quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Goed gevonden!Het kan wel he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ken alleen freek tygo, daphnhe en owen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
jup![]()
Ik hoop dat Susan Visser en Tygo er lang in blijven, vind hun leuk. De rest ken ik niet echt. Behalve Daphne maar die vind ik meh.
Susan Visser niet?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik ken alleen freek tygo, daphnhe en owen.
Hopen dat die er lang in zit. Euh, voor het programma natuurlijk.quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:14 schreef tralalala het volgende:
Jennifer Hoffman ziet er weer geweldig uit in de promo.
Tuurlijk joh!quote:
Ja tuurlijk kijk in WIDMquote:
Susan Visser spreekt mij persoonlijk iets meer aan, prachtige MILF. Ja toch?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hopen dat die er lang in zit. Euh, voor het programma natuurlijk.
Ik heb gestemd ja. Maar weet niet of het gereset wordquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:47 schreef Markeerstift het volgende:
Zit hier iemand ook op die app? Weten jullie of ik daar niet vooraf al aan moet geven van wie ik denk dat de mol is ?
waar en hoe doe je dat dan?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:49 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik heb gestemd ja. Maar weet niet of het gereset word
Geen idee, ik zit in een poule maar kan nergens vragen beantwoorden. Op het beginscherm staat wel dat ik er al 3/8 heb beantwoord?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:56 schreef DeLuna het volgende:
Moet je perse een poule aanmaken op die app?
Ik weet alleen dat je vanaf vrijdag 12 uur pas vragen kan beantwoordenquote:Op donderdag 2 januari 2014 19:58 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit in een poule maar kan nergens vragen beantwoorden. Op het beginscherm staat wel dat ik er al 3/8 heb beantwoord?
Maar hoe moet dat dan met je verdenking? Dat kunnen ze je toch op z'n minst alvast laten invullen?quote:Op donderdag 2 januari 2014 19:59 schreef Pino112 het volgende:
Ik las vandaag dat je pas vanaf morgen iets in kan vullen.
Is pas vanaf volgende week dus.quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Maar hoe moet dat dan met je verdenking? Dat kunnen ze je toch op z'n minst alvast laten invullen?
Denk aan je hartslag Cee.
maar hoe zit het met die poule dan? zie enkel '' nieuws'' ''statistieken'' ''stem'' en ''overzicht''quote:
Ik zie geen "stem"quote:Op donderdag 2 januari 2014 20:02 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
maar hoe zit het met die poule dan? zie enkel '' nieuws'' ''statistieken'' ''stem'' en ''overzicht''
geen poule?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |