Of nog erger, dan zeg je dat je de andere kant van ht verhaal wilt horenquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:31 schreef MsMessy het volgende:
[..]
En dan gelijk dat gemauw...Ja maar je móét er toch wel iets van denken, je kan toch niet zomaar er niets van vinden. Je stem moet gehoord worden, of het nou klopt of niet.
Ja want dat hebben ze toch ergens gelezen, gehoord, geleerd...quote:
Negers die wat weggeven klinkt inderdaad raarquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat het niet duidelijk is waar Zwarte Piet überhaupt vandaan komt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Oké... ik geef toe.... je zit ernaast.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:34 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ja want dat hebben ze toch ergens gelezen, gehoord, geleerd...Het zou mensen hier sieren om gewoon toe te geven dat ze er ook naast kunnen zitten.
Bij de Nederlander niet nee. En als het bij hen niet bekend is dan weet de rest van de wereld dat ook niet (ze weten immers alles beter). Daarom doen ze ook geen onderzoekquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat komt omdat het niet duidelijk is waar Zwarte Piet überhaupt vandaan komt.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Oké... ik geef toe.... je zit ernaast.
Oh ff vraagje....moet ik snel zijn bij het spel....dan geef ik vast opquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Oké... ik geef toe.... je zit ernaast.
Als jij zo goed weet waar Zwarte Piet vandaan komt, de VN doet een onderzoek, help ze een handje.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Bij de Nederlander niet nee. En als het bij hen niet bekend is dan weet de rest van de wereld dat ook niet (ze weten immers alles beter). Daarom doen ze ook geen onderzoek
Antwoord op de eerste vraag is: nee.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh ff vraagje....moet ik snel zijn bij het spel....dan geef ik vast opipad met ios7, een letter typen kost 10 seconden...een correctie 15 seconden.
En waarom til jij die steen op waar de Vengaboys onderliggen?
Ok 2 vraagjes dus
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:38 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit. Bij jou happen is gevaarlijkGod knows wat voor terreur je anders los laat.
Petre heette hij in het echt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij zo goed weet waar Zwarte Piet vandaan komt, de VN doet een onderzoek, help ze een handje.
I for one, couldn't care less.
Sorry Dr Jekyll of is het Mr Hyde?quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Vandaag is het Melting hè? Vout zit even voor de tv.
Nooit geweten.quote:
Ik mag toch aannemen dat ze bij Unesco wel wat katholieken hebben zitten die er aan denken dat verhaal even na te lopenquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als jij zo goed weet waar Zwarte Piet vandaan komt, de VN doet een onderzoek, help ze een handje.
I for one, couldn't care less.
quote:
Oooh jaren '90 i remember it wel.....behalve 1996, daar mis ik was avondjes.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Antwoord op de eerste vraag is: nee.
En het antwoord op de tweede vraag is: omdat zij in de jaren 90 best populair waren, en het worden vandaag jaren 90 plaatjes, tussen de snipperhits door.
Dat ze überhaupt willen checken of het niet echt racisme is zou toch wat moeten zeggen?quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat ze bij Unesco wel wat katholieken hebben zitten die er aan denken dat verhaal even na te lopen
Het voormalige Myra in Turkije is wel een goed begin. Ik krijg nu een idee om dit eens goed onderzocht en gepubliceerd te krijgenquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nooit geweten.
Je hebt er vast een of andere historische bron voor.
Wat heb je toen uitgespookt dan?quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oooh jaren '90 i remember it wel.....behalve 1996, daar mis ik was avondjes.
Waar wacht je op? Red Zwarte Piet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:45 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het voormalige Myra in Turkije is wel een goed begin. Ik krijg nu een idee om dit eens goed onderzocht en gepubliceerd te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |