Ik ben afgehaakt... vanmiddag nog even gekeken, maar ik denk dat ik alleen nog de finale kijk. Ik vind er niets meer aan. Elk jaar haak ik zo in het midden af eigenlijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:47 schreef hugecooll het volgende:
[..]
huhu
meh, moet ook nog 2 weken ER kijken
druk druk druk
Is het eerste jaar dat ik het 'volg'. Ik heb de vorige seizoenen gewoon in één keer achter elkaar gekekenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ben afgehaakt... vanmiddag nog even gekeken, maar ik denk dat ik alleen nog de finale kijk. Ik vind er niets meer aan. Elk jaar haak ik zo in het midden af eigenlijk.
OOk de hele oude? Die waren namelijk het leukst, met 'onbekenden'.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:52 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Is het eerste jaar dat ik het 'volg'. Ik heb de vorige seizoenen gewoon in één keer achter elkaar gekeken
Ehm, de seizoenen die je online kan terugkijken, dus ook met die gigantische groep onbekenden. Met alleen vrouwen heknie gezien, maar op een paar seizoenen na heb ik het meeste wel gezien geloof ikquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
OOk de hele oude? Die waren namelijk het leukst, met 'onbekenden'.
Valt deze tegen vind ik. En alle met BN'ers...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ehm, de seizoenen die je online kan terugkijken, dus ook met die gigantische groep onbekenden. Met alleen vrouwen heknie gezien, maar op een paar seizoenen na heb ik het meeste wel gezien geloof ik
Sorryquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Valt deze tegen vind ik. En alle met BN'ers...
Maar goed, beetje heel erg off topicKletskous!
Shit.....niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ofover 3 minuten als je geen spoilers wilt zien
Yessss betteltaim!quote:
Neequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Ben benieuwd, heb vorige week niet gekeken![]()
Heb ik die van redemption song gemist??
Nee die moet nog geloof ik.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
neequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:39 schreef miss_dynastie het volgende:
lading cola drinkenquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:38 schreef Stickertje het volgende:
Volgens mij hebben mijn buikgriep bacteriën zelfmoord gepleegd na het zien van 5 minuten gtst
voel me ineens beter
en nog oranje ook...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 20:42 schreef JaneDoe het volgende:
ilse ziet er echt niet uit met dr omaknot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |