij een broertje of zusje krijgt.
http://www.telegraaf.nl/p(...)_dankzij_zoon__.html
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_132481946
Jemig zeg.
If I had known it was harmless, I would have killed it myself.
pi_132483398
quote:
Damian moet maar even dimmen, als de liefdesbaby gaat kruipen heeft hij weer een andere mams.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  woensdag 23 oktober 2013 @ 21:30:34 #70
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_132491562
Sylvie en Bettie Moghaddam richting het vliegveld van Hamburg.
In Madrid wordt gecheckt of Sylvie nog gezond is.




http://www.bruno.nl/nieuw(...)ngerschap-sabia.html
  Moderator woensdag 23 oktober 2013 @ 21:42:59 #71
184769 crew  Deisyy
pi_132492338
Het is net alsof de laarsjes van Syl 5 maten te groot zijn :D

Verder vind ik haar reactie heel chic.

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_132503555
ik vroeg mij al af hoe lang het zou duren voor ze de 'ik had kanker en ben reuze zielig' troef zou gaan uitspelen.
nou, niet zo lang dus...
ze wordt wel een tikje voorspelbaar hoor.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 07:12:50 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132503578
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 07:06 schreef WRH het volgende:
ik vroeg mij al af hoe lang het zou duren voor ze de 'ik had kanker en ben reuze zielig' troef zou gaan uitspelen.
nou, niet zo lang dus...
ze wordt wel een tikje voorspelbaar hoor.
Misschien hebben Rafael en Sabia de bekendmaking wel gepland rond haar jaarlijkse controle?

Dat is net zo'n absurde suggestie.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_132503735
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 07:06 schreef WRH het volgende:
ik vroeg mij al af hoe lang het zou duren voor ze de 'ik had kanker en ben reuze zielig' troef zou gaan uitspelen.
nou, niet zo lang dus...
ze wordt wel een tikje voorspelbaar hoor.
Och kom zeg.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_132504112
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 07:06 schreef WRH het volgende:
ik vroeg mij al af hoe lang het zou duren voor ze de 'ik had kanker en ben reuze zielig' troef zou gaan uitspelen.
nou, niet zo lang dus...
ze wordt wel een tikje voorspelbaar hoor.
Ik ben geen fan maar dit zou wel heel ver gaan
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_132504436
geef toe dat het wel super toevallig is.
en btw, hoe zouden de media moeten weten dat dit niet haar zoveelste bikini vakantie is maar haar controle op kanker?
ze zit te pas en te onpas in het vliegtuig maar nu weet de media dat ze naar haar jaarlijkse controle gaat en waar etc?
dat kunnen ze toch maar van 1 persoon weten, of belt elke huisarts na het plannen van een afspraak ook direct de media om te vertellen wanneer de controle gaat plaatsvinden?
hoe wéten ze dat het om de controle gaat?
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 09:22:39 #77
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132504740
Echt.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 24 oktober 2013 @ 09:26:07 #78
327807 Mariposas
יה&#14
pi_132504799
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:30 schreef Tuinfluitert het volgende:

Sylvie en Bettie Moghaddam richting het vliegveld van Hamburg.
In Madrid wordt gecheckt of Sylvie nog gezond is.
Helemaal naar Madrid vliegen voor controle? Tjonge.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_132505051
quote:
5s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 09:26 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Helemaal naar Madrid vliegen voor controle? Tjonge.
Ja, ja, de beste artsen he.
pi_132505237
quote:
5s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 09:26 schreef Mariposas het volgende:

[..]

Helemaal naar Madrid vliegen voor controle? Tjonge.
lijkt me dat ze daar behandeld is,ze woonden in Madrid toen de kanker ontdekt werd. niet vreemd om daar dan weer heen te gaan...
  † In Memoriam † donderdag 24 oktober 2013 @ 10:04:30 #81
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_132505570
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 07:06 schreef WRH het volgende:
ik vroeg mij al af hoe lang het zou duren voor ze de 'ik had kanker en ben reuze zielig' troef zou gaan uitspelen.
nou, niet zo lang dus...
ze wordt wel een tikje voorspelbaar hoor.
Huh? Die heb ik even gemist denk ik.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † donderdag 24 oktober 2013 @ 10:06:05 #82
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_132505598
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 09:47 schreef kvd het volgende:
lijkt me dat ze daar behandeld is,ze woonden in Madrid toen de kanker ontdekt werd. niet vreemd om daar dan weer heen te gaan...
Helemaal logisch is het ook niet. Zo'n onderzoek kan toch prima in Hamburg? :?
Nou ja, moet ze ook zelf weten. :')
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 10:06:25 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132505606
quote:
99s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:04 schreef Cynix ® het volgende:

Huh? Die heb ik even gemist denk ik.
Net nu gaat ze naar Madrid voor haar jaarlijkse controle. Dat is natuurlijk duidelijk vooropgezet spel.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 24 oktober 2013 @ 10:15:38 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132505798
quote:
99s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:06 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Helemaal logisch is het ook niet. Zo'n onderzoek kan toch prima in Hamburg? :?
Nou ja, moet ze ook zelf weten. :')
Of ze was al die tijd al onder controle van de artsen in Madrid, die haar toen ook behandeld hebben?
Moet ze dan vanwege de zwangerschap van Sabia of haar echtscheiding ineens in Hamburg naar een andere arts?
Ze reist met het vliegtuig zoals een ander met de bus reist, het is niet alsof zo'n reisje een enorme opgaaf voor haar is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † donderdag 24 oktober 2013 @ 10:17:29 #85
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_132505829
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:15 schreef Leandra het volgende:
Moet ze dan vanwege de zwangerschap van Sabia of haar echtscheiding ineens in Hamburg naar een andere arts?
Eeh, nee. 8)7
Misschien omdat zo'n routine-onderzoekje ook in een ziekenhuis in je eigen woonplaats kan? Is dat iets? :?
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 10:18:27 #86
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132505847
Daarbij was ze met een voetballer getrouwd, dat betekent over het algemeen dat je dit jaar amper weet waar je volgend jaar zult wonen, moet je dan telkens je dossier laten opsturen naar weer nieuwe artsen in de woonplaats van dat moment? Of is het misschien gewoon handiger om onder controle te blijven bij de artsen die je op dat moment begeleid hebben?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_132506071
quote:
99s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:17 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Eeh, nee. 8)7
Misschien omdat zo'n routine-onderzoekje ook in een ziekenhuis in je eigen woonplaats kan? Is dat iets? :?
Dat is zo. Mijn schoonmoeder is voor haar kanker behandeld in een ander ziekenhuis dan waar ze nu op controle gaat, omdat ze nu is verhuisd. Waarom zou je al die moeite en extra reistijd doen, artsen kunnen elkaar prima een patient overdragen.

Maar toen de kanker van Sylvie was ontdekt was ook in het nieuws dat in Madrid/Spanje de beste artsen zitten dat te behandelen dus denk dat dat de reden is?
  donderdag 24 oktober 2013 @ 10:32:15 #88
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_132506153
Misschien dat Sylvie ook wel in Madrid op controle blijft zodat ze haar vriendinnen daar dan gelijk kan opzoeken.
pi_132506242
Dat ze in Madrid naar het ziekenhuis gaat moet ze toch zelf weten, misschien heeft ze het wel geprobeerd met artsen in Hamburg maar had ze daar geen goed gevoel bij oid. Maar ik vind het wel erg opvallend dat er weer foto's zijn en dat de pers ook precies weet dat ze naar Madrid gaat en waarom.
know'm sayin?
×
word? word.
pi_132506366
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:30 schreef Tuinfluitert het volgende:

Sylvie en Bettie Moghaddam richting het vliegveld van Hamburg.
In Madrid wordt gecheckt of Sylvie nog gezond is.

[ afbeelding ]

http://www.bruno.nl/nieuw(...)ngerschap-sabia.html
Shirtje, broek, tas O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 10:42:28 #91
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132506383
quote:
99s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:17 schreef Cynix ® het volgende:

Eeh, nee. 8)7
Misschien omdat zo'n routine-onderzoekje ook in een ziekenhuis in je eigen woonplaats kan? Is dat iets? :?
Ik kan me best voorstellen dat je het prettig vindt om dat onderzoek te laten verrichten door de artsen die van meet af aan al bij je situatie zijn betrokken. Zeker bij een ziekte die wat verder voert dan een griepje.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  † In Memoriam † donderdag 24 oktober 2013 @ 10:44:14 #92
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_132506429
quote:
7s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik kan me best voorstellen dat je het prettig vindt om dat onderzoek te laten verrichten door de artsen die van meet af aan al bij je situatie zijn betrokken. Zeker bij een ziekte die wat verder voert dan een griepje.
Da's ook weer waar.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 10:48:53 #93
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_132506554
quote:
7s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik kan me best voorstellen dat je het prettig vindt om dat onderzoek te laten verrichten door de artsen die van meet af aan al bij je situatie zijn betrokken. Zeker bij een ziekte die wat verder voert dan een griepje.
Ja eens, ik heb jaarlijks soortgelijke controles maar ik heb regelmatig andere artsen en ik vind dat toch ook niet prettig, dus kan me goed voorstellen dat zij idd bij de artsen blijft die haar al van begin af aan helpen.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 11:14:33 #94
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132507200
quote:
99s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:06 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Helemaal logisch is het ook niet. Zo'n onderzoek kan toch prima in Hamburg? :?
Nou ja, moet ze ook zelf weten. :')
Mijn man gaat ook nog steeds naar zijn oude ziekenhuis en arts voor nacontrole, zo gek is het niet. Het is fijn om je oude arts te houden die al helemaal bekend is met jouw situatie.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_132507390
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 10:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
artsen kunnen elkaar prima een patient overdragen.

Nou, nou...
Wat een zooitje het bij veel artsen en ziekenhuizen is. Waarom zou je in godsnaam na zo'n zware ziekte voor iets belangrijks de eerste beste om de hoek gaan.
Ze heeft geld en mogelijkheden. Ik zou hetzelfde doen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 24 oktober 2013 @ 11:25:39 #96
163650 Greys
pi_132507489
Ik vind het reuze logisch dat ze dat 'gewoon' weer in Madrid laat controleren. Net wat jullie zeggen, dan heeft ze dezelfde artsen weer. Misschien knoopt ze er wel een leuk weekend aan vast om te vieren dat het oke is, als de controle goed is, en even het liefdesbaby geneuzel te ontwijken een paar daagjes. Als ik in haar schoenen stond zou ik het precies hetzelfde doen denk ik ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132509693
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 07:06 schreef WRH het volgende:
ik vroeg mij al af hoe lang het zou duren voor ze de 'ik had kanker en ben reuze zielig' troef zou gaan uitspelen.
nou, niet zo lang dus...
ze wordt wel een tikje voorspelbaar hoor.
werkelijk waar zeg wat een trieste reactie, zulke afspraken staan al ruim van te voren vast
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 24 oktober 2013 @ 13:01:28 #98
163650 Greys
pi_132510124
Ja, het is niet dat ze die arts even kan bellen met 'Zeg, doe die controle even snel vanmiddag om drie uur ipv volgende maand, nu komt het me mediatechnisch gezien wat beter uit'... :D

En ik zie helemaal geen zieligkaart? Ze staat stralend en lachend en zwaaiend op die foto. Komt op mij niet bepaald zielig over.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132510174
Nou ja, het is wel erg toevallig dat de media het ook weet.
pi_132510189
Heb je ooit een foto gezien waarop Sylvie ziek en sip te zien is?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 24 oktober 2013 @ 13:04:39 #101
163650 Greys
pi_132510218
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 13:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
Nou ja, het is wel erg toevallig dat de media het ook weet.
Alsof die niet staan te posten bij d'r voordeur nu bekend is van die baby van Saab en Raf...
En dan hebben ze vast gevraagd wat ze ging doen en misschien zei ze wel 'Lekker een weekendje Madrid, moest toch voor controle, alles gaat prima, maar dan maak ik er wat leuks van, dahaggg!!!' :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 24 oktober 2013 @ 13:05:47 #102
163650 Greys
pi_132510245
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 13:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
Heb je ooit een foto gezien waarop Sylvie ziek en sip te zien is?
Nee, knap toch? Dus hoe is dit 'de zieligkaart' dan? :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132511805
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 13:04 schreef Greys het volgende:

[..]

Alsof die niet staan te posten bij d'r voordeur nu bekend is van die baby van Saab en Raf...
En dan hebben ze vast gevraagd wat ze ging doen en misschien zei ze wel 'Lekker een weekendje Madrid, moest toch voor controle, alles gaat prima, maar dan maak ik er wat leuks van, dahaggg!!!' :)
Mwah. Volgend de Fransman seinde Sylvie de media in.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 24 oktober 2013 @ 14:07:00 #104
163650 Greys
pi_132512176
En dan is het dus allemaal waar, omdat De Fransman het zei?

Ze zal heus bij diverse gelegenheden de pers wel inseinen, dat doet elke BN-er (en Sabia), maar dat wil toch niet zeggen dat bij ELKE foto die er van haar gemaakt wordt zij dat zelf geregeld heeft?

En al zou ze hiervoor de pers gebeld hebben, ik zie nog steeds niet hoe dit de Zieligkaart is :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132512308
Ze hoeft toch niks te zeggen, als de pers voor haar deur staat?
Sorry, maar vind het gewoon iets te toevallig allemaal.

Over een zieligheidskaart ben ik niet begonnen, maar het is wel erg toevallig allemaal.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 24 oktober 2013 @ 14:19:20 #106
163650 Greys
pi_132512603
Er is NIKS maar dan ook NIKS zieligs aan een controle als alles goed gaat. Dat maken jullie er zelf van, dat vind ik eerder zielig...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132512614
Als het een jaarlijkse controle is is er helemaal niks toevalligs aan. De pers zal haar best stalken nu dat babynieuws bekend is, die hoeft ze niet eens zelf te bellen en een van haar voorlichters kan het ook gemeld hebben, of de pers weet dat ze rond deze tijd gaat controleren.
pi_132512662
Het arme kind kan ook niks goed doen. :')
pi_132512799
quote:
15s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 14:19 schreef Greys het volgende:
Er is NIKS maar dan ook NIKS zieligs aan een controle als alles goed gaat. Dat maken jullie er zelf van, dat vind ik eerder zielig...
Dit
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 24 oktober 2013 @ 14:27:09 #110
163650 Greys
pi_132512871
quote:
10s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 14:20 schreef conleche het volgende:
Het arme kind kan ook niks goed doen. :')
Als ze niet op vakantie gaat met haar zoontje dan ziet ze hem te weinig.
Als ze wel op vakantie gaat met hem dan gebruikt ze hem voor good publicity.
Als ze lila handschoenen aan heeft is het alsof ze in heur galajurk langs de voetballijn staat.
Als ze er als slons bij zou lopen zou ze daar weer op gepakt worden.
Als ze niet tegen de pers praat is het een hooghartig wicht want Saab maakt tenminste snacks voor de pers.
Als ze wel tegen de pers praat had ze heur muil moeten houden.
Als ze op controle gaat dan is het de zieligkaart spelen.
En als ze nu NIET op controle ging dan 'speelt ze met haar leven, wat een onverantwoordelijke moeder!!!!'
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 24 oktober 2013 @ 14:27:38 #111
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_132512889
Ik heb niet zoveel met Sylvie, ze is prachtig maar verder lijkt ze me niet heel sympathiek... echter... ik heb soms wel met haar te doen. Uiteindelijk is ze ook maar een mens en ik zou denk ik allang een keer met mijn puntige Louboutins tegen een journalist/fotograaf hebben getrapt. Of je nu wel of niet van al die aandacht houdt ze zal zich vast wel meer dan eens flink groot hebben moeten houden en dat gaat haar goed af.
pi_132513086
quote:
10s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 14:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Als ze niet op vakantie gaat met haar zoontje dan ziet ze hem te weinig.
Als ze wel op vakantie gaat met hem dan gebruikt ze hem voor good publicity.
Als ze lila handschoenen aan heeft is het alsof ze in heur galajurk langs de voetballijn staat.
Als ze er als slons bij zou lopen zou ze daar weer op gepakt worden.
Als ze niet tegen de pers praat is het een hooghartig wicht want Saab maakt tenminste snacks voor de pers.
Als ze wel tegen de pers praat had ze heur muil moeten houden.
Als ze op controle gaat dan is het de zieligkaart spelen.
En als ze nu NIET op controle ging dan 'speelt ze met haar leven, wat een onverantwoordelijke moeder!!!!'
mooi verwoord !
  Vis een optie? donderdag 24 oktober 2013 @ 14:37:52 #113
70532 loveli
N
pi_132513209
Wel een naaistreek van Saab om zwanger te worden vlak voor de check-up van Syl.
crap in = crap out
pi_132513252
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 14:27 schreef Starlie het volgende:
Ik heb niet zoveel met Sylvie, ze is prachtig maar verder lijkt ze me niet heel sympathiek... echter... ik heb soms wel met haar te doen. Uiteindelijk is ze ook maar een mens en ik zou denk ik allang een keer met mijn puntige Louboutins tegen een journalist/fotograaf hebben getrapt. Of je nu wel of niet van al die aandacht houdt ze zal zich vast wel meer dan eens flink groot hebben moeten houden en dat gaat haar goed af.
Dat kan ze beter niet doen want ze heeft ze toch te veel nodig.
Dat weet ze zelf ook wel dus.
pi_132513260
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 14:37 schreef loveli het volgende:
Wel een naaistreek van Saab om zwanger te worden vlak voor de check-up van Syl.
:')
pi_132513833
quote:
10s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 14:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Als ze niet op vakantie gaat met haar zoontje dan ziet ze hem te weinig.
Als ze wel op vakantie gaat met hem dan gebruikt ze hem voor good publicity.
Als ze lila handschoenen aan heeft is het alsof ze in heur galajurk langs de voetballijn staat.
Als ze er als slons bij zou lopen zou ze daar weer op gepakt worden.
Als ze niet tegen de pers praat is het een hooghartig wicht want Saab maakt tenminste snacks voor de pers.
Als ze wel tegen de pers praat had ze heur muil moeten houden.
Als ze op controle gaat dan is het de zieligkaart spelen.
En als ze nu NIET op controle ging dan 'speelt ze met haar leven, wat een onverantwoordelijke moeder!!!!'
Dat ja.

En dan te bedenken dat ze aan de overkant fokken als konijnen, terwijl er nog eentje getrouwd is, en er al redelijk wat kinderen rondlopen. :') Nee, Sylvie doet het zoveel slechter :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_132532293
Godsallejezus, dat ik aan het kamperen ben in de Ardennen is al triest genoeg maar dat ik de zwangerschap van Saab heb gemist .......
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_132532621
Team bierkip btw.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 16:24:39 #119
123170 alors
zlata1234
pi_132552355
http://www.telegraaf.nl/p(...)a_door_Parijs__.html

quote:
Sylvie van der Vaart in beha door Parijs

van onze redactie
AMSTERDAM -
PRIVE TV - Sylvie van der Vaart heeft het de laatste tijd niet gemakkelijk. Toch blijft ze onvermoeibaar doorwerken. Daar zullen vooral haar mannelijke fans erg blij mee zijn...

De commercial is in april opgenomen in Parijs, de stad van de liefde waar ze op dat moment gelukkige tijden beleefde met de Fransman Guillaume Zarka.
Filmpje in de link. De foto's hebben we al lang gezien :')
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 28 oktober 2013 @ 11:22:25 #120
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_132648461
  maandag 28 oktober 2013 @ 11:33:35 #122
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132648894
Leuke sweater! Wil ik ook.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132649015
Ze ziet er echt leuk en goed uit de laatste tijd.
  maandag 28 oktober 2013 @ 11:56:52 #124
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_132649818
quote:
10s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 14:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Als ze niet op vakantie gaat met haar zoontje dan ziet ze hem te weinig.
Als ze wel op vakantie gaat met hem dan gebruikt ze hem voor good publicity.
Als ze lila handschoenen aan heeft is het alsof ze in heur galajurk langs de voetballijn staat.
Als ze er als slons bij zou lopen zou ze daar weer op gepakt worden.
Als ze niet tegen de pers praat is het een hooghartig wicht want Saab maakt tenminste snacks voor de pers.
Als ze wel tegen de pers praat had ze heur muil moeten houden.
Als ze op controle gaat dan is het de zieligkaart spelen.
En als ze nu NIET op controle ging dan 'speelt ze met haar leven, wat een onverantwoordelijke moeder!!!!'
Er zijn zat "hotte" celebrities die niet continu in de bladen staan hoor :)

Carice van houten kon een half jaar oid gewoon gezellig uit eten met nieuwe liefde kees van nieuwkerk zonder dat daar een haan naar kraaide.

Sylvie leeft voor publiciteit, of het nu goed of slecht is.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_132654054
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 11:56 schreef Ripley het volgende:

[..]

Er zijn zat "hotte" celebrities die niet continu in de bladen staan hoor :)

Carice van houten kon een half jaar oid gewoon gezellig uit eten met nieuwe liefde kees van nieuwkerk zonder dat daar een haan naar kraaide.

Sylvie leeft voor publiciteit, of het nu goed of slecht is.

Serieus Carice van Houten vergelijken met sylvie
  maandag 28 oktober 2013 @ 14:00:56 #126
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_132654367
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 13:53 schreef sherezade het volgende:

[..]

Serieus Carice van Houten vergelijken met sylvie
Nou ja Carice heeft wel met Tom Cruise in een film gespeeld hoor :D
pi_132654463
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 14:00 schreef Starlie het volgende:

[..]

Nou ja Carice heeft wel met Tom Cruise in een film gespeeld hoor :D
haha ja oke maar het zijn 2 hele verschillende types met hele verschillende carierres....
Ik vind Carice een goede actrice maar verder weinig boeiends net zoals dat met die Halina ...nog wat ....totaal ook oninteressant om naar te kijken
pi_132654512
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 14:00 schreef Starlie het volgende:

[..]

Nou ja Carice heeft wel met Tom Cruise in een film gespeeld hoor :D
En Game of thrones
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 23:51:06 #129
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_132712153
pi_132715110
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 14:03 schreef sherezade het volgende:

[..]

haha ja oke maar het zijn 2 hele verschillende types met hele verschillende carierres....
Ik vind Carice een goede actrice maar verder weinig boeiends net zoals dat met die Halina ...nog wat ....totaal ook oninteressant om naar te kijken
Want naar Sylvie kun je wel blijven kijken? Als ze euh...op 't strand ligt?
Of een Duitse spelshow presenteert?
:D :D

Nee, dan Carice. O+
Go hard or go home
pi_132715893
quote:
14s.gif Op maandag 28 oktober 2013 11:33 schreef Copycat het volgende:
Leuke sweater! Wil ik ook.
^^
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_132717791
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 08:37 schreef Noek het volgende:

[..]

Want naar Sylvie kun je wel blijven kijken? Als ze euh...op 't strand ligt?
Of een Duitse spelshow presenteert?
:D :D

Nee, dan Carice. O+
Ik vind Carice ook prachtig, en die heeft tenminste nog wat inhoud en spontaniteit.
know'm sayin?
×
word? word.
  Trouwste user 2022 woensdag 30 oktober 2013 @ 11:09:01 #133
7889 tong80
Spleenheup
pi_132717886
Geef mij maar Clarice, zou Hannibal Lecter zeggen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_132718649
quote:
Sabia Engizek vertelde Sylvie Meis niet zelf over zwangerschap
Geplaatst op
30 oktober 2013
Laatste update
30 oktober, 10:44
Foto's 1 Afbeelding Fotograaf: Sylvie (l) en Sabia in betere tijden. EPA
AMSTERDAM - Sabia Engizek vertelde Sylvie niet persoonlijk dat ze zwanger is van Rafael van der Vaart. De ex-vrouw van de voetballer moest het nieuws over de zwangerschap van haar voormalige beste vriendin horen van haar zoon en de kinderoppas. Dat vertelt Sabia in een interview met Story.

Bekijk ook...
‘Sabia Engizek zwanger van Rafael van der Vaart’
Moeder Rafael van der Vaart bevestigt zwangerschap Sabia Engizek
Zoon Rafael van der Vaart vindt gezinsuitbreiding leuk
Zwangere Sabia Engizek gespot
"Rafael en ik hebben het tegen Damián en Dorte, de vaste oppas, gezegd. Via hen heeft zij het vernomen", onthult Sabia aan het weekblad. Ze wil verder niets kwijt over haar voormalige hartsvriendin. "Sylvie heeft haar eigen leven, en daar wil ik het wat haar betreft bij houden."

Waar de ex-vrouw van voetballer Khalid Boulahrouz wel graag over praat, is haar zwangerschap. En dan vooral over hoe dolgelukkig haar vriend Rafael is met het nieuwe leven in haar buik. "Rafael is de hele dag aan het zingen. Hij kan zijn geluk niet op. Voortdurend wil Rafael mijn buik vasthouden. Echt zó lief!", vertelt Sabia.

Kusjes op buik
Volgens haar verlangde de voetballer al langer naar een tweede kind. "Het is altijd zijn wens geweest om na Damián nog een kindje te krijgen. Tijdens zijn huwelijk met Sylvie is het er niet van gekomen. Dat we nu samen een echte liefdesbaby krijgen, maakt hem dolgelukkig."

Ook grote broer Damián kan niet wachten tot er een broertje of zusje wordt geboren. "Damián is zo lief. Hij drukt de hele tijd kusjes op mijn buik en praat dan tegen de baby. Hij heeft al gezegd dat hij straks de fles wil geven en ook luiers wil verschonen."

Gluren
Het liefdespaar wil graag weten wat het geslacht is van de baby. "Over een paar weken kunnen we zien wat het wordt. We kunnen haast niet wachten! Rafael zat nu al te gluren of hij kon zien of we een jongen of een meisje verwachten." Damián heeft geen voorkeur. "Het maakt hem niet uit of er een jongen of een meisje komt."

Sabia heeft al 3 kinderen uit 2 eerdere relaties, waarvan een dochter en zoon uit haar huwelijk met Rafaels voetbalcollega Boulahrouz. Ze kreeg 2 keer eerder een miskraam. In het interview vertelt ze dat ze intussen drie maanden zwanger is
http://www.bndestem.nl/al(...)angerschap-1.4073806
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  woensdag 30 oktober 2013 @ 11:42:52 #135
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132718962
Wederom sjiek.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  woensdag 30 oktober 2013 @ 11:44:08 #136
204320 Montelly
-|||-------|||-
pi_132719003
Wow wat kan Sabia vals zijn :D vooral "Damian geeft kusjes op mijn buik" wat moet dat ergelijk overkomen bij Sylvie _O-
Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s
pi_132719005
Ik mis eigenlijk nog info over wanneer, waar en met welk standje de liefdesbaby is verwekt.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_132719076
En maar doorpraten tegen de pers......... mijn god zeg.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_132719593
quote:
Dat we nu samen een echte liefdesbaby krijgen, maakt hem dolgelukkig."
Een echte liefdesbaby nog wel. Te gek!
Go hard or go home
pi_132719603
quote:
11s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 11:44 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik mis eigenlijk nog info over wanneer, waar en met welk standje de liefdesbaby is verwekt.
Misschien komt dat nog als de naam van de baby bekend is, dat deed Patricia Paay ook.
haar dochter heet Christina omdat ze tijdens Kerst onder de Kersttafel is verwekt :P
was járen geleden in een interview en nu heeft ze er zelfs een boek over geschreven,
dus wie weet? :+
pi_132719756
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 11:59 schreef Noek het volgende:

[..]

Een echte liefdesbaby nog wel. Te gek!
Hoe heten die boy's van jou Noek? O-)

:D geintje hoor :+
pi_132719913
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 11:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Misschien komt dat nog als de naam van de baby bekend is, dat deed Patricia Paay ook.
haar dochter heet Christina omdat ze tijdens Kerst onder de Kersttafel is verwekt :P
was járen geleden in een interview en nu heeft ze er zelfs een boek over geschreven,
dus wie weet? :+
Dus Christina is te vroeg geboren? (met 35 weken als ik het een beetje goed heb uitgerekend)
pi_132719960
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 12:08 schreef kvd het volgende:

[..]

Dus Christina is te vroeg geboren? (met 35 weken als ik het een beetje goed heb uitgerekend)
Jezus weet ik veel :')

Koop het boek dan kan je er alles over lezen :+

http://www.destentor.nl/a(...)ricia-paay-1.3804516
pi_132720016
quote:
10s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 12:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Hoe heten die boy's van jou Noek? O-)

:D geintje hoor :+
Ik heb ze een serienummer gegeven. Lekker industrieel, lekker gek.
Go hard or go home
pi_132720038
quote:
6s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 12:11 schreef Noek het volgende:

[..]

Ik heb ze een serienummer gegeven. Lekker industrieel, lekker gek.
:D
pi_132720068
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 12:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:

[..]

Jezus weet ik veel :')

Koop het boek dan kan je er alles over lezen :+

http://www.destentor.nl/a(...)ricia-paay-1.3804516
Dat had ik al gelezen ;) (het stukje, niet het boek, en ik was het niet van plan).
Het viel me gewoon op
  woensdag 30 oktober 2013 @ 12:13:53 #147
405781 jajablahblah
bedoelt het goed
pi_132720090
quote:
6s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 12:11 schreef Noek het volgende:

[..]

Ik heb ze een serienummer gegeven. Lekker industrieel, lekker gek.
:D
Der Zauber halt nur eine Nacht lang. Wir tanzen in den Sonnenaufgang, und wir fliegen auf den Mond.
Heute scheint ein Vollmond. Für dich und mich, sicherlich für dich und mich
  woensdag 30 oktober 2013 @ 12:16:45 #148
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132720197
quote:
6s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 12:11 schreef Noek het volgende:

Ik heb ze een serienummer gegeven. Lekker industrieel, lekker gek.
Volgens mij zag ik ze hier anderhalve week terug tentoongesteld staan. Naast de jurken van Maxima.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132720379
quote:
6s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 12:11 schreef Noek het volgende:

[..]

Ik heb ze een serienummer gegeven. Lekker industrieel, lekker gek.
Als Saab dat ook doet, heet deze 3.1.
pi_132721599
Ik kreeg even een raar beeld over hoe Rafael zat te gluren wat voor geslacht het zou zijn. Maar dat is natuurlijk gewoon op een echo. :D
pi_132721648
quote:
Toch moet ze weer de media opzoeken en weer kleppen , triest figuur
pi_132721726
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 08:37 schreef Noek het volgende:

[..]

Want naar Sylvie kun je wel blijven kijken? Als ze euh...op 't strand ligt?
Of een Duitse spelshow presenteert?
:D :D

Nee, dan Carice. O+
Schijnbaar vinden heeeeel veel mensen haar interessant ja, het blijft toch verkopen die strandkiekjes....

En eerlijk is eerlijk Carice is nou niet bepaald een lust voor het oog
pi_132724020
Carice is een mooie vrouw Sherezade. Presenteer je mening nu eens niet als een feit.
pi_132724092
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
Carice is een mooie vrouw Sherezade. Presenteer je mening nu eens niet als een feit.
fijn dat jij het wel een mooie vrouw vindt dan :-)
pi_132724715
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:21 schreef sherezade het volgende:

[..]

fijn dat jij het wel een mooie vrouw vindt dan :-)
Ik denk dat jij me niet helemaal begrijpt. De meeste mensen zullen haar mooi en knap vinden, genoeg mannen kwijlen van haar en ze heeft in genoeg bladen gestaan voor shoots en staat hoog bij FHM op de lijst van mooiste vrouwen. Dat jij haar niks vindt, betekent nog niet dat ze lelijk IS. Naar maatstaven waar een mooie vrouw aan moet voldoen scoort ze hoog. punt uit, geen discussie mogelijk.
pi_132724796
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:04 schreef sherezade het volgende:

[..]

Schijnbaar vinden heeeeel veel mensen haar interessant ja, het blijft toch verkopen die strandkiekjes....

En eerlijk is eerlijk Carice is nou niet bepaald een lust voor het oog
daar denken mensen anders over, in 2009 had ze 1 van de mooiste gezichten van Nederland volgens een onderzoek

http://mobiel.nu.nl/achte(...)mooiste-gezicht.html
pi_132725588
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:42 schreef kvd het volgende:

[..]

daar denken mensen anders over, in 2009 had ze 1 van de mooiste gezichten van Nederland volgens een onderzoek

http://mobiel.nu.nl/achte(...)mooiste-gezicht.html
ook de mooiste tanden?
pi_132727512
Toerijaa heeft ook weer aandacht nodig en lift mee op Sab's zwangerschap.

http://www.nu.nl/achterkl(...)rafael-en-sabia.html
´
pi_132729469
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:08 schreef sherezade het volgende:

[..]

ook de mooiste tanden?
geen idee. feit is dat ze voor mensen dus wél een lust voor het oog kan zijn. dat dat voor jou niet zo is,houdt niet in dat dat voor iedereen zo is.
pi_132729729
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 15:08 schreef sherezade het volgende:

[..]

ook de mooiste tanden?
Ze heeft nieuwe tanden :)
know'm sayin?
×
word? word.
pi_132729761
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 17:08 schreef alors het volgende:

[..]

Ze heeft nieuwe tanden :)
werd tijd haha
pi_132730533
Waarom wordt een perfecte vrouw als Carice van Houten die mooi is, van goede muziek houdt en een niet onverdienstelijk dj en zangeres is, intelligent, grappig, en ook nog eens een van de of misschien wel de beste actrice van Nederland eigenlijk ineens besproken in dit topic? Dit topic gaat toch alleen over nitwits die hun dagen vullen met onzinnige dingen en kinderen werpen?
  donderdag 31 oktober 2013 @ 10:50:44 #163
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_132752857
Hij blijft mooi!!

Van Emilio Pucci.

pi_132753009
quote:
12s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 10:50 schreef Tuinfluitert het volgende:
Emilio Pucci.
Prijzige jurkies heeft die gast :P

http://www.polyvore.com/e(...)+Pucci&category_id=3
  donderdag 31 oktober 2013 @ 11:00:59 #165
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_132753114
quote:
Als het je maar staat.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 11:06:35 #166
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132753272
Doe mij maar de befaamde Pucci-prints.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_132753278
quote:
10s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:00 schreef Tuinfluitert het volgende:

[..]

Als het je maar staat.
Het zijn duffe jurkies :') 898 euro voor dit vod :D

http://www.veryeickhoff.c(...)=1830936093647078400
pi_132753573
Zal de enige zijn, maar ik vind die groene jurk dus echt spuuglelijk. :@
pi_132753613
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:18 schreef conleche het volgende:
Zal de enige zijn, maar ik vind die groene jurk dus echt spuuglelijk. :@
Nou op die website zijn ze lelijker, dus ze heeft nog één van de beste uitgekozen, dat dan weer wel :P
pi_132753623
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:18 schreef conleche het volgende:
Zal de enige zijn, maar ik vind die groene jurk dus echt spuuglelijk. :@
je bent niet de enige
pi_132753675


Dat is dan 2.335 eruo mevrouwtje :')
pi_132753732
1.990 euro een koopje !

  Moderator / Miss SHO donderdag 31 oktober 2013 @ 11:46:49 #173
22592 crew  Ole
pi_132754445
quote:
14s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
1.990 euro een koopje !

[ afbeelding ]
Pailletekes en glitterkes erop en onze stylist van het Zuiden verkoopt het!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_132754502
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:46 schreef Ole het volgende:

[..]

Pailletekes en glitterkes erop en onze stylist van het Zuiden verkoopt het!
:D tis nu al een spuuglelijk ding :')
pi_132763588
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 12:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik kreeg even een raar beeld over hoe Rafael zat te gluren wat voor geslacht het zou zijn. Maar dat is natuurlijk gewoon op een echo. :D
Ik ook!!
Screw them.
We're going home.
pi_132763658
quote:
Wat een vals, laag wijf is dit. Krijg ook steeds meer het nare idee dat deze baby onderdeel is van het ultieme wraakplan jegens Sylvie.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 31 oktober 2013 @ 16:40:11 #177
163650 Greys
pi_132763991
Ik krijg ook een nare smaak van dat interview ja. "Raf wilde dat al langer, al na Damian!". Euh ja, daar kwam even iets medisch tussen... En dan niet eens de euvele moed hebben om het Sylvie zelf te vertellen, maar via Het Kind. Echt triest :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132764087
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:40 schreef Greys het volgende:
Ik krijg ook een nare smaak van dat interview ja. "Raf wilde dat al langer, al na Damian!". Euh ja, daar kwam even iets medisch tussen... En dan niet eens de euvele moed hebben om het Sylvie zelf te vertellen, maar via Het Kind. Echt triest :')
Ik mag dat soort dingen nooit zeggen :') dus ik zeg niks :+
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 31 oktober 2013 @ 16:43:40 #179
163650 Greys
pi_132764135
Van wie niet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_132764157
quote:
10s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:30 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Ik ook!!
Hier nog één en die groene jurk vind ik ook niet mooi. :P
Is dat zo?
pi_132764164


[ Bericht 100% gewijzigd door Sunshine1982 op 31-10-2013 16:45:21 ]
pi_132764184
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het zal me niks verbazen als ze de helft in dat interview uit haar duim gezogen heeft. Puur om Sylvie te narren.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 16:45:39 #183
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132764211
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het zal me niks verbazen als ze de helft in dat interview uit haar duim gezogen heeft. Puur om Sylvie te narren.

De "journalist" bedoel je?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_132764227
Ga je lekker, Sunshine? :D
Is dat zo?
pi_132764236
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

De "journalist" bedoel je?
Uhm, welke journalist? Ik doe op dat stuk dat roos heeft gepost.
pi_132764252
quote:
10s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:46 schreef Smallish het volgende:
Ga je lekker, Sunshine? :D
Pff nee ;(
pi_132764270
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:46 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Pff nee ;(
:D :*
Is dat zo?
  donderdag 31 oktober 2013 @ 16:47:28 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132764288
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:46 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Uhm, welke journalist? Ik doe op dat stuk dat roos heeft gepost.
De journalist van BN de Stem.... of denk je dat het een ingezonden stuk van Sabia zelf is?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_132764412
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 17:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom wordt een perfecte vrouw als Carice van Houten die mooi is, van goede muziek houdt en een niet onverdienstelijk dj en zangeres is, intelligent, grappig, en ook nog eens een van de of misschien wel de beste actrice van Nederland eigenlijk ineens besproken in dit topic? Dit topic gaat toch alleen over nitwits die hun dagen vullen met onzinnige dingen en kinderen werpen?
Perfecte vrouw? Beste actrice?

Wat voor mensen posten hier toch. Die vrouw is 13 in een dozijn qua uiterlijk (op straat lopen sowieso tien keer mooiere vrouwen) en we kennen haar niet eens, dus hoezo perfect?
  † In Memoriam † donderdag 31 oktober 2013 @ 16:53:32 #190
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_132764514
Deze discussie gaan we hier niet voeren. Zoek maar een ander topic.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_132764542
---Opzouten!---

[ Bericht 98% gewijzigd door Cynix ® op 31-10-2013 17:12:18 ]
pi_132790439
quote:
1s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 16:50 schreef Studiebollie het volgende:

[..]

Perfecte vrouw? Beste actrice?

Wat voor mensen posten hier toch. Die vrouw is 13 in een dozijn qua uiterlijk (op straat lopen sowieso tien keer mooiere vrouwen) en we kennen haar niet eens, dus hoezo perfect?
Voor sommige is dat soort vrouw als zogenaamd '' perfect'' maar dan weet je al wat voor een vlees je in de kuip hebt.
Maar laten we weer on topic gaan allemaal :-)

Wanneer moet Sabia werpen? Mei volgend jaar ofzo?
pi_132794674
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 14:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
Carice is een mooie vrouw Sherezade. Presenteer je mening nu eens niet als een feit.
Mooi is relatief. Wat voor de een mooi is, is voor de ander lelijk.

Carice heeft zoals ik het altijd noem een interessant gezicht (als in bepaalde uitstraling) die op een filmdoek het goed zou doen en wat gebleken is. Betekend niet perse dat je dan ook echt mooi als in knap bent. Je wilt niet weten hoe zij eruit zag als 19? jarige gedurende het Internationale Film Festival en totaal onbekend was. Ik heb die foto's nog van weleer (zelf geschoten) en het was toen een klein muisje dat als een wandelende tandenstoker daar rondliep.

Heel mager,hoofd dat te groot leek voor het frêle lichaam en heel dun. Maar als je door de lens keek kon je al zien dat het wat kon worden als het groeide.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-11-2013 15:08:57 ]
pi_132795049
:') ! Wat een mooi topic is dit toch. O+
Go hard or go home
  vrijdag 1 november 2013 @ 15:31:15 #195
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_132795318
quote:
15s.gif Op vrijdag 1 november 2013 15:07 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb die foto's nog van weleer (zelf geschoten)
Nou, laat maar eens zien. :7
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 1 november 2013 @ 16:19:15 #196
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132796618
Ze was heel mager. En heel dun. Je verwacht het niet, hè.
Ik verwacht wel Amerikaanse stopcontacten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 1 november 2013 @ 16:35:43 #197
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_132797048
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 november 2013 16:19 schreef Copycat het volgende:
Ze was heel mager. En heel dun. Je verwacht het niet, hè.
Ik verwacht wel Amerikaanse stopcontacten.
:D _O-

Jij OUD- lurker!
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 1 november 2013 @ 16:44:54 #198
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132797288
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 16:35 schreef Duderinnetje het volgende:

:D _O-

Jij OUD- lurker!
:o
Volgens mij niet.
Ik ben wel een ouwe lurker, met soms een werkend geheugen voor foto's.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 1 november 2013 @ 18:50:38 #199
11682 Moonah
Jolie femme
pi_132800759
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 november 2013 16:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

:o
Volgens mij niet.
Ik ben wel een ouwe lurker, met soms een werkend geheugen voor foto's.
Nou, ik vroeg me al af hoe jij dat weet?! :D
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  vrijdag 1 november 2013 @ 19:05:33 #200
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132801208
Uit DM-verkeer blijkt dat we het over twee verschillende, maar gelijksoortige zaken hebben.
En nu weet ik dat Dude een OUD-lurkerette is.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 1 november 2013 @ 19:12:38 #201
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132801473
Amerikaanse stopcontacten zijn toch echt een OUD-dingetje....
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 1 november 2013 @ 19:13:54 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132801519
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 19:12 schreef Leandra het volgende:
Amerikaanse stopcontacten zijn toch echt een OUD-dingetje....
Niet alleen ...
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 1 november 2013 @ 19:14:05 #203
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_132801527
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 19:12 schreef Leandra het volgende:
Amerikaanse stopcontacten zijn toch echt een OUD-dingetje....
Nou nee hoor.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 1 november 2013 @ 19:15:43 #204
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132801587
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 19:14 schreef static het volgende:

[..]

Nou nee hoor.
Ja, geef maar toe brompot, jij lurkt ook in OUD :6
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 1 november 2013 @ 19:16:23 #205
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132801600
Of je kent je klassiekers buiten OUD.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 1 november 2013 @ 19:16:41 #206
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_132801618
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 november 2013 19:16 schreef Copycat het volgende:
Of je kent je klassiekers buiten OUD.
Dat dus. :)
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  vrijdag 1 november 2013 @ 19:18:33 #207
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_132801679
En nu weer on topic.
Het zijn allemaal hoeren, behalve Carice die niets in deze reeks te zoeken heeft.

:s)
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 1 november 2013 @ 19:18:41 #208
6941 APK
Factual, I think.
pi_132801683
Komt mij ook bekend voor :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  vrijdag 1 november 2013 @ 19:24:07 #209
403253 Meke
after all this time? always.
pi_132801837
Jullie maken me nieuwsgierig :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_132802259
Ik word nieuwsgierig naar het stopcontactverhaal buiten OUD ( :W hai, ik ben kvd en ik lurk in OUD)
  vrijdag 1 november 2013 @ 20:14:44 #211
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_132803603
quote:
14s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:24 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
1.990 euro een koopje !

[ afbeelding ]
Op de markt is je gulden een rijksdaalder waard ;( Wat een lillik geval.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Admin zaterdag 2 november 2013 @ 11:45:31 #212
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_132819093
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 13:01 schreef sherezade het volgende:

[..]

Toch moet ze weer de media opzoeken en weer kleppen , triest figuur
Dat was toch al bekend? Volgens mij loopt de Stem achter.
SHO / [FAKEGATE]Syl, Raf en Sab #44 Acht pagina’s in Story.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_132819206
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2013 11:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

Dat was toch al bekend? Volgens mij loopt de Stem achter.
SHO / [FAKEGATE]Syl, Raf en Sab #44 Acht pagina’s in Story.
Nee toen was ze toch nog niet zwanger
pi_132860528
quote:
0s.gif
Op vrijdag 1
november 2013 19:34
schreef
kvd het volgende:

Ik word nieuwsgierig naar het stopcontactverhaal buiten OUD ( :W
hai, ik ben kvd en ik lurk in OUD)

en ik ben benieuwd nu naar het stopcontactverhaal in OUD. Vast niet zo hilarisch als die topics buiten OUD :7
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_132862383
quote:
4s.gif Op zondag 3 november 2013 18:04 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

en ik ben benieuwd nu naar het stopcontactverhaal in OUD. Vast niet zo hilarisch als die topics buiten OUD :7
Je hebt PM
pi_132880300
Die moesten zondag vroeg hun nest uit :P



zo 03 nov 2013, 14:22
Damián van der Vaart heeft aardje naar zijn vaartje

van onze redactie
AMSTERDAM -
Rafael van der Vaart is maar wat trots op de balkunsten van zijn ventje Damián.

Uitslapen was er zondag niet bij voor Damián, Rafael en zijn zwangere Sabia.
Damián moest namelijk aan de slag voor een stevig robbertje zaalvoetbal.
Maar dat de jongens een serieuze topvoetballer als Rafael als toeschouwer hebben, drukte de pret onderling niet. "Leuk om te zien hoeveel lol Damián en zijn teammaten hebben", twittert Rafael trots.
  maandag 4 november 2013 @ 10:26:55 #217
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_132882345
Kan iemand mij bijlichten over de buiten-OUDerlijke stopcontacten?
Snobs have more fun!
KLIK!
  maandag 4 november 2013 @ 10:35:46 #218
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_132882505
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 10:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Kan iemand mij bijlichten over de buiten-OUDerlijke stopcontacten?
pi_132882528
Dit topic gaat ook echt nergens meer over hè? _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_132882583
quote:
0s.gif
Op maandag 4
november 2013 10:37
schreef
Pisces29 het
volgende:

Dit topic gaat ook echt nergens meer over hè? _O-
Ja! Kunnen we het weer over Carice hebben!


Oh wacht..... :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  maandag 4 november 2013 @ 10:41:07 #221
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_132882585
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 10:37 schreef Pisces29 het volgende:
Dit topic gaat ook echt nergens meer over hè? _O-
Het is wachten op de echo-tweet.
  maandag 4 november 2013 @ 20:54:11 #222
123170 alors
zlata1234
pi_132903989
quote:
Sylvie wordt regelmatig gespot met de Duitse it-boy en ontwerper André Borchers. Ze sporten, eten en shoppen samen. Maar gisteravond werden de twee vergezeld door de hond van André genaamd Rafferty Borchers.

Sylvie droeg een comfy zwart oversized vest, zwarte panty, stoere laarsjes, een rode Chanel tas en Homies beanie. Bekijk de foto hier…

quote:
Aunt Sylvie with little boy Rafferty Borchers #Sylvie #Rafferty #Aunty
De heer in kwestie


:') :') :')
know'm sayin?
×
word? word.
  maandag 4 november 2013 @ 21:12:38 #223
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132905097
God, het is net Will van Grace in de jaren 80.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 4 november 2013 @ 21:12:54 #224
403253 Meke
after all this time? always.
pi_132905119
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:54 schreef alors het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

De heer in kwestie

[ afbeelding ]
:') :') :')
Ik dacht, da's ook niet aardig de minst charmante foto kiezen! Tot ik ging googlen :') :') :')
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_132905388
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:54 schreef alors het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

De heer in kwestie

[ afbeelding ]
:') :') :')
Vriendje van haar broer, zeker?
Is dat zo?
  Moderator maandag 4 november 2013 @ 21:29:07 #226
184769 crew  Deisyy
pi_132906009
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 21:12 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik dacht, da's ook niet aardig de minst charmante foto kiezen! Tot ik ging googlen :') :') :')
Er is dus echt niets leuks te vinden :D




Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  maandag 4 november 2013 @ 22:16:48 #227
6941 APK
Factual, I think.
pi_132908412
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 21:12 schreef Meke het volgende:

Ik dacht, da's ook niet aardig de minst charmante foto kiezen! Tot ik ging googlen :') :') :')
Dat hondje (Rafferty Borchers :') ).
Ik denk dat Rafa nu scheel van jaloezie op bed ligt te janken.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_132908946
Ze turtelt al geruime tijd met deze man, en wie hebben we daar?


Sylvie heeft hem bij de scheiding gekregen.
http://www.hamburg-promin(...)amburger-nachtleben/
4 Februari 2013
  Moderator maandag 4 november 2013 @ 22:28:58 #229
184769 crew  Deisyy
pi_132909005
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 22:27 schreef bloempje-moi het volgende:
Ze turtelt al geruime tijd met deze man, en wie hebben we daar?
[ afbeelding ]

Sylvie heeft hem bij de scheiding gekregen.
http://www.hamburg-promin(...)amburger-nachtleben/
4 Februari 2013
Raf kreeg Sabia en Syl kreeg André :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  maandag 4 november 2013 @ 22:53:04 #230
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
  maandag 4 november 2013 @ 23:03:11 #231
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_132910561
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 4 november 2013 @ 23:09:00 #233
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132910811
Ik probeer hem in een of andere jaren 80 Boyband te plaatsen, maar ik weet zo niet welke :(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_132911265
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 23:09 schreef Leandra het volgende:
Ik probeer hem in een of andere jaren 80 Boyband te plaatsen, maar ik weet zo niet welke :(
hij is een.mengeling van de bassist en de toetsenist van duran duran
  maandag 4 november 2013 @ 23:24:58 #235
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_132911543
André Borchers is 25 jaar , zal hij de toyboy van Sylvie zijn?
pi_132911668
quote:
12s.gif Op maandag 4 november 2013 23:24 schreef Tuinfluitert het volgende:
André Borchers is 25 jaar , zal hij de toyboy van Sylvie zijn?
[ afbeelding ]
Lijkt me sterk :P lijkt er meer op dat hij van de ''herenliefde'' is :D en anders is het gewoon een engerd.
enge foto trouwens :o

brrrrrrrr :')
  maandag 4 november 2013 @ 23:40:03 #237
6941 APK
Factual, I think.
pi_132912190
quote:
12s.gif Op maandag 4 november 2013 23:24 schreef Tuinfluitert het volgende:
André Borchers is 25 jaar , zal hij de toyboy van Sylvie zijn?


Dit
Is
Eng

Man met duckface -poserend met handtas- en skelettenvrouwtje :'(
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  dinsdag 5 november 2013 @ 00:15:31 #238
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_132913309
Skelettenvrouwtje :D

Ze is gewoon erg tenger gebouwd, prachtig figuurtje ^O^
pi_132915377
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:54 schreef alors het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

De heer in kwestie

[ afbeelding ]
:') :') :')
Goh, wat leuk. Eerste keer dat ik Sylvie zie met een hond. Dacht dat ze niet zo van dieren houdt ofzo.
Die vent.... :X
Gewoon een vriendin van haar dus.
pi_132915380
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 00:15 schreef Flow3r het volgende:
Skelettenvrouwtje :D

Ze is gewoon erg tenger gebouwd, prachtig figuurtje ^O^
Dat bovenbeen is een en al bot. Het is dat ze zo bruin gesprayd is, anders zou ze zo uit een concentratiekamp tijdens WO2 zijn weggelopen.
pi_132915387
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 06:02 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]


Die vent.... :X
Gewoon een vriendin van haar dus.
Zijn handtas is groter dan die van haar :+ dus het lijken me meer ''meiden onder elkaar'' :P
pi_132915629
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 06:04 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat bovenbeen is een en al bot. Het is dat ze zo bruin gesprayd is, anders zou ze zo uit een concentratiekamp tijdens WO2 zijn weggelopen.
Nou eh, niks skelet aan als je die strandfoto's bekijkt, genoeg vetjes op haar buik.
Als je je been zo 'trekt' en je voet op een torenhoge hak staat slankt het vanzelf af...

Te dun, te bruin, te fake, teveel gay-vriendjes, tis wat hè? :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_132915689
quote:
'Sylvie krijgt 5 miljoen bij scheiding'

Sylvie en Rafael van der Vaart zijn het eens geworden over de scheidingsvoorwaarden. Sylvie ontvangt vijf miljoen euro van haar ex-echtgenoot en ze delen de zorg over hun zoon Damián (7).

Dat meldt de Duitse krant Bild.

De twee verschijnen niet meer voor een scheidingsrechter, schrijft de krant. De scheiding moet in Nederland nog formeel afgehandeld worden, maar dat zou eind november geregeld moeten zijn. Daarna neemt Sylvie weer haar meisjesnaam Meis aan.
bron
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2013 @ 09:27:30 #244
7889 tong80
Spleenheup
pi_132916563
Zodra de scheiding tussen Sylvie en Rafael van der Vaart officieel is bekrachtigd, ontvangt de tv-presentatrice 5 miljoen euro van haar ex-echtgenoot. Dat meldt de Duitse krant Bild.


Rafael en Sabia tijdens de Night of Legends, 8 september in Hamburg. © epa. Eerder werd melding gemaakt van een vergoeding van 4,5 miljoen euro. De twee zijn acht jaar gehuwd geweest.

In de scheidingsovereenkomst is volgens het dagblad het co-ouderschap voor zoon Damian (7) vastgelegd. Het voormalige paar zou de scheiding in goede harmonie hebben afgewikkeld en niet voor een rechter hoeven verschijnen.

De juridische afwikkeling in Nederland kan volgens Bild eind deze maand beklonken zijn. Daarna zou de voetballer zich weer volledig kunnen richten op zijn loopbaan bij de Duitse club HSV, het vaderschap, zijn nieuwe liefde Sabia en de baby die zij samen verwachten. Sylvie zou haar eigen achternaam Meis weer aannemen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_132916616
Moeten we nog een wedje afsluiten hoe snel Raf en Saab gaan trouwen?
Of zouden ze dát dan wel rustig aan doen? :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Vis een optie? dinsdag 5 november 2013 @ 09:38:11 #246
70532 loveli
N
pi_132916714
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2013 09:31 schreef Pisces29 het volgende:
Moeten we nog een wedje afsluiten hoe snel Raf en Saab gaan trouwen?
Of zouden ze dát dan wel rustig aan doen? :')
Of hoe lang dat huwelijk stand houdt. Ik geef ze geen vijf jaar.
crap in = crap out
  Moderator / Miss SHO dinsdag 5 november 2013 @ 09:47:24 #247
22592 crew  Ole
pi_132916845
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2013 09:31 schreef Pisces29 het volgende:
Moeten we nog een wedje afsluiten hoe snel Raf en Saab gaan trouwen?
Of zouden ze dát dan wel rustig aan doen? :')
Nee. Heel snel, anders past ze niet meer in mooie jurk met zwangere buik. Of ze wachten tot na de baby. Ik ga toch voor zo snel mogelijk. December of januari
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_132917391
quote:
12s.gif Op maandag 4 november 2013 23:24 schreef Tuinfluitert het volgende:
André Borchers is 25 jaar , zal hij de toyboy van Sylvie zijn?
[ afbeelding ]
Gelukkig zit ik alleen vandaag. Ik zat echt zo :') voor mijn pc.
Get it and Bet it
  † In Memoriam † dinsdag 5 november 2013 @ 10:21:59 #249
135305 beequeen
Lost.
pi_132917405
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 22:27 schreef bloempje-moi het volgende:
Ze turtelt al geruime tijd met deze man, en wie hebben we daar?
[ afbeelding ]

Sylvie heeft hem bij de scheiding gekregen.
http://www.hamburg-promin(...)amburger-nachtleben/
4 Februari 2013
Raar dat in het artikel staat dat Syl en die engnek aan het stappen zijn met Lothar Matthäus en zijn nieuwe vriendin Anastasia,

quote:
Eigentlich war der Paparazzo angesetzt auf Lothar Matthäus und seine Freundin Anastasia.
Maar volgens mij is het toch echt Saab.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_132917428
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:21 schreef beequeen het volgende:

[..]

Raar dat in het artikel staat dat Syl en die engnek aan het stappen zijn met Lothar Matthaus en zijn nieuwe vriendin Anastasia,

[..]

Maar volgens mij is het toch echt Saab.
Nee, denk dat je het verkeerd leest. De paparazzo waren daar voor Lothar en zijn nieuwe vriendin maar "toevallig" kwam Sylvie daar ook en dan maak je daar natuurlijk ook een foto van.
Get it and Bet it
  † In Memoriam † dinsdag 5 november 2013 @ 10:24:23 #251
135305 beequeen
Lost.
pi_132917451
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:23 schreef SteveBudin het volgende:

Nee, denk dat je het verkeerd leest. De paparazzo waren daar voor Lothar en zijn nieuwe vriendin maar "toevallig" kwam Sylvie daar ook.
Ah ok, idd verkeerd gelezen.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  dinsdag 5 november 2013 @ 10:26:39 #252
123170 alors
zlata1234
pi_132917492
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 09:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Of hoe lang dat huwelijk stand houdt. Ik geef ze geen vijf jaar.
Ik wel. Sabia is geen druktemaker en krijgt bij hem wel genoeg vrijheid want Raf is niet zo moeilijk. Sabia zit gebeiteld bij hem en na carrièrevrouw Sylvie is Sabia precies wat hij nodig heeft. Ik denk dat Saab ook wel weet dat er niet nog een keer een vette vis voorbij komt zwemmen.
know'm sayin?
×
word? word.
  dinsdag 5 november 2013 @ 10:51:05 #253
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132918093
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 10:26 schreef alors het volgende:

[..]

Ik wel. Sabia is geen druktemaker en krijgt bij hem wel genoeg vrijheid want Raf is niet zo moeilijk. Sabia zit gebeiteld bij hem en na carrièrevrouw Sylvie is Sabia precies wat hij nodig heeft. Ik denk dat Saab ook wel weet dat er niet nog een keer een vette vis voorbij komt zwemmen.
Het risico is nog wel dat ze teveel het tegenovergestelde is, dat zie je vaker als mensen gaan scheiden, dat de volgende partner compleet tegenovergesteld is van de vorige partner, terwijl die ook aantrekkelijke kanten had en ze eigenlijk helemaal niet het tegenovergestelde willen, maar eigenlijk iemand willen die de gulden middenweg is qua persoonlijkheid.

Ik bedoel dus dat hij nu misschien wel denkt dat hij een thuiszitwijf wil hebben, maar dat hij eigenlijk alleen maar een vrouw wil hebben die haar eigen ding doet maar dat combineert met huislijk zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_132921066
quote:
Sylvie doet haar eigen verhaal!
door Evert Santegoeds
AMSTERDAM -

Van alle hoofdpersonen in de scheidingssoap rond de Van der Vaartjes, heeft er slechts één al die maanden gezwegen: Sylvie zélf… Tot morgen! Dan doet zij haar hele verhaal in Weekblad Privé en onthult zij voor het eerst de ware reden van de scheiding die Nederland en Duitsland vanaf Nieuwjaarsdag bezighield.

Overigens is Sylvie donderdag in Nederland voor de opening van de flagshipstore van haar lingeremerk. Aan de vooravond van dat bezoek, verbrak zij voor het eerst haar stilzwijgen en onthult zij dat haar huwelijk, dat voor de buitenwereld één groot sprookje leek, al jaren eerder begon te wankelen.

Nog enkele weken, dan zal de scheiding een feit zijn. Na alle verwarring en commotie hoopt Sylvie op een nieuwe start, nog vóór de kerst. Op vrijdag 21 en zaterdag 22 december zal zij schitteren in twee, groots opgezette, tv-kerstshows in Duitsland.

WEEKBLAD PRIVÉ, met Sylvie’s eigen verhaal, ligt MORGEN in de winkel.
  dinsdag 5 november 2013 @ 12:51:16 #255
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_132921460
OMG!! Spannend!!! Ik kan vanavond niet slapen!!!
  dinsdag 5 november 2013 @ 12:55:02 #256
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_132921567
Vind het nu al achterlijk....

"Aan de vooravond van dat bezoek, verbrak zij voor het eerst haar stilzwijgen en onthult zij dat haar huwelijk, dat voor de buitenwereld één groot sprookje leek, al jaren eerder begon te wankelen".

Was zij niet zelf degene die altijd van haar hoogste hakken blies dat het zo'n sprookje was en hoe dolblij ze wel niet was met haar lieve Raf?!
Maar goed... we zullen het allemaal gaan lezen morgen. Ben benieuwd of Raf daarna ook ZIJN kant van het verhaal gaat vertellen.
  Moderator dinsdag 5 november 2013 @ 12:57:03 #257
184769 crew  Deisyy
pi_132921619
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:55 schreef Starlie het volgende:
Vind het nu al achterlijk....

"Aan de vooravond van dat bezoek, verbrak zij voor het eerst haar stilzwijgen en onthult zij dat haar huwelijk, dat voor de buitenwereld één groot sprookje leek, al jaren eerder begon te wankelen".

Was zij niet zelf degene die altijd van haar hoogste hakken blies dat het zo'n sprookje was en hoe dolblij ze wel niet was met haar lieve Raf?!
Maar goed... we zullen het allemaal gaan lezen morgen. Ben benieuwd of Raf daarna ook ZIJN kant van het verhaal gaat vertellen.
Waarschijnlijk neemt Sabia zijn honneurs waar :D
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  dinsdag 5 november 2013 @ 13:00:27 #258
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_132921718
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 12:57 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Waarschijnlijk neemt Sabia zijn honneurs waar :D
O ja vast... Daarna mama Meis en daarna de zus van Sabia... Nou nog even en deze gate loopt nog een jaar of wat door.
pi_132921763
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:00 schreef Starlie het volgende:

[..]

O ja vast... Daarna mama Meis en daarna de zus van Sabia... Nou nog even en deze gate loopt nog een jaar of wat door.
Dat is uiteraard de bedoeling want de enige reden dat Sylvie iets loslaat is omdat de aandacht wegzakt.
  dinsdag 5 november 2013 @ 13:06:19 #260
123170 alors
zlata1234
pi_132921906
Jahoor de storm is gaan liggen dus er moet weer een verhaaltje uit. Wat een heerlijke gate _O_
know'm sayin?
×
word? word.
pi_132922141
Apart dat de Telegraaf over de toekomst praat in de verleden tijd. As donderdag is ze hier en volgens de Televaag verbrak(?) ze op de vooravond van dat bezoek haar stilzwijgen. De vooravond van haar bezoek is dan toch morgen? Of zit ik zelf in een verkeerde dimensie?
  dinsdag 5 november 2013 @ 13:26:04 #262
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_132922537
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:14 schreef CaraD het volgende:
Apart dat de Telegraaf over de toekomst praat in de verleden tijd. As donderdag is ze hier en volgens de Televaag verbrak(?) ze op de vooravond van dat bezoek haar stilzwijgen. De vooravond van haar bezoek is dan toch morgen? Of zit ik zelf in een verkeerde dimensie?
Ja ik begrijp hem ook niet helemaal, maar ja Telgraaf he...
pi_132922599
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:14 schreef CaraD het volgende:
Apart dat de Telegraaf over de toekomst praat in de verleden tijd. As donderdag is ze hier en volgens de Televaag verbrak(?) ze op de vooravond van dat bezoek haar stilzwijgen. De vooravond van haar bezoek is dan toch morgen? Of zit ik zelf in een verkeerde dimensie?
Je zit in de juiste dimensie, het stilzwijgen is natuurlijk al verbroken door het interview wat ze gegeven heeft aan weekend, maar het stilzwijgen wordt voor publiekelijk verbroken met het uitkomen van weekend aan de vooravond (morgen dus) van haar bezoek.
pi_132922667
Inderdaad. Een typisch Televaag bericht. Sowieso is het dringend tijd voor een cup a soepje op de redactie van 'de wakkerste krant van Nederland'.
pi_132922725
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:27 schreef kvd het volgende:

[..]

Je zit in de juiste dimensie, het stilzwijgen is natuurlijk al verbroken door het interview wat ze gegeven heeft aan weekend, maar het stilzwijgen wordt voor publiekelijk verbroken met het uitkomen van weekend aan de vooravond (morgen dus) van haar bezoek.
Oh ja natuurlijk. Lekker dom dat ik daar niet aan dacht. Ik ga ff water op zetten voor een soepje ;-)
  † In Memoriam † dinsdag 5 november 2013 @ 13:38:12 #266
43556 miss_dynastie
pi_132923035
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:02 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Dat is uiteraard de bedoeling want de enige reden dat Sylvie iets loslaat is omdat de aandacht wegzakt.
Jep. En de vraag is natuurlijk: hoe dol is Duitsland op La Meis? Heeft ze haar succes daar niet vooral te danken aan het feit dat ze Frau van der Vaart is? Door de gate levend te houden hoopt ze de verbinding met Rafael te bewaren.
pi_132923104
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 06:04 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat bovenbeen is een en al bot. Het is dat ze zo bruin gesprayd is, anders zou ze zo uit een concentratiekamp tijdens WO2 zijn weggelopen.
Heb je al eens foto's gezien van mensen die Auschwitz overleefd hebben? Vind dit wel een nare opmerking hoor
pi_132923159
ben reuze benieuwd, gaan we nu écht allerlei ins en outs krijgen die we nog niet wisten?
of misschien een Estelle-tje, incl pruillipje en tranen dat het allemaal zo erg is?
drama scoort goed lijkt mij.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_132923362
Ik gok er op dat ze met name de vermoorde onschuld uit gaat hangen met hier en daar een 'spontane' traan. Ze zal in haar uitspraken diplomatiek zijn, maar tussen de regels door zal het druipen van de dirt. Denk ik. Hoop ik. ;-)
pi_132923408
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:48 schreef CaraD het volgende:
. Hoop ik. ;-)
moet natuurlijk wel de moeite waard zijn
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
pi_132923796
Daarom!
pi_132923865
Ik zet in op:
- het veranderen door haar ziekte, Raf heeft haar goed gesteund, maar zij veranderde erdoor en uiteindelijk groeiden ze uit elkaar.
- geen woord over de klap, misschien dat er wat is gebeurd met oud en nieuw, maar wil er verder niets over kwijt.
- verder gunt ze Raf en Saab al het (baby-/zwangerschaps-)geluk van de wereld, ondanks dat ze niet blij is met hoe alles is gelopen (dingen vernemen via de media/Damian.
- de Franse lul zal nog even over de tong gaan, voornamelijk over het feit dat hij een kl**tz*k is en leugens heeft verspreid.
- MaMeis zal niet zo slim zijn geweest door het interview te geven, maar zal haar wel hebben geraakt.
- en verder zal ze moeilijke momenten hebben, zo eenzaam 's avonds,af en toe een traan latend op de bank. Maar ze zal sterk zijn en zich er wel doorheen slaan.

Edit -->
- een goede regeling getroffen met Raf omtrent Damian, voor langere perioden bij een ouder zodat hij niet te vaak hoeft te wisselen.
- geen man in haar leven op dit moment, behalve Damian, die haar alles is en waarvoor de alles doet.

[ Bericht 13% gewijzigd door kvd op 05-11-2013 14:13:26 ]
  Moderator dinsdag 5 november 2013 @ 14:02:55 #273
184769 crew  Deisyy
pi_132923903
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:01 schreef kvd het volgende:
Ik zet in op:
- het veranderen door haar ziekte, Raf heeft haar goed gesteund, maar zij veranderde erdoor en uiteindelijk groeiden ze uit elkaar.
- geen woord over de klap, misschien dat er wat is gebeurd met oud en nieuw, maar wil er verder niets over kwijt.
- verder gunt ze Raf en Saab al het (baby-/zwangerschaps-)geluk van de wereld, ondanks dat ze niet blij is met hoe alles is gelopen (dingen vernemen via de media/Damian.
- de Franse lul zal nog even over de tong gaan, voornamelijk over het feit dat hij een kl**tz*k is en leugens heeft verspreid.
- MaMeis zal niet zo slim zijn geweest door het interview te geven, maar zal haar wel hebben geraakt.
- en verder zal ze moeilijke momenten hebben, zo eenzaam 's avonds,af en toe een traan latend op de bank. Maar ze zal sterk zijn en zich er wel doorheen slaan.
En zal ze voor de duidelijkheid nog eens melden dat ze zich nu op Damian gaat richten.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_132923937
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:01 schreef kvd het volgende:
Ik zet in op:
- het veranderen door haar ziekte, Raf heeft haar goed gesteund, maar zij veranderde erdoor en uiteindelijk groeiden ze uit elkaar.
- geen woord over de klap, misschien dat er wat is gebeurd met oud en nieuw, maar wil er verder niets over kwijt.
- verder gunt ze Raf en Saab al het (baby-/zwangerschaps-)geluk van de wereld, ondanks dat ze niet blij is met hoe alles is gelopen (dingen vernemen via de media/Damian.
- de Franse lul zal nog even over de tong gaan, voornamelijk over het feit dat hij een kl**tz*k is en leugens heeft verspreid.
- MaMeis zal niet zo slim zijn geweest door het interview te geven, maar zal haar wel hebben geraakt.
- en verder zal ze moeilijke momenten hebben, zo eenzaam 's avonds,af en toe een traan latend op de bank. Maar ze zal sterk zijn en zich er wel doorheen slaan.
Je vergeet 'Alles voor Damian', 'Sterk zijn voor Damian', 'Positief zijn voor Damian', 'Damian geeft mij kracht', 'Damian laat mij lachen'. Dat een kutnaam eigenlijk, Damian.
pi_132924180
'Sinds ik kanker heb overwonnen kan ik alles aan'.
  dinsdag 5 november 2013 @ 14:12:25 #276
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_132924193
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:01 schreef kvd het volgende:
Ik zet in op:
- het veranderen door haar ziekte, Raf heeft haar goed gesteund, maar zij veranderde erdoor en uiteindelijk groeiden ze uit elkaar.
- geen woord over de klap, misschien dat er wat is gebeurd met oud en nieuw, maar wil er verder niets over kwijt.
- verder gunt ze Raf en Saab al het (baby-/zwangerschaps-)geluk van de wereld, ondanks dat ze niet blij is met hoe alles is gelopen (dingen vernemen via de media/Damian.
- de Franse lul zal nog even over de tong gaan, voornamelijk over het feit dat hij een kl**tz*k is en leugens heeft verspreid.
- MaMeis zal niet zo slim zijn geweest door het interview te geven, maar zal haar wel hebben geraakt.
- en verder zal ze moeilijke momenten hebben, zo eenzaam 's avonds,af en toe een traan latend op de bank. Maar ze zal sterk zijn en zich er wel doorheen slaan.
Ze hebben Sylvie helemaal niet nodig voor dat interview ze kunnen jou voortaan gewoon bellen! Ik denk dat alles wat jij zegt erin komt te staan, misschien dat ze die Franse lul wel negeert en het daar niet over wil hebben onder het mom van afgesloten hoofdstuk. Maar wat jij zegt over haar ziekte enz, dat zou er zo 1 op 1 in kunnen staan.
pi_132924205
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:02 schreef Deisyy het volgende:

[..]

En zal ze voor de duidelijkheid nog eens melden dat ze zich nu op Damian gaat richten.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:04 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Je vergeet 'Alles voor Damian', 'Sterk zijn voor Damian', 'Positief zijn voor Damian', 'Damian geeft mij kracht', 'Damian laat mij lachen'. Dat een kutnaam eigenlijk, Damian.
Hoe kon ik hem vergeten 8)7

Dan edit ik nog even:
- een goede regeling getroffen met Raf omtrent Damian, voor langere perioden bij een ouder zodat hij niet te vaak hoeft te wisselen.
- geen man in haar leven op dit moment, behalve Damian, die haar alles is en waarvoor de alles doet.
pi_132924242
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:12 schreef Starlie het volgende:

[..]

Ze hebben Sylvie helemaal niet nodig voor dat interview ze kunnen jou voortaan gewoon bellen! Ik denk dat alles wat jij zegt erin komt te staan, misschien dat ze die Franse lul wel negeert en het daar niet over wil hebben onder het mom van afgesloten hoofdstuk. Maar wat jij zegt over haar ziekte enz, dat zou er zo 1 op 1 in kunnen staan.
Ik ben heel goed in verzinnen ;)
pi_132924285
Misschien ook nog een leuke steek onder water in de trant van:
"Sabia heeft natuurlijk ooit een miskraam gehad, maar ik heb kanker overwonnen, wat natuurlijk zwaarder is, maar toch gefeliciteerd met haar zwangerschap."
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 5 november 2013 @ 14:16:40 #280
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_132924327
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien ook nog een leuke steek onder water in de trant van:
"Sabia heeft natuurlijk ooit een miskraam gehad, maar ik heb kanker overwonnen, wat natuurlijk zwaarder is, maar toch gefeliciteerd met haar zwangerschap."
Neuh dat geloof ik niet zo, wat dat betreft is Sylvie natuurlijk behoorlijk politiek correct.
pi_132924505
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien ook nog een leuke steek onder water in de trant van:
"Sabia heeft natuurlijk ooit een miskraam gehad, maar ik heb kanker overwonnen, wat natuurlijk zwaarder is, maar toch gefeliciteerd met haar zwangerschap."
Een vroeggeboorte, geen miskraam
  dinsdag 5 november 2013 @ 14:25:59 #282
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_132924591
quote:
9s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Misschien ook nog een leuke steek onder water in de trant van:
"Sabia heeft natuurlijk ooit een miskraam gehad, maar ik heb kanker overwonnen, wat natuurlijk zwaarder is, maar toch gefeliciteerd met haar zwangerschap."
Afgezien van het feit dat het me sterk lijkt dat ze zo'n vergelijking zou trekken heeft Sabia een kind verloren... Ik zou Karma en Jinx niet willen uitdagen door zo'n vergelijking te maken, Sylvie zou immers zelf ook nog eens zwanger kunnen worden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_132924645
Oh, misschien haal ik ook teveel uit dat 'interview' met Cheryl Cole van Sylvie ("ik heb een zoon, jij hebt een hond, wat vind je van kinderen?")
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_132924734
Prachtige reeks. Fan-tas-tische foto's van Sylvie's homovriendje! :D :')
Team Sylvie trouwens.
No. I don't drink vodka every day. And it's so close today...
  Moderator / Miss SHO dinsdag 5 november 2013 @ 14:48:17 #285
22592 crew  Ole
pi_132925281
"Rafael ging vreemd tijdens mijn ziekte "
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_132925385
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:48 schreef Ole het volgende:
"Rafael ging vreemd tijdens mijn ziekte "
Maja...dat deed ze zelf ook....
  Moderator / Miss SHO dinsdag 5 november 2013 @ 14:52:10 #287
22592 crew  Ole
pi_132925413
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:51 schreef kvd het volgende:

[..]

Maja...dat deed ze zelf ook....
benieuwd of ze daar nog iets over zegt.
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_132925433
"Rafael dreef me tijdens mijn ziekte in de armen van een ander."
FOK! verstandig, lees een P.I.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 5 november 2013 @ 15:02:03 #289
22592 crew  Ole
pi_132925736
quote:
5s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:52 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
"Rafael dreef me tijdens mijn ziekte in de armen van een ander."
Ja zoiets. Hij kon er niet mee omgaan/ hij steunde me helemaal niet
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_132925756
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:02 schreef Ole het volgende:
Ja zoiets. Hij kon er niet mee omgaan/ hij steunde me helemaal niet
"Hij steunde me wel, maar toch had ik het gevoel dat er iets mis was."
FOK! verstandig, lees een P.I.
  dinsdag 5 november 2013 @ 15:25:00 #291
123170 alors
zlata1234
pi_132926523
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:01 schreef kvd het volgende:
Ik zet in op:
- het veranderen door haar ziekte, Raf heeft haar goed gesteund, maar zij veranderde erdoor en uiteindelijk groeiden ze uit elkaar.
- geen woord over de klap, misschien dat er wat is gebeurd met oud en nieuw, maar wil er verder niets over kwijt.
- verder gunt ze Raf en Saab al het (baby-/zwangerschaps-)geluk van de wereld, ondanks dat ze niet blij is met hoe alles is gelopen (dingen vernemen via de media/Damian.
- de Franse lul zal nog even over de tong gaan, voornamelijk over het feit dat hij een kl**tz*k is en leugens heeft verspreid.
- MaMeis zal niet zo slim zijn geweest door het interview te geven, maar zal haar wel hebben geraakt.
- en verder zal ze moeilijke momenten hebben, zo eenzaam 's avonds,af en toe een traan latend op de bank. Maar ze zal sterk zijn en zich er wel doorheen slaan.

Edit -->
- een goede regeling getroffen met Raf omtrent Damian, voor langere perioden bij een ouder zodat hij niet te vaak hoeft te wisselen.
- geen man in haar leven op dit moment, behalve Damian, die haar alles is en waarvoor de alles doet.
Als je toch eens geld kon winnen met dergelijke voorspellingen he :D
know'm sayin?
×
word? word.
pi_132926855
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:25 schreef alors het volgende:

[..]

Als je toch eens geld kon winnen met dergelijke voorspellingen he :D
Dan is het bij Sylvie snel verdiend hoor. Voorspelbaar type.
pi_132928275
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 13:40 schreef sherezade het volgende:

[..]

Heb je al eens foto's gezien van mensen die Auschwitz overleefd hebben? Vind dit wel een nare opmerking hoor
Wat denk je zelf, dat ik zo'n vergelijking ga maken als ik nooit zulke foto's heb gezien?

Echt, de Sylvie-lovers happen goed zeg.
pi_132928351
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 14:48 schreef Ole het volgende:
"Rafael ging vreemd tijdens mijn ziekte "
Als ze iets heftigs gaat zeggen zal het zoiets zijn.
Denk verder dat ze geen vuile woorden zal verspillen aan de Fransman of Sabia. Dat doet ze zelf niet in de media.
pi_132928488
Volgens de Telegraaf komt Rafael keurig netjes zijn afspraken na door met de scheiding 5 miljoen euro aan Sylvie mee te geven. :s)
pi_132928547
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:25 schreef alors het volgende:

[..]

Als je toch eens geld kon winnen met dergelijke voorspellingen he :D
Dit is allemaal te voorspelbaar, zullen lage bedragen zijn die dan te willen zijn ;)

Maar ik hoop dat ik alles fout heb. Dat Raf een enorme kl**tz*k blijkt te zijn die niet alleen met oud en nieuw zijn handjes niet thuis kon houden. En dat zij rustig terug mepte. En dat ze toegeeft dat beide graag met andere mensen in bed lagen. En dat Raf helemaal geen steun was tijdens haar ziekte. En dat het eigenlijk wel klopte wat Guillaume, die ex van haar danspartner en Saab zeiden, dat ze haar moeder voor domme koe uitmaakt vanwege haar tell-it-all interview wat meer stuk maakte wat haar lief was, dat ze Damian eigenlijk helemaal niet wilde hebben (want oh oh, figuurtje, poepluiers, kots, carrière) dus dat hij daarom meer bij Raf is dan bij haar.....ik zou er van smullen :Y) :9
pi_132928646
Ik denk trouwens dat het weinig nieuws is hoor. Het zal vooral zijn ivm die tv-shows voor de kerst waar ze in zal 'schitteren', dat ze zelf nu ook even naar buiten moet komen om een goed woordje te doen. Reclame maken van zichzelf dus voor de kijkcijfers straks.

Kdv, denk niet dat dat zal gebeuren. ;)
  Moderator / Miss SHO dinsdag 5 november 2013 @ 16:33:03 #298
22592 crew  Ole
pi_132929107
Dat interview op RTL+ stelde ook niet veel voor
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_132929216
zal inderdaad wel iets worden als 'door Damian weet ik waar het echt om gaat in het leven'
of was dat door haar ziekte, die wordt er onherroepelijk bij gehaald als 'wat doet het er allemaal toe in het leven, ik weet nu wat écht belangrijk is'
hm, ok, 2 onderwerpen dus maar naar verwachting: kind en ziekte.
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:38:51 #300
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_132929301
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik denk trouwens dat het weinig nieuws is hoor. Het zal vooral zijn ivm die tv-shows voor de kerst waar ze in zal 'schitteren', dat ze zelf nu ook even naar buiten moet komen om een goed woordje te doen. Reclame maken van zichzelf dus voor de kijkcijfers straks.

Kdv, denk niet dat dat zal gebeuren. ;)
en de opening van de "Flagshipstore" ;) zodat iedereen maar van die 'stoute' Hunkemöllersetjes op zijn verlanglijstje zet.
(al krijg ik een raar beeld van een boot met lingerie als vlaggen bij deze :') )
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:41:35 #301
123170 alors
zlata1234
pi_132929389
En ook nog wel een bepaald niet subtiele steek naar Sabia, Raf en Willem met iets als 'Ik ben veel kieskeuriger geworden in mijn relaties, want uit het verleden weet ik dat mensen die je zo vertrouwd hebt je keihard kunnen laten vallen.' En dan vast nog een kusjekroel voor Touriya, BFF etc.
know'm sayin?
×
word? word.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')