quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Iets met tequila denk ik....ik zag de fles en daarna was het ochtend.
#steunpietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik welquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:48 schreef Melting het volgende:
Hebben jullie gesnapt hoe het spelletje werkt?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:48 schreef Melting het volgende:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:49 schreef ToT het volgende:
[..]Zodra je muziek hoort, keihard "TIETEN!" roepen!
Ik lette niet opquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:48 schreef Melting het volgende:
Neequote:Op zondag 20 oktober 2013 19:48 schreef Melting het volgende:
Zo meteen speciaal voor jou nog 1 keer uitleg dan.quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:49 schreef ACT-F het volgende:
[..]
#steunpietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Zo meteen speciaal voor jou nog 1 keer uitleg dan.
ik snap het wel hoorquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik snap het wel hoor
Ende artiest.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:51 schreef ToT het volgende:
Je hoort zo een clip, en dan Melting DMmen wat voor nummer dat is!
Inclusief de artiest hè?quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:51 schreef ToT het volgende:
Je hoort zo een clip, en dan Melting DMmen wat voor nummer dat is!
Dat is een aanvulling op de sirenes die je maandelijks hoortquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:53 schreef Samzz het volgende:
Ik kreeg net een berichtje van HI dat de overheid 4 november een testbericht stuurt, voor meer informatie moest ik kijken op NL-alert.
Het voelt alsof ik onder een steen heb gelegen, wat is NL-Alert? *website alvast opzoekt.
Fantastisch. Ik zit er wel op te wachten dat ik in tijden van nood een berichtje op mijn telefoon krijg dat er nood is.quote:Op zondag 20 oktober 2013 19:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Dat is een aanvulling op de sirenes die je maandelijks hoortIk heb ze ooit een mail gestuurd om zoiets samen met de sirenes te testen. Kennelijk hebben ze het advies deels ter harte genomen
Is gisteravond in Leeuwarden gebruikt......uren later pasquote:Op zondag 20 oktober 2013 19:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Fantastisch. Ik zit er wel op te wachten dat ik in tijden van nood een berichtje op mijn telefoon krijg dat er nood is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |