abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 28 oktober 2013 @ 13:47:54 #226
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_132653819
Oh oké, thanks voor de antwoorden. Klinkt goed.
pi_132676116
Lekker dagje als je vandaag voor EW aan de bak moest..

Moest zelf van vliegveld Eindhoven naar Groningen, maar toen ik in Meppel was was ik het zo zat dat ik eerst maar naar m'n ouders ben gegaan. Heb over dat stuk 7 uur gedaan en dan moest ik ook nog wachten op de bus om naar Groningen te gaan, geen zin in dus :P Net weer een poging gewaagt op de hoop dat ik in een keer door zou kunnen, maar alsnog 1,5 uur langer over gedaan dan normaal...
pi_132676227
Ik was vanochtend net voor alle ellende naar Groningen gekomen, zonder ook maar een minuut vertraging. Daarna lag al het OV er in Friesland uit, wat een ellende vandaag!
  maandag 28 oktober 2013 @ 22:47:08 #229
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_132677081
Zo net thuis aangewaaid, lekker "cruisen" zit er niet in met die wind zeg! Kon de Peugeot vaak niet normaal recht houden. Toch wel lachen dit weer, maar toch wel fijn alle treinen etc blijven rijden.
  maandag 28 oktober 2013 @ 23:19:21 #230
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_132678528
Ik heb een prima dagje gehad vandaag!

Eerst Megane opgehaald, maar pas om 09.00 dus reed pas na de spits op de echt drukke wegen en toen van Eindhoven terug in Audi A3 Sportback die volgens mij aardig wat opties had(behalve xenon :'( ).

Wel wat voorzichtiger gereden en vooral uit de buurt gebleven van vrachtwagens en aanhangers want die hadden het toch wel erg lastig.

Kwam dit trouwens nog bij dealer tegen in Eindhoven:

Nieuwe Rolls Royce Wraith en daarachter de nieuwe Aston Martin Vanquish S

[ Bericht 6% gewijzigd door QuiCk01 op 28-10-2013 23:52:53 ]
pi_132679657
@hierboven Mooie auto's!

Zo te lezen is er hier niemand die gestrand is in een of ander gehucht door de storm :9

Niet gebeld voor morgen... Hopelijk hebben ze morgen ochtend nog wat bij AR!
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktˇˇˇˇˇ
pi_132681004
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2013 23:19 schreef QuiCk01 het volgende:
Ik heb een prima dagje gehad vandaag!

Eerst Megane opgehaald, maar pas om 09.00 dus reed pas na de spits op de echt drukke wegen en toen van Eindhoven terug in Audi A3 Sportback die volgens mij aardig wat opties had(behalve xenon :'( ).

Wel wat voorzichtiger gereden en vooral uit de buurt gebleven van vrachtwagens en aanhangers want die hadden het toch wel erg lastig.

Kwam dit trouwens nog bij dealer tegen in Eindhoven:
[ afbeelding ]
Nieuwe Rolls Royce Wraith en daarachter de nieuwe Aston Martin Vanquish S

Grappig, over die weg kom ik altijd als ik van/naar huis rijd, is bij mij in de wijk. Volgens mij is dat daar ook het de RR dealer in heel Nederland.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 09:55:56 #233
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_132683769
quote:
6s.gif Op maandag 28 oktober 2013 13:38 schreef Irritatie100 het volgende:

1 keer heb ik EW gebeld voor een taxi, toen moest ik naar de Eemshaven en daar was station Roodeschool het dichtstbijzijnde OV. Geloof een kilometer of 7. Mocht toen ook geen taxi, maar moest gewoon maar aan de CP vragen of ie me weg wou brengen.

Haha, ik moest ook eens naar Eemshaven. Ik ook naar Roodeschool, en hop bellen voor een taxi. Mocht gewoon
#26 || Luciano da Silva
pi_132683941
Hoe lang duurt het gemiddeld voordat je een reactie krijgt?

Ik heb donderdagavond naar vacatures@autoreset gemaild.
pi_132684524
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 10:06 schreef Amoeba het volgende:
Hoe lang duurt het gemiddeld voordat je een reactie krijgt?

Ik heb donderdagavond naar vacatures@autoreset gemaild.
Gaat het om een sollicitatie of om puur een vraag? Ik neem aan dat zij een vraag binnen 2 dagen wel kunnen reageren.
Is het een sollicitatie, dan zou het drie weken kunnen duren, mijn tip is dan ook om bij meerdere studentenchauffeursbedrijven te solliciteren.
pi_132684613
Ik heb ook een vraag voor de Easyway chauffeurs:
Ik moest gisteren een klant rijden, waarbij de ritdetails zijn veranderd, weten jullie waar ik dat bij Easyway kan aangeven? Zij hadden het een poos geleden aangegeven hoe dit gedaan kan worden maar ik kan het niet meer terug vinden. :'(
pi_132684969
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 10:36 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Gaat het om een sollicitatie of om puur een vraag? Ik neem aan dat zij een vraag binnen 2 dagen wel kunnen reageren.
Is het een sollicitatie, dan zou het drie weken kunnen duren, mijn tip is dan ook om bij meerdere studentenchauffeursbedrijven te solliciteren.
Bij EasyWay heb ik het verneukt ( :') ) Nu AutoReset gemaild, welke zijn er nog meer?

Sollicitatie inderdaad.
pi_132685168
Oh, jij was diegene waar alles mis ging bij Easyway? (van een paar pagina's terug in dit topic?)

In de OP staat onder "overige chauffeursdiensten" een viertal chauffeursdiensten.
In welke regio woon jij? Ik weet namelijk ook nog een privé chauffeursdienst in de omgeving Arnhem die meer exclusief is, zij verzorgen ook feesten voor de hogere segment zeg maar. Je werkt waarschijnlijk dus niet alleen als privé chauffeur, maar ook valet-parking en volgens mij ook het opbouwen/afbreken van die feestlocaties.

Wat je ook kan proberen is bij je lokale lease-bedrijf te solliciteren. Ik weet dat er bijvoorbeeld een Athlon lease-bedrijf in Almere en Nijmegen zit. Kom je uit die omgeving, dan kan je daar eventueel ook solliciteren, dat gaat dan natuurlijk voornamelijk om te hikeren.
pi_132685715
Rijd de Intercity van Zwolle naar Breda overigens niet meer? Bij 9292.nl en reisplanner van NS sturen ze mij nu naar Rotterdam, ook als ik tussenstation Zwolle instel met minimaal overstappen. (Kom van Groningen)
Nee, toch niet
pi_132685843
[quote[Den Haag C.-Amersfoort
Dinsdag 29 Oktober 10:10
Oorzaak
Tussen Den Haag C. en Schothorst rijden minder Intercity's door diverse oorzaken.
Verwachting
Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min. Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Reisadvies[/quote]

Dit is wat NS zegt, en Schothorst ligt in de buurt van Amersfoort.

Edit: eerst lezen :'(
Kan je niet via Zwolle > Arnhem > Den Bosch (overstappen) > Breda?
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 11:29:38 #241
386014 DDriver
Sla niet, prei wel
pi_132685930
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:03 schreef DrSnuggle het volgende:
Oh, jij was diegene waar alles mis ging bij Easyway? (van een paar pagina's terug in dit topic?)

In de OP staat onder "overige chauffeursdiensten" een viertal chauffeursdiensten.
In welke regio woon jij? Ik weet namelijk ook nog een privé chauffeursdienst in de omgeving Arnhem die meer exclusief is, zij verzorgen ook feesten voor de hogere segment zeg maar. Je werkt waarschijnlijk dus niet alleen als privé chauffeur, maar ook valet-parking en volgens mij ook het opbouwen/afbreken van die feestlocaties.

Wat je ook kan proberen is bij je lokale lease-bedrijf te solliciteren. Ik weet dat er bijvoorbeeld een Athlon lease-bedrijf in Almere en Nijmegen zit. Kom je uit die omgeving, dan kan je daar eventueel ook solliciteren, dat gaat dan natuurlijk voornamelijk om te hikeren.
VES Executive Services toevallig? Heb er ook een tijdje gewerkt. Leuk bedrijf hoor, allemaal jonge gasten op kantoor en altijd gezellig!
Werken is gezond, laat het over aan de zieken.
pi_132686010
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:29 schreef DDriver het volgende:

[..]

VES Executive Services toevallig? Heb er ook een tijdje gewerkt. Leuk bedrijf hoor, allemaal jonge gasten op kantoor en altijd gezellig!
Ik heb er niet gewerkt maar ken wel twee chauffeurs die daar werken/hebben gewerkt
pi_132686011
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:26 schreef DrSnuggle het volgende:
Den Haag C.-Amersfoort
Dinsdag 29 Oktober 10:10
Oorzaak
Tussen Den Haag C. en Schothorst rijden minder Intercity's door diverse oorzaken.
Verwachting
Houdt u rekening met een extra reistijd van 15 - 30 min. Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
Reisadvies

Dit is wat NS zegt, en Schothorst ligt in de buurt van Amersfoort.

Edit: eerst lezen :'(
Kan je niet via Zwolle > Arnhem > Den Bosch (overstappen) > Breda?
Zwolle is niet noodzakelijk, maar ik wil deze keer graag niet te laat komen voor mijn solicitatiegesprek dus het liefst zo min mogelijk overstappen :)
Is Groningen - > Rotterdam CS -> Breda aan te raden of beter Groningen -> Utrecht Centraal -> 's-Hertogenbosch -> Breda?

[ Bericht 30% gewijzigd door Solidberg op 29-10-2013 11:42:01 ]
Nee, toch niet
pi_132686721
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:33 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Zwolle is niet noodzakelijk, maar ik wil deze keer graag niet te laat komen voor mijn solicitatiegesprek dus het liefst zo min mogelijk overstappen :)
Is Groningen - > Rotterdam CS -> Breda aan te raden of beter Groningen -> Utrecht Centraal -> 's-Hertogenbosch -> Breda?
Ik zal dan voor hetgene gaan met de minste overstappen, dus Groningen > Rotterdam > Breda, dit omdat het overstappen soms ook tijd kost en als de trein dan al iets later binnen komt, dan zit je gigantisch te stressen of je de volgende trein wel haalt.

Dus de veilige keuze is het eerste, de snelle keuze is dan waarschijnlijk het tweede. (maar meer risico)
pi_132687248
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:03 schreef DrSnuggle het volgende:

Ja, maar ik ben eigenlijk alleen geďnteresseerd in hiker. Ik heb net 6 maanden m'n rijbewijs.

Regio Eindhoven.

Inderdaad, echt alles ging mis.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2013 12:28:45 ]
pi_132687463
Hoe zit het in Meerkerk nou de P+R A27? 9292 geeft opties voor de 388 richting Dordrecht en richting Utrecht, stoppen die allebei gewoon bij die halte?

Misschien maar in de OP want deze vraag komt iets te vaak voorbij :')
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 13:07:49 #247
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_132688167
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 12:36 schreef Viezze het volgende:
Hoe zit het in Meerkerk nou de P+R A27? 9292 geeft opties voor de 388 richting Dordrecht en richting Utrecht, stoppen die allebei gewoon bij die halte?

Misschien maar in de OP want deze vraag komt iets te vaak voorbij :')
Die 388 richting Utrecht stopt er sowieso. Richting Dordrecht heb ik geen idee eigenlijk.
pi_132688765
Staat dat meestal ook niet in de ritdetails?

Wederom ook de vraag: mijn klant van gisteren heeft een andere auto met navigatie gekregen. In mijn ritdetails stond dus de oude auto zonder navigatie en dat ik de rit goed moest voorbereiden.
Ik wil dit graag aan Easyway doorgeven dat dit veranderd is, maar aan wie kan ik dat doen? Zij hadden het een tijd geleden aangegeven dat dat via een bepaalde mail-adres kon.
pi_132688919
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 13:07 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Die 388 richting Utrecht stopt er sowieso. Richting Dordrecht heb ik geen idee eigenlijk.
Richting Dordrecht kan je niet instappen. Er schijnt wel een halte verderop te zijn op die weg, heb ik nog nooit geprobeerd.
pi_132689248
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 11:21 schreef Solidberg het volgende:
Rijd de Intercity van Zwolle naar Breda overigens niet meer? Bij 9292.nl en reisplanner van NS sturen ze mij nu naar Rotterdam, ook als ik tussenstation Zwolle instel met minimaal overstappen. (Kom van Groningen)
Deze trein rijdt nog gewoon, maar aangezien die niet de snelste route rijdt en tussen arnhem en nijmegen op elk station stopt, is dit niet de snelste optie. Vandaar dat de NS app en 9292 je vaker laten overstappen. Het is echter wel de veiligste, vanaf zwolle hoef je dan niet meer over te stappen. Nadeel is wel dat je iets langer onderweg bent, maar je zit dan wel ongeveer 2,5 uur in de zelfde trein, dus als je je laptop/ tablet meeneemt kan je je wel vermaken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')