Ach, we zijn hier toch alleenquote:
Ach wakker hequote:
Net wakker, laat in slaap gevallen maar wel heerlijk geslapen!quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ach wakker he
En nu ga ik mijn zondag besteden aan het volgen van CS:GO matches
En hoe is het met u?
Noh, dat scheelt al behoorlijkquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Net wakker, laat in slaap gevallen maar wel heerlijk geslapen!
En waar is de web?quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:59 schreef WebHawk het volgende:
[ afbeelding ]
zegt: Goedemorgen! (op de valreep)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:14 schreef WebHawk het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zou de aarde veel stoerder zijn
Helemaal mee eensquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:03 schreef Samzz het volgende:
Booh, ik ben lui... Maar na een hele week werken moet dat kunnen, vind ik.
Absoluut. Ik ben ook lekker lui, al draait er wel een was en ga ik zo de vaat doen en stofzuigen, maar meer echt niet vandaagquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:03 schreef Samzz het volgende:
Booh, ik ben lui... Maar na een hele week werken moet dat kunnen, vind ik.
sounds like a planquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:08 schreef Samzz het volgende:
Het enige wat ik vandaag ga doen is een film kijken, eten koken en wat tekenen. Meer niet. Alleen maar fijne dingen.
Ik hoor NET je jingle tussendoor!quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:22 schreef WebHawk het volgende:
Heeft er nou echt niemand de radio aanstaan?
Best wel!quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:38 schreef WebHawk het volgende:
Is het bij jullie ook zo'n slome zondag?
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:48 schreef ToT het volgende:
[..]Gosert!
We hebben je een tijdje wat minder vaak gezien hier he?
Okee dan!quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Klopt
Gisteren was ik er nog wel, maar was jij er niet
Was ik wel van plan jaquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
Maar ga je weer vaker komen nu?
Zeker welquote:
Heb het hier niet gemerktquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:52 schreef WebHawk het volgende:
Hmmm, mijn geluidkaarten ruisen. Viel jullie dat ook op tijdens zachte momenten in de muziek?
Dit nummer komt uit een digitale geluidskaart (rechtstreeks op de mixer aangesloten) dus zal niet ruisen, maar check 't eens tijdens het volgende nummer.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:52 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heb het hier niet gemerkt
Zal er eens op letten
quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:53 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Dit nummer komt uit een digitale geluidskaart (rechtstreeks op de mixer aangesloten) dus zal niet ruisen, maar check 't eens tijdens het volgende nummer.
Ik heb de muziek hier niet zo heel hard staan omdat het hier erg gehorig is, dus viel het me niet zo op.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:52 schreef WebHawk het volgende:
Hmmm, mijn geluidkaarten ruisen. Viel jullie dat ook op tijdens zachte momenten in de muziek?
En buren die niet constant lopen te zeikenquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb de muziek hier niet zo heel hard staan omdat het hier erg gehorig is, dus viel het me niet zo op.
Note to self: bij het zoeken naar een nieuwe woning er ECHT voor zorgen dat het eentje is met goede, stevige, dikke betonnen muren!
Waarom heb je eigenlijk meerdere geluidskaarten dan?quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:53 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Dit nummer komt uit een digitale geluidskaart (rechtstreeks op de mixer aangesloten) dus zal niet ruisen, maar check 't eens tijdens het volgende nummer.
Tja ik ben vannacht ook vrij laat gaan slapen, en toen ik net een half uur in bed lag, gaven de buren een keiharde tik op de muur. Stille hint van: "Als jij ons wakker houdt met je muziek enzo, maken wij jou ook wakker!"quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:55 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
En buren die niet constant lopen te zeiken
De tevenquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja ik ben vannacht ook vrij laat gaan slapen, en toen ik net een half uur in bed lag, gaven de buren een keiharde tik op de muur. Stille hint van: "Als jij ons wakker houdt met je muziek enzo, maken wij jou ook wakker!"
2 voor player A / B en 1 voor dingen als Spotify enzo. Verder nog een iPad en een laptop aan mn mixer hangen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk meerdere geluidskaarten dan?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:58 schreef WebHawk het volgende:
[..]
2 voor player A / B en 1 voor dingen als Spotify enzo. Verder nog een iPad en een laptop aan mn mixer hangen.
Zal zo wel ff wat foto's maken met uitleg
Hele opstellingquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:58 schreef WebHawk het volgende:
[..]
2 voor player A / B en 1 voor dingen als Spotify enzo. Verder nog een iPad en een laptop aan mn mixer hangen.
Zal zo wel ff wat foto's maken met uitleg
Of koptelefoon op, maar dat zit na een tijd ook niet fijn meer.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ben ik onderhand wel gewend.
Ik moet de muziek hier echt op fluisterstand hebben.
Leuk gemixt welquote:
Precies.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:59 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Of koptelefoon op, maar dat zit na een tijd ook niet fijn meer.
Dan moet je een fatsoenljike koptelefoon hebben!quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:59 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Of koptelefoon op, maar dat zit na een tijd ook niet fijn meer.
Zal zo ff wachten met het starten van het volgende nummerquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar hier zouden we dus een lichte ruis in moeten horen ?
Ik heb een best fijne Denon, maar na een paar uurtjes wordt het me toch wel wat warm. (Gesloten systeem)quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:01 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Dan moet je een fatsoenljike koptelefoon hebben!
Ja, maar duur enzulks.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:01 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Dan moet je een fatsoenljike koptelefoon hebben!
Opleving gehad door het opruimen ?quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:01 schreef Rafeiro het volgende:
Ik wou lui doen vandaag maar geen rust in mijn kont
Bij mij is het half/half.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:01 schreef Rafeiro het volgende:
Sterker nog, ik moet ff wachten want ik moet een nieuwe playlist laten bouwen wat ff een paar seconden duurt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:01 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Zal zo ff wachten met het starten van het volgende nummer
quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:03 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Sterker nog, ik moet ff wachten want ik moet een nieuwe playlist laten bouwen wat ff een paar seconden duurt.
Kan pas als ik de huidige playlist gesloten hebquote:
Misschien even naar Kontrust luisteren.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:01 schreef Rafeiro het volgende:
Snel je kleren uitdoen en de deur opendoen!quote:
Ben je al.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:05 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb zelfs mijn bureau grondig schoongemaakt, stofgezogen vaat is in progress, te heet water...
2e was draait ik wordt eng
Die is gisteren al gedraaidquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Misschien even naar Kontrust luisteren.
quote:
Najaarsschoonmaak ?quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:05 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb zelfs mijn bureau grondig schoongemaakt, stofgezogen vaat is in progress, te heet water...
2e was draait ik wordt eng
Even de mixer gedemonstreerd voor een filmpje wat ik hier zo postquote:
Oehh, spannendquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:23 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Even de mixer gedemonstreerd voor een filmpje wat ik hier zo post
quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:33 schreef WebHawk het volgende:
Hm. Het einde moet ik er ff afknippen geloof ikIk poogde mezelf te filmen maar zie nu dat ik 'm scheef hield
Misschien omdat hij per ongeluk al zachtjes even door het vorige nummer heen zat?quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
Kun jij gedachten lezen of zo ?
Ik zat net aan dit nummer te denken
Subliminal messagingquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:44 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Misschien omdat hij per ongeluk al zachtjes even door het vorige nummer heen zat?
Lekker bezig Freekquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:46 schreef Watertornado het volgende:
Ik ben ook bezig met een herfstschoonmaak
Mijn wattes?quote:
Je weet niet wat een bed is?quote:
Ik heb hier bedden en beds. Het hadden meerdere dingen kunnen zijnquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je weet niet wat een bed is?
Oh, en jij bent niet WT
quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:50 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Ik heb hier bedden en beds. Het hadden meerdere dingen kunnen zijn
Oh. Maar het is geen Brimnes?quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:50 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Ik heb hier bedden en beds. Het hadden meerdere dingen kunnen zijn
Ik ben nog immer geen WT, maar nee, ik heb een Svelvik-bed.quote:
Oh. Die wil ik niet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:53 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Ik ben nog immer geen WT, maar nee, ik heb een Svelvik-bed.
Hijs wel awesome, hoewel je er wel de ruimte voor nodig hebtquote:
Ik wil een bed zonder verhoogd hoofd- of voeteinde.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:55 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Hijs wel awesome, hoewel je er wel de ruimte voor nodig hebt
Een plank?quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik wil een bed zonder verhoogd hoofd- of voeteinde.
Verhoogde hoofdeinde zijn leuk om je aan vast te houden tijdens de ochtendgymnastiek.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik wil een bed zonder verhoogd hoofd- of voeteinde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk
Kan je em even reviewen? Of basis van piepjes kraakjes en andere aangename dan wel minder aangename punten?quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, dat kan wel eens!
Edit: zo te zien wel ja.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:57 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Verhoogde hoofdeinde zijn leuk om je aan vast te houden tijdens de ochtendgymnastiek.Maar dan kan ik niet meer in m'n vensterbank zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik doe toch niet zo vaak aan ochtendgymnastiek
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Heb jij er zelf niet in lopen woelen dan?quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
Kan je em even reviewen? Of basis van piepjes kraakjes en andere aangename dan wel minder aangename punten?
Ik sliepquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij er zelf niet in lopen woelen dan?
Dat ligt vooral aan matras en dekens enzoquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar ligt 'ie dan wel lekker dus.
Ja, maar k heb niet meegekregen of ie ook piepte en kraakte terwijl ik jou aantaste in je privacyquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar ligt 'ie dan wel lekker dus.
Ik heb nog nooit een kraakje gehoord. Handige van de bedrand is dat er precies een schoenlepel aangehaakt kan worden. Ik heb wel het idee dat het onder de laden heel stoffig wordt en dit is natuurlijk erg moeilijk schoon te houden als de laden in plaats zijn met spullen erin.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, maar k heb niet meegekregen of ie ook piepte en kraakte terwijl ik jou aantaste in je privacy
Ik neem aan dat ie wel stevig is, gezien hij ondanks mijn gewoel niet ingestort is.
Je kunt die laden er toch in z'n geheel uitschuiven (of rollen)quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kraakje gehoord. Handige van de bedrand is dat er precies een schoenlepel aangehaakt kan worden. Ik heb wel het idee dat het onder de laden heel stoffig wordt en dit is natuurlijk erg moeilijk schoon te houden als de laden in plaats zijn met spullen erin.
Jazeker, maar dan moet je ze zo omhoog kantelen. Leeg is dat wel te doen, maar volle lades zijn gewoon minder aantrekkelijk. Zeker het terugstoppen zie ik tegenop.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:09 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Je kunt die laden er toch in z'n geheel uitschuiven (of rollen)
Hmm, goed punt wel. Misschien beter eentje zonder ingebouwde lades kopen dan, en gewoon de rolbakken eronder houden die ik nu heb.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jazeker, maar dan moet je ze zo omhoog kantelen. Leeg is dat wel te doen, maar volle lades zijn gewoon minder aantrekkelijk. Zeker het terugstoppen zie ik tegenop.
Oh dat systeem dat bureaulades ook hebbenquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jazeker, maar dan moet je ze zo omhoog kantelen. Leeg is dat wel te doen, maar volle lades zijn gewoon minder aantrekkelijk. Zeker het terugstoppen zie ik tegenop.
Bazenrolbakken van de blokker! Passen niet onder mijn nieuwe bedquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hmm, goed punt wel. Misschien beter eentje zonder ingebouwde lades kopen dan, en gewoon de rolbakken eronder houden die ik nu heb.
Maar vraag me af of het dan nog wel een stevig bed is.
Had je maar geen Selvik moeten nemenquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:13 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Bazenrolbakken van de blokker! Passen niet onder mijn nieuwe bed
Nee zo'n Brimnes waar je alleen al amper ruimte in hebt, laat staan met z'n 2enquote:
Ik heb in ieder geval nog nooit structuurproblemen ondervonden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hmm, goed punt wel. Misschien beter eentje zonder ingebouwde lades kopen dan, en gewoon de rolbakken eronder houden die ik nu heb.
Maar vraag me af of het dan nog wel een stevig bed is.
Waar haal je die conclusie nou weer vandaan? Is maar net hoe groot je em koopt lijkt mequote:Op zondag 20 oktober 2013 15:19 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Nee zo'n Brimnes waar je alleen al amper ruimte in hebt, laat staan met z'n 2en
Dat, mijn beste man, is nou wat je noemt een geweldig plan! Wat kruiden eroverheen en gaan met die banaan!quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
Zo zeg, wat kan een mens toch opknappen van een gebakken ei![]()
Nu nog even een bak koffie
quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:21 schreef WebHawk het volgende:
Goed misschien had ik niet met mn soundcard settings moeten klooien tijdens mn uitzending. Nu werkt alleen spotify nog
quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:21 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Dat, mijn beste man, is nou wat je noemt een geweldig plan! Wat kruiden eroverheen en gaan met die banaan!
Doe er dan ook wat kip opgooien.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:22 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik had er wat kipkruiden overheen gegooid
Die moet nog ontdooienquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe er dan ook wat kip opgooien.
Herman kruidenquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:22 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik had er wat kipkruiden overheen gegooid
Die ken ik nietquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:29 schreef WebHawk het volgende:
[ afbeelding ]
"Met echte stukjes Herman!"
Ziet er uit als een potje provencaalse kruiden? Dus zeg maar de tijm/oregano/basilicum en dan nog wat bessen erin geknikkerd?quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:29 schreef WebHawk het volgende:
[ afbeelding ]
"Met echte stukjes Herman!"
Geen idee, maar verdomde lekker op een eitje!quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Die ken ik niet
Zitten er stukken sigaar bij door ?
Zal er eens naar zoeken als ik weer eens in de supermarkt benquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:31 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Geen idee, maar verdomde lekker op een eitje!
Lijken meer op peperkorrels.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ziet er uit als een potje provencaalse kruiden? Dus zeg maar de tijm/oregano/basilicum en dan nog wat bessen erin geknikkerd?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:35 schreef Rafeiro het volgende:
Eek, zelfs mijn schoenen gepoetst
Ik ben echt eng aan het worden.
Mooi man!quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:35 schreef Rafeiro het volgende:
Eek, zelfs mijn schoenen gepoetst
Ik ben echt eng aan het worden.
Geen idee wat het allemaal precies is maar dat klinkt plausibel. Er zit bovenin trouwens zo'n grinder, dus je krijgt het gemalen op je vlees / eiquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ziet er uit als een potje provencaalse kruiden? Dus zeg maar de tijm/oregano/basilicum en dan nog wat bessen erin geknikkerd?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:40 schreef Rafeiro het volgende:
Wel raar hoeveel mooier schoenen direct weer worden.
Oppoetsen met een kleine borstel, daarna met een grote borstel nasmeren en doekje erom heen om ze te laten "shinen".
Enkel de lijntjes van het lopen in het leer zie je dan nog.
Dafuq ??quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:51 schreef WebHawk het volgende:
Hij moet alleen nog even een week processen voor hij zichtbaar is ofzo
Dat youtube er nog ff moeite mee heeftquote:
Slechte zaak van zequote:Op zondag 20 oktober 2013 15:55 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Dat youtube er nog ff moeite mee heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:56 schreef Rafeiro het volgende:
Is dit wat als nette bruine schoenBest chique als je het mij vraagtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Is dit wat als nette bruine schoenHeb een tijdje zoiets gehad maar ik moet niet van die nette schoenen want die zijn altijd binnen een maand naar de kloteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk
Second thatquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:57 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Heb een tijdje zoiets gehad maar ik moet niet van die nette schoenen want die zijn altijd binnen een maand naar de klote
Een afhaaladres doorgeven? Alsin ik wil het 3 straten verderop bij een turk ophalen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:05 schreef Rafeiro het volgende:
Oh kak, bij Zalando kan je dus ook een afhaal adres doorgeven.
Dit is eng.
Postkantoortje, ik ben nooit thuisquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:10 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Een afhaaladres doorgeven? Alsin ik wil het 3 straten verderop bij een turk ophalen?
Shuffle door mijn muziekcatalogusquote:
quote:
Poetsen in de schoenspanners doen, dan beperk je de vouwlijnen (die poets je dan volledig mee)quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:40 schreef Rafeiro het volgende:
Wel raar hoeveel mooier schoenen direct weer worden.
Oppoetsen met een kleine borstel, daarna met een grote borstel nasmeren en doekje erom heen om ze te laten "shinen".
Enkel de lijntjes van het lopen in het leer zie je dan nog.
Is dit wat als nette bruine schoenDit is een derby model, voor een nette schoen zou ik een oxford model nemen (het stuk met de vetergaten erin zit dan onder het middendeel van de schoen in plaats van erop)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
Hoe is het met u en Iselin?quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:41 schreef Insomnium het volgende:
Ik wil niet zeuren.
Maar het nieuwe Ayreon album is fucking nice.
80 minuten oorgasme.
4 songs.
Ieder 20 minuten.
Opgedeelt in segmenten.
Goed verhaal in de lyrics.
Meesterlijke zangers en gast solo's van diverse muzikanten.
Serieus kippenvel al de hele dag
OH EN HOI,
Hah mijn baard komt daar steeds dichter bij in de buurtquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:46 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hoe is het met u en Iselin?
[ afbeelding ]
Bijna maandagquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:48 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hah mijn baard komt daar steeds dichter bij in de buurt
Met mij wel oke! Wat stress op de pens maar dat is niets nieuws
Iselin is nog hetzelfde. Gewoon even de rest van de zwangerschap uitzitten en dan kunnen we dingen gaan fixen.
Hoe is het daar?
Op de lijnquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:49 schreef Watertornado het volgende:
Ik weet niet wie draait maar er zit een piepje op de lijn. Of in het nummer natuurlijk.
Hij heeft een punt.quote:
Man ik word echt schijtziek van die zwarte piet discussie.quote:
We merken het.quote:
Zo denkt 95% van de Nederlanders dus er zal geen drol veranderenquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:54 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Man ik word echt schijtziek van die zwarte piet discussie.
Ga je druk maken om belangrijke dingen.
VIER fucking VN inspecteurs
Het is een KINDERFEEST. Laat het dan ook zo.
Kinderen zien er niets rascistisch in.
En het is ook geen racisme.
Inderdaad.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo denkt 95% van de Nederlanders dus er zal geen drol veranderen
En inderdaad dat VN verhaal!!!!!!
Wat is dat dan voor onzin.. In hoeverre kan je daar onderzoek naar doen
quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:01 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Inderdaad.
Een paar negroide mensen die zich aangevallen voelen.
Flikker toch op. Ik jank toch ook niet tegen spanje die ons bezette tich jaren terug.
Laat die VN inspecteurs zich richten op belangrijke dingen.
Geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]dat argument kende ik nog niet haha
Waarom komt de sint eigenlijk uit spanjeNiet echt een logische verklaring voor? Of kwam de originele nicolaas uit spanje?
Hoe de fuck komt de VN sowieso daarbij eigenlijk om het te onderzoeken? Wat valt er te onderzoeken dan. De origine van sinterklaas kan je op wikipedia teruglezen, daar heb je geen VN-onderzoeksteam voor nodigquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:03 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
Misschien om ons een goed gevoel te geven over de spanjaarden.
DIE ONS BEZETTE TICH JAAR GELEDEN.
DE PIJN VAN MIJN VOOROUDERS DIE GEBUKT GINGEN ONDER DE SPAANSE TIRANNIE!
GELD ZIEN! SMARTEGELD
* Wij van de VN hebben geconstateerd dat het fenomeen Zwarte piet rascistisch van aard is *quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe de fuck komt de VN sowieso daarbij eigenlijk om het te onderzoeken? Wat valt er te onderzoeken dan. De origine van sinterklaas kan je op wikipedia teruglezen, daar heb je geen VN-onderzoeksteam voor nodig
quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:09 schreef Insomnium het volgende:
[..]
* Wij van de VN hebben geconstateerd dat het fenomeen Zwarte piet rascistisch van aard is *
Wij raden dan ook een verbod op * zwarte piet * aan. Om eventuele rellen met negroide mensen te voorkomen.
Immateriële schadequote:Die 'betrokken gemeenschappen' zijn groepen als Zwarte Piet is Racisme en de Surinaamse commissie voor herstelbetalingen. Die laatste groep eist geld van Nederland vanwege het slavernijverleden. De VN zal deze 'betrokken groepen' horen over de kwestie Zwarte Piet. De verwachting is dat deze groepen sterk afwijzend tegenover Zwarte Piet staan en mogelijk zelfs een financiële genoegdoening zullen eisen wegens geleden immateriële schade.
In ieder geval eentje die spontaan weg is als ze centjes krijgen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Immateriële schadeWelke schade
WTquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In ieder geval eentje die spontaan weg is als ze centjes krijgen.
Dat beeld dat kinderen hebben van zwarte piet!quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Immateriële schadeWelke schade
Waarom niet naar Noorwegen MHM!quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
WT
Insomnium ik ga met de kerst waarschijnlijk naar Zweden![]()
Ik ga met 2 vrienden liften richting stockholm, eerst langs familie van mij in Denemarken, de zus van 1 vriend woont in Malmö en een vriendin van me is tegen die tijd verhuisd naar stockholm.quote:
Jammer sowieso wel een gave tripquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga met 2 vrienden liften richting stockholm, eerst langs familie van mij in Denemarken, de zus van 1 vriend woont in Malmö en een vriendin van me is tegen die tijd verhuisd naar stockholm.
Helaas lig jij niet echt op de route
Je eerste winter in Noorwegenquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:16 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jammer sowieso wel een gave trip![]()
Ben ooit met wat vrienden liftend door oost europa gegaan.
Wel een mooie belevenis!
Also! Sneeuw is coming!
Je kan het al op de verre bergtoppen zien.
Elke dag komt het serieus een stukje dichterbij
Heel apart om te zien.
Tweedequote:Op zondag 20 oktober 2013 17:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je eerste winter in Noorwegen?
Nou hier alleenmaar regenquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:19 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Tweede
Maar blijft raar om te zien.
Elke dag schuift de sneeuw iets dichterbij.
Je weet dat je de temperatuur van water kan regelen he?quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:20 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn handen doen pijn
Heet water is niet leuk.
Het is hier echt de perfecte herfstdag.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou hier alleenmaar regen![]()
Nog geen sneeuw daar? In Trondheim ligt t wel sinds deze weekquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:16 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jammer sowieso wel een gave trip![]()
Ben ooit met wat vrienden liftend door oost europa gegaan.
Wel een mooie belevenis!
Also! Sneeuw is coming!
Je kan het al op de verre bergtoppen zien.
Elke dag komt het serieus een stukje dichterbij
Heel apart om te zien.
Hele lichte sneeuw in de morgen. Maar dat blijft nog geen uur liggen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:28 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nog geen sneeuw daar? In Trondheim ligt t wel sinds deze week
Als ik dichterbij woonde had ik het graag voor je gedaan!quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:29 schreef Uccie het volgende:
Ik heb anders nog steeds last van de slavernij....ik moet nu zelf mijn huis schoonmaken
Ik ben zelf te druk geweestquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:29 schreef Uccie het volgende:
Ik heb anders nog steeds last van de slavernij....ik moet nu zelf mijn huis schoonmaken
Hahaha nou dan had ik er een maaltijd bij gedaan hoor.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:30 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Als ik dichterbij woonde had ik het graag voor je gedaan!
( Voor een kopje koffie dan )
Wat discriminerend van jequote:Op zondag 20 oktober 2013 17:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hahaha nou dan had ik er een maaltijd bij gedaan hoor.
Maar nee, ik vind de hele discussie gewoon belachelijk. Niemand heeft nog slaven en niemand kent nog mensen die slaven zijn geweest. Geschiedenis is niet voor niets geschiedenis.
En mensen die daar nu nog een trauma door hebben, hebben zichzelf dat aangepraat en verspillen vast ook nog verzekeringsgeld aan psychische hulp die mensen met echte aandoeningen nodig hebben.
ff snel het rooster gechecked: een HALF uur te vroeg!quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:02 schreef Uccie het volgende:
Waar is Melting?
Of ben ik weer een uur te vroeg?
Ik zou me idd ook heel veilig voelen met een sonic screwdriver......ipv een Ak-47quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff een willekeurige screenshot gepakt:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:02 schreef Uccie het volgende:
Waar is Melting?
Of ben ik weer een uur te vroeg?
Mooi, mijn ipad is bijna leeg kan die nog een halfuurtje laden!quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
ff snel het rooster gechecked: een HALF uur te vroeg!
Het grote probleem is nog wel dat men de geschiedenis niet kent. Zwarte Piet was een slaaf die vrijgekocht is door Sinterklaas. Als dank ging Zwarte Piet geheel vrijwillig Sinterklaas dienen. Door Zwarte Piet een andere kleur te geven doet men aan geschiedvervalsing. Ik stel voor om de holocaust te ontkennen als geschiedvervalsing toch gelegitimeerd wordt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar nee, ik vind de hele discussie gewoon belachelijk. Niemand heeft nog slaven en niemand kent nog mensen die slaven zijn geweest. Geschiedenis is niet voor niets geschiedenis.
En mensen die daar nu nog een trauma door hebben, hebben zichzelf dat aangepraat en verspillen vast ook nog verzekeringsgeld aan psychische hulp die mensen met echte aandoeningen nodig hebben.
Heb ik eindelijk geaccepteerd dat ik altijd slaaf zal zijn van een paar vrouwen kom jij met zo'n post aanzettenquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vrijwillig mag natuurlijk altijd....maar ik bedoelde katoenplukken niet tussen de lakens.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk geaccepteerd dat ik altijd slaaf zal zijn van een paar vrouwen kom jij met zo'n post aanzetten
Wie zegt dat het vrijwillig is? Katoenplukken kan ook tussen de lakensquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vrijwillig mag natuurlijk altijd....maar ik bedoelde katoenplukken niet tussen de lakens.
Ik snap ook niet dat aan het echte verhaal geen aandacht wordt besteedquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het grote probleem is nog wel dat men de geschiedenis niet kent. Zwarte Piet was een slaaf die vrijgekocht is door Sinterklaas. Als dank ging Zwarte Piet geheel vrijwillig Sinterklaas dienen. Door Zwarte Piet een andere kleur te geven doet men aan geschiedvervalsing. Ik stel voor om de holocaust te ontkennen als geschiedvervalsing toch gelegitimeerd wordt.
Dat is inherent aan het Nederlander zijn; alles denken te weten zonder de bron van informatie opgezocht te hebben.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat aan het echte verhaal geen aandacht wordt besteed
Ja vreselijk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is inherent aan het Nederlander zijn; alles denken te weten zonder de bron van informatie opgezocht te hebben.
Nederlanders móéten altijd zo nodig een mening hebben, maar 'm ook kunnen onderbouwen is inderdaad niet nodig blijkbaar.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is inherent aan het Nederlander zijn; alles denken te weten zonder de bron van informatie opgezocht te hebben.
Ja dat ook. Terwijl er best situaties zijn waarvan ik denk....nou ik heb hier zo weinig kennis van, ik heb er geen mening over.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:27 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nederlanders móéten altijd zo nodig een mening hebben, maar 'm ook kunnen onderbouwen is inderdaad niet nodig blijkbaar.
Dat komt omdat het niet duidelijk is waar Zwarte Piet überhaupt vandaan komt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat aan het echte verhaal geen aandacht wordt besteed
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:30 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Mooi op tijd voor melting
En dan gelijk dat gemauw...Ja maar je móét er toch wel iets van denken, je kan toch niet zomaar er niets van vinden. Je stem moet gehoord worden, of het nou klopt of niet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dat ook. Terwijl er best situaties zijn waarvan ik denk....nou ik heb hier zo weinig kennis van, ik heb er geen mening over.
En ze hebben áltijd gelijk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:27 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nederlanders móéten altijd zo nodig een mening hebben, maar 'm ook kunnen onderbouwen is inderdaad niet nodig blijkbaar.
Of nog erger, dan zeg je dat je de andere kant van ht verhaal wilt horenquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
En dan gelijk dat gemauw...Ja maar je móét er toch wel iets van denken, je kan toch niet zomaar er niets van vinden. Je stem moet gehoord worden, of het nou klopt of niet.
Ja want dat hebben ze toch ergens gelezen, gehoord, geleerd...quote:
Negers die wat weggeven klinkt inderdaad raarquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat het niet duidelijk is waar Zwarte Piet überhaupt vandaan komt.
Oké... ik geef toe.... je zit ernaast.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:34 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja want dat hebben ze toch ergens gelezen, gehoord, geleerd...Het zou mensen hier sieren om gewoon toe te geven dat ze er ook naast kunnen zitten.
Bij de Nederlander niet nee. En als het bij hen niet bekend is dan weet de rest van de wereld dat ook niet (ze weten immers alles beter). Daarom doen ze ook geen onderzoekquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat het niet duidelijk is waar Zwarte Piet überhaupt vandaan komt.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Oké... ik geef toe.... je zit ernaast.
Oh ff vraagje....moet ik snel zijn bij het spel....dan geef ik vast opquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Oké... ik geef toe.... je zit ernaast.
Als jij zo goed weet waar Zwarte Piet vandaan komt, de VN doet een onderzoek, help ze een handje.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bij de Nederlander niet nee. En als het bij hen niet bekend is dan weet de rest van de wereld dat ook niet (ze weten immers alles beter). Daarom doen ze ook geen onderzoek
Antwoord op de eerste vraag is: nee.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ff vraagje....moet ik snel zijn bij het spel....dan geef ik vast opipad met ios7, een letter typen kost 10 seconden...een correctie 15 seconden.
En waarom til jij die steen op waar de Vengaboys onderliggen?
Ok 2 vraagjes dus
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:38 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit. Bij jou happen is gevaarlijkGod knows wat voor terreur je anders los laat.
Petre heette hij in het echt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij zo goed weet waar Zwarte Piet vandaan komt, de VN doet een onderzoek, help ze een handje.
I for one, couldn't care less.
Sorry Dr Jekyll of is het Mr Hyde?quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Vandaag is het Melting hè? Vout zit even voor de tv.
Nooit geweten.quote:
Ik mag toch aannemen dat ze bij Unesco wel wat katholieken hebben zitten die er aan denken dat verhaal even na te lopenquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij zo goed weet waar Zwarte Piet vandaan komt, de VN doet een onderzoek, help ze een handje.
I for one, couldn't care less.
quote:
Oooh jaren '90 i remember it wel.....behalve 1996, daar mis ik was avondjes.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Antwoord op de eerste vraag is: nee.
En het antwoord op de tweede vraag is: omdat zij in de jaren 90 best populair waren, en het worden vandaag jaren 90 plaatjes, tussen de snipperhits door.
Dat ze überhaupt willen checken of het niet echt racisme is zou toch wat moeten zeggen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat ze bij Unesco wel wat katholieken hebben zitten die er aan denken dat verhaal even na te lopen
Het voormalige Myra in Turkije is wel een goed begin. Ik krijg nu een idee om dit eens goed onderzocht en gepubliceerd te krijgenquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nooit geweten.
Je hebt er vast een of andere historische bron voor.
Wat heb je toen uitgespookt dan?quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oooh jaren '90 i remember it wel.....behalve 1996, daar mis ik was avondjes.
Waar wacht je op? Red Zwarte Piet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het voormalige Myra in Turkije is wel een goed begin. Ik krijg nu een idee om dit eens goed onderzocht en gepubliceerd te krijgen
Iets met tequila denk ik....ik zag de fles en daarna was het ochtend.quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Iets met tequila denk ik....ik zag de fles en daarna was het ochtend.
#steunpietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik welquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:48 schreef Melting het volgende:
Hebben jullie gesnapt hoe het spelletje werkt?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:48 schreef Melting het volgende:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]Zodra je muziek hoort, keihard "TIETEN!" roepen!
Ik lette niet opquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:48 schreef Melting het volgende:
Neequote:Op zondag 20 oktober 2013 19:48 schreef Melting het volgende:
Zo meteen speciaal voor jou nog 1 keer uitleg dan.quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
#steunpietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo meteen speciaal voor jou nog 1 keer uitleg dan.
ik snap het wel hoorquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik snap het wel hoor
Ende artiest.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:51 schreef ToT het volgende:
Je hoort zo een clip, en dan Melting DMmen wat voor nummer dat is!
Inclusief de artiest hè?quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:51 schreef ToT het volgende:
Je hoort zo een clip, en dan Melting DMmen wat voor nummer dat is!
Dat is een aanvulling op de sirenes die je maandelijks hoortquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:53 schreef Samzz het volgende:
Ik kreeg net een berichtje van HI dat de overheid 4 november een testbericht stuurt, voor meer informatie moest ik kijken op NL-alert.
Het voelt alsof ik onder een steen heb gelegen, wat is NL-Alert? *website alvast opzoekt.
Fantastisch. Ik zit er wel op te wachten dat ik in tijden van nood een berichtje op mijn telefoon krijg dat er nood is.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is een aanvulling op de sirenes die je maandelijks hoortIk heb ze ooit een mail gestuurd om zoiets samen met de sirenes te testen. Kennelijk hebben ze het advies deels ter harte genomen
Is gisteravond in Leeuwarden gebruikt......uren later pasquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fantastisch. Ik zit er wel op te wachten dat ik in tijden van nood een berichtje op mijn telefoon krijg dat er nood is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |