Heb mijn contract gewoon verlengd, 90 minuten en 2000MB voor 35 euro per maand en 89.95 bijbetalen voor de telefoon.quote:
Dit abonnement met sim-only zou 22 euro per maand kosten, die telefoon kost nieuw 650 euro ofzo, dus dit was voordeligerquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:51 schreef Pizzabodem het volgende:
Wow, dure abbo's met luxe telefoons allemaal. Ik heb een sim-only van Vodafone, 12 gigabyte snel internet (3g/4g), daarna 2g snelheid, onbeperkt smsen, onbeperkt bellen naar Vodafone nummers (ideaal, bijna iedereen waarmee ik wil bellen heeft Vodafone) en 75 minuten bellen voor ¤16 per maand. En dan met een leuk toestel kopen ben ik nog steeds vrij voordelig uit.
Helaas kan ik er niets meer aan veranderen, abbonement bestaat niet meer. Elke wijziging betekent meer betalen voor minder. Gelukkig loopt m'n kortingstarief tot 2031![]()
Volgende week hopelijk eindelijk weer eens wat ritjes doen.
Prepaidquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:02 schreef Solidberg het volgende:
Ik haal vanavond ook een gebruikte Galaxy S4 op, crasht de telefoon hopelijk ook niet als ik de navigatie gebruik (Zoals bij mijn Nokia C6-01)
Heb alleen nog wel prepaid, maar met een offline-navigatie app heb je toch ook geen internet meer nodig lijkt me?
Dat gedeelte van die fijn gevulde spaarreking ben ik jaloers op, heb zelf gelukkig geen schuld.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:25 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ach, zodra ik klaar ben met m'n studie en een baan heb ben ik ook z.s.m weg hoor
Maar omdat ik tijdens m'n studie thuis gewoond heb wel met een schuld van 0 euro en een fijn gevulde spaarrekening
Nette prijs, lap zelf 53 euro in de maand voor een telefoon die ik niet meer hebquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 17:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Heb mijn contract gewoon verlengd, 90 minuten en 2000MB voor 35 euro per maand en 89.95 bijbetalen voor de telefoon.
Heb nu 230 minuten en 500MB, maar die minuten gaan bij lange na niet op en het internet razend snelMag mijn minuten meenemen, heb er geloof ik 400 staan nu als het er niet meer zijn
![]()
Ben je een beetje handig? Via Nieuwgroep Sigic (oid) downloaden en losse .apk er opknallen. Kan ook met TomTom trouwens. Ideaal/quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:02 schreef Solidberg het volgende:
Ik haal vanavond ook een gebruikte Galaxy S4 op, crasht de telefoon hopelijk ook niet als ik de navigatie gebruik (Zoals bij mijn Nokia C6-01)
Heb alleen nog wel prepaid, maar met een offline-navigatie app heb je toch ook geen internet meer nodig lijkt me?
Ik heb een Nexus 4 uit Duitsland over laten komen(250,-quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 19:08 schreef S-RS het volgende:
[..]
Dat gedeelte van die fijn gevulde spaarreking ben ik jaloers op, heb zelf gelukkig geen schuld.
[..]
Nette prijs, lap zelf 53 euro in de maand voor een telefoon die ik niet meer heb![]()
Ik heb zelf een Xperia Z gehad, en ik kan je vertellen dat die Z1 jou 10x beter gaat bevallen dan je HTC. Android op de Sony is de meest fijne android die ik ooit heb gehad, ze zitten erg dicht tegen een 'kale' android aan ipv bijvoorbeeld Samsung die ze vol gooien met meuk die je niet gebruikt. Ik vond het zelf erg minimalistisch en daardoor lekker strak, daar hou ik wel van ipv die kinderachtige interfaces die regelmatig voorbij komen
Ben 25 en woon nog thuis.. Ga pas het huis uit als ik dat ook daadwerkelijk zelf kan betalen. Het taxiwerk levert c.a. 900,- per maand op(in een goede maand). Nu lukt dat uit huis gaan nog niet.(tenzij ik op kamers ga, maar dat wil ik niet meer.)quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:40 schreef RTS91 het volgende:
Leuk en aardig die volle spaarrekeningen, maar daar geef ik weinig om. Dan maar een studieschuld en wel een mooie studententijd. Die schuld betaal je toch makkelijk terug uiteindelijk. Kan me ook niet voorstellen om nog thuis te wonen bij je ouders
![]()
Donderdag weer een bekende klant rijden, hopelijk heeft ie z'n Tesla Model S al.
Waarneer gaat die komen? Kan begin Januari verlengen, twijfel nu tussen een S4, HTC One, LG G2 en nu dus de Nexus Haha. Heb nu een One Xquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:08 schreef dery1990 het volgende:
Jongens de Nexus 5 wordt eind deze week aangekondigd. Deze gaat mijn S2 na 3 jaar vervangen
Volgens de geruchten vrijdag de bekendmaking en gelijk in de verkoopquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:19 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Waarneer gaat die komen? Kan begin Januari verlengen, twijfel nu tussen een S4, HTC One, LG G2 en nu dus de Nexus Haha. Heb nu een One X
Hm, we zetten hem er op de shortlist bijquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:22 schreef dery1990 het volgende:
[..]
Volgens de geruchten vrijdag de bekendmaking en gelijk in de verkoop
Ik ben 24 en woon ook thuis. Ik heb nog niet genoeg gespaard om op mezelf te gaan wonen. Ik ga inderdaad ook niet voor een kamer, dan liever in één keer gelijk goed. Ik hou maandelijks 1600 netto over, maar goed dan heb je inderdaad autokosten die vergelijkbaar zijn met die van jou, zorgverzekering, andere verzekeringen, telefoonabonnement, sportschool en 400 euro bijdrage aan het huishouden. Dan hou ik nog wel genoeg over om maandelijks te sparen, maar het heeft gewoon tijd nodig. Daarnaast heb ik in 1,5 jaar tijd 4 auto's gehad waarvan de eerste 2 gewoon barrels waren met bijbehorende kosten. Tijdens mijn studietijd heb ik altijd veel bijgewerkt, maar heb vanaf mijn 18e dan ook zelf mijn zorgverzekering, kleding, telefoon en collegegeld moeten betalen. Verder een halfjaar in het buitenland gestudeerd, nou die kamer op de campus was alleen al ¤ 2400,-. Ik heb altijd het collegegeldkrediet gehad en daarvan heb ik een studieschuld van 6800,-. Daar maak ik me niet zo druk om. Het afbetalingsvoorstel is iets van ¤ 45,- per maand.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 20:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ben 25 en woon nog thuis.. Ga pas het huis uit als ik dat ook daadwerkelijk zelf kan betalen. Het taxiwerk levert c.a. 900,- per maand op(in een goede maand). Nu lukt dat uit huis gaan nog niet.(tenzij ik op kamers ga, maar dat wil ik niet meer.)
Vaste lasten op dit moment zijn:
200,- voor de auto en brandstof e.d.
100,- zorgverzekering
50 euro mobiel abbo(maar dit word binnenkort 13,- want ik ga van Vodafone naar Simonly)
Stappen doe ik niet veel, ik rook niet, ik drink haast niet.
Ja je woont net op jezelf, anders was dat wel anders geweestquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:19 schreef joppie_saus het volgende:
Ik woon uit huis én heb een drietal goed gevulde spaarrekeningen én geen studieschuld. Nou ja, schuld van 300 euro maar dat is verwaarloosbaarEn een mooie studententijd heb ik ook gehad, lekker zes jaar over mijn HBO gedaan hehe. Nu Open Universiteit en lekker doen waar ik zin in heb. Beetje veel koerieren, beetje werken voor de overheid en daarbij af en toe PC'en. Neuh, ik vermaak me best
Ik woonde op mezelf, maar ben blij dat ik weer op kamers zit, veel gezelliger.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:30 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ik ben 24 en woon ook thuis. Ik heb nog niet genoeg gespaard om op mezelf te gaan wonen. Ik ga inderdaad ook niet voor een kamer, dan liever in één keer gelijk goed.
Ja. Maar dat had niet uitgemaakt, want dan hadden ze alsnog één en ander voor mij betaald waardoor ik onder de streep op dezelfde situatie had gestaan als ik nu sta.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:31 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Ja je woont net op jezelf, anders was dat wel anders geweest
Ja maar je studeert nog toch? Als dat nou niet het geval was geweest en je had thuis gewoond, had je dan alsnog voor gekozen om uit huis te gaan en dan in een studentenhuis te zitten?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:31 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Ja je woont net op jezelf, anders was dat wel anders geweest
[..]
Ik woonde op mezelf, maar ben blij dat ik weer op kamers zit, veel gezelliger.
Ahja. Dat met die auto's is semi-herkenbaar. Huidige achteraf gezien te duur gekocht, en ben nu ook langzaam toe aan een nieuwe auto(rijd op gas en de huidige auto heeft al bijna 2ton op de teller en steeds meer gebreken)quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:30 schreef Mallet het volgende:
elijks 1600 netto over, maar goed dan heb je inderdaad autokosten die vergelijkbaar zijn met die van jou, zorgverzekering, andere verzekeringen, telefoonabonnement, sportschool en 400 euro bijdrage aan het huishouden. Dan hou ik nog wel genoeg over om maandelijks te sparen, maar het heeft gewoon tijd nodig. Daarnaast heb ik in 1,5 jaar tijd 4 auto's gehad waarvan de eerste 2 gewoon barrels waren met bijbehorende kosten. Tijdens mijn studietijd heb ik altijd veel bijgewerkt, maar heb vanaf mijn 18e dan ook zelf mijn zorgverzekering, kleding, telefoon en collegegeld moeten betalen. Verder een halfjaar in het buitenland gestudeerd, nou die kamer op de campus was alleen al ¤ 2400,-. Ik heb altijd het collegegeldkrediet gehad en daarvan heb ik een studieschuld van 6800,-. Daar maak ik me niet zo druk om. Het afbetalingsvoorstel is ie
Misschien, alleen ligt het eraan wat de samenstelling is van het studentenhuis. Ik woon met een andere masterstudent en twee werkende gasten op de benedenverdieping van een vrijstaande villa met ruime kamers. Fijn en rustig huis waar ik zeker nog wel even kan wonen, ook als ik over 2 jaar ga werken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:35 schreef Mallet het volgende:
[..]
Ja maar je studeert nog toch? Als dat nou niet het geval was geweest en je had thuis gewoond, had je dan alsnog voor gekozen om uit huis te gaan en dan in een studentenhuis te zitten?
Nou ik heb een C1 dus goedkoper kan het niet. Ik rij dit ding ook helemaal naar de tering. Ik ga voorlopig echt geen investering meer doenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:41 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ahja. Dat met die auto's is semi-herkenbaar. Huidige achteraf gezien te duur gekocht, en ben nu ook langzaam toe aan een nieuwe auto(rijd op gas en de huidige auto heeft al bijna 2ton op de teller en steeds meer gebreken)
Ik heb een oudere Ibiza op lpg. wegenbelast is iets meer dan 50,- per maand, verzekering 75,- (allrisk. laatst een nieuwe voorbumper moeten laten monteren, had me anders ruim 1000,- meer gekost met een WA verzekering) tanken: 30,- voor 500-600kmquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 21:42 schreef Mallet het volgende:
[..]
Nou ik heb een C1 dus goedkoper kan het niet. Ik rij dit ding ook helemaal naar de tering. Ik ga voorlopig echt geen investering meer doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |