Echt promotie maken is het niet volgens mij, PC'ers verdienen niet meer dan Hikers. Ik ben zelf als PC'er begonnen maar doe heel af en toe Hikerritjes.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 16:49 schreef Solidberg het volgende:
Als je PC bent, kan/ben je dan ook automatisch hiker? Of waren jullie eerst hiker en na een tijdje promotie gemaakt?
Is in principe ook zo, PC's doen alleen hikerritten als het zo druk s dat er niet genoeg hikers zijn. Oftewel, zelden.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 17:01 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Ah oké bedankt, dacht dat het compleet gescheiden van elkaar was
Meid. Vandaag rond die tijd reed ik alweer voorbij Assen. En ik ben nu net 20 minuten vrij.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 19:10 schreef Kevindinhinho het volgende:
Ben ook wel blij dat ik werk heb, maar 6 uur 's ochtends?!![]()
Lachen, Chemiepark is vlakbij voor mij.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 20:19 schreef dery1990 het volgende:
Jullie zijn nog steeds onder de indruk van mijn kart skills?![]()
Kreeg vandaag gelukkig nog een spoedrit... weer een busje ophalen bij het chemie park in Delfzijl. En ook al een ritje voor morgen, Nieuwe Pekela - Amersfoort!
Ach, en jij moet ook altijd ff laten zien dat je het zwaar hebt hequote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:19 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Meid. Vandaag rond die tijd reed ik alweer voorbij Assen. En ik ben nu net 20 minuten vrij.
Haha geniaal, dat zou ik echt geweldig vinden. ^^quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:41 schreef Rubenr3 het volgende:
Mijn vage rit bleek dus te gaan om een man die zijn sleutel in het water had laten vallen, maar aangezien hij ergens in the middle of nowhere bij een windmolen aan het werk was moest er per direct iemand heen om hem de reservesleutel te brengen. Ik heb dus 300km in een Corsa moeten rijden voor een sleuteltje.
Dan ben jij de eerste hierquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:49 schreef Amoeba het volgende:
Rijtest verneukt in Breda. Kutzooi.
Geen collega's dus.
Ja ik weet het joh. Het was ook echt geen representatieve rit. Alles liep in het honderd, verkeer zat tegen, kwam wat te laat (15 minuten). Had geluk dat ik nog mocht aanschuiven.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:56 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Dan ben jij de eerste hier![]()
Wat is er mis gegaan? Sollicitatie voor hiker?
Dat is beter dan het 'ritje' dat ik ooit had: een sleutel van Harkstede naar Zoetermeer brengen, maar dan alleen met het OV.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 15:41 schreef Rubenr3 het volgende:
Mijn vage rit bleek dus te gaan om een man die zijn sleutel in het water had laten vallen, maar aangezien hij ergens in the middle of nowhere bij een windmolen aan het werk was moest er per direct iemand heen om hem de reservesleutel te brengen. Ik heb dus 300km in een Corsa moeten rijden voor een sleuteltje.
Jezus, kut ouwe. Ik zou het gewoon gaan proberen bij AutoReset nu.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:58 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ja ik weet het joh. Het was ook echt geen representatieve rit. Alles liep in het honderd, verkeer zat tegen, kwam wat te laat (15 minuten). Had geluk dat ik nog mocht aanschuiven.
Ik rijd nooit automaat, dus ik was de eerste 5 minuten een beetje met de wagen aan het kloten. En toen miste ik een essentieel verkeersbord dat een verboden rijrichting aangaf. En ieder helder denkend wezen weet dan wel dat je kunt inpakken, en dat is dan ook exact wat er gebeurde.
Was doodnerveus, t.b.h.
Citeer even het punt waarop ik zeg dat ik het zwaar heb alsjeblieft?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 06:53 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Ach, en jij moet ook altijd ff laten zien dat je het zwaar hebt he
Maar eens mailen dan. Altijd prettig.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 17:47 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Jezus, kut ouwe. Ik zou het gewoon gaan proberen bij AutoReset nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |