Ach, we zijn hier toch alleenquote:
Ach wakker hequote:
Net wakker, laat in slaap gevallen maar wel heerlijk geslapen!quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:59 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ach wakker he
En nu ga ik mijn zondag besteden aan het volgen van CS:GO matches
En hoe is het met u?
Noh, dat scheelt al behoorlijkquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Net wakker, laat in slaap gevallen maar wel heerlijk geslapen!
En waar is de web?quote:Op zondag 20 oktober 2013 11:59 schreef WebHawk het volgende:
[ afbeelding ]
zegt: Goedemorgen! (op de valreep)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:14 schreef WebHawk het volgende:
[ afbeelding ]
Zo zou de aarde veel stoerder zijn
Helemaal mee eensquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:03 schreef Samzz het volgende:
Booh, ik ben lui... Maar na een hele week werken moet dat kunnen, vind ik.
Absoluut. Ik ben ook lekker lui, al draait er wel een was en ga ik zo de vaat doen en stofzuigen, maar meer echt niet vandaagquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:03 schreef Samzz het volgende:
Booh, ik ben lui... Maar na een hele week werken moet dat kunnen, vind ik.
sounds like a planquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:08 schreef Samzz het volgende:
Het enige wat ik vandaag ga doen is een film kijken, eten koken en wat tekenen. Meer niet. Alleen maar fijne dingen.
Ik hoor NET je jingle tussendoor!quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:22 schreef WebHawk het volgende:
Heeft er nou echt niemand de radio aanstaan?
Best wel!quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:38 schreef WebHawk het volgende:
Is het bij jullie ook zo'n slome zondag?
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:48 schreef ToT het volgende:
[..]Gosert!
We hebben je een tijdje wat minder vaak gezien hier he?
Okee dan!quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Klopt
Gisteren was ik er nog wel, maar was jij er niet
Was ik wel van plan jaquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
Maar ga je weer vaker komen nu?
Zeker welquote:
Heb het hier niet gemerktquote:Op zondag 20 oktober 2013 13:52 schreef WebHawk het volgende:
Hmmm, mijn geluidkaarten ruisen. Viel jullie dat ook op tijdens zachte momenten in de muziek?
Dit nummer komt uit een digitale geluidskaart (rechtstreeks op de mixer aangesloten) dus zal niet ruisen, maar check 't eens tijdens het volgende nummer.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:52 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heb het hier niet gemerkt
Zal er eens op letten
quote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:53 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Dit nummer komt uit een digitale geluidskaart (rechtstreeks op de mixer aangesloten) dus zal niet ruisen, maar check 't eens tijdens het volgende nummer.
Ik heb de muziek hier niet zo heel hard staan omdat het hier erg gehorig is, dus viel het me niet zo op.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:52 schreef WebHawk het volgende:
Hmmm, mijn geluidkaarten ruisen. Viel jullie dat ook op tijdens zachte momenten in de muziek?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |