Hoop dat ie het echt zegtquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:43 schreef BobW het volgende:
Art was net op 3FM en ze hebben afgesproken dat hij gaat zeggen dat Zwarte Piet moet blijven als hij wint. Ben benieuwd
Straks stemmen
niets is wat het lijktquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar dat zou toch nu aan het begin dan al een veel te duidelijke hint zijn, als ze dat echt zo letterlijk bedoelen?
Hééé MP!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:15 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ik heb echt super veel zin erin
Zie je dat 'schijnwerpers' er uit ziet alsof het voor een lachspiegel staat, zo uitgerekt, zo, zo.... niets is wat het lijkt? Oftewel de Mol staat juist WEL graag in de schijnwerpers en het is wel Freekie Bartels omg we zijn eruit! WE ZIJN ERUIT!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 13:17 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die zag ik ook. Heb er maar alvast een screenshot van gemaakt
[ afbeelding ]
Als 3FM-diehard weet ik dat wel ja.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 20:00 schreef Burrito het volgende:
[..]
In Sophie haar radioprogramma komt er altijd een 'sexexpert' genaamd...Luna
D'r staat toch echt 'ze' hoorquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 22:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
"We" kijk dat is nou meeleven..
twitter:artrooijakkers twitterde op vrijdag 18-10-2013 om 23:41:30Yes, #televizierring voor #widm! Ge-wel-dig! Dank voor 't stemmen! Vinden jullie 'm niet mooi? http://t.co/6PCcgkqwB5 reageer retweet
*zoekt filmpje van Bart de Graaff toen hij de Ring moet uitreiken.quote:
Ik vind het veel te leuk om over WIDM te kunnen pratenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
En ik vind het tof dat niemand het irritant lijkt te vinden dat ik hier als n00b tussendoor wals met allerlei vragen en iedereen gewoon lief antwoordt enzo![]()
![]()
Dat bedacht ik ook al. Maar goed, hij is eindelijk voor Wie is de Mol en dat werd hoog tijd!quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:33 schreef Piperidine het volgende:
Jammer dat Angela en de oude presentatoren nu niet de prijs winnen.
vooral voor Angela is het jammer. Dat is toch mw De Mol.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 17:33 schreef Piperidine het volgende:
Jammer dat Angela en de oude presentatoren nu niet de prijs winnen.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:56 schreef Iwanius het volgende:
Leuk dat WidM eindelijk zijn prijs heeft gewonnen maar verbazend was het niet want op Twitter om 21:20 uur wist iemand al te melden dat de winnaar WidM zou worden. 1 Uur ongeveer eer het officieel bekend werd gemaakt op tv.![]()
Enige die er leuk uitzag en de "wauw" factor had was Angela Schijf.Wat is dat een mooie vrouw geworden! Wat mij ook opviel was die dikke rapvriend van Ali B die met zonnebril pontificaal achter de genomineerden zat terwijl andere BNérs ergens hoog in het theater zat zoals Anita Witzier.
Nu wel, met de herhaling van gistermiddag.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 15:50 schreef Guanabana het volgende:
Waarom valt het niet terug te kijken op Uitzending gemist?
En als iemand om 21:20 had aangegeven dat ze zouden verliezen en ze hadden verloren, dan had je ook gedacht dat het doorgestoken kaart was?quote:Op zondag 20 oktober 2013 10:56 schreef Iwanius het volgende:
Leuk dat WidM eindelijk zijn prijs heeft gewonnen maar verbazend was het niet want op Twitter om 21:20 uur wist iemand al te melden dat de winnaar WidM zou worden. 1 Uur ongeveer eer het officieel bekend werd gemaakt op tv.![]()
Enige die er leuk uitzag en de "wauw" factor had was Angela Schijf.Wat is dat een mooie vrouw geworden! Wat mij ook opviel was die dikke rapvriend van Ali B die met zonnebril pontificaal achter de genomineerden zat terwijl andere BNérs ergens hoog in het theater zat zoals Anita Witzier.
Is 't wat?quote:
Dat ligt er aan wat je er van verwacht. Even een samenvatting van wat er in het boekje zit:quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:28 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Is 't wat?
(is het z'n geld waard?)
quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:47 schreef remcoP het volgende:
Op wieisdemol.com is men een beetje gek geworden. Ze zijn daar de molboekjes aan het controleren op watermerken, onzichtbaar schrift dmv citroensap en onzichtbaar schift wat je alleen kan lezen onder uv-licht.
![]()
![]()
Ach, zulke mensen moet je hebben, door hen worden uiteindelijk de hints ontdekt en leuke theorieen bedacht.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:47 schreef remcoP het volgende:
Op wieisdemol.com is men een beetje gek geworden. Ze zijn daar de molboekjes aan het controleren op watermerken, onzichtbaar schrift dmv citroensap en onzichtbaar schift wat je alleen kan lezen onder uv-licht.
![]()
![]()
Mensen zien ook Jezus in een koeienvlaai, de mallotigheid van een relatief goed programma kan ook debiele vormen aannemen...quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:47 schreef remcoP het volgende:
![]()
![]()
Zou er dit jaar niet een onbekende nederlander mee doen? dat was de hoofdprijs die je via het tweede scherm kon winnen, namelijkquote:Op maandag 7 oktober 2013 10:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk nooit meer. De massa semi-bekende BN'ers groeit nl gestaag. Dus da's nog steeds een onuitputtelijke bron.
Volgens mij was de hoofdprijs dat je de eerste opnamedag mocht bijwonen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 02:47 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
Zou er dit jaar niet een onbekende nederlander mee doen? dat was de hoofdprijs die je via het tweede scherm kon winnen, namelijk
Nee, er zijn al beelden geweest van die persoon in Hongkong.quote:Op maandag 21 oktober 2013 07:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij was de hoofdprijs dat je de eerste opnamedag mocht bijwonen.
't Is te hopen voor de winnaar dat die eerste opnamedag niet louter bestond uit het maken van shotjes tijdens het inchecken op Schiphol.
Dat is echt voor het eerst dat ik Monique Hendricx aantrekkelijk vond overkomen, die heeft normaal altijd zo'n bakstenen mannenhoofd met weerborstels als wenkbrauwenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 08:37 schreef milaya het volgende:
Susan Visser en Monic Hendricx in pakwie heeft daar pics van?
Maar wel een ontzettend goed actrice, dus I don;t give a shitquote:Op maandag 21 oktober 2013 09:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat is echt voor het eerst dat ik Monique Hendricx aantrekkelijk vond overkomen, die heeft normaal altijd zo'n bakstenen mannenhoofd met weerborstels als wenkbrauwen
Daar zijn ze altijd al gek geweest.quote:Op zondag 20 oktober 2013 20:47 schreef remcoP het volgende:
![]()
![]()
Nee, 't was tot de eerste executie!quote:Op maandag 21 oktober 2013 07:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij was de hoofdprijs dat je de eerste opnamedag mocht bijwonen.
't Is te hopen voor de winnaar dat die eerste opnamedag niet louter bestond uit het maken van shotjes tijdens het inchecken op Schiphol.
Oeh, da's gaaf!quote:
Kan best zijn dat ze daarvoor een dag of 2 terug heeft mogen vliegen, toch? Zegt in principe weinig.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:41 schreef dennis83 het volgende:
Ik herinner me dat Aaf Brandt Corstius in een column schreef dat ze naar de begrafenis van regisseur Marc van Ughelen was geweest (man van actrice Lies Visshedijk) Die begrafenis was op 7 juni. Toen waren de opnames van WIDM volgens mij nog bezig.
Ik geloof dat er uitgegaan wordt dat ze rond 5 juni terug zijn gekomenquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:41 schreef dennis83 het volgende:
Ik herinner me dat Aaf Brandt Corstius in een column schreef dat ze naar de begrafenis van regisseur Marc van Ughelen was geweest (man van actrice Lies Visshedijk) Die begrafenis was op 7 juni. Toen waren de opnames van WIDM volgens mij nog bezig.
Gelukkig zijn we hier zo lekker gewoon gebleven!quote:Op maandag 21 oktober 2013 10:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daar zijn ze altijd al gek geweest.
De echte hints zijn altijd pas vanaf het moment dat WIDM wordt uitgezonden. Dus alle speculaties vooraf zijn voornamelijk voor de lol om er alvast in te komen.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 01:00 schreef Greys het volgende:
Wat leuk, dat Molboekje![]()
Wanneer ongeveer komt er een hinttopic hier, of is dat pas bij aanvang?
Omdat er toch al een paar hintjes waren?
Precies.quote:Op woensdag 23 oktober 2013 01:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we hier zo lekker gewoon gebleven!
twitter:Martijnvanveen twitterde op maandag 28-10-2013 om 12:32:11Seizoen 14 van #widm is volgens @artrooijakkers 'bekroond', 'verrassend' en bevat 'verbonden'. Klinkt veelbelovend. Vanaf 2 januari op tv. reageer retweet
Leukquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:29 schreef Beaudelaire het volgende:
Interview: Art Rooijakkers over Wie is de Mol? (2014)
quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:29 schreef Beaudelaire het volgende:
Interview: Art Rooijakkers over Wie is de Mol? (2014)
twitter:WieIsDeMol twitterde op vrijdag 08-11-2013 om 15:22:531 januari, 21:20 uur, Ned. 3: 13 jaar Wie is de Mol? – Niets is wat het lijkt #widm #special #nieuwjaarsdag http://t.co/3tw8JV7J5d reageer retweet
Leukquote:Op vrijdag 8 november 2013 15:26 schreef Pino112 het volgende:
twitter:WieIsDeMol twitterde op vrijdag 08-11-2013 om 15:22:531 januari, 21:20 uur, Ned. 3: 13 jaar Wie is de Mol? – Niets is wat het lijkt #widm #special #nieuwjaarsdag http://t.co/3tw8JV7J5d reageer retweet
Inderdaadquote:Op vrijdag 8 november 2013 20:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als de grote baas het niet ziet is het goed toch?
zo groot is die niet.quote:Op vrijdag 8 november 2013 20:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Als de grote baas het niet ziet is het goed toch?
twitter:WieIsDeMol twitterde op dinsdag 19-11-2013 om 20:46:10Voor de #widm #special zijn we benieuwd naar jouw mening! Wat zijn voor jou hoogtepunten van 13 jaar WIDM? http://t.co/KaT7VRFTOM reageer retweet
Joh, WIDM 2014 is al een half jaar geleden opgenomen hè, valt vrij weinig meer aan te veranderenquote:Op donderdag 21 november 2013 09:48 schreef Iwanius het volgende:
Goh... je zou het bijna nog geloven dat ze oprecht geïnteresseerd zijn in je mening wat tv-kijkers hun hoogtepunten waren van de afgelopen 13 jaar.
Ze zullen die gegevens toch niet doorspelen naar zo een bureau die er allerlei conclusies aan verbindt,dat vervolgens in een lijvig rapport uitbrengt en waarmee de tv zender dan aan de haal gaat door het programma zo aan te passen dat het nog meer kijkers genereert bij de volgende afleveringen?
Hoe heet dat ook weer? Oh ja. Format.
En:quote:Op donderdag 21 november 2013 13:54 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Tygo staat als enige recht voor de camera!!!!!
En die gast tussen Daphne en Freek is als enige man in dezelfde pose als de vrouwen gefotografeerd.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:54 schreef franklop het volgende:
[ afbeelding ]
Tygo staat als enige recht voor de camera!!!!!
Hij trekt iedere een een 'strike a pose' hoofdquote:Op donderdag 21 november 2013 14:14 schreef rubbereend het volgende:
Ik erger me zelfs op foto's aan Tygo
Je bent niet de enigequote:Op donderdag 21 november 2013 14:14 schreef rubbereend het volgende:
En Jennifer heeft haar armen over elkaar. Als enige!quote:Op donderdag 21 november 2013 14:12 schreef Rockfire het volgende:
[..]
En:
Owen heeft als enige een bril op
Owen heeft als enige een hoofddeksel
Aaf heeft als enige oorbellen in
Dat zegt volgens mij allemaal niks...
Oh en deze foto:
[ afbeelding ]
Jan-Willem houd zijn vingers vreemd...
Hij is een beetje van badguyaantrekkelijk naar 'ik weet waar je slaapt' gegaan inderdaadquote:Op donderdag 21 november 2013 14:20 schreef MissBliss het volgende:
Er was een tijd dat Tygo best aantrekkelijk was. Nu niet meer
Op die foto hierboven is hij wel heel freaky.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:20 schreef MissBliss het volgende:
Er was een tijd dat Tygo best aantrekkelijk was. Nu niet meer
Exact mijn probleem hahaquote:Op donderdag 21 november 2013 20:25 schreef DeLuna het volgende:
Ik voldoe niet aan de laatste drie eisen.
Jan-Willem heeft natte oksels. Echt een mollenstreek.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:12 schreef Rockfire het volgende:
[..]
En:
Owen heeft als enige een bril op
Owen heeft als enige een hoofddeksel
Aaf heeft als enige oorbellen in
Dat zegt volgens mij allemaal niks...
Oh en deze foto:
[ afbeelding ]
Jan-Willem houd zijn vingers vreemd...
Ja, maar als je 17 bent kun je nog geen WO of HBO opleiding hebben afgerond.quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:28 schreef DaMart het volgende:
Ze hebben wel een bijzonder beeld van hoger opgeleid zijn.
Vwb Jennifer Hofman toen ze nog jong en aankomend was.quote:Op donderdag 21 november 2013 14:22 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En Jennifer heeft haar armen over elkaar. Als enige!
verdomme een jaar te jong verdomme verdommequote:Op donderdag 21 november 2013 20:15 schreef Rockfire het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas ben ik te oud
Haha jonkie.quote:Op zondag 24 november 2013 10:06 schreef Faux. het volgende:
[..]
verdomme een jaar te jong verdomme verdomme
één jaar. zo dichtbijquote:
Ik denk dat je een contract moet tekenen en ja ik denk dat ze je leeftijd echt wel controlerenquote:Op zondag 24 november 2013 10:51 schreef Faux. het volgende:
zouden ze om je id vragen denken jullie?
Arme Aafquote:Op donderdag 21 november 2013 14:10 schreef Pino112 het volgende:
Alleen dat wijf rechtsboven lijkt me irritant.
Hmmm. Volgens dit dingetje zou ik mee mogen doen. En ik heb 10 december vrij...quote:Op donderdag 21 november 2013 20:15 schreef Rockfire het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas ben ik te oud
Als ik aan de voorwaarden voldeed dan had ik geregeld dat ik vrij was en had ik meegedaan.quote:Op zondag 24 november 2013 12:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hmmm. Volgens dit dingetje zou ik mee mogen doen. En ik heb 10 december vrij...
Maar straks ben ik een enorme faalhaas in wat ik dan zou moeten doen en dan sta ik daar faalhaas te zijn op tv
Ik wil eerst weten wat het is
Waar haalde je dit vandaan dan? Zit nu op de site van idtv te kijken maar kan niks vindenquote:Op zondag 24 november 2013 12:09 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Als ik aan de voorwaarden voldeed dan had ik geregeld dat ik vrij was en had ik meegedaan.
Dus: grijp die kans! En niet bang zijn
Van twitter:quote:Op zondag 24 november 2013 12:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
Waar haalde je dit vandaan dan? Zit nu op de site van idtv te kijken maar kan niks vinden
Wil meer weten
En ik wil samen met Mono dan meedoen maar die is niet hooggeleid maar laaggeleid
twitter:MolNieuws twitterde op donderdag 21-11-2013 om 19:10:16Kandidaten gezocht voor een programma gemaakt door de makers van #widm en producent @IDTV http://t.co/9y3RUSD70U reageer retweet
Mm, da's ook vaag..quote:Op zondag 24 november 2013 12:13 schreef Rockfire het volgende:
[..]
Van twitter:twitter:MolNieuws twitterde op donderdag 21-11-2013 om 19:10:16Kandidaten gezocht voor een programma gemaakt door de makers van #widm en producent @IDTV http://t.co/9y3RUSD70U reageer retweet
quote:Op maandag 25 november 2013 15:42 schreef DaMart het volgende:
[ afbeelding ]
Jennifer ontbreekt op de foto. Zouden ze alleen de kandidaten hebben voorgesteld en niet de mol?.
quote:Op donderdag 21 november 2013 14:14 schreef rubbereend het volgende:
Niets is wat het lijkt...quote:
Aaf Brand Corstius!quote:Op donderdag 21 november 2013 14:10 schreef Pino112 het volgende:
Alleen dat wijf rechtsboven lijkt me irritant.
zo zien ze er beide altijd uitquote:Op dinsdag 26 november 2013 14:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind Aaf op die profielfoto op een muppet lijken
En Tygo is echt een doorgesnoven junk op die foto
quote:Op vrijdag 29 november 2013 08:41 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Maar ondanks dit,ga je zeker wel kijken....
Tygo en Freek!quote:Op dinsdag 3 december 2013 16:49 schreef Beaudelaire het volgende:
Van welke kandidaten zouden jullie interviews willen lezen?
Freek, omdatquote:Op dinsdag 3 december 2013 16:49 schreef Beaudelaire het volgende:
Van welke kandidaten zouden jullie interviews willen lezen?
quote:Op donderdag 12 december 2013 12:55 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Lucht.. *grijpt in de lucht..*
Het is lucht!
Is op mijn gemunt he Roos85quote:
Ben ik lucht bij jou? Jij ook bij mijquote:Op donderdag 12 december 2013 12:55 schreef PatriQue89 het volgende:
Lucht.. *grijpt in de lucht..*
Het is lucht!
KOEKOEK, wordt ook iemand wakker zeg..quote:Op donderdag 12 december 2013 14:50 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is op mijn gemunt he Roos85
[..]
Ben ik lucht bij jou? Jij ook bij mij![]()
quote:Op donderdag 12 december 2013 19:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
He wat?
Nee, heb geen idee hoe je daar nou bij komt.
Loop niet zo te hitsen!!11quote:Op donderdag 12 december 2013 19:37 schreef roos85 het volgende:
[..]
He wat?
Nee, heb geen idee hoe je daar nou bij komt.
quote:Op woensdag 18 december 2013 08:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Koekoek!
RLS / [WIDM] Wie is de Mol? Prono 2014!
Er zitten verborgen linkjes in het molboekje!twitter:WieIsDeMol twitterde op woensdag 18-12-2013 om 20:51:37Check jouw Molboekje met Layar voor nieuws over #MolTalk met @schemer! #widm http://t.co/LLrFK8DnZR reageer retweet
twitter:SofievandenEnk twitterde op woensdag 18-12-2013 om 23:50:21Tip voor de Mol-fans: hou de veiling van Serious Request morgen goed in de gaten! En luister #3FM #SR13 #widm14 reageer retweet
En Sophie wint niet, dat verklapte ze nogal door haar gezichtsuitdrukkingquote:Op donderdag 19 december 2013 12:24 schreef Pino112 het volgende:
Een zwarte vrijstelling, is een nieuw onderdeel in het seizoen.
Zou het geen omgekeerde vrijstelling kunnen zijn, waarmee je iemand eruit kan gooien? Of idd een supervrijstelling.quote:Op donderdag 19 december 2013 12:24 schreef Pino112 het volgende:
Een zwarte vrijstelling, is een nieuw onderdeel in het seizoen.
Nee, want straks gooi je de mol eruitquote:Op donderdag 19 december 2013 13:29 schreef themole het volgende:
[..]
Zou het geen omgekeerde vrijstelling kunnen zijn, waarmee je iemand eruit kan gooien? Of idd een supervrijstelling.
Goed punt.quote:Op donderdag 19 december 2013 14:24 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, want straks gooi je de mol eruitJe kan moeilijk zeggen, je mag iedereen eruit gooien behalve Susan want ehh dat kunnen we niet zeggen
quote:Op donderdag 19 december 2013 16:50 schreef Pino112 het volgende:
Kees wordt de sidekick van Arjen tijdens MolTalk
quote:Op woensdagavond 1 januari zal er rond 21:20 uur op Nederland 3 een eenmalige Wie is de Mol? special worden uitgezonden: 13 jaar Wie is de Mol? – Niets is wat het lijkt.
Hierin blikken oud-kandidaten en Mollen terug op dertien jaar WIDM. De beste, mooiste én ontroerendste opdrachten, vriendschappen, verraad, mindfucks, mislukkingen en triomf zijn slechts enkele ingrediënten van het recept waarmee Wie is de Mol? in 2013 de Gouden Televizier-Ring won. Deze special wordt herhaald op donderdag 2 januari rond 15:30 uur op Nederland 1.
quote:Op maandag 30 december 2013 20:29 schreef TLC het volgende:
Ik heb er weer zin in, leuke groep mensen ook![]()
Sofie is leuk hoor, ik denk dat ze je gaat meevallen.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:04 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga me het meest ergeren aan Sofie en Aaf, dat weet ik nu al. En Sofie gaat de nepmol spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Idd, Sofie lijkt mij één van de leukste kandidaten. Aaf is een stuk irritanter.quote:Op dinsdag 31 december 2013 15:24 schreef alors het volgende:
[..]
Sofie is leuk hoor, ik denk dat ze je gaat meevallen.
nvmquote:Op woensdag 1 januari 2014 18:20 schreef Felagund het volgende:
http://avro.nl/wieisdemol(...)s/video#.UsRLmtLuJim
Voorproefje voor de uitzending van vanavond.
vanavond begon het nieuwe seizoen toch?quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:39 schreef roos85 het volgende:
Voor vanavond:
RLS / 13 jaar Wie is de Mol? ? Niets is wat het lijkt
Vanavond eerst een terugblik op eerdere seizoenen.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:42 schreef franklop het volgende:
[..]
vanavond begon het nieuwe seizoen toch?
Ik doe ook mee. We doen toch ook een prono voor het begin van de eerste aflevering?quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Doen er nog meer mensen mee?
Hoe bedoel je dat laatste?quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik doe ook mee. We doen toch ook een prono voor het begin van de eerste aflevering?
De deadline voor de eerste prono is die morgen of volgende week?quote:
Check.quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:46 schreef PatriQue89 het volgende:
Doen er nog meer mensen mee?
Morgenquote:Op woensdag 1 januari 2014 19:55 schreef Felagund het volgende:
[..]
De deadline voor de eerste prono is die morgen of volgende week?
quote:
quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:14 schreef TLC het volgende:
Na de STER een terugblik op eerdere seizoenen
quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:39 schreef roos85 het volgende:
Voor vanavond:
RLS / 13 jaar Wie is de Mol? ? Niets is wat het lijkt
Ik ga uiteraard weer voor het ontdekken van die baanbrekende hintquote:
Kijken of je hem in het introfilmpje kunt ontdekken en dan vanaf minuut 1 lekker met tunnelvisie kijken om pas in de finale te ontdekken dat je op de winaar/verliezer zatquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik ga uiteraard weer voor het ontdekken van die baanbrekende hint
Voorgaande jaren duurde het meestal een kwartiertje tot een half uur oid na afloop van de aflevering geloof ik. Verschilt wel eens.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:51 schreef Vogeltje88 het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe snel de uitzending op Uitzending Gemist staat via digitale tv? Ik moet werken tot 9 uur (elke donderdag) en ik kan dus niet gelijk om half 9 klaar zitten.
Oh, helemaal top! Hoef ik niet al te lang m'n best te doen om alle "spoilers" te ontwijkenquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voorgaande jaren duurde het meestal een kwartiertje tot een half uur oid na afloop van de aflevering geloof ik. Verschilt wel eens.
Gewoon twitter, facebook en dit topic mijdenquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:08 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Oh, helemaal top! Hoef ik niet al te lang m'n best te doen om alle "spoilers" te ontwijken
Er schijnen problemen te zijn ja, maar je kan pas vanaf vrijdag iets invullen dus er gaan geen punten verloren aldus de makers.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Die app he... Ik kan nu niets voorspellen voor vanavond, klopt dat?
Ik kan niet eens registreren..quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er schijnen problemen te zijn ja, maar je kan pas vanaf vrijdag iets invullen dus er gaan geen punten verloren aldus de makers.
Kijk jij ook Widm?quote:
Op mijn telefoon kan ik die hele app niet vinden, hij vindt alleen de apps van vorig jaar..quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:39 schreef Vlaggenroof het volgende:
Oh nu kan ik wel inloggen!
wel een trage app..
quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op mijn telefoon kan ik die hele app niet vinden, hij vindt alleen de apps van vorig jaar..![]()
Iemand een idee hoe ik wél de app van dit jaar op mijn telefoon kan downloaden?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.avro.demol
Thnxquote:
Here we go!twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 02-01-2014 om 13:40:41Twee keer rood, achttien keer groen, vier keer wit, één keer groen en één keer zwart. #widm Vanavond, Ned 1, 20:25 uur. reageer retweet
RLS / [WIDM] Tweetstopicquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Here we go!twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 02-01-2014 om 13:40:41Twee keer rood, achttien keer groen, vier keer wit, één keer groen en één keer zwart. #widm Vanavond, Ned 1, 20:25 uur. reageer retweet
wel uit '94?quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
dankje (: en nee hoor, al bijna 2 jaar
jupquote:
Goed gevonden!quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:02 schreef Vlaggenroof het volgende:
Owen is de mol mensen. Mijn theorie:
Owen SCHUMACHER. Zijn naamgenoot Michael ligt in coma zoals we allen weten. daardoor heeft hij zijn ogen dicht en ziet niks. De mol ziet ook niks.
Zo. Problem solved.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Goed gevonden!Het kan wel he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ken alleen freek tygo, daphnhe en owen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
jup![]()
Ik hoop dat Susan Visser en Tygo er lang in blijven, vind hun leuk. De rest ken ik niet echt. Behalve Daphne maar die vind ik meh.
Susan Visser niet?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik ken alleen freek tygo, daphnhe en owen.
Hopen dat die er lang in zit. Euh, voor het programma natuurlijk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:14 schreef tralalala het volgende:
Jennifer Hoffman ziet er weer geweldig uit in de promo.
Tuurlijk joh!quote:
Ja tuurlijk kijk in WIDMquote:
Susan Visser spreekt mij persoonlijk iets meer aan, prachtige MILF. Ja toch?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopen dat die er lang in zit. Euh, voor het programma natuurlijk.
Ik heb gestemd ja. Maar weet niet of het gereset wordquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:47 schreef Markeerstift het volgende:
Zit hier iemand ook op die app? Weten jullie of ik daar niet vooraf al aan moet geven van wie ik denk dat de mol is ?
waar en hoe doe je dat dan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:49 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb gestemd ja. Maar weet niet of het gereset word
Geen idee, ik zit in een poule maar kan nergens vragen beantwoorden. Op het beginscherm staat wel dat ik er al 3/8 heb beantwoord?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:56 schreef DeLuna het volgende:
Moet je perse een poule aanmaken op die app?
Ik weet alleen dat je vanaf vrijdag 12 uur pas vragen kan beantwoordenquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:58 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit in een poule maar kan nergens vragen beantwoorden. Op het beginscherm staat wel dat ik er al 3/8 heb beantwoord?
Maar hoe moet dat dan met je verdenking? Dat kunnen ze je toch op z'n minst alvast laten invullen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:59 schreef Pino112 het volgende:
Ik las vandaag dat je pas vanaf morgen iets in kan vullen.
Is pas vanaf volgende week dus.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar hoe moet dat dan met je verdenking? Dat kunnen ze je toch op z'n minst alvast laten invullen?
Denk aan je hartslag Cee.
maar hoe zit het met die poule dan? zie enkel '' nieuws'' ''statistieken'' ''stem'' en ''overzicht''quote:
Ik zie geen "stem"quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:02 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
maar hoe zit het met die poule dan? zie enkel '' nieuws'' ''statistieken'' ''stem'' en ''overzicht''
geen poule?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |