Waar haal je die conclusie nou weer vandaan? Is maar net hoe groot je em koopt lijkt mequote:Op zondag 20 oktober 2013 15:19 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Nee zo'n Brimnes waar je alleen al amper ruimte in hebt, laat staan met z'n 2en
Dat, mijn beste man, is nou wat je noemt een geweldig plan! Wat kruiden eroverheen en gaan met die banaan!quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:21 schreef Stiffler1988 het volgende:
Zo zeg, wat kan een mens toch opknappen van een gebakken ei![]()
Nu nog even een bak koffie
quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:21 schreef WebHawk het volgende:
Goed misschien had ik niet met mn soundcard settings moeten klooien tijdens mn uitzending. Nu werkt alleen spotify nog
quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:21 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Dat, mijn beste man, is nou wat je noemt een geweldig plan! Wat kruiden eroverheen en gaan met die banaan!
Doe er dan ook wat kip opgooien.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:22 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik had er wat kipkruiden overheen gegooid
Die moet nog ontdooienquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Doe er dan ook wat kip opgooien.
Herman kruidenquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:22 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik had er wat kipkruiden overheen gegooid
Die ken ik nietquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:29 schreef WebHawk het volgende:
[ afbeelding ]
"Met echte stukjes Herman!"
Ziet er uit als een potje provencaalse kruiden? Dus zeg maar de tijm/oregano/basilicum en dan nog wat bessen erin geknikkerd?quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:29 schreef WebHawk het volgende:
[ afbeelding ]
"Met echte stukjes Herman!"
Geen idee, maar verdomde lekker op een eitje!quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:29 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Die ken ik niet
Zitten er stukken sigaar bij door ?
Zal er eens naar zoeken als ik weer eens in de supermarkt benquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:31 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Geen idee, maar verdomde lekker op een eitje!
Lijken meer op peperkorrels.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ziet er uit als een potje provencaalse kruiden? Dus zeg maar de tijm/oregano/basilicum en dan nog wat bessen erin geknikkerd?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:35 schreef Rafeiro het volgende:
Eek, zelfs mijn schoenen gepoetst
Ik ben echt eng aan het worden.
Mooi man!quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:35 schreef Rafeiro het volgende:
Eek, zelfs mijn schoenen gepoetst
Ik ben echt eng aan het worden.
Geen idee wat het allemaal precies is maar dat klinkt plausibel. Er zit bovenin trouwens zo'n grinder, dus je krijgt het gemalen op je vlees / eiquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:31 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ziet er uit als een potje provencaalse kruiden? Dus zeg maar de tijm/oregano/basilicum en dan nog wat bessen erin geknikkerd?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:40 schreef Rafeiro het volgende:
Wel raar hoeveel mooier schoenen direct weer worden.
Oppoetsen met een kleine borstel, daarna met een grote borstel nasmeren en doekje erom heen om ze te laten "shinen".
Enkel de lijntjes van het lopen in het leer zie je dan nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |