Oh. Maar het is geen Brimnes?quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:50 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Ik heb hier bedden en beds. Het hadden meerdere dingen kunnen zijn
Ik ben nog immer geen WT, maar nee, ik heb een Svelvik-bed.quote:
Oh. Die wil ik niet.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:53 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Ik ben nog immer geen WT, maar nee, ik heb een Svelvik-bed.
Hijs wel awesome, hoewel je er wel de ruimte voor nodig hebtquote:
Ik wil een bed zonder verhoogd hoofd- of voeteinde.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:55 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Hijs wel awesome, hoewel je er wel de ruimte voor nodig hebt
Een plank?quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik wil een bed zonder verhoogd hoofd- of voeteinde.
Verhoogde hoofdeinde zijn leuk om je aan vast te houden tijdens de ochtendgymnastiek.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:56 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik wil een bed zonder verhoogd hoofd- of voeteinde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snelle reisplanner voor Desktop & Mobiel: RPLN.nl
WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk WebHawk
Kan je em even reviewen? Of basis van piepjes kraakjes en andere aangename dan wel minder aangename punten?quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh, dat kan wel eens!
Edit: zo te zien wel ja.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:57 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Verhoogde hoofdeinde zijn leuk om je aan vast te houden tijdens de ochtendgymnastiek.Maar dan kan ik niet meer in m'n vensterbank zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik doe toch niet zo vaak aan ochtendgymnastiek
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
Heb jij er zelf niet in lopen woelen dan?quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:58 schreef SiIk het volgende:
[..]
Kan je em even reviewen? Of basis van piepjes kraakjes en andere aangename dan wel minder aangename punten?
Ik sliepquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:59 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb jij er zelf niet in lopen woelen dan?
Dat ligt vooral aan matras en dekens enzoquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar ligt 'ie dan wel lekker dus.
Ja, maar k heb niet meegekregen of ie ook piepte en kraakte terwijl ik jou aantaste in je privacyquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:01 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, blijkbaar ligt 'ie dan wel lekker dus.
Ik heb nog nooit een kraakje gehoord. Handige van de bedrand is dat er precies een schoenlepel aangehaakt kan worden. Ik heb wel het idee dat het onder de laden heel stoffig wordt en dit is natuurlijk erg moeilijk schoon te houden als de laden in plaats zijn met spullen erin.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:02 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, maar k heb niet meegekregen of ie ook piepte en kraakte terwijl ik jou aantaste in je privacy
Ik neem aan dat ie wel stevig is, gezien hij ondanks mijn gewoel niet ingestort is.
Je kunt die laden er toch in z'n geheel uitschuiven (of rollen)quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een kraakje gehoord. Handige van de bedrand is dat er precies een schoenlepel aangehaakt kan worden. Ik heb wel het idee dat het onder de laden heel stoffig wordt en dit is natuurlijk erg moeilijk schoon te houden als de laden in plaats zijn met spullen erin.
Jazeker, maar dan moet je ze zo omhoog kantelen. Leeg is dat wel te doen, maar volle lades zijn gewoon minder aantrekkelijk. Zeker het terugstoppen zie ik tegenop.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:09 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Je kunt die laden er toch in z'n geheel uitschuiven (of rollen)
Hmm, goed punt wel. Misschien beter eentje zonder ingebouwde lades kopen dan, en gewoon de rolbakken eronder houden die ik nu heb.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jazeker, maar dan moet je ze zo omhoog kantelen. Leeg is dat wel te doen, maar volle lades zijn gewoon minder aantrekkelijk. Zeker het terugstoppen zie ik tegenop.
Oh dat systeem dat bureaulades ook hebbenquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jazeker, maar dan moet je ze zo omhoog kantelen. Leeg is dat wel te doen, maar volle lades zijn gewoon minder aantrekkelijk. Zeker het terugstoppen zie ik tegenop.
Bazenrolbakken van de blokker! Passen niet onder mijn nieuwe bedquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hmm, goed punt wel. Misschien beter eentje zonder ingebouwde lades kopen dan, en gewoon de rolbakken eronder houden die ik nu heb.
Maar vraag me af of het dan nog wel een stevig bed is.
Had je maar geen Selvik moeten nemenquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:13 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Bazenrolbakken van de blokker! Passen niet onder mijn nieuwe bed
Nee zo'n Brimnes waar je alleen al amper ruimte in hebt, laat staan met z'n 2enquote:
Ik heb in ieder geval nog nooit structuurproblemen ondervonden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:13 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hmm, goed punt wel. Misschien beter eentje zonder ingebouwde lades kopen dan, en gewoon de rolbakken eronder houden die ik nu heb.
Maar vraag me af of het dan nog wel een stevig bed is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |