abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132521231
Mailtje is de deur uit.
pi_132522658
Morgen alweer niet werken. Vandaag ook al niet. :'( Zal wel door de herfstvakantie komen, houd ik mezelf dan voor.

Hopelijk over twee weken weer. :) Heb wel zin om weer even te rijden.
Your opinion of me is none of my business.
pi_132525559
Morgen en overmorgen weer fijn op de taxi. Morgen in de spits vanaf Noord Limburg naar Brussel, zaterdag 2 keer naar schiphol en 1 keer naar Zolder.
Nee.
pi_132525577
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 17:58 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Citeer even het punt waarop ik zeg dat ik het zwaar heb alsjeblieft?

Ik vertrek morgen om 7u naar Breda voor een privéchauffeur rit. Daar wachten, en dan 's avonds terug.

Dikke prima :)
Altijd als iemand vindt dat hij vroeg moet beginnen of een lange werkdag kom jij er weer even overheen omdat en jij overtreft het altijd. Hartstikke leuk dat jij zulke lange werkdagen hebt en dus niks aan je dag hebt maar dat weten wij ondertussen wel :')

Ik heb morgen weer werk, tot nu toe zeer tevreden over mijn verhuizing :P
pi_132526049
Ik had vandaag ook solicitatiegesprek en rijtest, was 20 minuten te laat om dat de leuke Fyra (oud model) een uur stil stond :'( En de bus van mijn huis naar het station kwam ook veels te laat door een ongeluk.
Helemaal van Groningen naar Breda voor bijna niks :P Zijn in ieder geval wel hele aardige mensen daar. Nu volgende week woensdag weer erheen, maar deze keer wat meer tijd voor vertraging inplannen.
Nee, toch niet
pi_132526460
Hoezo ga je met de Fyra :?

Als ik je voor de volgende keer een tip mag geven, Groningen - Zwolle en Zwolle - Breda (via Deventer/Arnhem/Den Bosch). Zo heb je maar 1 overstap en weinig risico. En ga veel te vroeg weg. Ik heb toen meer dan een uur bij de Hema zitten eten maar dan weet je in ieder geval zeker dat je niet te laat bent.
pi_132526868
Had met de 9292 website de route ingepland, aangezien ik nu 2,5 maanden pas weer in NL woon :P En wat versta jij onder veel te vroeg? Ik heb voor volgende keer gepland dat ik er om 12.00 uur ben, dan kan ik 1,5 uur aan vertragingen hebben.
Nee, toch niet
pi_132527040
Ja 1,5 uur is ruim genoeg. Maar nogmaals, zou via Deventer gaan want dan bespaar je een overstap. De overstap in Zwolle is dan wel tricky maar moet lukken. Als je het zeker wil weten neem je in Groningen de stoptrein naar Zwolle. Dan haal je de trein richting Deventer en verder sowieso. Daarna heb je geen overstap meer dus is 1,5 uur eigenlijk al veel.

Het is gewoon een kuteind weg, gelukkig hoef je maar 1 keer :P
pi_132527061
Ik was er ook veel te vroeg, maar op zo'n lange reis moet je ook gewoon ruim plannen wil je zeker weten op tijd komen. Die Hema daar zit wel prima om nog een mooi tijdje te chillen.
pi_132527109
Beste collega's, ik mag morgen een leuke rit doen in een mini-vrachtwagen, ongeveer zoiets:

https://www.google.nl/sea(...)oAQ&biw=1366&bih=673

Er staat in de opdracht dat ik dit ding gewoon met B rijbewijs mag rijden, maar hoe kan ik dat zelf nog even controleren? En hoe hard mag je met zoiets op de snelweg, even los van hoe hard het verantwoord is?
pi_132527272
Even door de kentekencheck op autoweek.nl gooien. Is het totaalgewicht minder dan 3500kg dan mag je er gewoon in rijden. En je mag gewoon 130 op de snelweg met zo'n ding, of je dat wilt is een 2e.. :P
pi_132527321
Waarschijnlijk is dat ding zonder belading net onder de 3500 kg. Probleem is dat hij met belading er al gauw overheen gaat, maar daar heb je met EW geen last van :P Oja en mocht je toch 130 gaan, beide handen aan het stuur houden :D
pi_132527450
Die beide handen aan het stuur is bij een normale Crafter soms al nodig, wat vangen die dingen een wind :P
pi_132530449
Ik had laatst ook zo'n Crafter mini-vrachtwagen. Mij was ook niet bekend hoe hard ik nou met dat ding op de snelweg mocht, dus braaf de hele tijd 100/105 gereden, haast had ik toch niet.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_132530599
De massa is 3390, dus inderdaad net onder de limiet. Geen idee eigenlijk of daar de hoogwerker constructie al in verwerkt zit, maar beide handen aan het stuur zal inderdaad geen overbodige maatregel zijn!

Bedankt voor de tips in ieder geval :)
pi_132530668
3390 is inclusief de hoogwerkerconstructie, dus dat is gewoon legaal te rijden met je B rijbewijs.
pi_132530732
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 22:12 schreef Rubenr3 het volgende:
3390 is inclusief de hoogwerkerconstructie, dus dat is gewoon legaal te rijden met je B rijbewijs.
Mooi! Ik heb wel meermaals in een (verlengde) sprinter of iveco bus gereden, maar dit wordt toch weer een nieuwe ervaring
pi_132530951
Zou toch veel leuker zijn als je rijtest in zo'n ding zou zijn :P
Nee, toch niet
pi_132531035
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 22:17 schreef Solidberg het volgende:
Zou toch veel leuker zijn als je rijtest in zo'n ding zou zijn :P
Gewoon in zo'n verlengde Sprinter met die semi-automaat, als je daarin slaagt dan kan je alles hebben idd _O-
pi_132531231
Tegen de tijd dat die semi-automaat geschakeld heeft is de rijtest ook afgelopen...
pi_132531253
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 22:23 schreef Rubenr3 het volgende:
Tegen de tijd dat die semi-automaat geschakeld heeft is de rijtest ook afgelopen...
Dat dan weer wel ja _O-
pi_132531790
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 22:10 schreef Ordinateur het volgende:
De massa is 3390, dus inderdaad net onder de limiet. Geen idee eigenlijk of daar de hoogwerker constructie al in verwerkt zit, maar beide handen aan het stuur zal inderdaad geen overbodige maatregel zijn!

Bedankt voor de tips in ieder geval :)
Vanaf nu bij EW op de weegschaal dus, indien je meer dan 110 kg weegt mag je de auto niet meer besturen namelijk :D
  donderdag 24 oktober 2013 @ 23:03:58 #148
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_132533121
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 20:27 schreef Viezze het volgende:

[..]

Altijd als iemand vindt dat hij vroeg moet beginnen of een lange werkdag kom jij er weer even overheen omdat en jij overtreft het altijd. Hartstikke leuk dat jij zulke lange werkdagen hebt en dus niks aan je dag hebt maar dat weten wij ondertussen wel :')

Why so serious :*
#26 || Luciano da Silva
pi_132540216
Ben nu in een kantoorpand waar meerdere bedrijven gevestigd zijn, maar mijn CP is nog niet aanwezig. Sterker nog, niemand van bedrijf waar ik moet zijn is al aanwezig :')
pi_132541039
Mijn eerste rit van vandaag is blijkbaar gisteren al opgehaald, door een transport bedrijf. Scheelt weer een i10 rijden! Op naar lelystad nu.
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')