Ik ga vanavond 3x stemmen voor WIDM.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:15 schreef Pino112 het volgende:
Vanavond gaat het gebeuren, er wordt zoveel gepromoot overal![]()
Zo weinig?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:18 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ik ga vanavond 3x stemmen voor WIDM.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe vaak ga jij dan stemmen?Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:23 schreef jcdragon het volgende:
[..]Meerdere mobielen, proxies, alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe vaak ga jij dan stemmen?
Dan moet WIDM dit jaar zeker winnen!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Meerdere mobielen, proxies, alles.
Misschien even 4chan inschakelenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 17:15 schreef Pino112 het volgende:
Vanavond gaat het gebeuren, er wordt zoveel gepromoot overal![]()
Gaat er om wie de meeste STEMMENDE fans heeftquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 18:50 schreef Tranquilize het volgende:
Gaat erom wie de meeste fans heeft.
Ja maar een groot deel van de fans stemt wel, een deel van de kijkers dan weer niet.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaat er om wie de meeste STEMMENDE fans heeft
Leuk stukje net waarin Kees Tol vindt dat WIDM het nu toch echt moet winnen en zijn Mollenhartje sneller gaat kloppen
Ik begin a.s. dinsdag (vrije dag) met seizoen 5, is me hier aangeradenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik vind het zo leuk dat je nu al besmet bent Greys!
Ga je ff een warmup rondje doen? Alvast als trainingskamp de serie van vorig jaar kijken?
Nou ja, ik vind het alleen maar leuk. En doorhebben hoe t werkt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik begin a.s. dinsdag (vrije dag) met seizoen 5, is me hier aangeraden
En daarna doe ik vorig seizoen! Dan heb ik een seizoen gekeken waar ik nog helemaal NIETS van weet en daarna een seizoen waarvan ik de winnaar al weet (Kees) dus dan kan ik er met andere ogen naar kijken. Ik verwacht dat ik het daarna allemaal wel een beetje door heb hoe het werkt
En ik vind het tof dat niemand het irritant lijkt te vinden dat ik hier als n00b tussendoor wals met allerlei vragen en iedereen gewoon lief antwoordt enzo![]()
![]()
Via welke site kijk je dan?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:47 schreef Burrito het volgende:
Is seizoen 5 nog in betere kwaliteit te vinden of is 240p de max?
De basisdingenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:46 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou ja, ik vind het alleen maar leuk. En doorhebben hoe t werkt.
Ik zag hierboven net de hint dat de nieuwe mol niet graag in de schijnwerpers staat. Ik dacht "Nou dan is het dus niet een van de mensen die regelmatig op tv komt, hoewel nee stom, dat is weer te makkelijk, dus eh... eh... wat betekent Tygo zijn naam eigenlijk??". Dus het gaat nu al nergens meer over in mijn hoofd qua waar mijn gedachten heen schietenquote:Ik heb nog geen seizoen gemist en ik heb nog steeds geen bloody clue.
Dat ligt vast aan mijn beperkte vermogensmaar toch.
Ah dat zeiden er ook meer hier ja! Dan ga ik dus eerst seizoen 5 kijken, daarna 2013 en daarna seizoen 3quote:Seizoen 5 is cool ja. en ik zou seizoen 3 willen aanraden. Is met onbekende nederlanders maar echt een topseizoen.
Via http://widmgemist.nl/ - zal uitzendinggemist proberenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Via welke site kijk je dan?
Ik vond de kwaliteit via uitzendinggemist nog best acceptabel.
Het zou wel iemand kunnen zijn die buiten zijn/haar ding op tv weinig verder in de aandacht komt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zag hierboven net de hint dat de nieuwe mol niet graag in de schijnwerpers staat. Ik dacht "Nou dan is het dus niet een van de mensen die regelmatig op tv komt, hoewel nee stom, dat is weer te makkelijk, dus eh... eh... wat betekent Tygo zijn naam eigenlijk??". Dus het gaat nu al nergens meer over in mijn hoofd qua waar mijn gedachten heen schieten![]()
Nee maar dat zou toch nu aan het begin dan al een veel te duidelijke hint zijn, als ze dat echt zo letterlijk bedoelen?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 19:52 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het zou wel iemand kunnen zijn die buiten zijn/haar ding op tv weinig verder in de aandacht komt.
Aaf BC is volgens mij ook niet iemand die heel fanatiek en blij een studie in huppelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |