SPOILER: The Voice of HollandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het laatste nieuws (/ TAL / Korte nieuwtjes & feitjes over en rondom The Voice):
[28/07] TAL / 'The Voice kan ook tegen je werken'
[19/07] TAL / The Voice of Holland krijgt nieuw onderdeel
[15/07] TAL / Rebecca wil meedoen aan The Voice
The Voice spellen:
TAL / Adopteer een kandidaat - The Voice of Holland IV
TAL / Kijkcijfer(spel) topic: The Voice of Holland IV
----------------------------------------------------------------------------Team Marco Borsato
TAL / #teamMarco - Sarah van der Meer
TAL / #teamMarco - Julia van der ToornTeam Trijntje Oosterhuis
TAL / #teamTrijntje - Jermain van der Bogt / Wudstik
TAL / #teamTrijntje - Nikita DoornboschTeam Ilse deLange
TAL / #teamIlse - Lizzy OssevoortTeam Ali B
TAL / #teamAli - Jarno Ibarra Bent
TAL / #teamAli - Vince Irie
TAL / #teamAli - Collin de Vries
[ Bericht 16% gewijzigd door Benny op 20-10-2013 22:32:57 ]
weer nietquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:14 schreef oLexie het volgende:
Ah, reclame. Wie weet een leuke naam voor dit poesje?
[ [url=https://scontent-a-ams.xx(...)734_1720433160_n.jpg]afbeelding[/url] ]
Swastika?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:14 schreef oLexie het volgende:
[ afbeelding ]
Smokey.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:14 schreef oLexie het volgende:
[ afbeelding ]
Rippy Rombeldoesjequote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:14 schreef oLexie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zat te juichenquote:
EINDELIJK!!!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:15 schreef Cee het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
MOLLETJESSSSArtje! Liefde! ALLES!
![]()
![]()
Ik had net nog gestemdquote:
Jaquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:21 schreef Greys het volgende:
[..]
Wie was dat ook alweer, de GTST negert?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:21 schreef kwakz0r het volgende:
ik ga een keer klagen bij twix dat ik twee rechtertwixen in mn twix had...wat een kutreclame...
en dan vragen ze: hoe weet je dat dan? "nou, ik had er twee die "cloaked" in chocolate waren"quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:21 schreef kwakz0r het volgende:
ik ga een keer klagen bij twix dat ik twee rechtertwixen in mn twix had...wat een kutreclame...
Dat kan je toch niet zeggen na die eerst auditie, waar ze twee totaal verschillende nummers zongquote:
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dus dát zat allemaal in die witte boxers!
Kan mij er maar 1 van herinneren.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat kan je toch niet zeggen na die eerst auditie, waar ze twee totaal verschillende nummers zong
Oops I did it again en New Yorkquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan mij er maar 1 van herinneren.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:25 schreef Day het volgende:
Saaie battle en Julia was helemaal niet beter of zo.
Inderdaadquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en ze klonken allebei hetzelfde
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:26 schreef Cee het volgende:
Deze uitslag werd mede mogelijk gemaakt door Firma No Shit Sherlock.
Ditquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:26 schreef Cee het volgende:
ROFLquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:26 schreef Cee het volgende:
Vond ik helemaal niet, dat ene was ingetogen en de ander was met enorme uithalen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:26 schreef Stickertje het volgende:
[..]
en ze klonken allebei hetzelfde
Eens, ik vind Julia leuk maar ik vind dat bv Wudstick haar er tien keer uit zingt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:26 schreef Day het volgende:
Julia raakt me in mijn ziel?
Wanneer, Marco? Niet tijdens dit nummer.
Dat dit kan in Nederland.quote:
Carolien Borgers, deed mee aan WIDM dit jaar, verliezend finalist. Is cabaretière.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:33 schreef Day het volgende:
Even hoor, wie is die blanke kroeskrulkop?
Heb haar deze week al diverse keren voorbij zien komen op rtl4 en nu weer bij Art, maar heb geen idee wie ze is.
Caroline nogwat, geen idee wat ze doet maar ze zat afgelopen jaar in Wie is de Mol.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:33 schreef Day het volgende:
Even hoor, wie is die blanke kroeskrulkop?
Heb haar deze week al diverse keren voorbij zien komen op rtl4 en nu weer bij Art, maar heb geen idee wie ze is.
Ah ok, thx!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Carolien Borgers, deed mee aan WIDM dit jaar, verliezend finalist. Is cabaretière.
Volgens mij kan dat niet. Wist ik ook niet maar ik geloof alles dat Art zegt heilig dus zal het wel zo wezen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:36 schreef Greys het volgende:
Waarom riep Art 'Volgend jaar eindelijk een gala zonder genomineerde De Mol'?
Je kunt toch gewoon weer genomineerd zijn volgend jaar?
Niet als je gewonnen hebt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:36 schreef Greys het volgende:
Waarom riep Art 'Volgend jaar eindelijk een gala zonder genomineerde De Mol'?
Je kunt toch gewoon weer genomineerd zijn volgend jaar?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:39 schreef Cee het volgende:
Ik vind Johnny de Mol ook echt zo'n toffe gast.
Oh, ik denk net: volgens mij is ze afgevallen!quote:
huh? Was ze zo dik dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:40 schreef Day het volgende:
[..]
Oh, ik denk net: volgens mij is ze afgevallen!
Nou, ik vind haar bij 'ik hou van Holland' behoorlijk stevig.quote:
Nooit meer. Geldt alleen voor de Televizierring zelf.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah okeHoe lang kan je dan niet genomineerd worden?
Heeft de UK niveau van voorbeeld gehaald?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 08:55 schreef Max23 het volgende:
Het niveau van sommige Amerikaanse Battles zullen ze nooit halen ben ik bang:
Zoals deze van een paar jaar geleden:
Ik persoonlijk vind USA hoger niveau dan UK.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:32 schreef hexje het volgende:
[..]
Heeft de UK niveau van voorbeeld gehaald?
Ik zou voor Anthony zijn gegaan. Zijn stem vind ik mooier klinken.
Dit blijft de beste battle die ik heb gezienquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 02:36 schreef ato het volgende:
Wat was dat een heerlijke battle met woodstick en Jarno, doet mij denken aan die zeldzame goede battle van Lenny en Demi:
Van alle Nederlandse battles zeker jaquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit blijft de beste battle die ik heb gezien
Echtquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit blijft de beste battle die ik heb gezien
Ik zal er in het Voice USA topic nog wel een paar plaatsenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:59 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie nog meer filmpjes van goede buitenlandse battles?![]()
Dit is ook geweldig en UK:quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:32 schreef hexje het volgende:
[..]
Heeft de UK niveau van voorbeeld gehaald?
Ik zou voor Anthony zijn gegaan. Zijn stem vind ik mooier klinken.
Ja zeker. Die van Jarno en Wudstik komt dan nog wel het meest in de buurt, maar toch wel met grote afstand. De Lennie-battle was echt heel tofquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt![]()
Ik vond die van gister met Jarno en Wudstick vele malen beter.
Smaken verschillen haha. Maar die met J&W, daar liet geen van twee bijna een steekje vallen. In die van de meisjes wel.
En ze heeft al eerder een single met Tjeerd Oosterhuis opgenomen. Nu wordt ze gecoacht door zus Trijntje.quote:2010 brought even more success as Nikita lent her vocal talents to producers “Gangsterboys” for a Dutch film. Then again performing as a backing vocalist for popular Dutch artist Nicole Bus, Wudstik and Maroc & Roll.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 02:36 schreef ato het volgende:
Wat was dat een heerlijke battle met woodstick en Jarno, doet mij denken aan die zeldzame goede battle van Lenny en Demi:
Klopt, jammer dat Lenny het niet haalde, maar ik begreep het wel. Ze was nog erg onzeker en verlegen. Hopelijk is ze zich daar nu in aan het ontwikkelen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:05 schreef tralalala het volgende:
[..]Beste ooit, zwak begin maar elke seconde beter en beter...
Toen was er nog een battle na de battle ofzo want Lennie werd toen nog voor de liveshows uitgeschakeld.
Wow. Lekker bezigquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 23:20 schreef Greys het volgende:
Meer dan 6 miljoen views al![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |