Misschien maar goed ook. Anders wordt hij te veel gehypet.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 21:57 schreef Greys het volgende:
Ja dat van die AXE account stond er (veel) eerder op geloof ik, op youtube, dus die is op al die buitenlandse sites gelinkt en de officiële niet![]()
Ik vind het een beetje schandalig dat er zo weinig aandacht aan besteed wordt eigenlijk. Ik bedoel, een nieuwe bikini van Sylvie daar horen we alles van in Shownieuws en Boulevard, maar een Nederlandse auditie die het zo goed doet in het buitenland daar wordt met geen woord over gerept. Stom. Pluh.
Dat is ook weer zo idd.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 23:46 schreef hexje het volgende:
[..]
Misschien maar goed ook. Anders wordt hij te veel gehypet.
Ja, dat is zo standaard. Zelfs als haar tegenstander het beter doet gaat Gerrie alsnog door. Het is zo kansloos voor een tegenstander van degene die het in een auditie geweldig heeft gedaan...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 18:33 schreef Sway- het volgende:
Morgen zien we de battle van Gerrie toch? Dacht ik te zien in een voorstukje, is eigenlijk wel al duidelijk wie die battle wint want Marco zou haar niet laten gaan.
Leer keuzes maken dame!quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:15 schreef Karina het volgende:
Ik switch weer heen en weer tussen VI en Voice met wijn en truffelkruidnoten.
Opnemen en doorspoelenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vind het zo een lange zitBeetje afwisselen helpt.
Ja maar met topic is het wel leukerquote:
wat een kutinstellingquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:15 schreef Karina het volgende:
Ik switch weer heen en weer tussen VI en Voice met wijn en truffelkruidnoten.
Nee eerste half uur VI (want the Voice begint toch altijd te laat). En tijdens de reclames zappenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zit je dan VI te kijken met The Voice @ PiP en switch je wanneer ze gaan zingen?
Hm, ik kijk niks live dus dat probleem heb ik nietquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee eerste half uur VI (want the Voice begint toch altijd te laat). En tijdens de reclames zappenAl vallen de reclames vaak wel samen helaas of deels.
Ik heb meestal geen zin om iets later terug te kijken. van VI kijk ik wel soms de mp4 als ik het maandag niet heb kunnen kijken. Maar VOH later kijken, nah, hooguit wat kleine stukjes.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hm, ik kijk niks live dus dat probleem heb ik niet
Zit toevallig nu naar The Voice te kijkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb meestal geen zin om iets later terug te kijken. van VI kijk ik wel soms de mp4 als ik het maandag niet heb kunnen kijken. Maar VOH later kijken, nah, hooguit wat kleine stukjes.
Van vorige week? Ik moet Voice US van afgelopen week nog bekijken. Morgen denk ik.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Zit toevallig nu naar The Voice te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |