abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132479875
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 16:49 schreef Solidberg het volgende:
Als je PC bent, kan/ben je dan ook automatisch hiker? Of waren jullie eerst hiker en na een tijdje promotie gemaakt?
Echt promotie maken is het niet volgens mij, PC'ers verdienen niet meer dan Hikers. Ik ben zelf als PC'er begonnen maar doe heel af en toe Hikerritjes.
pi_132480165
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 17:01 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Ah oké bedankt, dacht dat het compleet gescheiden van elkaar was :)
Is in principe ook zo, PC's doen alleen hikerritten als het zo druk s dat er niet genoeg hikers zijn. Oftewel, zelden.
pi_132481411
Ik zag trouwens laatst geloof ik wel dat je als PC iets meer verdient dan als hiker. Ging echt om 10 of 20 cent per uur geloof ik, but still.
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much."
"You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
pi_132481734
G***erdo**e.. morgen om 6 uur in de trein om ergens in een kutgat in Friesland een Caddy op te halen. Die naar Zwolle brengen en dan naar Emmen om een Mitsubishi ASX naar Amersfoort te brengen.. beetje jammer..
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_132481808
Wees blij dat je werk hebt joh ;)
pi_132482945
Ik heb morgen voor het eerst deze maand geen werk, ook wel eens lekker om een dagje thuis te zitten en je niet te hoeven haasten voor training 's avonds :)
pi_132484061
Ben ook wel blij dat ik werk heb, maar 6 uur 's ochtends?! :N |:(
pi_132484639
Tikt wel lekker aan qua uren. Maar is wel erg vroeg :P
pi_132487656
Jullie zijn nog steeds onder de indruk van mijn kart skills? :')

Kreeg vandaag gelukkig nog een spoedrit... weer een busje ophalen bij het chemie park in Delfzijl. En ook al een ritje voor morgen, Nieuwe Pekela - Amersfoort!
  woensdag 23 oktober 2013 @ 21:19:42 #110
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_132490939
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 19:10 schreef Kevindinhinho het volgende:
Ben ook wel blij dat ik werk heb, maar 6 uur 's ochtends?! :N |:(
Meid. Vandaag rond die tijd reed ik alweer voorbij Assen. En ik ben nu net 20 minuten vrij.
#26 || Luciano da Silva
pi_132500245
quote:
0s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 20:19 schreef dery1990 het volgende:
Jullie zijn nog steeds onder de indruk van mijn kart skills? :')

Kreeg vandaag gelukkig nog een spoedrit... weer een busje ophalen bij het chemie park in Delfzijl. En ook al een ritje voor morgen, Nieuwe Pekela - Amersfoort!
Lachen, Chemiepark is vlakbij voor mij. :) (hooguit 3 km. :P )
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_132503495
quote:
1s.gif Op woensdag 23 oktober 2013 21:19 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Meid. Vandaag rond die tijd reed ik alweer voorbij Assen. En ik ben nu net 20 minuten vrij.
Ach, en jij moet ook altijd ff laten zien dat je het zwaar hebt he ;)
pi_132504463
Vandaag de meest vage ritomschrijving ooit. Ik moet een auto ophalen om een sleutel naar een locatie ergens bij de afsluitdijk te brengen. Het enige concrete wat er in staat is het adres van de leasemaatschappij waar ik de auto en de sleutel op moet halen. Ik ben benieuwd!
pi_132514239
Morgen Brielle - Amersfoort in een Toyota Aygo en Deventer - Breda in een VW Caddy.
Die laatste voor de grote, maar niet naar het welbekende depot. Staat ook met koeienletters in de ritinfo "Niet naar <leasemaatschappij>" _O-
pi_132515272
Mijn vage rit bleek dus te gaan om een man die zijn sleutel in het water had laten vallen, maar aangezien hij ergens in the middle of nowhere bij een windmolen aan het werk was moest er per direct iemand heen om hem de reservesleutel te brengen. Ik heb dus 300km in een Corsa moeten rijden voor een sleuteltje.
pi_132516473
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 15:41 schreef Rubenr3 het volgende:
Mijn vage rit bleek dus te gaan om een man die zijn sleutel in het water had laten vallen, maar aangezien hij ergens in the middle of nowhere bij een windmolen aan het werk was moest er per direct iemand heen om hem de reservesleutel te brengen. Ik heb dus 300km in een Corsa moeten rijden voor een sleuteltje.
Haha geniaal, dat zou ik echt geweldig vinden. ^^
pi_132516974
Was ook een heerlijk ritje, lekker rustig aan kunnen doen omdat ik niet aan tijden vast zat. Van mij mogen ze dit wel vaker doen!
pi_132517544
Rijtest verneukt in Breda. Kutzooi.

Geen collega's dus.
pi_132517766
quote:
15s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 16:49 schreef Amoeba het volgende:
Rijtest verneukt in Breda. Kutzooi.

Geen collega's dus.
Dan ben jij de eerste hier :X

Wat is er mis gegaan? Sollicitatie voor hiker?
pi_132517831
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 16:56 schreef dery1990 het volgende:

[..]

Dan ben jij de eerste hier :X

Wat is er mis gegaan? Sollicitatie voor hiker?
Ja ik weet het joh. Het was ook echt geen representatieve rit. Alles liep in het honderd, verkeer zat tegen, kwam wat te laat (15 minuten). Had geluk dat ik nog mocht aanschuiven.

Ik rijd nooit automaat, dus ik was de eerste 5 minuten een beetje met de wagen aan het kloten. En toen miste ik een essentieel verkeersbord dat een verboden rijrichting aangaf. En ieder helder denkend wezen weet dan wel dat je kunt inpakken, en dat is dan ook exact wat er gebeurde.

Was doodnerveus, t.b.h.
pi_132519275
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 15:41 schreef Rubenr3 het volgende:
Dat is beter dan het 'ritje' dat ik ooit had: een sleutel van Harkstede naar Zoetermeer brengen, maar dan alleen met het OV.

@Amoeba: klote voor je, maar toch gefeliciteerd met je primeur.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2013 17:47:07 ]
pi_132519303
quote:
2s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 16:58 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ja ik weet het joh. Het was ook echt geen representatieve rit. Alles liep in het honderd, verkeer zat tegen, kwam wat te laat (15 minuten). Had geluk dat ik nog mocht aanschuiven.

Ik rijd nooit automaat, dus ik was de eerste 5 minuten een beetje met de wagen aan het kloten. En toen miste ik een essentieel verkeersbord dat een verboden rijrichting aangaf. En ieder helder denkend wezen weet dan wel dat je kunt inpakken, en dat is dan ook exact wat er gebeurde.

Was doodnerveus, t.b.h.
Jezus, kut ouwe. Ik zou het gewoon gaan proberen bij AutoReset nu.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  donderdag 24 oktober 2013 @ 17:58:35 #123
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_132519644
quote:
1s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 06:53 schreef Kevindinhinho het volgende:

[..]

Ach, en jij moet ook altijd ff laten zien dat je het zwaar hebt he ;)
Citeer even het punt waarop ik zeg dat ik het zwaar heb alsjeblieft?

Ik vertrek morgen om 7u naar Breda voor een privéchauffeur rit. Daar wachten, en dan 's avonds terug.

Dikke prima :)
#26 || Luciano da Silva
pi_132519752
quote:
0s.gif Op donderdag 24 oktober 2013 17:47 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Jezus, kut ouwe. Ik zou het gewoon gaan proberen bij AutoReset nu.
Maar eens mailen dan. Altijd prettig. :)
pi_132520224
Morgen een enkeltje Drachten - Almere. Al met al goed voor 6 uurtjes, niet slecht voor een enkel ritje! :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')