Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Privéchauffeurs invine, privéchauffeur regio Amsterdam Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht RTS91, privéchauffeur regio Utrecht Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem Dimitri_, privéchauffeur regio Breda Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door QuiCk01 op 20-10-2013 20:38:34 ]
Welke dag precies hebben we het over? Zoek hier een hiker die daar uit de buurt komt om je auto op te halen en spreek met hem gewoon vergoeding middels uurloon af ofzo.
Heb ik ook een keer gedaan voor kennissen. Hun auto ergens heen gebracht conform EW-uurloon vergoeding.
Wel even een maximum afspreken met oog op trein vertraging en dergelijke.
quote:
Op zondag 20 oktober 2013 13:08 schreef zazzel het volgende: In het geval van m'n vader, konden we zelf aangeven of we de auto kwam ophalen of dat ze hem moesten komen brengen. Verder deed de LM daar niet echt moeilijk over, en zijn er ook geen extra kosten geweest. Zo'n transport via EW kost 70-90 euro?, dat moet er nog wel vanaf kunnen van een auto van +30k..
Hé.. Laat ik nou stage lopen in NH, en wonen (althans mijn ouders dan) in Limburg. Ik kan wel wat voor je betekenen eventueel.
|
quote:
Op zondag 20 oktober 2013 13:13 schreef Blue_note het volgende: Mijn werkgever heeft ook al aangegeven dat ze best willen betalen om hem aan de deur te laten afleveren. Alleen heeft dat hun voorkeur niet. Ik moet nog precieze afspraken maken, en wil daarom weten over wat voor bedrag we praten. Nu ik dit lees zal het bedrijf daar verder echt geen problemen over gaan maken. Mocht ik toch iets moeten regelen kom ik er op terug! Bedankt allen!
Joppie is gewoon the white van driver in een Vivaro
Morgen ook twee ritten, Kolham - Duiven, Duiven- Almere. Dat de laatste rit in Almere eindigt komt mooi uit. Direct door naar de Apple store, eens zien of ze m'n dooie iPhone willen omruilen voor een nieuwe
Nou ja, dat meen je niet.. In zekere zin wel. Die lui kunnen zoveel meer respect van automobilisten krijgen als ze wat handiger met dat soort zaken om gaan. Dat stuk op de A28 is gewoon automobilistje pesten. Dan hoeven ze van mij geen voorzichtigheid te verwachten.
Apple Store doet echt niet moeilijk, heb nu al 2x een nieuwe iPhone 5 gekregen. Wel een beetje jammer dat dat nodig moet zijn binnen een half jaar. De laatste had zelfs best veel beschadigingen omdat ik hem uit de auto had laten donderen. Maar deden ze niet moeilijk over.
Maar niemand neemt de wiki pagina over, want ik sta er ook nog tussen als hiker Groningen terwijl ik het al een tijd geleden op de wiki heb gewijzigd. Dus als volgende TS dat wel doet..
Op zondag 20 oktober 2013 19:26 schreef zazzel het volgende: Apple Store doet echt niet moeilijk, heb nu al 2x een nieuwe iPhone 5 gekregen. Wel een beetje jammer dat dat nodig moet zijn binnen een half jaar. De laatste had zelfs best veel beschadigingen omdat ik hem uit de auto had laten donderen. Maar deden ze niet moeilijk over.
Dat hoorde ik inderdaad al. Mijne is al compleet dood na 6 weken, nog nooit gevallen...
Moest uiteindelijk naar Numansdorp ipv Amsterdam. Uiteindelijk dus een veel kortere rit. Ben nu alweer op Zuidplein om de metro naar mijn fiets te nemen.
Op maandag 21 oktober 2013 14:12 schreef Solidberg het volgende: Komt het vaker voor dat je transporten naar het buitenland hebt? En hoe wordt dat met het OV geregeld, gewoon vergoed?
Slechts een keer eerder rit naar buitenland gehad, maar dat was net als deze een wisselrit, dus vanaf hetzelfde adres een auto mee terug nemen. Volgens mij zijn hier wel collega's die wel eens met OV heen of terug moesten. OV in buitenland moet je dan wel zelf voorschieten, maar wordt vergoed.
Op maandag 21 oktober 2013 14:12 schreef Solidberg het volgende: Komt het vaker voor dat je transporten naar het buitenland hebt? En hoe wordt dat met het OV geregeld, gewoon vergoed?
Voorschieten, maar hotel, vliegtuig en OV wordt natuurlijk achteraf wel vergoed.
Op maandag 21 oktober 2013 17:13 schreef Solidberg het volgende: Ik dacht dat EW enkel in NL opereerde, verwachte niet dat je soms zo ver moest. Lijkt me wel leuk, in het weekend, even naar Parijs rijden
Als je op de Facebook kijkt zie je nog veel verdere ritten! Barcelona, Zuid Frankrijk etc. Ik moest toen een klant vanaf Amsterdam via Brussel naar Parijs brengen. Kon gewoon in een middag/avond. 12 uur in Amsterdam vertrekken, en toen de laatste Thalys terug naar Rotterdam.
Golf 7? Die doet nog wel 0-100 in 10s en topje van 195. Mits 105pk.
Zo niet, en bij alle andere: sterkte
Golf 6 station. Zal wel weer zo'n uitermate basis uitvoering zijn, met aftermarket radio . Hopen dat deze wel cruise control heeft, heb al 2 maal zonder gehad.. Maar denk niet dat ik via Duitsland ga, behoorlijk stuk om. En de laatste keer dat ik daarlangs reed veel Baustellen. Moet tevens in Nederland aftanken.
Golf 6 station. Zal wel weer zo'n uitermate basis uitvoering zijn, met aftermarket radio . Hopen dat deze wel cruise control heeft, heb al 2 maal zonder gehad.. Maar denk niet dat ik via Duitsland ga, behoorlijk stuk om. En de laatste keer dat ik daarlangs reed veel Baustellen. Moet tevens in Nederland aftanken.
Fuck, ook gewoon 40 min extra. Neuh. Ik zou trouwens lekker via Ommen/Raalte etc gaan. Ik werk nu in de driehoek Dedemsvaart - Raalte - Deventer, mooie omgeving daar. Wel redelijk wat kliko's in de berm...
Vrijdag Werkhoven-Amsterdam-Utrecht-Terschelling.. Maar wel prive, voor een familie weekendje. Beetje jammer dat m'n pa loopt te janken en dat ik in de Peus 107 van m'n moeder moet ipv in de Volvo. Hernia kwekende rit, ook zonder CC.
Ik was benieuwd wat de privé chauffeurs hier doen als ze tussentijds moeten wachten op hun klant? Wanneer je een uurtje moet wachten kan je natuurlijk beetje boekje lezen ofzo, maar wat als dit oploopt tot 3+ uur?
Op maandag 21 oktober 2013 19:00 schreef Viezze het volgende: Mooie omgeving ok, maar je gaat niet voor je lol op een 80-weg rijden als je ook via de snelweg kan
Hoewel de A31 inderdaad wel een flinke bouwput is.
Op maandag 21 oktober 2013 19:00 schreef Viezze het volgende: Mooie omgeving ok, maar je gaat niet voor je lol op een 80-weg rijden als je ook via de snelweg kan
Hoewel de A31 inderdaad wel een flinke bouwput is.
Tussen afrit naar Enschede en naar Winterswijk twee stukken van 5km, dat is alles.
Op maandag 21 oktober 2013 19:45 schreef DDriver het volgende: Ik was benieuwd wat de privé chauffeurs hier doen als ze tussentijds moeten wachten op hun klant? Wanneer je een uurtje moet wachten kan je natuurlijk beetje boekje lezen ofzo, maar wat als dit oploopt tot 3+ uur?
Beetje rondje rijden, mcdonalds opzoeken, soms een lekkere wandeling maken (laatst eenkeer bij de kinderdijk geweest). Als ik de auto niet mee krijg dan op kantoor een plekkie zoeken en op de ipad aan het werk.
Op maandag 21 oktober 2013 19:45 schreef DDriver het volgende: Ik was benieuwd wat de privé chauffeurs hier doen als ze tussentijds moeten wachten op hun klant? Wanneer je een uurtje moet wachten kan je natuurlijk beetje boekje lezen ofzo, maar wat als dit oploopt tot 3+ uur?
Helaas, vandaag voor het eerst beschikbaar vanuit Nijmegen, maar helemaal niks gehoord.. Hoop niet dat dit een voorbode is, het is lastig om in te schatten hoeveel werk/klanten van AR er in deze stad/regio zitten. In Eindhoven was het al met al wel ongeveer 75% van de beschikbare dagen werk.
Op dinsdag 22 oktober 2013 12:23 schreef Ordinateur het volgende: Helaas, vandaag voor het eerst beschikbaar vanuit Nijmegen, maar helemaal niks gehoord.. Hoop niet dat dit een voorbode is, het is lastig om in te schatten hoeveel werk/klanten van AR er in deze stad/regio zitten. In Eindhoven was het al met al wel ongeveer 75% van de beschikbare dagen werk.
Ben de afgelopen maand 2 keer hikers van AR uit regio Nijmegen tegengekomen, beide keren in Meerkerk. Ze zeiden beide dat er gewoon altijd werk was als ze beschikbaar stonden, dus het valt geloof ik wel mee. En ook lekkere lange ritten die ze maakten!
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Hangt er inderdaad vanaf of je de auto mee krijgt. Op kantoor ga ik meestal gewoon bezig aan de studie, ik moet veel lezen, dus betaald studeren Als ik de auto mee krijg dan ga ik soms naar huis als dat in de buurt is, of anders ergens naartoe waar je koffie kan drinken. Ik heb wel eens 6-7 uur moeten wachten, dan slaat de verveling wel toe.
Hangt er inderdaad vanaf of je de auto mee krijgt. Op kantoor ga ik meestal gewoon bezig aan de studie, ik moet veel lezen, dus betaald studeren Als ik de auto mee krijg dan ga ik soms naar huis als dat in de buurt is, of anders ergens naartoe waar je koffie kan drinken. Ik heb wel eens 6-7 uur moeten wachten, dan slaat de verveling wel toe.
Paar weken terug moest ik 5 uur wachten, dat was toch wel erg zwaar aangezien na 3 uur de verveling echt wel op z´n hoogtepunt is. Vandaag ben ik heel decadent bezig: Zit nu in Rotterdam vanaf vanmorgen 09:00 uur. Moet hier toch 17:30 wachten om weer terug te rijden. Heb voor mezelf maar even een hotelkamer geboekt (cheap ass ding wat er niet uit ziet, maar toch) Beetje films kijken en af en toe wat slapen, ideaal!
Het scheelt dat ik niet werk voor een bedrijf, dus ik ontvang de volle pond voor elk uur dat ik rij/wacht. Voor het hotel 2 uur moeten inleveren, dat heb ik er wel voor over.
DHL was wel goed onherkenbaar gemaakt moet ik zeggen
Vreselijke klapmongool is dat ja...
Voor morgen ook weer werk. Meppel - Groningen in een Traffic (van de post...) en Groningen - Norg in een nieuwe Golf, 110 pk diesel. Weinig uren, maar wel werk
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
Ben de afgelopen maand 2 keer hikers van AR uit regio Nijmegen tegengekomen, beide keren in Meerkerk. Ze zeiden beide dat er gewoon altijd werk was als ze beschikbaar stonden, dus het valt geloof ik wel mee. En ook lekkere lange ritten die ze maakten!
Dit geeft mij weer moed. Alleen wel jammer van vandaag, ben vorige week verhuisd dus had de uren goed kunnen gebruiken.
EW kan er toch weinig aan doen als personeel bedenkt te gaan verhuizen? En voor hun boeit het toch vrij weinig wie de ritten rijden. Voor "jou" 10 andere.
Op dinsdag 22 oktober 2013 19:49 schreef zazzel het volgende: EW kan er toch weinig aan doen als personeel bedenkt te gaan verhuizen? En voor hun boeit het toch vrij weinig wie de ritten rijden. Voor "jou" 10 andere.
Het probleem is niet dat de hikers verhuizen, een grote klant had precies dat zelfde idee. Er zijn hier momenteel meer dan genoeg hikers die lang niet altijd van werk zijn voorzien, integendeel.
Het is nu toch ook herfstvakantie? En hoe was vergeleken met vorige week/maand? Ik hoop maar dat het even een periode is, anders ga ik ook nog wel opzoek naar een 2de bijbaantje
Op dinsdag 22 oktober 2013 20:05 schreef Solidberg het volgende: Het is nu toch ook herfstvakantie? En hoe was vergeleken met vorige week/maand? Ik hoop maar dat het even een periode is, anders ga ik ook nog wel opzoek naar een 2de bijbaantje
EW heeft wel vaker periodes. Vorig jaar oktober had ik bijna 80 uur. Nu maar 15, en dat ligt niet aan mijn beschikbaarheid
Ik sta in oktober al op 40 uur, tot nu toe elke beschikbare dag gewerkt. Maar wel veel meer vanuit omgeving Groningen dan vanuit de stad zelf. Heb deze maand volgens mij nog geen rit voor onze vrienden van de Wismar gehad.
Nee Ik had regelmatig na een PC-rit een hiker rit terug, en altijd meteen na mijn PC-rit deed ik mijn stropdas af (kon ik weer ademen ). Ik denk zelfs dat je je jasje ook thuis kan laten als je een hele dag gaat "hikeren".
Vandaag op stage de hele dag mijn telefoon naast mijn laptop, hopelijk word ik voor morgen gebeld!
EW heeft wel vaker periodes. Vorig jaar oktober had ik bijna 80 uur. Nu maar 15, en dat ligt niet aan mijn beschikbaarheid
Inderdaad, soms werkte ik een maand lang alle beschikbare dagen en soms maar 1 of niks. Zit nu in Eindhoven en dat lijkt beter. Vier keer beschikbaar, drie keer gewerkt. En die ene keer werd ik nog voor een spoedje gebeld. Maar eens aanzien of dat zo blijft.
Ik hoop trouwens dat het in november/december druk blijft. Ivm de nieuwe regels per januari heb ik het idee dat er wel wat extra transporten zullen zijn.
Nope, en zoals Snuggle zegt hoeft ook een jasje niet. Ik doe het vaak wel bij gebrek aan iets warmers, maar dat is iets anders.
Die Golf 7 is echt wel het toppunt van Duitse degelijkheid! Man wat zit dat ding goed in elkaar. Zou er zo eentje op de eigen oprit zetten als dat kon.
Op FB vroegen ze naar chauffeurs in de omgeving Maastricht, dus ik vroeg of daar iets tussen zat richting andere plekken in Nederland. Die hadden ze niet maar ze hadden wel werk voor mij, ik zou gebeld worden. 1 minuut later ging mijn telefoon al.
Morgen richting Amsterdam, weer één van de vele oost naar west ritjes, maar ik vind het helemaal prima!
Op FB vroegen ze naar chauffeurs in de omgeving Maastricht, dus ik vroeg of daar iets tussen zat richting andere plekken in Nederland. Die hadden ze niet maar ze hadden wel werk voor mij, ik zou gebeld worden. 1 minuut later ging mijn telefoon al.
Morgen richting Amsterdam, weer één van de vele oost naar west ritjes, maar ik vind het helemaal prima!
Nope, en zoals Snuggle zegt hoeft ook een jasje niet. Ik doe het vaak wel bij gebrek aan iets warmers, maar dat is iets anders.
Die Golf 7 is echt wel het toppunt van Duitse degelijkheid! Man wat zit dat ding goed in elkaar. Zou er zo eentje op de eigen oprit zetten als dat kon.
Ik vind de Golf 7 meer het toppunt van Duitse saaiheid, er is echt helemaal niks spannends aan zo'n auto...
Ik vind de Golf 7 meer het toppunt van Duitse saaiheid, er is echt helemaal niks spannends aan zo'n auto...
Duitse degelijkheid en saaiheid zitten voor velen dicht bij elkaar Het is ook niet spannend, maar ik vind het wel goed. En ik vind het persoonlijk ook een hele verbetering t.o.v. een Golf 6
Even een hele domme vraag.. Ik heb dus vandaag transportrit gedaan. Maar hoe moet ik nu mijn uren invullen? En moet er een kopie van het transportformulier naar EW of volstaat alleen het formulier naar ABC ( )in Breda ook?
Op woensdag 23 oktober 2013 15:56 schreef Dimitri_ het volgende: Even een hele domme vraag.. Ik heb dus vandaag transportrit gedaan. Maar hoe moet ik nu mijn uren invullen? En moet er een kopie van het transportformulier naar EW of volstaat alleen het formulier naar ABC ( )in Breda ook?
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Zijn 2 aparte sollicitaties, 2 aparte jobs. Echter kan je als PC wel hiker ritjes doen. Waarschijnlijk te doen met vereiste niveaus van rijvaardigheid
Op woensdag 23 oktober 2013 16:59 schreef qua111 het volgende: Zijn 2 aparte sollicitaties, 2 aparte jobs. Echter kan je als PC wel hiker ritjes doen. Waarschijnlijk te doen met vereiste niveaus van rijvaardigheid
Ah oké bedankt, dacht dat het compleet gescheiden van elkaar was
Op woensdag 23 oktober 2013 16:49 schreef Solidberg het volgende: Als je PC bent, kan/ben je dan ook automatisch hiker? Of waren jullie eerst hiker en na een tijdje promotie gemaakt?
Echt promotie maken is het niet volgens mij, PC'ers verdienen niet meer dan Hikers. Ik ben zelf als PC'er begonnen maar doe heel af en toe Hikerritjes.
Ik zag trouwens laatst geloof ik wel dat je als PC iets meer verdient dan als hiker. Ging echt om 10 of 20 cent per uur geloof ik, but still.
G***erdo**e.. morgen om 6 uur in de trein om ergens in een kutgat in Friesland een Caddy op te halen. Die naar Zwolle brengen en dan naar Emmen om een Mitsubishi ASX naar Amersfoort te brengen.. beetje jammer..
Ik heb morgen voor het eerst deze maand geen werk, ook wel eens lekker om een dagje thuis te zitten en je niet te hoeven haasten voor training 's avonds
Jullie zijn nog steeds onder de indruk van mijn kart skills?
Kreeg vandaag gelukkig nog een spoedrit... weer een busje ophalen bij het chemie park in Delfzijl. En ook al een ritje voor morgen, Nieuwe Pekela - Amersfoort!
Kreeg vandaag gelukkig nog een spoedrit... weer een busje ophalen bij het chemie park in Delfzijl. En ook al een ritje voor morgen, Nieuwe Pekela - Amersfoort!
Lachen, Chemiepark is vlakbij voor mij. (hooguit 3 km. )
Vandaag de meest vage ritomschrijving ooit. Ik moet een auto ophalen om een sleutel naar een locatie ergens bij de afsluitdijk te brengen. Het enige concrete wat er in staat is het adres van de leasemaatschappij waar ik de auto en de sleutel op moet halen. Ik ben benieuwd!
Morgen Brielle - Amersfoort in een Toyota Aygo en Deventer - Breda in een VW Caddy. Die laatste voor de grote, maar niet naar het welbekende depot. Staat ook met koeienletters in de ritinfo "Niet naar <leasemaatschappij>"
Mijn vage rit bleek dus te gaan om een man die zijn sleutel in het water had laten vallen, maar aangezien hij ergens in the middle of nowhere bij een windmolen aan het werk was moest er per direct iemand heen om hem de reservesleutel te brengen. Ik heb dus 300km in een Corsa moeten rijden voor een sleuteltje.
Op donderdag 24 oktober 2013 15:41 schreef Rubenr3 het volgende: Mijn vage rit bleek dus te gaan om een man die zijn sleutel in het water had laten vallen, maar aangezien hij ergens in the middle of nowhere bij een windmolen aan het werk was moest er per direct iemand heen om hem de reservesleutel te brengen. Ik heb dus 300km in een Corsa moeten rijden voor een sleuteltje.
Ja ik weet het joh. Het was ook echt geen representatieve rit. Alles liep in het honderd, verkeer zat tegen, kwam wat te laat (15 minuten). Had geluk dat ik nog mocht aanschuiven.
Ik rijd nooit automaat, dus ik was de eerste 5 minuten een beetje met de wagen aan het kloten. En toen miste ik een essentieel verkeersbord dat een verboden rijrichting aangaf. En ieder helder denkend wezen weet dan wel dat je kunt inpakken, en dat is dan ook exact wat er gebeurde.
Op donderdag 24 oktober 2013 15:41 schreef Rubenr3 het volgende: Mijn vage rit bleek dus te gaan om een man die zijn sleutel in het water had laten vallen, maar aangezien hij ergens in the middle of nowhere bij een windmolen aan het werk was moest er per direct iemand heen om hem de reservesleutel te brengen. Ik heb dus 300km in een Corsa moeten rijden voor een sleuteltje.
Dat is beter dan het 'ritje' dat ik ooit had: een sleutel van Harkstede naar Zoetermeer brengen, maar dan alleen met het OV.
@Amoeba: klote voor je, maar toch gefeliciteerd met je primeur.
[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2013 17:47:07 ]
Ja ik weet het joh. Het was ook echt geen representatieve rit. Alles liep in het honderd, verkeer zat tegen, kwam wat te laat (15 minuten). Had geluk dat ik nog mocht aanschuiven.
Ik rijd nooit automaat, dus ik was de eerste 5 minuten een beetje met de wagen aan het kloten. En toen miste ik een essentieel verkeersbord dat een verboden rijrichting aangaf. En ieder helder denkend wezen weet dan wel dat je kunt inpakken, en dat is dan ook exact wat er gebeurde.
Was doodnerveus, t.b.h.
Jezus, kut ouwe. Ik zou het gewoon gaan proberen bij AutoReset nu.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Citeer even het punt waarop ik zeg dat ik het zwaar heb alsjeblieft?
Ik vertrek morgen om 7u naar Breda voor een privéchauffeur rit. Daar wachten, en dan 's avonds terug.
Dikke prima
Altijd als iemand vindt dat hij vroeg moet beginnen of een lange werkdag kom jij er weer even overheen omdat en jij overtreft het altijd. Hartstikke leuk dat jij zulke lange werkdagen hebt en dus niks aan je dag hebt maar dat weten wij ondertussen wel
Ik heb morgen weer werk, tot nu toe zeer tevreden over mijn verhuizing
Ik had vandaag ook solicitatiegesprek en rijtest, was 20 minuten te laat om dat de leuke Fyra (oud model) een uur stil stond En de bus van mijn huis naar het station kwam ook veels te laat door een ongeluk. Helemaal van Groningen naar Breda voor bijna niks Zijn in ieder geval wel hele aardige mensen daar. Nu volgende week woensdag weer erheen, maar deze keer wat meer tijd voor vertraging inplannen.
Als ik je voor de volgende keer een tip mag geven, Groningen - Zwolle en Zwolle - Breda (via Deventer/Arnhem/Den Bosch). Zo heb je maar 1 overstap en weinig risico. En ga veel te vroeg weg. Ik heb toen meer dan een uur bij de Hema zitten eten maar dan weet je in ieder geval zeker dat je niet te laat bent.
Had met de 9292 website de route ingepland, aangezien ik nu 2,5 maanden pas weer in NL woon En wat versta jij onder veel te vroeg? Ik heb voor volgende keer gepland dat ik er om 12.00 uur ben, dan kan ik 1,5 uur aan vertragingen hebben.
Ja 1,5 uur is ruim genoeg. Maar nogmaals, zou via Deventer gaan want dan bespaar je een overstap. De overstap in Zwolle is dan wel tricky maar moet lukken. Als je het zeker wil weten neem je in Groningen de stoptrein naar Zwolle. Dan haal je de trein richting Deventer en verder sowieso. Daarna heb je geen overstap meer dus is 1,5 uur eigenlijk al veel.
Het is gewoon een kuteind weg, gelukkig hoef je maar 1 keer
Ik was er ook veel te vroeg, maar op zo'n lange reis moet je ook gewoon ruim plannen wil je zeker weten op tijd komen. Die Hema daar zit wel prima om nog een mooi tijdje te chillen.
Er staat in de opdracht dat ik dit ding gewoon met B rijbewijs mag rijden, maar hoe kan ik dat zelf nog even controleren? En hoe hard mag je met zoiets op de snelweg, even los van hoe hard het verantwoord is?
Even door de kentekencheck op autoweek.nl gooien. Is het totaalgewicht minder dan 3500kg dan mag je er gewoon in rijden. En je mag gewoon 130 op de snelweg met zo'n ding, of je dat wilt is een 2e..
Waarschijnlijk is dat ding zonder belading net onder de 3500 kg. Probleem is dat hij met belading er al gauw overheen gaat, maar daar heb je met EW geen last van Oja en mocht je toch 130 gaan, beide handen aan het stuur houden
Ik had laatst ook zo'n Crafter mini-vrachtwagen. Mij was ook niet bekend hoe hard ik nou met dat ding op de snelweg mocht, dus braaf de hele tijd 100/105 gereden, haast had ik toch niet.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
De massa is 3390, dus inderdaad net onder de limiet. Geen idee eigenlijk of daar de hoogwerker constructie al in verwerkt zit, maar beide handen aan het stuur zal inderdaad geen overbodige maatregel zijn!
Op donderdag 24 oktober 2013 22:12 schreef Rubenr3 het volgende: 3390 is inclusief de hoogwerkerconstructie, dus dat is gewoon legaal te rijden met je B rijbewijs.
Mooi! Ik heb wel meermaals in een (verlengde) sprinter of iveco bus gereden, maar dit wordt toch weer een nieuwe ervaring
Op donderdag 24 oktober 2013 22:10 schreef Ordinateur het volgende: De massa is 3390, dus inderdaad net onder de limiet. Geen idee eigenlijk of daar de hoogwerker constructie al in verwerkt zit, maar beide handen aan het stuur zal inderdaad geen overbodige maatregel zijn!
Bedankt voor de tips in ieder geval
Vanaf nu bij EW op de weegschaal dus, indien je meer dan 110 kg weegt mag je de auto niet meer besturen namelijk
Altijd als iemand vindt dat hij vroeg moet beginnen of een lange werkdag kom jij er weer even overheen omdat en jij overtreft het altijd. Hartstikke leuk dat jij zulke lange werkdagen hebt en dus niks aan je dag hebt maar dat weten wij ondertussen wel
Ben nu in een kantoorpand waar meerdere bedrijven gevestigd zijn, maar mijn CP is nog niet aanwezig. Sterker nog, niemand van bedrijf waar ik moet zijn is al aanwezig
Mijn eerste rit van vandaag is blijkbaar gisteren al opgehaald, door een transport bedrijf. Scheelt weer een i10 rijden! Op naar lelystad nu.
Storing tussen Amersfoort en Deventer Om moeten via Zwolle In Zwolle 9 minuten overstap hebben en die waarschijnlijk niet halen omdat deze trein al een hele tijd langzaam rijdt
En @irritatie, volgens mij is tussen dat traject al de hele week aangekondigde werkzaamheden toch? Succes iig daarmee
Op Amersfoort - Deventer is een WOII-bom gevonden, dus daar kunnen geen treinen rijden. Omweg was via Zwolle, waar ik nu dus bijna ben, maar die overstap ga ik - als ik de vertrektijden op de app moet geloven - op 1 minuut missen. Dus lekker een half uur wachten in Zwolle straks. Ach, gelukkig heb ik de tijd.
Op Amersfoort - Deventer is een WOII-bom gevonden, dus daar kunnen geen treinen rijden. Omweg was via Zwolle, waar ik nu dus bijna ben, maar die overstap ga ik - als ik de vertrektijden op de app moet geloven - op 1 minuut missen. Dus lekker een half uur wachten in Zwolle straks. Ach, gelukkig heb ik de tijd.
Ding ligt er zeventig jaar en als hij gevonden wordt zijn ze opeens bang dat hij afgaat
Goed dat je het zegt, moet over een paar uur ook die kant op!
Maandag een kort ritje, er staat in de beschrijving: "chauffeur hoeft niet in pak, mag casual" Dat is echt een first voor mij, kan ik mijn slippers ook uit de kast halen.
Twee ritten maandag, DS3 en bestelbusje, voor hetzelfde bedrijf. Hebben jullie dan ook altijd dat je 5 keer dezelfde opdracht aanklikt omdat de titels hetzelfde zijn?
Zo, de rit in de hoogwerker vandaag viel alles mee! Het was niet veel anders dan een grote bestelbus, alleen is deze duidelijk niet gebouwd om veel kilometers (op de snelweg) te maken. Wat me wel tegen viel was dat er geen 'dubbele' spiegels op zaten, één normale voor naast en schuin achter de auto en één om te zien wat er meer achter je gebeurt, nu was het zicht rondom toch maar beperkt.
Maar toch wel een keer leuk, voor herhaling vatbaar!
Zo, gisteren met karten toch nog 2e geworden achter die Tom, die daar ook werkt. Was weer gezellig om collega's te zien, er was zelfs een echte vrouwelijke hiker. Jammer dat de planners het wel hebben laten afweten...
Oké oké, dan toch besloten maar eens een berichtje te sturen richting Easyway om te solliciteren voor Hiker.
Nog dingen waar ik rekening mee moet houden? (Gaat alles via e-mail, dus printer wel zo handig? Navigatie zelf fixen?) Als arme student moet ik zulke dingen natuurlijk even incalculeren.
Op zaterdag 26 oktober 2013 23:10 schreef CruisinDen het volgende: Oké oké, dan toch besloten maar eens een berichtje te sturen richting Easyway om te solliciteren voor Hiker.
Nog dingen waar ik rekening mee moet houden? (Gaat alles via e-mail, dus printer wel zo handig? Navigatie zelf fixen?) Als arme student moet ik zulke dingen natuurlijk even incalculeren.
Jep, printertje heb je wel nodig en er zijn ook een paar die gebruiken navigatie op hun telefoon.
Op vrijdag 25 oktober 2013 11:56 schreef Dimitri_ het volgende: Er stond trouwens vandaag een nieuwe E-klasse bij ons op het werk. Mooie auto! Kan niet wachten tot ze in gebruik genomen gaan worden.
pfff. En wij hebben net sinds kort een zwarte E-klasse van het vorig model... Jammer dat mijn opdrachtgever zo'n enorme fan is van de Touran als taxi. (Hoewel dat ook prima auto's zijn.)
Op zondag 27 oktober 2013 11:33 schreef Marco001 het volgende: Zometeen lekker weer taxirijden.. Kan volgens mij alleen beter een dichte boot meenemen.
Hopelijk morgen trouwens vrij; dan word hier windkracht 10-12 verwacht. Zou er niet aan moeten denken om dan met een rolstoelbus op pad te moeten.
Op zondag 27 oktober 2013 11:33 schreef Marco001 het volgende: Zometeen lekker weer taxirijden.. Kan volgens mij alleen beter een dichte boot meenemen.
Hopelijk morgen trouwens vrij; dan word hier windkracht 10-12 verwacht. Zou er niet aan moeten denken om dan met een rolstoelbus op pad te moeten.
Ooit een keer met flinke storm in een verlengde Sprinter een taxirit vanuit Apeldoorn jou kant (Uithuizen) op. Toch wel ruim 3 uur over gedaan , is echt een ramp met zo'n bus!
Morgen door de storm met een paar busjes. Weet iemand hoe dat gaat op zo'n dag? En dan vooral dingen als schade controleren, veel moeten lopen, als het gewoon stroomt van de regen en stormt? Gewoon dikke pech?
Op zondag 27 oktober 2013 14:17 schreef Wave103 het volgende: Morgen door de storm met een paar busjes. Weet iemand hoe dat gaat op zo'n dag? En dan vooral dingen als schade controleren, veel moeten lopen, als het gewoon stroomt van de regen en stormt? Gewoon dikke pech?
Op zondag 27 oktober 2013 14:17 schreef Wave103 het volgende: Morgen door de storm met een paar busjes. Weet iemand hoe dat gaat op zo'n dag? En dan vooral dingen als schade controleren, veel moeten lopen, als het gewoon stroomt van de regen en stormt? Gewoon dikke pech?
Jups, dikke pech. denk niet dat ze bij EW zullen zeggen: pak de taxi maar. Dan gaat het wel een hele boel kosten in de herfst + winter. Gewoon op kleden, paraplutje mee en klaar. Hoop toch niet dat men moeilijk gaat doen dat je niet geheel representatief bent als je pokke-einden moet lopen door dit weer heen..
Overigens kan een belletje naar het ophaaladres en lief kijken bij het afleveradres ook nog wel een hele boel schelen in tijden die gelopen moeten worden
Ooit een keer met flinke storm in een verlengde Sprinter een taxirit vanuit Apeldoorn jou kant (Uithuizen) op. Toch wel ruim 3 uur over gedaan , is echt een ramp met zo'n bus!
Tja.. hbe nu zo'n ding mee helaas.. Nog eens het oude model ook, dus een lekkere dweil op de weg nu.
Jups, dikke pech. denk niet dat ze bij EW zullen zeggen: pak de taxi maar. Dan gaat het wel een hele boel kosten in de herfst + winter. Gewoon op kleden, paraplutje mee en klaar. Hoop toch niet dat men moeilijk gaat doen dat je niet geheel representatief bent als je pokke-einden moet lopen door dit weer heen..
Overigens kan een belletje naar het ophaaladres en lief kijken bij het afleveradres ook nog wel een hele boel schelen in tijden die gelopen moeten worden
Paraplu zou ik niet meenemen, waait dan gegarandeerd stuk.
Gisteren een belachelijk lange opdracht gehad. Valet Parking bij een zekere veiling. Duurde uiteindelijk van 09:00 tot 03:00, ik krijg daar 20 uur voor uitbetaald Wel een leuke opdracht verder, genoeg dikke auto's
Die nieuwe E-Klasse is echt wel relaxt Een van m'n laatste ritten was nog A.. in Nieuwegein die er een stuk of 6 in de huur vloot heeft. Stond net 400km op de teller Prima cruisen. E300 Uploaded with ImageShack.com Uploaded with ImageShack.com
[ Bericht 26% gewijzigd door zazzel op 27-10-2013 16:33:35 ]
Gister tijdens mijn andere bijbaan (valet parking bij een gerenommeerd restaurant) ook precies zo'n E klasse gehad. Ik vind hem een stuk mooier dan de vorige maar dat Bluetec Hybrid icm met die 2 mooie uitlaten kan echt niet.
Volgens mij wordt ik woensdag in mijn eentje getest bij EW. Was nog helemaal niemand in de planning zei ze, gaat dat positief voor mij uitpakken of juist negatief?
Suikerbiet, ik denk dat jij wel een telefoontje in circa een maand kan verwachten.
[ Bericht 22% gewijzigd door Solidberg op 27-10-2013 19:10:29 ]
Op zondag 27 oktober 2013 19:04 schreef Solidberg het volgende: Volgens mij wordt ik woensdag in mijn eentje getest bij EW. Was nog helemaal niemand in de planning zei ze, gaat dat positief voor mij uitpakken of juist negatief?
Ik was destijds ook alleen, omdat de ander niet kwam opdagen. Ik zou niet weten waarom dit negatief zou kunnen uitpakken.
Je moet je echt niet druk maken om die rijtest. Een paar van die instructeurs (of misschien wel allemaal) zijn voormalig agenten dus je moet je wel aan de verkeersregels houden
Ik moet 's ochtends vroeg een klant naar zuid-limburg rijden. Daarna wil ik naar school, volgens 9292ov ben ik een kleine 4 uur onderweg... Als ik al zover kan komen. ^^
Ik liep in één van mijn eerste weken over een industrieterrein aan de rand van Amsterdam. Bussen reden niet door de sneeuw, de tram lag stil en meer van die fratsen. Ik moest toen 55 minuten lopen (!) naar Sloterdijk. Taxi mocht niet.
Ik liep in één van mijn eerste weken over een industrieterrein aan de rand van Amsterdam. Bussen reden niet door de sneeuw, de tram lag stil en meer van die fratsen. Ik moest toen 55 minuten lopen (!) naar Sloterdijk. Taxi mocht niet.
55 minuten is 4-5 kilometer. De beste man sprak ook echt over 8+ kilometer. Sowieso als je dat weet zou ik ook goede loopschoenen meenemen, naast je nette schoenen.
55 minuten is 4-5 kilometer. De beste man sprak ook echt over 8+ kilometer. Sowieso als je dat weet zou ik ook goede loopschoenen meenemen, naast je nette schoenen.
En dan stel jij voor dat iedere hiker morgen om een taxi moet vragen? Duur grapje voor EW...
Ik eindig daar wel vaker en daar is het echt kut. Bussen rijden alleen in de spits om werknemers daar te krijgen. Tram rijdt daar überhaupt niet, dus loop wel vaker 5km. Nog nooit gebeld voor taxi eigenlijk.
Meh, ik zit op Terschelling voor een familie weekend... Alleen gaan er geen boten meer terug naar het vaste land. Vanavond maar nog eens proberen, leuk met een 107 tegen de wind in Arme auto
Haha als je juist nu ergens niet wil zijn (of juist wel als je van een beetje wind houdt ^^) dan zijn dat wel die eilanden. Volgens mij krijgt Texel het meest te voorduren. En pas op dat je niet met je autootje van de weg geblazen wordt.
Op maandag 28 oktober 2013 10:43 schreef DrSnuggle het volgende: Haha als je juist nu ergens niet wil zijn (of juist wel als je van een beetje wind houdt ^^) dan zijn dat wel die eilanden. Volgens mij krijgt Texel het meest te voorduren. En pas op dat je niet met je autootje van de weg geblazen wordt.
Hier bovenin Groningen valt het de hele dag al behoorlijk mee.
Op maandag 28 oktober 2013 11:14 schreef zazzel het volgende: Nou hier valt het alles behalve mee, bomen breken als lucifers. Iedereen in een busje mag wel uitkijken vandaag!
Hier waait het een stuk minder hard als gister.
Edit: Bijstelling: Zag net een 30-40kg zware bloempot omwaaien en de Caddy van de buurman heen en weer schudden op hun oprit... Het waait nu dus wel wat harder hier. Een nichtje van mij is zelfs bij iemand anders gaan schuilen omdat hun dak nogal begon te kraken..
[ Bericht 22% gewijzigd door Marco001 op 28-10-2013 12:11:32 ]
Ik hoop trouwens dat niemand van jullie nu een auto op moeten halen of weg moeten brengen naar 1 van de 3 noordelijke provincies.. De treinen rijden hier niet eens meer.
Ik ben blij dat ik niet aan het werk ben, een beetje vertraging is goed voor de uren maar dit is echt een drama. Sterkte aan de collega's die wel op weg zijn!
Ooit 1 keer belde EW mij dat ik een taxi mocht nemen. Eindigde ergens in Ritthem, was 45 minuten lopen naar de dichtstbijzijnde bushalte, maar zou tegelijkertijd met een andere hiker daar aankomen en die had EW gebeld of een taxi mocht. Omdat we met z'n 2'en tegelijk daar zouden zijn mochten we met z'n 2'en een taxi nemen, omdat je dan de kosten kon delen. Alleen ik had al een andere lift geregeld, moest naast het bedrijf zijn waar m'n pa een tijd lang had gewerkt, dus die had even een oud-collega van 'm opgebeld
1 keer heb ik EW gebeld voor een taxi, toen moest ik naar de Eemshaven en daar was station Roodeschool het dichtstbijzijnde OV. Geloof een kilometer of 7. Mocht toen ook geen taxi, maar moest gewoon maar aan de CP vragen of ie me weg wou brengen.
Verder idd nog nooit een taxi gevraagd, vind lopen altijd wel prima eigenlijk.
Hoe moet ik me dat voorstellen? Ik ben (nog) geen hiker maar heb reeds een formuliertje ingevuld. Op een dag als vandaag, of als treinen niet mee zitten of als je überhaupt een pokke eind moet rijden met OV.
Hoe word dat gecontroleerd ivm je uren? Ben ik benieuwd naar.
Op maandag 28 oktober 2013 13:38 schreef CruisinDen het volgende: Hoe moet ik me dat voorstellen? Ik ben (nog) geen hiker maar heb reeds een formuliertje ingevuld. Op een dag als vandaag, of als treinen niet mee zitten of als je überhaupt een pokke eind moet rijden met OV.
Gaat allemaal op vertrouwen, je hoeft nooit bewijzen in te leveren ofzo.
Denk wel dat er vandaag een hoop spoedritten zijn omdat veel hikers hun 2e/3e rit niet zullen halen.
Op maandag 28 oktober 2013 13:38 schreef Irritatie100 het volgende: Ooit 1 keer belde EW mij dat ik een taxi mocht nemen. Eindigde ergens in Ritthem, was 45 minuten lopen naar de dichtstbijzijnde bushalte, maar zou tegelijkertijd met een andere hiker daar aankomen en die had EW gebeld of een taxi mocht. Omdat we met z'n 2'en tegelijk daar zouden zijn mochten we met z'n 2'en een taxi nemen, omdat je dan de kosten kon delen. Alleen ik had al een andere lift geregeld, moest naast het bedrijf zijn waar m'n pa een tijd lang had gewerkt, dus die had even een oud-collega van 'm opgebeld
1 keer heb ik EW gebeld voor een taxi, toen moest ik naar de Eemshaven en daar was station Roodeschool het dichtstbijzijnde OV. Geloof een kilometer of 7. Mocht toen ook geen taxi, maar moest gewoon maar aan de CP vragen of ie me weg wou brengen.
Verder idd nog nooit een taxi gevraagd, vind lopen altijd wel prima eigenlijk.
Eemshaven naar Roodeschool is minstens 7 km. 10km als je bij de RWE of Nuon centrale moest zijn. (Zou best kunnen dat mijn vader je toen heeft weggebracht. Had je een Audi naar RWE/Alstom gebracht toen?
Eemshaven naar Roodeschool is minstens 7 km. 10km als je bij de RWE of Nuon centrale moest zijn. (Zou best kunnen dat mijn vader je toen heeft weggebracht. Had je een Audi naar RWE/Alstom gebracht toen?
Nee, een Transporter naar een bedrijf waarvan ik de naam niet meer weet Is alweer een hele tijd geleden. Weet alleen nog dat dat een spoedje was die pas laat op de middag werd doorgebeld en dat ik daardoor om 3.00 's nachts pas weer thuis in Vlaardingen was
Op maandag 28 oktober 2013 13:38 schreef CruisinDen het volgende: Hoe moet ik me dat voorstellen? Ik ben (nog) geen hiker maar heb reeds een formuliertje ingevuld. Op een dag als vandaag, of als treinen niet mee zitten of als je überhaupt een pokke eind moet rijden met OV.
Inderdaad wat Viezze zegt, vertrouwen. En misschien kunnen ze wel terug kijken hoe lang je er ongeveer over gedaan zou hebben.
Vandaag heb ik er ongeveer een klein uurtje langer over gedaan, ik zet het wel op de ritbon: "ivm storm langere reistijd".
Lekker dagje als je vandaag voor EW aan de bak moest..
Moest zelf van vliegveld Eindhoven naar Groningen, maar toen ik in Meppel was was ik het zo zat dat ik eerst maar naar m'n ouders ben gegaan. Heb over dat stuk 7 uur gedaan en dan moest ik ook nog wachten op de bus om naar Groningen te gaan, geen zin in dus Net weer een poging gewaagt op de hoop dat ik in een keer door zou kunnen, maar alsnog 1,5 uur langer over gedaan dan normaal...
Ik was vanochtend net voor alle ellende naar Groningen gekomen, zonder ook maar een minuut vertraging. Daarna lag al het OV er in Friesland uit, wat een ellende vandaag!
Zo net thuis aangewaaid, lekker "cruisen" zit er niet in met die wind zeg! Kon de Peugeot vaak niet normaal recht houden. Toch wel lachen dit weer, maar toch wel fijn alle treinen etc blijven rijden.
Eerst Megane opgehaald, maar pas om 09.00 dus reed pas na de spits op de echt drukke wegen en toen van Eindhoven terug in Audi A3 Sportback die volgens mij aardig wat opties had(behalve xenon ).
Wel wat voorzichtiger gereden en vooral uit de buurt gebleven van vrachtwagens en aanhangers want die hadden het toch wel erg lastig.
Kwam dit trouwens nog bij dealer tegen in Eindhoven: Nieuwe Rolls Royce Wraith en daarachter de nieuwe Aston Martin Vanquish S
[ Bericht 6% gewijzigd door QuiCk01 op 28-10-2013 23:52:53 ]
Zo te lezen is er hier niemand die gestrand is in een of ander gehucht door de storm
Niet gebeld voor morgen... Hopelijk hebben ze morgen ochtend nog wat bij AR!
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Eerst Megane opgehaald, maar pas om 09.00 dus reed pas na de spits op de echt drukke wegen en toen van Eindhoven terug in Audi A3 Sportback die volgens mij aardig wat opties had(behalve xenon ).
Wel wat voorzichtiger gereden en vooral uit de buurt gebleven van vrachtwagens en aanhangers want die hadden het toch wel erg lastig.
Kwam dit trouwens nog bij dealer tegen in Eindhoven: [ afbeelding ] Nieuwe Rolls Royce Wraith en daarachter de nieuwe Aston Martin Vanquish S
Grappig, over die weg kom ik altijd als ik van/naar huis rijd, is bij mij in de wijk. Volgens mij is dat daar ook het de RR dealer in heel Nederland.
Haha, ik moest ook eens naar Eemshaven. Ik ook naar Roodeschool, en hop bellen voor een taxi. Mocht gewoon
Ik heb donderdagavond naar vacatures@autoreset gemaild.
Gaat het om een sollicitatie of om puur een vraag? Ik neem aan dat zij een vraag binnen 2 dagen wel kunnen reageren. Is het een sollicitatie, dan zou het drie weken kunnen duren, mijn tip is dan ook om bij meerdere studentenchauffeursbedrijven te solliciteren.
Ik heb ook een vraag voor de Easyway chauffeurs: Ik moest gisteren een klant rijden, waarbij de ritdetails zijn veranderd, weten jullie waar ik dat bij Easyway kan aangeven? Zij hadden het een poos geleden aangegeven hoe dit gedaan kan worden maar ik kan het niet meer terug vinden.
Gaat het om een sollicitatie of om puur een vraag? Ik neem aan dat zij een vraag binnen 2 dagen wel kunnen reageren. Is het een sollicitatie, dan zou het drie weken kunnen duren, mijn tip is dan ook om bij meerdere studentenchauffeursbedrijven te solliciteren.
Bij EasyWay heb ik het verneukt ( ) Nu AutoReset gemaild, welke zijn er nog meer?
Oh, jij was diegene waar alles mis ging bij Easyway? (van een paar pagina's terug in dit topic?)
In de OP staat onder "overige chauffeursdiensten" een viertal chauffeursdiensten. In welke regio woon jij? Ik weet namelijk ook nog een privé chauffeursdienst in de omgeving Arnhem die meer exclusief is, zij verzorgen ook feesten voor de hogere segment zeg maar. Je werkt waarschijnlijk dus niet alleen als privé chauffeur, maar ook valet-parking en volgens mij ook het opbouwen/afbreken van die feestlocaties.
Wat je ook kan proberen is bij je lokale lease-bedrijf te solliciteren. Ik weet dat er bijvoorbeeld een Athlon lease-bedrijf in Almere en Nijmegen zit. Kom je uit die omgeving, dan kan je daar eventueel ook solliciteren, dat gaat dan natuurlijk voornamelijk om te hikeren.
Rijd de Intercity van Zwolle naar Breda overigens niet meer? Bij 9292.nl en reisplanner van NS sturen ze mij nu naar Rotterdam, ook als ik tussenstation Zwolle instel met minimaal overstappen. (Kom van Groningen)
[quote[Den Haag C.-Amersfoort Dinsdag 29 Oktober 10:10 Oorzaak Tussen Den Haag C. en Schothorst rijden minder Intercity's door diverse oorzaken. Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min. Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt. Reisadvies[/quote]
Dit is wat NS zegt, en Schothorst ligt in de buurt van Amersfoort.
Edit: eerst lezen Kan je niet via Zwolle > Arnhem > Den Bosch (overstappen) > Breda?
Op dinsdag 29 oktober 2013 11:03 schreef DrSnuggle het volgende: Oh, jij was diegene waar alles mis ging bij Easyway? (van een paar pagina's terug in dit topic?)
In de OP staat onder "overige chauffeursdiensten" een viertal chauffeursdiensten. In welke regio woon jij? Ik weet namelijk ook nog een privé chauffeursdienst in de omgeving Arnhem die meer exclusief is, zij verzorgen ook feesten voor de hogere segment zeg maar. Je werkt waarschijnlijk dus niet alleen als privé chauffeur, maar ook valet-parking en volgens mij ook het opbouwen/afbreken van die feestlocaties.
Wat je ook kan proberen is bij je lokale lease-bedrijf te solliciteren. Ik weet dat er bijvoorbeeld een Athlon lease-bedrijf in Almere en Nijmegen zit. Kom je uit die omgeving, dan kan je daar eventueel ook solliciteren, dat gaat dan natuurlijk voornamelijk om te hikeren.
VES Executive Services toevallig? Heb er ook een tijdje gewerkt. Leuk bedrijf hoor, allemaal jonge gasten op kantoor en altijd gezellig!
Op dinsdag 29 oktober 2013 11:26 schreef DrSnuggle het volgende: Den Haag C.-Amersfoort Dinsdag 29 Oktober 10:10 Oorzaak Tussen Den Haag C. en Schothorst rijden minder Intercity's door diverse oorzaken. Verwachting Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min. Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt. Reisadvies
Dit is wat NS zegt, en Schothorst ligt in de buurt van Amersfoort.
Edit: eerst lezen Kan je niet via Zwolle > Arnhem > Den Bosch (overstappen) > Breda?
Zwolle is niet noodzakelijk, maar ik wil deze keer graag niet te laat komen voor mijn solicitatiegesprek dus het liefst zo min mogelijk overstappen Is Groningen - > Rotterdam CS -> Breda aan te raden of beter Groningen -> Utrecht Centraal -> 's-Hertogenbosch -> Breda?
[ Bericht 30% gewijzigd door Solidberg op 29-10-2013 11:42:01 ]
Zwolle is niet noodzakelijk, maar ik wil deze keer graag niet te laat komen voor mijn solicitatiegesprek dus het liefst zo min mogelijk overstappen Is Groningen - > Rotterdam CS -> Breda aan te raden of beter Groningen -> Utrecht Centraal -> 's-Hertogenbosch -> Breda?
Ik zal dan voor hetgene gaan met de minste overstappen, dus Groningen > Rotterdam > Breda, dit omdat het overstappen soms ook tijd kost en als de trein dan al iets later binnen komt, dan zit je gigantisch te stressen of je de volgende trein wel haalt.
Dus de veilige keuze is het eerste, de snelle keuze is dan waarschijnlijk het tweede. (maar meer risico)
Op dinsdag 29 oktober 2013 11:03 schreef DrSnuggle het volgende: Oh, jij was diegene waar alles mis ging bij Easyway? (van een paar pagina's terug in dit topic?)
Ja, maar ik ben eigenlijk alleen geïnteresseerd in hiker. Ik heb net 6 maanden m'n rijbewijs.
Regio Eindhoven.
Inderdaad, echt alles ging mis.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2013 12:28:45 ]
Hoe zit het in Meerkerk nou de P+R A27? 9292 geeft opties voor de 388 richting Dordrecht en richting Utrecht, stoppen die allebei gewoon bij die halte?
Misschien maar in de OP want deze vraag komt iets te vaak voorbij
Op dinsdag 29 oktober 2013 12:36 schreef Viezze het volgende: Hoe zit het in Meerkerk nou de P+R A27? 9292 geeft opties voor de 388 richting Dordrecht en richting Utrecht, stoppen die allebei gewoon bij die halte?
Misschien maar in de OP want deze vraag komt iets te vaak voorbij
Die 388 richting Utrecht stopt er sowieso. Richting Dordrecht heb ik geen idee eigenlijk.
Wederom ook de vraag: mijn klant van gisteren heeft een andere auto met navigatie gekregen. In mijn ritdetails stond dus de oude auto zonder navigatie en dat ik de rit goed moest voorbereiden. Ik wil dit graag aan Easyway doorgeven dat dit veranderd is, maar aan wie kan ik dat doen? Zij hadden het een tijd geleden aangegeven dat dat via een bepaalde mail-adres kon.
Op dinsdag 29 oktober 2013 11:21 schreef Solidberg het volgende: Rijd de Intercity van Zwolle naar Breda overigens niet meer? Bij 9292.nl en reisplanner van NS sturen ze mij nu naar Rotterdam, ook als ik tussenstation Zwolle instel met minimaal overstappen. (Kom van Groningen)
Deze trein rijdt nog gewoon, maar aangezien die niet de snelste route rijdt en tussen arnhem en nijmegen op elk station stopt, is dit niet de snelste optie. Vandaar dat de NS app en 9292 je vaker laten overstappen. Het is echter wel de veiligste, vanaf zwolle hoef je dan niet meer over te stappen. Nadeel is wel dat je iets langer onderweg bent, maar je zit dan wel ongeveer 2,5 uur in de zelfde trein, dus als je je laptop/ tablet meeneemt kan je je wel vermaken
Straks Breda-Stellendam in een zwarte Passat Variant Highline Bluemotion met de 1.6TDI van 105pk... Is toch veelste weinig voor zo'n slagschip van anderhalve ton Neem dan wat minder opties, want dit kan echt niet.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Wederom ook de vraag: mijn klant van gisteren heeft een andere auto met navigatie gekregen. In mijn ritdetails stond dus de oude auto zonder navigatie en dat ik de rit goed moest voorbereiden. Ik wil dit graag aan Easyway doorgeven dat dit veranderd is, maar aan wie kan ik dat doen? Zij hadden het een tijd geleden aangegeven dat dat via een bepaalde mail-adres kon.
Gewoon iemand van de planning mailen, of naar info@. Komt vast wel op het goede plekje terecht!
Gewoon iemand van de planning mailen, of naar info@. Komt vast wel op het goede plekje terecht!
[..]
Top 9292 geeft aan van wel. Misschien loop ik dan maar richting halte Blommendaal. Thanks!
Top, ik heb ze even gemaild. er stond namelijk dat ik de route HEEL GOED moest voorbereiden want het ging om een VW Touran zonder navigatie. Ze heeft nu een nieuwe 5-serie, met navigatie en een hele hoop meuk meer, een mooie overstap dus!
Op dinsdag 29 oktober 2013 15:00 schreef Sarasi het volgende: Mijn broertje heeft net zijn rijbewijs gehaald en direct al gevraagd hoe lang hij nog moest wachten voordat hij ook hiker kon worden.
Dan begint het gelazer. Thuis de auto weg en kaapt hij ook nog al je werk voor je neus weg.
Ik woon al niet meer thuis, dus die auto is sowieso al niet meer zo'n handige optie voor mij. Plus dat mijn ma 'm vijf dagen per week nodig heeft, vaak ook nog 's avonds en in het weekend. En als ik hem dan bij EW laat solliciteren, steelt hij mijn AR ritjes ook niet.
Maar uiteindelijk is het stiekem gewoon leuk om eindelijk iets te hebben/doen waardoor hij naar me opkijkt.
Morgen een bestelbusjes-dag. Eerst een Transporter van Wieuwert naar Utrecht, en vervolgens een Vivaro van Utrecht naar Barneveld. Werk is werk, zullen we maar zeggen!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Same here, behalve die spaarrekening Ik ben gewoon niet zo goed in sparen, ja luxe artikelen spaar ik, dat wel.
Toevallig heb ik gisteren een nieuwe telefoon besteld, maar verder geef ik eigenlijk alleen geld uit aan bier, mijn zorgverzekering en telefoonabonnement
Ik ben, sinds ik op mezelf woon, steeds meer aan het zoeken waarop ik kan besparen. Ik heb nu mijn iPhone 4 meer dan 2 jaar, en hij functioneert nog redelijk goed, dus nu een sim-only van 20 euro p.m.. Ook elektrisch apparatuur, als ik dat langere tijd niet gebruik trek ik de stekker eruit. ik ben nu bezig welk internet en televisie abonnement het voordeligst is voor mij. Dit alles, samen met het harde werken, zorgt ervoor dat ik onder de streep ¤0,- over houdt. Wat ik er van leer is dat thuis wonen makkelijk en voordelig is.
Schrik me net ff de pleuris.. Gebeld door een privénummer, maar ik ben morgen helemaal niet beschikbaar omdat ik een tentamen moet maken. Blijken ze 'in voren te plannen' bij EW, dus nu al werk voor donderdag. Meppel - Waalwijk in een C30 en Tilburg - Amersfoort in een Civic Hybrid...
Ik werd al rond 11 uur gebeld, ze zijn er inderdaad op tijd bij. Misschien verwachten ze grote drukte. Gisteren ook nog een smsje om half 7 of ik toch niet kon werken
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:13 schreef bitowner het volgende: Gister het weer, vandaag weer zo'n pipo die voor de trein springt en op de omleidings route iemand gesignaleerd langs het spoor..
ben benieuwd wat er morgen gebeurt. anti klacht: bijna 20 uur in 2 dagen anti klacht 2: tinder match met een ew'er, en ze is nog wel knap ook!
ok, tinder match. noem mij een oude lul, maar volgens mij loop ik achter. ik hoor het de laatste tijd vaker, wat is het?
Ik hoorde er een week geleden ook pas voor het eerst over dus schaam je niet
Het is een app waarbij je chicks (of gasten als je dat wilt) kan bekijken (foto), en je kan iemand zeg maar "liken" en als zij dat ook bij jou doet dan kan je met elkaar chatten.
Het is een app waarbij je chicks (of gasten als je dat wilt) kan bekijken (foto), en je kan iemand zeg maar "liken" en als zij dat ook bij jou doet dan kan je met elkaar chatten.
Vanaf volgende week vrijdag voorzien van de Sony Xperia Z1 Tot ziens tering trage HTC Sensation, hallo 4G internet met 2 gig per maand data ipv 3G met 500 MB
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:49 schreef Irritatie100 het volgende: Vanaf volgende week vrijdag voorzien van de Sony Xperia Z1 Tot ziens tering trage HTC Sensation, hallo 4G internet met 2 gig per maand data ipv 3G met 500 MB
Nice! Wa kost da?
Heb mijn contract gewoon verlengd, 90 minuten en 2000MB voor 35 euro per maand en 89.95 bijbetalen voor de telefoon.
Heb nu 230 minuten en 500MB, maar die minuten gaan bij lange na niet op en het internet razend snel Mag mijn minuten meenemen, heb er geloof ik 400 staan nu als het er niet meer zijn
Wow, dure abbo's met luxe telefoons allemaal. Ik heb een sim-only van Vodafone, 12 gigabyte snel internet (3g/4g), daarna 2g snelheid, onbeperkt smsen, onbeperkt bellen naar Vodafone nummers (ideaal, bijna iedereen waarmee ik wil bellen heeft Vodafone ) en 75 minuten bellen voor ¤16 per maand. En dan met een leuk toestel kopen ben ik nog steeds vrij voordelig uit.
Helaas kan ik er niets meer aan veranderen, abbonement bestaat niet meer. Elke wijziging betekent meer betalen voor minder. Gelukkig loopt m'n kortingstarief tot 2031
Volgende week hopelijk eindelijk weer eens wat ritjes doen.
Op dinsdag 29 oktober 2013 17:51 schreef Pizzabodem het volgende: Wow, dure abbo's met luxe telefoons allemaal. Ik heb een sim-only van Vodafone, 12 gigabyte snel internet (3g/4g), daarna 2g snelheid, onbeperkt smsen, onbeperkt bellen naar Vodafone nummers (ideaal, bijna iedereen waarmee ik wil bellen heeft Vodafone ) en 75 minuten bellen voor ¤16 per maand. En dan met een leuk toestel kopen ben ik nog steeds vrij voordelig uit.
Helaas kan ik er niets meer aan veranderen, abbonement bestaat niet meer. Elke wijziging betekent meer betalen voor minder. Gelukkig loopt m'n kortingstarief tot 2031
Volgende week hopelijk eindelijk weer eens wat ritjes doen.
Dit abonnement met sim-only zou 22 euro per maand kosten, die telefoon kost nieuw 650 euro ofzo, dus dit was voordeliger En ik was mijn Sensation sowieso zat aan het worden de laatste tijd, dus maar gewoon een nieuwe telefoon genomen erbij. En ik ga een euro per maand minder betalen voor dit abonnement
Ik haal vanavond ook een gebruikte Galaxy S4 op , crasht de telefoon hopelijk ook niet als ik de navigatie gebruik (Zoals bij mijn Nokia C6-01) Heb alleen nog wel prepaid, maar met een offline-navigatie app heb je toch ook geen internet meer nodig lijkt me?
Op dinsdag 29 oktober 2013 19:02 schreef Solidberg het volgende: Ik haal vanavond ook een gebruikte Galaxy S4 op , crasht de telefoon hopelijk ook niet als ik de navigatie gebruik (Zoals bij mijn Nokia C6-01) Heb alleen nog wel prepaid, maar met een offline-navigatie app heb je toch ook geen internet meer nodig lijkt me?
Prepaid Lekker beltegoed kopen
Maar met offline kaarten moet het prima werken. Het kan wel langer duren voordat je de telefoon de locatie heeft gevonden.
Heb mijn contract gewoon verlengd, 90 minuten en 2000MB voor 35 euro per maand en 89.95 bijbetalen voor de telefoon.
Heb nu 230 minuten en 500MB, maar die minuten gaan bij lange na niet op en het internet razend snel Mag mijn minuten meenemen, heb er geloof ik 400 staan nu als het er niet meer zijn
Nette prijs, lap zelf 53 euro in de maand voor een telefoon die ik niet meer heb
Ik heb zelf een Xperia Z gehad, en ik kan je vertellen dat die Z1 jou 10x beter gaat bevallen dan je HTC. Android op de Sony is de meest fijne android die ik ooit heb gehad, ze zitten erg dicht tegen een 'kale' android aan ipv bijvoorbeeld Samsung die ze vol gooien met meuk die je niet gebruikt. Ik vond het zelf erg minimalistisch en daardoor lekker strak, daar hou ik wel van ipv die kinderachtige interfaces die regelmatig voorbij komen
Op dinsdag 29 oktober 2013 19:02 schreef Solidberg het volgende: Ik haal vanavond ook een gebruikte Galaxy S4 op , crasht de telefoon hopelijk ook niet als ik de navigatie gebruik (Zoals bij mijn Nokia C6-01) Heb alleen nog wel prepaid, maar met een offline-navigatie app heb je toch ook geen internet meer nodig lijkt me?
Ben je een beetje handig? Via Nieuwgroep Sigic (oid) downloaden en losse .apk er opknallen. Kan ook met TomTom trouwens. Ideaal/
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Dat gedeelte van die fijn gevulde spaarreking ben ik jaloers op, heb zelf gelukkig geen schuld.
[..]
Nette prijs, lap zelf 53 euro in de maand voor een telefoon die ik niet meer heb
Ik heb zelf een Xperia Z gehad, en ik kan je vertellen dat die Z1 jou 10x beter gaat bevallen dan je HTC. Android op de Sony is de meest fijne android die ik ooit heb gehad, ze zitten erg dicht tegen een 'kale' android aan ipv bijvoorbeeld Samsung die ze vol gooien met meuk die je niet gebruikt. Ik vond het zelf erg minimalistisch en daardoor lekker strak, daar hou ik wel van ipv die kinderachtige interfaces die regelmatig voorbij komen
Ik heb een Nexus 4 uit Duitsland over laten komen(250,- ) Dat is pas basic android.. Was echt wennen t.o.v. HTC Sense op mijn vorige 2 Android smartphone's. Ik ben van plan om er een Nexus 7 of china tablet bij te halen, daar een rom op te zetten + een " legale" Tomtom app ofzo voor in de taxi.
Leuk en aardig die volle spaarrekeningen, maar daar geef ik weinig om. Dan maar een studieschuld en wel een mooie studententijd . Die schuld betaal je toch makkelijk terug uiteindelijk. Kan me ook niet voorstellen om nog thuis te wonen bij je ouders
Donderdag weer een bekende klant rijden, hopelijk heeft ie z'n Tesla Model S al.
Op dinsdag 29 oktober 2013 20:40 schreef RTS91 het volgende: Leuk en aardig die volle spaarrekeningen, maar daar geef ik weinig om. Dan maar een studieschuld en wel een mooie studententijd . Die schuld betaal je toch makkelijk terug uiteindelijk. Kan me ook niet voorstellen om nog thuis te wonen bij je ouders
Donderdag weer een bekende klant rijden, hopelijk heeft ie z'n Tesla Model S al.
Ben 25 en woon nog thuis.. Ga pas het huis uit als ik dat ook daadwerkelijk zelf kan betalen. Het taxiwerk levert c.a. 900,- per maand op(in een goede maand). Nu lukt dat uit huis gaan nog niet.(tenzij ik op kamers ga, maar dat wil ik niet meer.) Vaste lasten op dit moment zijn: 200,- voor de auto en brandstof e.d. 100,- zorgverzekering 50 euro mobiel abbo(maar dit word binnenkort 13,- want ik ga van Vodafone naar Simonly) Stappen doe ik niet veel, ik rook niet, ik drink haast niet.
Op dinsdag 29 oktober 2013 21:08 schreef dery1990 het volgende: Jongens de Nexus 5 wordt eind deze week aangekondigd. Deze gaat mijn S2 na 3 jaar vervangen
Waarneer gaat die komen? Kan begin Januari verlengen, twijfel nu tussen een S4, HTC One, LG G2 en nu dus de Nexus Haha. Heb nu een One X
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Ik woon uit huis én heb een drietal goed gevulde spaarrekeningen én geen studieschuld. Nou ja, schuld van 300 euro maar dat is verwaarloosbaar En een mooie studententijd heb ik ook gehad, lekker zes jaar over mijn HBO gedaan hehe. Nu Open Universiteit en lekker doen waar ik zin in heb. Beetje veel koerieren, beetje werken voor de overheid en daarbij af en toe PC'en. Neuh, ik vermaak me best
Ben 25 en woon nog thuis.. Ga pas het huis uit als ik dat ook daadwerkelijk zelf kan betalen. Het taxiwerk levert c.a. 900,- per maand op(in een goede maand). Nu lukt dat uit huis gaan nog niet.(tenzij ik op kamers ga, maar dat wil ik niet meer.) Vaste lasten op dit moment zijn: 200,- voor de auto en brandstof e.d. 100,- zorgverzekering 50 euro mobiel abbo(maar dit word binnenkort 13,- want ik ga van Vodafone naar Simonly) Stappen doe ik niet veel, ik rook niet, ik drink haast niet.
Ik ben 24 en woon ook thuis. Ik heb nog niet genoeg gespaard om op mezelf te gaan wonen. Ik ga inderdaad ook niet voor een kamer, dan liever in één keer gelijk goed. Ik hou maandelijks 1600 netto over, maar goed dan heb je inderdaad autokosten die vergelijkbaar zijn met die van jou, zorgverzekering, andere verzekeringen, telefoonabonnement, sportschool en 400 euro bijdrage aan het huishouden. Dan hou ik nog wel genoeg over om maandelijks te sparen, maar het heeft gewoon tijd nodig. Daarnaast heb ik in 1,5 jaar tijd 4 auto's gehad waarvan de eerste 2 gewoon barrels waren met bijbehorende kosten. Tijdens mijn studietijd heb ik altijd veel bijgewerkt, maar heb vanaf mijn 18e dan ook zelf mijn zorgverzekering, kleding, telefoon en collegegeld moeten betalen. Verder een halfjaar in het buitenland gestudeerd, nou die kamer op de campus was alleen al ¤ 2400,-. Ik heb altijd het collegegeldkrediet gehad en daarvan heb ik een studieschuld van 6800,-. Daar maak ik me niet zo druk om. Het afbetalingsvoorstel is iets van ¤ 45,- per maand.
Op dinsdag 29 oktober 2013 21:19 schreef joppie_saus het volgende: Ik woon uit huis én heb een drietal goed gevulde spaarrekeningen én geen studieschuld. Nou ja, schuld van 300 euro maar dat is verwaarloosbaar En een mooie studententijd heb ik ook gehad, lekker zes jaar over mijn HBO gedaan hehe. Nu Open Universiteit en lekker doen waar ik zin in heb. Beetje veel koerieren, beetje werken voor de overheid en daarbij af en toe PC'en. Neuh, ik vermaak me best
Ja je woont net op jezelf, anders was dat wel anders geweest
Ik ben 24 en woon ook thuis. Ik heb nog niet genoeg gespaard om op mezelf te gaan wonen. Ik ga inderdaad ook niet voor een kamer, dan liever in één keer gelijk goed.
Ik woonde op mezelf, maar ben blij dat ik weer op kamers zit, veel gezelliger.
Ja. Maar dat had niet uitgemaakt, want dan hadden ze alsnog één en ander voor mij betaald waardoor ik onder de streep op dezelfde situatie had gestaan als ik nu sta.
[..]
Ik woonde op mezelf, maar ben blij dat ik weer op kamers zit, veel gezelliger.
Ja maar je studeert nog toch? Als dat nou niet het geval was geweest en je had thuis gewoond, had je dan alsnog voor gekozen om uit huis te gaan en dan in een studentenhuis te zitten?
Op dinsdag 29 oktober 2013 21:30 schreef Mallet het volgende: elijks 1600 netto over, maar goed dan heb je inderdaad autokosten die vergelijkbaar zijn met die van jou, zorgverzekering, andere verzekeringen, telefoonabonnement, sportschool en 400 euro bijdrage aan het huishouden. Dan hou ik nog wel genoeg over om maandelijks te sparen, maar het heeft gewoon tijd nodig. Daarnaast heb ik in 1,5 jaar tijd 4 auto's gehad waarvan de eerste 2 gewoon barrels waren met bijbehorende kosten. Tijdens mijn studietijd heb ik altijd veel bijgewerkt, maar heb vanaf mijn 18e dan ook zelf mijn zorgverzekering, kleding, telefoon en collegegeld moeten betalen. Verder een halfjaar in het buitenland gestudeerd, nou die kamer op de campus was alleen al ¤ 2400,-. Ik heb altijd het collegegeldkrediet gehad en daarvan heb ik een studieschuld van 6800,-. Daar maak ik me niet zo druk om. Het afbetalingsvoorstel is ie
Ahja. Dat met die auto's is semi-herkenbaar. Huidige achteraf gezien te duur gekocht, en ben nu ook langzaam toe aan een nieuwe auto(rijd op gas en de huidige auto heeft al bijna 2ton op de teller en steeds meer gebreken)
Ja maar je studeert nog toch? Als dat nou niet het geval was geweest en je had thuis gewoond, had je dan alsnog voor gekozen om uit huis te gaan en dan in een studentenhuis te zitten?
Misschien, alleen ligt het eraan wat de samenstelling is van het studentenhuis. Ik woon met een andere masterstudent en twee werkende gasten op de benedenverdieping van een vrijstaande villa met ruime kamers. Fijn en rustig huis waar ik zeker nog wel even kan wonen, ook als ik over 2 jaar ga werken.
Ahja. Dat met die auto's is semi-herkenbaar. Huidige achteraf gezien te duur gekocht, en ben nu ook langzaam toe aan een nieuwe auto(rijd op gas en de huidige auto heeft al bijna 2ton op de teller en steeds meer gebreken)
Nou ik heb een C1 dus goedkoper kan het niet. Ik rij dit ding ook helemaal naar de tering. Ik ga voorlopig echt geen investering meer doen .
Nou ik heb een C1 dus goedkoper kan het niet. Ik rij dit ding ook helemaal naar de tering. Ik ga voorlopig echt geen investering meer doen .
Ik heb een oudere Ibiza op lpg. wegenbelast is iets meer dan 50,- per maand, verzekering 75,- (allrisk. laatst een nieuwe voorbumper moeten laten monteren, had me anders ruim 1000,- meer gekost met een WA verzekering) tanken: 30,- voor 500-600km
Ik woon heerlijk thuis, zit nu gemiddeld op een inkomen van 3000 ballen in de maand door stage. Dat maak ik wel op aan m'n vaste lasten. Spaargeld is op na aanschaf van m'n auto en een paar mooie vakanties. Helaas vorig jaar een aanrijding gehad waardoor de bank even 1800 Euro moest voorschieten. Afbetalen lukt alleen ff niet op het moment Haha.