PC-rit vandaag. Zo maar eens wat eten scoren in het centrum.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:54 schreef Dimitri_ het volgende:
Wat doen jullie allemaal in Breda dan?
Projectje?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:04 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
PC-rit vandaag. Zo maar eens wat eten scoren in het centrum.
Op Amersfoort - Deventer is een WOII-bom gevonden, dus daar kunnen geen treinen rijden. Omweg was via Zwolle, waar ik nu dus bijna ben, maar die overstap ga ik - als ik de vertrektijden op de app moet geloven - op 1 minuut missen. Dus lekker een half uur wachten in Zwolle straks. Ach, gelukkig heb ik de tijd.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:05 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Projectje?
En @irritatie, volgens mij is tussen dat traject al de hele week aangekondigde werkzaamheden toch? Succes iig daarmee
Nee, ben hier via via ingerold. Zo nu en dan ga ik op pad met deze man, kan hij even werken op de achterbank.quote:
Ik ben nu niet thuis, maar laat volgende keer maar weten. Ik woon toch in het centrum.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:04 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
PC-rit vandaag. Zo maar eens wat eten scoren in het centrum.
Ding ligt er zeventig jaar en als hij gevonden wordt zijn ze opeens bang dat hij afgaatquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Op Amersfoort - Deventer is een WOII-bom gevonden, dus daar kunnen geen treinen rijden. Omweg was via Zwolle, waar ik nu dus bijna ben, maar die overstap ga ik - als ik de vertrektijden op de app moet geloven - op 1 minuut missen. Dus lekker een half uur wachten in Zwolle straks. Ach, gelukkig heb ik de tijd.
Zat ik ook net te denken jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:22 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Ding ligt er zeventig jaar en als hij gevonden wordt zijn ze opeens bang dat hij afgaat
Goed dat je het zegt, moet over een paar uur ook die kant op!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 12:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Op Amersfoort - Deventer is een WOII-bom gevonden, dus daar kunnen geen treinen rijden. Omweg was via Zwolle, waar ik nu dus bijna ben, maar die overstap ga ik - als ik de vertrektijden op de app moet geloven - op 1 minuut missen. Dus lekker een half uur wachten in Zwolle straks. Ach, gelukkig heb ik de tijd.
Haha ja wie weet. Opzich wel vet om zoveel politie te zien. Zaten ook paar onopvallende tussen.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:07 schreef Fiorano het volgende:
Mafkees die er tijdens een proefrit van dood ging misschien?
Jep, printertje heb je wel nodig en er zijn ook een paar die gebruiken navigatie op hun telefoon.quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:10 schreef CruisinDen het volgende:
Oké oké, dan toch besloten maar eens een berichtje te sturen richting Easyway om te solliciteren voor Hiker.
Nog dingen waar ik rekening mee moet houden? (Gaat alles via e-mail, dus printer wel zo handig? Navigatie zelf fixen?) Als arme student moet ik zulke dingen natuurlijk even incalculeren.
Oké thanks! Goedkoop printertje aanschaffen, chino en nette schoenen zit wel goed en houdertje voor iPhone zal ook geen kapitaal kosten. Bedankt!quote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:15 schreef Shefkee het volgende:
Printer must, navigatie via telly, chino en nette schoenen gewenst..
pfff. En wij hebben net sinds kort een zwarte E-klasse van het vorig model...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 11:56 schreef Dimitri_ het volgende:
Er stond trouwens vandaag een nieuwe E-klasse bij ons op het werk. Mooie auto! Kan niet wachten tot ze in gebruik genomen gaan worden.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Gewoon zo'n iphone houder via de chinese sites bestellenquote:Op zaterdag 26 oktober 2013 23:21 schreef CruisinDen het volgende:
[..]
Oké thanks! Goedkoop printertje aanschaffen, chino en nette schoenen zit wel goed en houdertje voor iPhone zal ook geen kapitaal kosten. Bedankt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |