Wat een vals, laag wijf is dit. Krijg ook steeds meer het nare idee dat deze baby onderdeel is van het ultieme wraakplan jegens Sylvie.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 11:33 schreef roos85 het volgende:
[..]
http://www.bndestem.nl/al(...)angerschap-1.4073806
Ik mag dat soort dingen nooit zeggenquote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:40 schreef Greys het volgende:
Ik krijg ook een nare smaak van dat interview ja. "Raf wilde dat al langer, al na Damian!". Euh ja, daar kwam even iets medisch tussen... En dan niet eens de euvele moed hebben om het Sylvie zelf te vertellen, maar via Het Kind. Echt triest
quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het zal me niks verbazen als ze de helft in dat interview uit haar duim gezogen heeft. Puur om Sylvie te narren.
De "journalist" bedoel je?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Het zal me niks verbazen als ze de helft in dat interview uit haar duim gezogen heeft. Puur om Sylvie te narren.
De journalist van BN de Stem.... of denk je dat het een ingezonden stuk van Sabia zelf is?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:46 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Uhm, welke journalist? Ik doe op dat stuk dat roos heeft gepost.
Perfecte vrouw? Beste actrice?quote:Op woensdag 30 oktober 2013 17:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom wordt een perfecte vrouw als Carice van Houten die mooi is, van goede muziek houdt en een niet onverdienstelijk dj en zangeres is, intelligent, grappig, en ook nog eens een van de of misschien wel de beste actrice van Nederland eigenlijk ineens besproken in dit topic? Dit topic gaat toch alleen over nitwits die hun dagen vullen met onzinnige dingen en kinderen werpen?
Voor sommige is dat soort vrouw als zogenaamd '' perfect'' maar dan weet je al wat voor een vlees je in de kuip hebt.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 16:50 schreef Studiebollie het volgende:
[..]
Perfecte vrouw? Beste actrice?
Wat voor mensen posten hier toch. Die vrouw is 13 in een dozijn qua uiterlijk (op straat lopen sowieso tien keer mooiere vrouwen) en we kennen haar niet eens, dus hoezo perfect?
Mooi is relatief. Wat voor de een mooi is, is voor de ander lelijk.quote:Op woensdag 30 oktober 2013 14:19 schreef nummer_zoveel het volgende:
Carice is een mooie vrouw Sherezade. Presenteer je mening nu eens niet als een feit.
Nou, laat maar eens zien.quote:Op vrijdag 1 november 2013 15:07 schreef Iwanius het volgende:
Ik heb die foto's nog van weleer (zelf geschoten)
quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:19 schreef Copycat het volgende:
Ze was heel mager. En heel dun. Je verwacht het niet, hè.
Ik verwacht wel Amerikaanse stopcontacten.
quote:
Nou, ik vroeg me al af hoe jij dat weet?!quote:Op vrijdag 1 november 2013 16:44 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Volgens mij niet.
Ik ben wel een ouwe lurker, met soms een werkend geheugen voor foto's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |