wel mooier dan Trijnquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:42 schreef JaneDoe het volgende:
ilse ziet er echt niet uit met dr omaknot

Kookquote:

Ik denk dat ze zeiden: may the voice be with youquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:43 schreef Stickertje het volgende:
; mny the force be with you' eerder was er al een lightsaber.. is star wars nu ook al een sponsor?

dat is nog ergerquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:44 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zeiden: may the voice be with you

had vorige week niet goed gezien, weer broek met dierenprint?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:43 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Ilse ziet er na een week niet douchen en in een vuilniszak nog beter uit dan Trijntje

neequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:44 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
had vorige week niet goed gezien, weer broek met dierenprint?

nee een kort glimmend jasje waar haar dikke reet nog meer uitsteektquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:44 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
had vorige week niet goed gezien, weer broek met dierenprint?

Ga je vroeg naar bed vandaag?quote:

een vriend van mij, Surinamer, vindt haar helemaal de bomquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee een kort glimmend jasje waar haar dikke reet nog meer uitsteekt

valt mee, toch. Beetje saai mischien.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:46 schreef CherryOnTop het volgende:
mijn god wat een slechte battle over het algemeen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |