Carolien Borgers, deed mee aan WIDM dit jaar, verliezend finalist. Is cabaretière.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:33 schreef Day het volgende:
Even hoor, wie is die blanke kroeskrulkop?
Heb haar deze week al diverse keren voorbij zien komen op rtl4 en nu weer bij Art, maar heb geen idee wie ze is.
Caroline nogwat, geen idee wat ze doet maar ze zat afgelopen jaar in Wie is de Mol.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:33 schreef Day het volgende:
Even hoor, wie is die blanke kroeskrulkop?
Heb haar deze week al diverse keren voorbij zien komen op rtl4 en nu weer bij Art, maar heb geen idee wie ze is.
Ah ok, thx!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Carolien Borgers, deed mee aan WIDM dit jaar, verliezend finalist. Is cabaretière.
Volgens mij kan dat niet. Wist ik ook niet maar ik geloof alles dat Art zegt heilig dus zal het wel zo wezen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:36 schreef Greys het volgende:
Waarom riep Art 'Volgend jaar eindelijk een gala zonder genomineerde De Mol'?
Je kunt toch gewoon weer genomineerd zijn volgend jaar?
Niet als je gewonnen hebt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:36 schreef Greys het volgende:
Waarom riep Art 'Volgend jaar eindelijk een gala zonder genomineerde De Mol'?
Je kunt toch gewoon weer genomineerd zijn volgend jaar?
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:39 schreef Cee het volgende:
Ik vind Johnny de Mol ook echt zo'n toffe gast.
Oh, ik denk net: volgens mij is ze afgevallen!quote:
huh? Was ze zo dik dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:40 schreef Day het volgende:
[..]
Oh, ik denk net: volgens mij is ze afgevallen!
Nou, ik vind haar bij 'ik hou van Holland' behoorlijk stevig.quote:
Nooit meer. Geldt alleen voor de Televizierring zelf.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah okeHoe lang kan je dan niet genomineerd worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |