Dat beeld dat kinderen hebben van zwarte piet!quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Immateriële schadeWelke schade
Waarom niet naar Noorwegen MHM!quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
WT
Insomnium ik ga met de kerst waarschijnlijk naar Zweden![]()
Ik ga met 2 vrienden liften richting stockholm, eerst langs familie van mij in Denemarken, de zus van 1 vriend woont in Malmö en een vriendin van me is tegen die tijd verhuisd naar stockholm.quote:
Jammer sowieso wel een gave tripquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga met 2 vrienden liften richting stockholm, eerst langs familie van mij in Denemarken, de zus van 1 vriend woont in Malmö en een vriendin van me is tegen die tijd verhuisd naar stockholm.
Helaas lig jij niet echt op de route
Je eerste winter in Noorwegenquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:16 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jammer sowieso wel een gave trip![]()
Ben ooit met wat vrienden liftend door oost europa gegaan.
Wel een mooie belevenis!
Also! Sneeuw is coming!
Je kan het al op de verre bergtoppen zien.
Elke dag komt het serieus een stukje dichterbij
Heel apart om te zien.
Tweedequote:Op zondag 20 oktober 2013 17:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je eerste winter in Noorwegen?
Nou hier alleenmaar regenquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:19 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Tweede
Maar blijft raar om te zien.
Elke dag schuift de sneeuw iets dichterbij.
Je weet dat je de temperatuur van water kan regelen he?quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:20 schreef Rafeiro het volgende:
Mijn handen doen pijn
Heet water is niet leuk.
Het is hier echt de perfecte herfstdag.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou hier alleenmaar regen![]()
Nog geen sneeuw daar? In Trondheim ligt t wel sinds deze weekquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:16 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jammer sowieso wel een gave trip![]()
Ben ooit met wat vrienden liftend door oost europa gegaan.
Wel een mooie belevenis!
Also! Sneeuw is coming!
Je kan het al op de verre bergtoppen zien.
Elke dag komt het serieus een stukje dichterbij
Heel apart om te zien.
Hele lichte sneeuw in de morgen. Maar dat blijft nog geen uur liggen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:28 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nog geen sneeuw daar? In Trondheim ligt t wel sinds deze week
Als ik dichterbij woonde had ik het graag voor je gedaan!quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:29 schreef Uccie het volgende:
Ik heb anders nog steeds last van de slavernij....ik moet nu zelf mijn huis schoonmaken
Ik ben zelf te druk geweestquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:29 schreef Uccie het volgende:
Ik heb anders nog steeds last van de slavernij....ik moet nu zelf mijn huis schoonmaken
Hahaha nou dan had ik er een maaltijd bij gedaan hoor.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:30 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Als ik dichterbij woonde had ik het graag voor je gedaan!
( Voor een kopje koffie dan )
Wat discriminerend van jequote:Op zondag 20 oktober 2013 17:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hahaha nou dan had ik er een maaltijd bij gedaan hoor.
Maar nee, ik vind de hele discussie gewoon belachelijk. Niemand heeft nog slaven en niemand kent nog mensen die slaven zijn geweest. Geschiedenis is niet voor niets geschiedenis.
En mensen die daar nu nog een trauma door hebben, hebben zichzelf dat aangepraat en verspillen vast ook nog verzekeringsgeld aan psychische hulp die mensen met echte aandoeningen nodig hebben.
ff snel het rooster gechecked: een HALF uur te vroeg!quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:02 schreef Uccie het volgende:
Waar is Melting?
Of ben ik weer een uur te vroeg?
Ik zou me idd ook heel veilig voelen met een sonic screwdriver......ipv een Ak-47quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff een willekeurige screenshot gepakt:
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:02 schreef Uccie het volgende:
Waar is Melting?
Of ben ik weer een uur te vroeg?
Mooi, mijn ipad is bijna leeg kan die nog een halfuurtje laden!quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
ff snel het rooster gechecked: een HALF uur te vroeg!
Het grote probleem is nog wel dat men de geschiedenis niet kent. Zwarte Piet was een slaaf die vrijgekocht is door Sinterklaas. Als dank ging Zwarte Piet geheel vrijwillig Sinterklaas dienen. Door Zwarte Piet een andere kleur te geven doet men aan geschiedvervalsing. Ik stel voor om de holocaust te ontkennen als geschiedvervalsing toch gelegitimeerd wordt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar nee, ik vind de hele discussie gewoon belachelijk. Niemand heeft nog slaven en niemand kent nog mensen die slaven zijn geweest. Geschiedenis is niet voor niets geschiedenis.
En mensen die daar nu nog een trauma door hebben, hebben zichzelf dat aangepraat en verspillen vast ook nog verzekeringsgeld aan psychische hulp die mensen met echte aandoeningen nodig hebben.
Heb ik eindelijk geaccepteerd dat ik altijd slaaf zal zijn van een paar vrouwen kom jij met zo'n post aanzettenquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vrijwillig mag natuurlijk altijd....maar ik bedoelde katoenplukken niet tussen de lakens.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:09 schreef Viro het volgende:
[..]
Heb ik eindelijk geaccepteerd dat ik altijd slaaf zal zijn van een paar vrouwen kom jij met zo'n post aanzetten
Wie zegt dat het vrijwillig is? Katoenplukken kan ook tussen de lakensquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vrijwillig mag natuurlijk altijd....maar ik bedoelde katoenplukken niet tussen de lakens.
Ik snap ook niet dat aan het echte verhaal geen aandacht wordt besteedquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het grote probleem is nog wel dat men de geschiedenis niet kent. Zwarte Piet was een slaaf die vrijgekocht is door Sinterklaas. Als dank ging Zwarte Piet geheel vrijwillig Sinterklaas dienen. Door Zwarte Piet een andere kleur te geven doet men aan geschiedvervalsing. Ik stel voor om de holocaust te ontkennen als geschiedvervalsing toch gelegitimeerd wordt.
Dat is inherent aan het Nederlander zijn; alles denken te weten zonder de bron van informatie opgezocht te hebben.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat aan het echte verhaal geen aandacht wordt besteed
Ja vreselijk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is inherent aan het Nederlander zijn; alles denken te weten zonder de bron van informatie opgezocht te hebben.
Nederlanders móéten altijd zo nodig een mening hebben, maar 'm ook kunnen onderbouwen is inderdaad niet nodig blijkbaar.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:16 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is inherent aan het Nederlander zijn; alles denken te weten zonder de bron van informatie opgezocht te hebben.
Ja dat ook. Terwijl er best situaties zijn waarvan ik denk....nou ik heb hier zo weinig kennis van, ik heb er geen mening over.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:27 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nederlanders móéten altijd zo nodig een mening hebben, maar 'm ook kunnen onderbouwen is inderdaad niet nodig blijkbaar.
Dat komt omdat het niet duidelijk is waar Zwarte Piet überhaupt vandaan komt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat aan het echte verhaal geen aandacht wordt besteed
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:30 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Mooi op tijd voor melting
En dan gelijk dat gemauw...Ja maar je móét er toch wel iets van denken, je kan toch niet zomaar er niets van vinden. Je stem moet gehoord worden, of het nou klopt of niet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja dat ook. Terwijl er best situaties zijn waarvan ik denk....nou ik heb hier zo weinig kennis van, ik heb er geen mening over.
En ze hebben áltijd gelijk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:27 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Nederlanders móéten altijd zo nodig een mening hebben, maar 'm ook kunnen onderbouwen is inderdaad niet nodig blijkbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |