Gewoon iemand van de planning mailen, of naar info@. Komt vast wel op het goede plekje terecht!quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:34 schreef DrSnuggle het volgende:
Staat dat meestal ook niet in de ritdetails?
Wederom ook de vraag: mijn klant van gisteren heeft een andere auto met navigatie gekregen. In mijn ritdetails stond dus de oude auto zonder navigatie en dat ik de rit goed moest voorbereiden.
Ik wil dit graag aan Easyway doorgeven dat dit veranderd is, maar aan wie kan ik dat doen? Zij hadden het een tijd geleden aangegeven dat dat via een bepaalde mail-adres kon.
Topquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:41 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Richting Dordrecht kan je niet instappen. Er schijnt wel een halte verderop te zijn op die weg, heb ik nog nooit geprobeerd.
Ik ben daar een paar weken geleden gewoon ingestapt hoor...quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:41 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Richting Dordrecht kan je niet instappen. Er schijnt wel een halte verderop te zijn op die weg, heb ik nog nooit geprobeerd.
Top, ik heb ze even gemaild. er stond namelijk dat ik de route HEEL GOED moest voorbereiden want het ging om een VW Touran zonder navigatie.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 13:58 schreef Viezze het volgende:
[..]
Gewoon iemand van de planning mailen, of naar info@. Komt vast wel op het goede plekje terecht!
[..]
Top9292 geeft aan van wel. Misschien loop ik dan maar richting halte Blommendaal. Thanks!
Dan begint het gelazer. Thuis de auto weg en kaapt hij ook nog al je werk voor je neus weg.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:00 schreef Sarasi het volgende:
Mijn broertje heeft net zijn rijbewijs gehaald en direct al gevraagd hoe lang hij nog moest wachten voordat hij ook hiker kon worden.
Haha, mooi niet dat ik daarvoor terug bij m'n ouders ga wonenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Daarom gewoon thuis wonen en altijd de auto kunnen lenen
Ach, zodra ik klaar ben met m'n studie en een baan heb ben ik ook z.s.m weg hoorquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:22 schreef S-RS het volgende:
[..]
Haha, mooi niet dat ik daarvoor terug bij m'n ouders ga wonenDesondanks heb ik dit jaar al ruim 10k+ km weggetikt in de leasel. Whoepsss...
Same here, behalve die spaarrekeningquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ach, zodra ik klaar ben met m'n studie en een baan heb ben ik ook z.s.m weg hoor
Maar omdat ik tijdens m'n studie thuis gewoond heb wel met een schuld van 0 euro en een fijn gevulde spaarrekening
Toevallig heb ik gisteren een nieuwe telefoon besteld, maar verder geef ik eigenlijk alleen geld uit aan bier, mijn zorgverzekering en telefoonabonnementquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:28 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Same here, behalve die spaarrekening![]()
Ik ben gewoon niet zo goed in sparen, ja luxe artikelen spaar ik, dat wel.
ok, tinder match. noem mij een oude lul, maar volgens mij loop ik achter. ik hoor het de laatste tijd vaker, wat is het?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:13 schreef bitowner het volgende:
Gister het weer, vandaag weer zo'n pipo die voor de trein springt en op de omleidings route iemand gesignaleerd langs het spoor..
ben benieuwd wat er morgen gebeurt.
anti klacht: bijna 20 uur in 2 dagen
anti klacht 2: tinder match met een ew'er, en ze is nog wel knap ook!
Dus eigenlijk gewoon een dating app?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:17 schreef Viezze het volgende:
Ik hoorde er een week geleden ook pas voor het eerst over dus schaam je niet
Het is een app waarbij je chicks (of gasten als je dat wilt) kan bekijken (foto), en je kan iemand zeg maar "liken" en als zij dat ook bij jou doet dan kan je met elkaar chatten.
Wel mooi dat je dan een EWer tegen komt
Nice! Wa kost da?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 16:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Vanaf volgende week vrijdag voorzien van de Sony Xperia Z1![]()
Tot ziens tering trage HTC Sensation, hallo 4G internet met 2 gig per maand data ipv 3G met 500 MB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |