Ik heb het seizoen met Javier Colon gezienquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 11:52 schreef Karina het volgende:
De battles zijn inmiddels begonnen met o.a. Cher als mede-coach. En zij is behoorlijk streng viel me op! Niks mis mee overigens
Dan heb je nog heel wat te kijkenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:12 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik heb het seizoen met Javier Colon gezien. Afgelopen 3/4 seizoenen maar eens downloaden.
Dank je! Ik snap al waarom ik Blake niet herkende op die foto hier boven. In seizoen 1 had hij nog wat meer haar op zn kin, en was hij misschien wat slanker.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 12:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan heb je nog heel wat te kijkenVeel plezier.
Denk dat Ali het meer van zijn team en connecties moet hebben. Maar het niveauverschil tussen Nederland en Amerika is inderdaad reuzegroot.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:15 schreef Peter het volgende:
Ja, voor de meeste Nederlandse kandidaten die nu door gaan na de battle zouden ze in de VS niet eens zijn omgedraaid.. En wat moet je als kandidaat nu leren van Ali B? Hoe je jezelf vermarkt? Zanginhoudelijk is hij toch één van de zwakste artiesten die de afgelopen 10 jaar in de top 40 zijn beland...
Deze zouden in NL beiden in de finale staan. in de VS worden ze bij de battles tegen elkaar gezet...quote:
Dit meisje doet me enorm aan Janet Devlin denkenquote:
De jongen ging door hoop ik?quote:
Ja, en die vrouw werd gestolenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Dit meisje doet me enorm aan Janet Devlin denken
[..]
De jongen ging door hoop ik?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |