En als alles goed gaat, kom ik er vanaf donderdag ook in de zelfde regio als hiker erbijquote:
Niet persoonlijk bedoeld, maar ik vraag me meer en meer af waar die prutsers in Breda mee bezig zijnquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:44 schreef Solidberg het volgende:
[..]
En als alles goed gaat, kom ik er vanaf donderdag ook in de zelfde regio als hiker erbij
Het probleem is niet dat de hikers verhuizen, een grote klant had precies dat zelfde idee. Er zijn hier momenteel meer dan genoeg hikers die lang niet altijd van werk zijn voorzien, integendeel.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 19:49 schreef zazzel het volgende:
EW kan er toch weinig aan doen als personeel bedenkt te gaan verhuizen? En voor hun boeit het toch vrij weinig wie de ritten rijden. Voor "jou" 10 andere.
EW heeft wel vaker periodes. Vorig jaar oktober had ik bijna 80 uur. Nu maar 15, en dat ligt niet aan mijn beschikbaarheidquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:05 schreef Solidberg het volgende:
Het is nu toch ook herfstvakantie? En hoe was vergeleken met vorige week/maand? Ik hoop maar dat het even een periode is, anders ga ik ook nog wel opzoek naar een 2de bijbaantje
Oh, jij gaat wel lekker dan! Ik heb overigens ook geen rit voor ze gehad...quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:15 schreef Rubenr3 het volgende:
Heb deze maand volgens mij nog geen rit voor onze vrienden van de Wismar gehad.
Neequote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:42 schreef Dimitri_ het volgende:
Is het nodig om een stropdas te dragen met hiken? Nee toch?
Inderdaad, soms werkte ik een maand lang alle beschikbare dagen en soms maar 1 of niks. Zit nu in Eindhoven en dat lijkt beter. Vier keer beschikbaar, drie keer gewerkt. En die ene keer werd ik nog voor een spoedje gebeld. Maar eens aanzien of dat zo blijft.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 20:08 schreef S-RS het volgende:
[..]
EW heeft wel vaker periodes. Vorig jaar oktober had ik bijna 80 uur. Nu maar 15, en dat ligt niet aan mijn beschikbaarheid
Nope, en zoals Snuggle zegt hoeft ook een jasje niet. Ik doe het vaak wel bij gebrek aan iets warmers, maar dat is iets anders.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 09:42 schreef Dimitri_ het volgende:
Is het nodig om een stropdas te dragen met hiken? Nee toch?
Haha wat heb je gedaan?quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:03 schreef DrSnuggle het volgende:
Een beetje jezelf laten horen op Facebook werpt wel zijn vruchten af!
Op FB vroegen ze naar chauffeurs in de omgeving Maastricht, dus ik vroeg of daar iets tussen zat richting andere plekken in Nederland.quote:
Ah weer een fokker gevonden op Facebook!quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:23 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Op FB vroegen ze naar chauffeurs in de omgeving Maastricht, dus ik vroeg of daar iets tussen zat richting andere plekken in Nederland.
Die hadden ze niet maar ze hadden wel werk voor mij, ik zou gebeld worden. 1 minuut later ging mijn telefoon al.
Morgen richting Amsterdam, weer één van de vele oost naar west ritjes, maar ik vind het helemaal prima!
Ik vind de Golf 7 meer het toppunt van Duitse saaiheid, er is echt helemaal niks spannends aan zo'n auto...quote:Op woensdag 23 oktober 2013 12:16 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Nope, en zoals Snuggle zegt hoeft ook een jasje niet. Ik doe het vaak wel bij gebrek aan iets warmers, maar dat is iets anders.
Die Golf 7 is echt wel het toppunt van Duitse degelijkheid! Man wat zit dat ding goed in elkaar. Zou er zo eentje op de eigen oprit zetten als dat kon.
Inderdaad. Het is een prima auto, maar veel liever een Giuliettaquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:33 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Ik vind de Golf 7 meer het toppunt van Duitse saaiheid, er is echt helemaal niks spannends aan zo'n auto...
quote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:30 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Ah weer een fokker gevonden op Facebook!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daar was ik ook bijquote:Op woensdag 23 oktober 2013 14:43 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]volgens mij ben ik toen ook nog een keer getagged in die foto's van het karten toentertijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |