abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132689252
Straks Breda-Stellendam in een zwarte Passat Variant Highline Bluemotion met de 1.6TDI van 105pk... Is toch veelste weinig voor zo'n slagschip van anderhalve ton :r
Neem dan wat minder opties, want dit kan echt niet.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktĦĦĦĦĦ
pi_132689260

[ Bericht 100% gewijzigd door Ordinateur op 29-10-2013 13:57:35 ]
pi_132689276
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 13:34 schreef DrSnuggle het volgende:
Staat dat meestal ook niet in de ritdetails?

Wederom ook de vraag: mijn klant van gisteren heeft een andere auto met navigatie gekregen. In mijn ritdetails stond dus de oude auto zonder navigatie en dat ik de rit goed moest voorbereiden.
Ik wil dit graag aan Easyway doorgeven dat dit veranderd is, maar aan wie kan ik dat doen? Zij hadden het een tijd geleden aangegeven dat dat via een bepaalde mail-adres kon.
Gewoon iemand van de planning mailen, of naar info@. Komt vast wel op het goede plekje terecht!

quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 13:41 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Richting Dordrecht kan je niet instappen. Er schijnt wel een halte verderop te zijn op die weg, heb ik nog nooit geprobeerd.
Top -O- 9292 geeft aan van wel. Misschien loop ik dan maar richting halte Blommendaal. Thanks!
pi_132689450
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 13:41 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Richting Dordrecht kan je niet instappen. Er schijnt wel een halte verderop te zijn op die weg, heb ik nog nooit geprobeerd.
Ik ben daar een paar weken geleden gewoon ingestapt hoor...
pi_132689584
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 13:58 schreef Viezze het volgende:

[..]

Gewoon iemand van de planning mailen, of naar info@. Komt vast wel op het goede plekje terecht!

[..]

Top -O- 9292 geeft aan van wel. Misschien loop ik dan maar richting halte Blommendaal. Thanks!
Top, ik heb ze even gemaild. er stond namelijk dat ik de route HEEL GOED moest voorbereiden want het ging om een VW Touran zonder navigatie.
Ze heeft nu een nieuwe 5-serie, met navigatie en een hele hoop meuk meer, een mooie overstap dus! *O*
pi_132690810
Mijn broertje heeft net zijn rijbewijs gehaald en direct al gevraagd hoe lang hij nog moest wachten voordat hij ook hiker kon worden. :D
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:05:37 #257
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_132690967
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 15:00 schreef Sarasi het volgende:
Mijn broertje heeft net zijn rijbewijs gehaald en direct al gevraagd hoe lang hij nog moest wachten voordat hij ook hiker kon worden. :D
Dan begint het gelazer. Thuis de auto weg en kaapt hij ook nog al je werk voor je neus weg. -O-

blijdatikdejongsteben :)
pi_132691118
Ik woon al niet meer thuis, dus die auto is sowieso al niet meer zo'n handige optie voor mij. Plus dat mijn ma 'm vijf dagen per week nodig heeft, vaak ook nog 's avonds en in het weekend. En als ik hem dan bij EW laat solliciteren, steelt hij mijn AR ritjes ook niet. :P

Maar uiteindelijk is het stiekem gewoon leuk om eindelijk iets te hebben/doen waardoor hij naar me opkijkt. ;)
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:15:44 #259
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_132691296
Hehe, sinds ik uit huis ben gebruik ik de auto ook nog amper. Ja, op zaterdag voor de voetbal maar verder...
#26 || Luciano da Silva
pi_132691309
Daarom gewoon thuis wonen en altijd de auto kunnen lenen :7
pi_132691493
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 15:16 schreef Irritatie100 het volgende:
Daarom gewoon thuis wonen en altijd de auto kunnen lenen :7
Haha, mooi niet dat ik daarvoor terug bij m'n ouders ga wonen :9 Desondanks heb ik dit jaar al ruim 10k+ km weggetikt in de leasel. Whoepsss...
pi_132691574
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 15:22 schreef S-RS het volgende:

[..]

Haha, mooi niet dat ik daarvoor terug bij m'n ouders ga wonen :9 Desondanks heb ik dit jaar al ruim 10k+ km weggetikt in de leasel. Whoepsss...
Ach, zodra ik klaar ben met m'n studie en een baan heb ben ik ook z.s.m weg hoor :P

Maar omdat ik tijdens m'n studie thuis gewoond heb wel met een schuld van 0 euro en een fijn gevulde spaarrekening :7
pi_132691581
Morgen een bestelbusjes-dag. Eerst een Transporter van Wieuwert naar Utrecht, en vervolgens een Vivaro van Utrecht naar Barneveld. Werk is werk, zullen we maar zeggen! :P
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  dinsdag 29 oktober 2013 @ 15:28:34 #264
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_132691640
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 15:25 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ach, zodra ik klaar ben met m'n studie en een baan heb ben ik ook z.s.m weg hoor :P

Maar omdat ik tijdens m'n studie thuis gewoond heb wel met een schuld van 0 euro en een fijn gevulde spaarrekening :7
Same here, behalve die spaarrekening :')
Ik ben gewoon niet zo goed in sparen, ja luxe artikelen spaar ik, dat wel.
pi_132691765
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 15:28 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Same here, behalve die spaarrekening :')
Ik ben gewoon niet zo goed in sparen, ja luxe artikelen spaar ik, dat wel.
Toevallig heb ik gisteren een nieuwe telefoon besteld, maar verder geef ik eigenlijk alleen geld uit aan bier, mijn zorgverzekering en telefoonabonnement :P
pi_132691928
Ik ben, sinds ik op mezelf woon, steeds meer aan het zoeken waarop ik kan besparen. Ik heb nu mijn iPhone 4 meer dan 2 jaar, en hij functioneert nog redelijk goed, dus nu een sim-only van 20 euro p.m..
Ook elektrisch apparatuur, als ik dat langere tijd niet gebruik trek ik de stekker eruit.
ik ben nu bezig welk internet en televisie abonnement het voordeligst is voor mij.
Dit alles, samen met het harde werken, zorgt ervoor dat ik onder de streep ¤0,- over houdt. -O-
Wat ik er van leer is dat thuis wonen makkelijk en voordelig is. :')
pi_132692619
Schrik me net ff de pleuris.. Gebeld door een privénummer, maar ik ben morgen helemaal niet beschikbaar omdat ik een tentamen moet maken. Blijken ze 'in voren te plannen' bij EW, dus nu al werk voor donderdag. Meppel - Waalwijk in een C30 en Tilburg - Amersfoort in een Civic Hybrid...
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
pi_132692909
Ik werd al rond 11 uur gebeld, ze zijn er inderdaad op tijd bij. Misschien verwachten ze grote drukte. Gisteren ook nog een smsje om half 7 of ik toch niet kon werken :P
pi_132693119
Gister het weer, vandaag weer zo'n pipo die voor de trein springt en op de omleidings route iemand gesignaleerd langs het spoor..

ben benieuwd wat er morgen gebeurt.
anti klacht: bijna 20 uur in 2 dagen
anti klacht 2: tinder match met een ew'er, en ze is nog wel knap ook!
pi_132693167
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 16:13 schreef bitowner het volgende:
Gister het weer, vandaag weer zo'n pipo die voor de trein springt en op de omleidings route iemand gesignaleerd langs het spoor..

ben benieuwd wat er morgen gebeurt.
anti klacht: bijna 20 uur in 2 dagen
anti klacht 2: tinder match met een ew'er, en ze is nog wel knap ook!
ok, tinder match. noem mij een oude lul, maar volgens mij loop ik achter. ik hoor het de laatste tijd vaker, wat is het?
pi_132693242
Ik hoorde er een week geleden ook pas voor het eerst over dus schaam je niet :+

Het is een app waarbij je chicks (of gasten als je dat wilt) kan bekijken (foto), en je kan iemand zeg maar "liken" en als zij dat ook bij jou doet dan kan je met elkaar chatten.

Wel mooi dat je dan een EWer tegen komt :P
pi_132693327
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 16:17 schreef Viezze het volgende:
Ik hoorde er een week geleden ook pas voor het eerst over dus schaam je niet :+

Het is een app waarbij je chicks (of gasten als je dat wilt) kan bekijken (foto), en je kan iemand zeg maar "liken" en als zij dat ook bij jou doet dan kan je met elkaar chatten.

Wel mooi dat je dan een EWer tegen komt :P
Dus eigenlijk gewoon een dating app?
pi_132693373
Ja.

Nou weet ik er het fijne ook niet van, ben al een tijdje voorzien :P
pi_132694225
Vanaf volgende week vrijdag voorzien van de Sony Xperia Z1 :7
Tot ziens tering trage HTC Sensation, hallo 4G internet met 2 gig per maand data ipv 3G met 500 MB _O_
pi_132694507
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 oktober 2013 16:49 schreef Irritatie100 het volgende:
Vanaf volgende week vrijdag voorzien van de Sony Xperia Z1 :7
Tot ziens tering trage HTC Sensation, hallo 4G internet met 2 gig per maand data ipv 3G met 500 MB _O_
Nice! Wa kost da?
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')