En buren die niet constant lopen te zeikenquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb de muziek hier niet zo heel hard staan omdat het hier erg gehorig is, dus viel het me niet zo op.
Note to self: bij het zoeken naar een nieuwe woning er ECHT voor zorgen dat het eentje is met goede, stevige, dikke betonnen muren!
Waarom heb je eigenlijk meerdere geluidskaarten dan?quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:53 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Dit nummer komt uit een digitale geluidskaart (rechtstreeks op de mixer aangesloten) dus zal niet ruisen, maar check 't eens tijdens het volgende nummer.
Tja ik ben vannacht ook vrij laat gaan slapen, en toen ik net een half uur in bed lag, gaven de buren een keiharde tik op de muur. Stille hint van: "Als jij ons wakker houdt met je muziek enzo, maken wij jou ook wakker!"quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:55 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
En buren die niet constant lopen te zeiken
De tevenquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja ik ben vannacht ook vrij laat gaan slapen, en toen ik net een half uur in bed lag, gaven de buren een keiharde tik op de muur. Stille hint van: "Als jij ons wakker houdt met je muziek enzo, maken wij jou ook wakker!"
2 voor player A / B en 1 voor dingen als Spotify enzo. Verder nog een iPad en een laptop aan mn mixer hangen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Waarom heb je eigenlijk meerdere geluidskaarten dan?
quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:58 schreef WebHawk het volgende:
[..]
2 voor player A / B en 1 voor dingen als Spotify enzo. Verder nog een iPad en een laptop aan mn mixer hangen.
Zal zo wel ff wat foto's maken met uitleg
Hele opstellingquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:58 schreef WebHawk het volgende:
[..]
2 voor player A / B en 1 voor dingen als Spotify enzo. Verder nog een iPad en een laptop aan mn mixer hangen.
Zal zo wel ff wat foto's maken met uitleg
Of koptelefoon op, maar dat zit na een tijd ook niet fijn meer.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach ben ik onderhand wel gewend.
Ik moet de muziek hier echt op fluisterstand hebben.
Leuk gemixt welquote:
Precies.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:59 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Of koptelefoon op, maar dat zit na een tijd ook niet fijn meer.
Dan moet je een fatsoenljike koptelefoon hebben!quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:59 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Of koptelefoon op, maar dat zit na een tijd ook niet fijn meer.
Zal zo ff wachten met het starten van het volgende nummerquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar hier zouden we dus een lichte ruis in moeten horen ?
Ik heb een best fijne Denon, maar na een paar uurtjes wordt het me toch wel wat warm. (Gesloten systeem)quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:01 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Dan moet je een fatsoenljike koptelefoon hebben!
Ja, maar duur enzulks.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:01 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Dan moet je een fatsoenljike koptelefoon hebben!
Opleving gehad door het opruimen ?quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:01 schreef Rafeiro het volgende:
Ik wou lui doen vandaag maar geen rust in mijn kont
Bij mij is het half/half.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:01 schreef Rafeiro het volgende:
Sterker nog, ik moet ff wachten want ik moet een nieuwe playlist laten bouwen wat ff een paar seconden duurt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:01 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Zal zo ff wachten met het starten van het volgende nummer
quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:03 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Sterker nog, ik moet ff wachten want ik moet een nieuwe playlist laten bouwen wat ff een paar seconden duurt.
Kan pas als ik de huidige playlist gesloten hebquote:
Misschien even naar Kontrust luisteren.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:01 schreef Rafeiro het volgende:
Snel je kleren uitdoen en de deur opendoen!quote:
Ben je al.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:05 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb zelfs mijn bureau grondig schoongemaakt, stofgezogen vaat is in progress, te heet water...
2e was draait ik wordt eng
Die is gisteren al gedraaidquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Misschien even naar Kontrust luisteren.
quote:
Najaarsschoonmaak ?quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:05 schreef Rafeiro het volgende:
Ik heb zelfs mijn bureau grondig schoongemaakt, stofgezogen vaat is in progress, te heet water...
2e was draait ik wordt eng
Even de mixer gedemonstreerd voor een filmpje wat ik hier zo postquote:
Oehh, spannendquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:23 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Even de mixer gedemonstreerd voor een filmpje wat ik hier zo post
quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:33 schreef WebHawk het volgende:
Hm. Het einde moet ik er ff afknippen geloof ikIk poogde mezelf te filmen maar zie nu dat ik 'm scheef hield
Misschien omdat hij per ongeluk al zachtjes even door het vorige nummer heen zat?quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:42 schreef Stiffler1988 het volgende:
Kun jij gedachten lezen of zo ?
Ik zat net aan dit nummer te denken
Subliminal messagingquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:44 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Misschien omdat hij per ongeluk al zachtjes even door het vorige nummer heen zat?
Lekker bezig Freekquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:46 schreef Watertornado het volgende:
Ik ben ook bezig met een herfstschoonmaak
Mijn wattes?quote:
Je weet niet wat een bed is?quote:
Ik heb hier bedden en beds. Het hadden meerdere dingen kunnen zijnquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:49 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je weet niet wat een bed is?
Oh, en jij bent niet WT
quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:50 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Ik heb hier bedden en beds. Het hadden meerdere dingen kunnen zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |