Altijd als iemand vindt dat hij vroeg moet beginnen of een lange werkdag kom jij er weer even overheen omdat en jij overtreft het altijd. Hartstikke leuk dat jij zulke lange werkdagen hebt en dus niks aan je dag hebt maar dat weten wij ondertussen welquote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:58 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Citeer even het punt waarop ik zeg dat ik het zwaar heb alsjeblieft?
Ik vertrek morgen om 7u naar Breda voor een privéchauffeur rit. Daar wachten, en dan 's avonds terug.
Dikke prima
Mooi! Ik heb wel meermaals in een (verlengde) sprinter of iveco bus gereden, maar dit wordt toch weer een nieuwe ervaringquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:12 schreef Rubenr3 het volgende:
3390 is inclusief de hoogwerkerconstructie, dus dat is gewoon legaal te rijden met je B rijbewijs.
Gewoon in zo'n verlengde Sprinter met die semi-automaat, als je daarin slaagt dan kan je alles hebben iddquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:17 schreef Solidberg het volgende:
Zou toch veel leuker zijn als je rijtest in zo'n ding zou zijn
Dat dan weer wel jaquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:23 schreef Rubenr3 het volgende:
Tegen de tijd dat die semi-automaat geschakeld heeft is de rijtest ook afgelopen...
Vanaf nu bij EW op de weegschaal dus, indien je meer dan 110 kg weegt mag je de auto niet meer besturen namelijkquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:10 schreef Ordinateur het volgende:
De massa is 3390, dus inderdaad net onder de limiet. Geen idee eigenlijk of daar de hoogwerker constructie al in verwerkt zit, maar beide handen aan het stuur zal inderdaad geen overbodige maatregel zijn!
Bedankt voor de tips in ieder geval
Why so seriousquote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:27 schreef Viezze het volgende:
[..]
Altijd als iemand vindt dat hij vroeg moet beginnen of een lange werkdag kom jij er weer even overheen omdat en jij overtreft het altijd. Hartstikke leuk dat jij zulke lange werkdagen hebt en dus niks aan je dag hebt maar dat weten wij ondertussen wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |