Bijna maandagquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:48 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hah mijn baard komt daar steeds dichter bij in de buurt
Met mij wel oke! Wat stress op de pens maar dat is niets nieuws
Iselin is nog hetzelfde. Gewoon even de rest van de zwangerschap uitzitten en dan kunnen we dingen gaan fixen.
Hoe is het daar?
Op de lijnquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:49 schreef Watertornado het volgende:
Ik weet niet wie draait maar er zit een piepje op de lijn. Of in het nummer natuurlijk.
Hij heeft een punt.quote:
Man ik word echt schijtziek van die zwarte piet discussie.quote:
We merken het.quote:
Zo denkt 95% van de Nederlanders dus er zal geen drol veranderenquote:Op zondag 20 oktober 2013 16:54 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Man ik word echt schijtziek van die zwarte piet discussie.
Ga je druk maken om belangrijke dingen.
VIER fucking VN inspecteurs
Het is een KINDERFEEST. Laat het dan ook zo.
Kinderen zien er niets rascistisch in.
En het is ook geen racisme.
Inderdaad.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zo denkt 95% van de Nederlanders dus er zal geen drol veranderen
En inderdaad dat VN verhaal!!!!!!
Wat is dat dan voor onzin.. In hoeverre kan je daar onderzoek naar doen
quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:01 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Inderdaad.
Een paar negroide mensen die zich aangevallen voelen.
Flikker toch op. Ik jank toch ook niet tegen spanje die ons bezette tich jaren terug.
Laat die VN inspecteurs zich richten op belangrijke dingen.
Geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]dat argument kende ik nog niet haha
Waarom komt de sint eigenlijk uit spanjeNiet echt een logische verklaring voor? Of kwam de originele nicolaas uit spanje?
Hoe de fuck komt de VN sowieso daarbij eigenlijk om het te onderzoeken? Wat valt er te onderzoeken dan. De origine van sinterklaas kan je op wikipedia teruglezen, daar heb je geen VN-onderzoeksteam voor nodigquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:03 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk.
Misschien om ons een goed gevoel te geven over de spanjaarden.
DIE ONS BEZETTE TICH JAAR GELEDEN.
DE PIJN VAN MIJN VOOROUDERS DIE GEBUKT GINGEN ONDER DE SPAANSE TIRANNIE!
GELD ZIEN! SMARTEGELD
* Wij van de VN hebben geconstateerd dat het fenomeen Zwarte piet rascistisch van aard is *quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hoe de fuck komt de VN sowieso daarbij eigenlijk om het te onderzoeken? Wat valt er te onderzoeken dan. De origine van sinterklaas kan je op wikipedia teruglezen, daar heb je geen VN-onderzoeksteam voor nodig
quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:09 schreef Insomnium het volgende:
[..]
* Wij van de VN hebben geconstateerd dat het fenomeen Zwarte piet rascistisch van aard is *
Wij raden dan ook een verbod op * zwarte piet * aan. Om eventuele rellen met negroide mensen te voorkomen.
Immateriële schadequote:Die 'betrokken gemeenschappen' zijn groepen als Zwarte Piet is Racisme en de Surinaamse commissie voor herstelbetalingen. Die laatste groep eist geld van Nederland vanwege het slavernijverleden. De VN zal deze 'betrokken groepen' horen over de kwestie Zwarte Piet. De verwachting is dat deze groepen sterk afwijzend tegenover Zwarte Piet staan en mogelijk zelfs een financiële genoegdoening zullen eisen wegens geleden immateriële schade.
In ieder geval eentje die spontaan weg is als ze centjes krijgen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
[..]
Immateriële schadeWelke schade
WTquote:Op zondag 20 oktober 2013 17:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In ieder geval eentje die spontaan weg is als ze centjes krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |