Kijk jij ook Widm?quote:
Op mijn telefoon kan ik die hele app niet vinden, hij vindt alleen de apps van vorig jaar..quote:Op donderdag 2 januari 2014 12:39 schreef Vlaggenroof het volgende:
Oh nu kan ik wel inloggen!
wel een trage app..
quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Op mijn telefoon kan ik die hele app niet vinden, hij vindt alleen de apps van vorig jaar..![]()
Iemand een idee hoe ik wél de app van dit jaar op mijn telefoon kan downloaden?
quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.avro.demol
Thnxquote:
Here we go!twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 02-01-2014 om 13:40:41Twee keer rood, achttien keer groen, vier keer wit, één keer groen en één keer zwart. #widm Vanavond, Ned 1, 20:25 uur. reageer retweet
RLS / [WIDM] Tweetstopicquote:Op donderdag 2 januari 2014 13:44 schreef Jor_Dii het volgende:
Here we go!twitter:IkBenDeMol twitterde op donderdag 02-01-2014 om 13:40:41Twee keer rood, achttien keer groen, vier keer wit, één keer groen en één keer zwart. #widm Vanavond, Ned 1, 20:25 uur. reageer retweet
wel uit '94?quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:07 schreef roos94 het volgende:
[..]
dankje (: en nee hoor, al bijna 2 jaar
jupquote:
Goed gevonden!quote:Op donderdag 2 januari 2014 13:02 schreef Vlaggenroof het volgende:
Owen is de mol mensen. Mijn theorie:
Owen SCHUMACHER. Zijn naamgenoot Michael ligt in coma zoals we allen weten. daardoor heeft hij zijn ogen dicht en ziet niks. De mol ziet ook niks.
Zo. Problem solved.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Goed gevonden!Het kan wel he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ken alleen freek tygo, daphnhe en owen.quote:Op donderdag 2 januari 2014 15:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
jup![]()
Ik hoop dat Susan Visser en Tygo er lang in blijven, vind hun leuk. De rest ken ik niet echt. Behalve Daphne maar die vind ik meh.
Susan Visser niet?quote:Op donderdag 2 januari 2014 16:05 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik ken alleen freek tygo, daphnhe en owen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |