SPOILER: The Voice of HollandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
----------------------------------------------------------------------------Team Marco Borsato
TAL / #teamMarco - Sarah van der Meer
TAL / #teamMarco - Julia van der ToornTeam Trijntje Oosterhuis
TAL / #teamTrijntje - Jermain van der Bogt / Wudstik
TAL / #teamTrijntje - Nikita DoornboschTeam Ilse deLange
TAL / #teamIlse - Lizzy OssevoortTeam Ali B
TAL / #teamAli - Jarno Ibarra Bent
TAL / #teamAli - Vince Irie
TAL / #teamAli - Collin de Vries
[ Bericht 16% gewijzigd door Benny op 20-10-2013 22:32:57 ]
weer nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:14 schreef oLexie het volgende:
Ah, reclame. Wie weet een leuke naam voor dit poesje?
[ [url=https://scontent-a-ams.xx(...)734_1720433160_n.jpg]afbeelding[/url] ]
Swastika?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:14 schreef oLexie het volgende:
[ afbeelding ]
Smokey.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:14 schreef oLexie het volgende:
[ afbeelding ]
Rippy Rombeldoesjequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:14 schreef oLexie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat te juichenquote:
EINDELIJK!!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:15 schreef Cee het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
MOLLETJESSSSArtje! Liefde! ALLES!
![]()
![]()
Ik had net nog gestemdquote:
Jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie was dat ook alweer, de GTST negert?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:21 schreef kwakz0r het volgende:
ik ga een keer klagen bij twix dat ik twee rechtertwixen in mn twix had...wat een kutreclame...
en dan vragen ze: hoe weet je dat dan? "nou, ik had er twee die "cloaked" in chocolate waren"quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:21 schreef kwakz0r het volgende:
ik ga een keer klagen bij twix dat ik twee rechtertwixen in mn twix had...wat een kutreclame...
Dat kan je toch niet zeggen na die eerst auditie, waar ze twee totaal verschillende nummers zongquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dus dát zat allemaal in die witte boxers!
Kan mij er maar 1 van herinneren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet zeggen na die eerst auditie, waar ze twee totaal verschillende nummers zong
Oops I did it again en New Yorkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan mij er maar 1 van herinneren.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:25 schreef Day het volgende:
Saaie battle en Julia was helemaal niet beter of zo.
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en ze klonken allebei hetzelfde
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:26 schreef Cee het volgende:
Deze uitslag werd mede mogelijk gemaakt door Firma No Shit Sherlock.
Ditquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:26 schreef Cee het volgende:
ROFLquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:26 schreef Cee het volgende:
Vond ik helemaal niet, dat ene was ingetogen en de ander was met enorme uithalen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en ze klonken allebei hetzelfde
Eens, ik vind Julia leuk maar ik vind dat bv Wudstick haar er tien keer uit zingt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:26 schreef Day het volgende:
Julia raakt me in mijn ziel?
Wanneer, Marco? Niet tijdens dit nummer.
Dat dit kan in Nederland.quote:
Carolien Borgers, deed mee aan WIDM dit jaar, verliezend finalist. Is cabaretière.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:33 schreef Day het volgende:
Even hoor, wie is die blanke kroeskrulkop?
Heb haar deze week al diverse keren voorbij zien komen op rtl4 en nu weer bij Art, maar heb geen idee wie ze is.
Caroline nogwat, geen idee wat ze doet maar ze zat afgelopen jaar in Wie is de Mol.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:33 schreef Day het volgende:
Even hoor, wie is die blanke kroeskrulkop?
Heb haar deze week al diverse keren voorbij zien komen op rtl4 en nu weer bij Art, maar heb geen idee wie ze is.
Ah ok, thx!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Carolien Borgers, deed mee aan WIDM dit jaar, verliezend finalist. Is cabaretière.
Volgens mij kan dat niet. Wist ik ook niet maar ik geloof alles dat Art zegt heilig dus zal het wel zo wezen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:36 schreef Greys het volgende:
Waarom riep Art 'Volgend jaar eindelijk een gala zonder genomineerde De Mol'?
Je kunt toch gewoon weer genomineerd zijn volgend jaar?
Niet als je gewonnen hebt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:36 schreef Greys het volgende:
Waarom riep Art 'Volgend jaar eindelijk een gala zonder genomineerde De Mol'?
Je kunt toch gewoon weer genomineerd zijn volgend jaar?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:39 schreef Cee het volgende:
Ik vind Johnny de Mol ook echt zo'n toffe gast.
Oh, ik denk net: volgens mij is ze afgevallen!quote:
huh? Was ze zo dik dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:40 schreef Day het volgende:
[..]
Oh, ik denk net: volgens mij is ze afgevallen!
Nou, ik vind haar bij 'ik hou van Holland' behoorlijk stevig.quote:
Nooit meer. Geldt alleen voor de Televizierring zelf.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah okeHoe lang kan je dan niet genomineerd worden?
Heeft de UK niveau van voorbeeld gehaald?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 08:55 schreef Max23 het volgende:
Het niveau van sommige Amerikaanse Battles zullen ze nooit halen ben ik bang:
Zoals deze van een paar jaar geleden:
Ik persoonlijk vind USA hoger niveau dan UK.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:32 schreef hexje het volgende:
[..]
Heeft de UK niveau van voorbeeld gehaald?
Ik zou voor Anthony zijn gegaan. Zijn stem vind ik mooier klinken.
Dit blijft de beste battle die ik heb gezienquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 02:36 schreef ato het volgende:
Wat was dat een heerlijke battle met woodstick en Jarno, doet mij denken aan die zeldzame goede battle van Lenny en Demi:
Van alle Nederlandse battles zeker jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit blijft de beste battle die ik heb gezien
Echtquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit blijft de beste battle die ik heb gezien
Ik zal er in het Voice USA topic nog wel een paar plaatsenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:59 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie nog meer filmpjes van goede buitenlandse battles?![]()
Dit is ook geweldig en UK:quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:32 schreef hexje het volgende:
[..]
Heeft de UK niveau van voorbeeld gehaald?
Ik zou voor Anthony zijn gegaan. Zijn stem vind ik mooier klinken.
Ja zeker. Die van Jarno en Wudstik komt dan nog wel het meest in de buurt, maar toch wel met grote afstand. De Lennie-battle was echt heel tofquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt![]()
Ik vond die van gister met Jarno en Wudstick vele malen beter.
Smaken verschillen haha. Maar die met J&W, daar liet geen van twee bijna een steekje vallen. In die van de meisjes wel.
En ze heeft al eerder een single met Tjeerd Oosterhuis opgenomen. Nu wordt ze gecoacht door zus Trijntje.quote:2010 brought even more success as Nikita lent her vocal talents to producers “Gangsterboys” for a Dutch film. Then again performing as a backing vocalist for popular Dutch artist Nicole Bus, Wudstik and Maroc & Roll.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 02:36 schreef ato het volgende:
Wat was dat een heerlijke battle met woodstick en Jarno, doet mij denken aan die zeldzame goede battle van Lenny en Demi:
Klopt, jammer dat Lenny het niet haalde, maar ik begreep het wel. Ze was nog erg onzeker en verlegen. Hopelijk is ze zich daar nu in aan het ontwikkelen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:05 schreef tralalala het volgende:
[..]Beste ooit, zwak begin maar elke seconde beter en beter...
Toen was er nog een battle na de battle ofzo want Lennie werd toen nog voor de liveshows uitgeschakeld.
Wow. Lekker bezigquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:20 schreef Greys het volgende:
Meer dan 6 miljoen views al![]()
[ afbeelding ]
Misschien maar goed ook. Anders wordt hij te veel gehypet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:57 schreef Greys het volgende:
Ja dat van die AXE account stond er (veel) eerder op geloof ik, op youtube, dus die is op al die buitenlandse sites gelinkt en de officiële niet![]()
Ik vind het een beetje schandalig dat er zo weinig aandacht aan besteed wordt eigenlijk. Ik bedoel, een nieuwe bikini van Sylvie daar horen we alles van in Shownieuws en Boulevard, maar een Nederlandse auditie die het zo goed doet in het buitenland daar wordt met geen woord over gerept. Stom. Pluh.
Dat is ook weer zo idd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:46 schreef hexje het volgende:
[..]
Misschien maar goed ook. Anders wordt hij te veel gehypet.
Ja, dat is zo standaard. Zelfs als haar tegenstander het beter doet gaat Gerrie alsnog door. Het is zo kansloos voor een tegenstander van degene die het in een auditie geweldig heeft gedaan...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:33 schreef Sway- het volgende:
Morgen zien we de battle van Gerrie toch? Dacht ik te zien in een voorstukje, is eigenlijk wel al duidelijk wie die battle wint want Marco zou haar niet laten gaan.
Leer keuzes maken dame!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:15 schreef Karina het volgende:
Ik switch weer heen en weer tussen VI en Voice met wijn en truffelkruidnoten.
Opnemen en doorspoelenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het zo een lange zitBeetje afwisselen helpt.
Ja maar met topic is het wel leukerquote:
wat een kutinstellingquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:15 schreef Karina het volgende:
Ik switch weer heen en weer tussen VI en Voice met wijn en truffelkruidnoten.
Nee eerste half uur VI (want the Voice begint toch altijd te laat). En tijdens de reclames zappenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zit je dan VI te kijken met The Voice @ PiP en switch je wanneer ze gaan zingen?
Hm, ik kijk niks live dus dat probleem heb ik nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee eerste half uur VI (want the Voice begint toch altijd te laat). En tijdens de reclames zappenAl vallen de reclames vaak wel samen helaas of deels.
Ik heb meestal geen zin om iets later terug te kijken. van VI kijk ik wel soms de mp4 als ik het maandag niet heb kunnen kijken. Maar VOH later kijken, nah, hooguit wat kleine stukjes.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hm, ik kijk niks live dus dat probleem heb ik niet
Zit toevallig nu naar The Voice te kijkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb meestal geen zin om iets later terug te kijken. van VI kijk ik wel soms de mp4 als ik het maandag niet heb kunnen kijken. Maar VOH later kijken, nah, hooguit wat kleine stukjes.
Van vorige week? Ik moet Voice US van afgelopen week nog bekijken. Morgen denk ik.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zit toevallig nu naar The Voice te kijken
Voice US van eergisteren of zoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Van vorige week? Ik moet Voice US van afgelopen week nog bekijken. Morgen denk ik.
quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja die moet ik ook nog kijken dus. Alle 2.
Dat is precies de reden dat ik ook nog niet heb gekekenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:08 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Duurt alleen gelijk zo fucking lang
ik moest die 2 van vorige week ook nog zien
Mja, ik zet het gewoon aan op 1 scherm en doe allerlei andere zaken op m'n andere scherm. Ik ga er niet 'even goed voor zitten' of zoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is precies de reden dat ik ook nog niet heb gekekenIk zit er altijd tegenaan te hikken.
Nou ik wacht altijd tot ik iets te doen heb waarbij ik kan kijken, strijken of was opvouwen of zoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:10 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja, ik zet het gewoon aan op 1 scherm en doe allerlei andere zaken op m'n andere scherm. Ik ga er niet 'even goed voor zitten' of zo
Ik ben iets passieverquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik wacht altijd tot ik iets te doen heb waarbij ik kan kijken, strijken of was opvouwen of zo
Ik hang mijn laptop aan de tv als ik ga kijken, dus internetten of zo tegelijkertijd gaat dan niet.quote:
wel als je je tv instelt als uitbreiding van je scherm i.p.v. een duplicaat ervan toch?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hang mijn laptop aan de tv als ik ga kijken, dus internetten of zo tegelijkertijd gaat dan niet.
Kabel is net even te kort. Ik kan wel op mijn pc kijken, daar heb ik 2 schermen, maar ja 2,5 uur op een bureaustoel zitten vind ik ook niet echt je dat.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:15 schreef hugecooll het volgende:
[..]
wel als je je tv instelt als uitbreiding van je scherm i.p.v. een duplicaat ervan toch?
of is je kabel te kort?
Gewoon bank naar boven slepen toch, draadloze muis en toetsenbord en je kan er helemaal tegenaanquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Kabel is net even te kort. Ik kan wel op mijn pc kijken, daar heb ik 2 schermen, maar ja 2,5 uur op een bureaustoel zitten vind ik ook niet echt je dat.
Ik heb geen bovenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:17 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gewoon bank naar boven slepen toch, draadloze muis en toetsenbord en je kan er helemaal tegenaan
Aight aightquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb geen bovenEn de bank past niet in de computerkamer
Ik houd het wel bij strijken, dus ik ook nog wat nuttigs tijdens het kijken.
Poeh geen idee eigenlijk. 4 of zo dacht ik?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:18 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Aight aight
Ik vond die Jennifer Lynn trouwens wel goed. Hoeveel rondes zijn die battles?
Moeje mij nie vragen :0quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Poeh geen idee eigenlijk. 4 of zo dacht ik?
Ik bedoelde VOHquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:20 schreef Karina het volgende:
[..]
4 dus inderdaadUS heb ik het nog over dan he? Al is dit het VOH Topic.
owquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik bedoelde VOHJennifer Lynn zit toch in VOH?
Die blonde Amerikaanse met d'r pianoquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
owIk weet die namen nooit
Ik denk altijd: die rode, die met die rare jurk, etc. Zullen er hier dan ook 4 zijn.
Ja vanwege de Engelse naam dacht ik dat ze uit Voice US wasquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Die blonde Amerikaanse met d'r piano
offtopic:
wtf
Gewoon vragen zonder zelf te kijken tochquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:25 schreef Karina het volgende:
De site van Voice US is wel een stuk overzichtelijker. Daar staat ook een mooi programmaoverzicht, zoveel audities, zoveel battles, op de NL site kan ik dat niet zo 1,2,3 vinden.
Die is goed ja. Goed Engels ookquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Gewoon vragen zonder zelf te kijken toch
Maar ik bedoelde deze dus
Ik ben afgehaakt... vanmiddag nog even gekeken, maar ik denk dat ik alleen nog de finale kijk. Ik vind er niets meer aan. Elk jaar haak ik zo in het midden af eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
huhu
meh, moet ook nog 2 weken ER kijken
druk druk druk
Is het eerste jaar dat ik het 'volg'. Ik heb de vorige seizoenen gewoon in één keer achter elkaar gekekenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt... vanmiddag nog even gekeken, maar ik denk dat ik alleen nog de finale kijk. Ik vind er niets meer aan. Elk jaar haak ik zo in het midden af eigenlijk.
OOk de hele oude? Die waren namelijk het leukst, met 'onbekenden'.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is het eerste jaar dat ik het 'volg'. Ik heb de vorige seizoenen gewoon in één keer achter elkaar gekeken
Ehm, de seizoenen die je online kan terugkijken, dus ook met die gigantische groep onbekenden. Met alleen vrouwen heknie gezien, maar op een paar seizoenen na heb ik het meeste wel gezien geloof ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
OOk de hele oude? Die waren namelijk het leukst, met 'onbekenden'.
Valt deze tegen vind ik. En alle met BN'ers...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ehm, de seizoenen die je online kan terugkijken, dus ook met die gigantische groep onbekenden. Met alleen vrouwen heknie gezien, maar op een paar seizoenen na heb ik het meeste wel gezien geloof ik
Sorryquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Valt deze tegen vind ik. En alle met BN'ers...
Maar goed, beetje heel erg off topicKletskous!
Shit.....niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ofover 3 minuten als je geen spoilers wilt zien
Yessss betteltaim!quote:
Neequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Ben benieuwd, heb vorige week niet gekeken![]()
Heb ik die van redemption song gemist??
Nee die moet nog geloof ik.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
neequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
lading cola drinkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:38 schreef Stickertje het volgende:
Volgens mij hebben mijn buikgriep bacteriën zelfmoord gepleegd na het zien van 5 minuten gtst
voel me ineens beter
en nog oranje ook...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:42 schreef JaneDoe het volgende:
ilse ziet er echt niet uit met dr omaknot
wel mooier dan Trijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:42 schreef JaneDoe het volgende:
ilse ziet er echt niet uit met dr omaknot
Kookquote:
Ik denk dat ze zeiden: may the voice be with youquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:43 schreef Stickertje het volgende:
; mny the force be with you' eerder was er al een lightsaber.. is star wars nu ook al een sponsor?
dat is nog ergerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:44 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zeiden: may the voice be with you
had vorige week niet goed gezien, weer broek met dierenprint?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:43 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ilse ziet er na een week niet douchen en in een vuilniszak nog beter uit dan Trijntje
neequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:44 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
had vorige week niet goed gezien, weer broek met dierenprint?
nee een kort glimmend jasje waar haar dikke reet nog meer uitsteektquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:44 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
had vorige week niet goed gezien, weer broek met dierenprint?
Ga je vroeg naar bed vandaag?quote:
een vriend van mij, Surinamer, vindt haar helemaal de bomquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee een kort glimmend jasje waar haar dikke reet nog meer uitsteekt
valt mee, toch. Beetje saai mischien.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:46 schreef CherryOnTop het volgende:
mijn god wat een slechte battle over het algemeen.
misschien moet hij een keer chickies ronselen bij de plaatselijke weight watchers clubquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:46 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
een vriend van mij, Surinamer, vindt haar helemaal de bom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |