quote:Op woensdag 1 januari 2014 21:14 schreef TLC het volgende:
Na de STER een terugblik op eerdere seizoenen
quote:Op woensdag 1 januari 2014 19:39 schreef roos85 het volgende:
Voor vanavond:
RLS / 13 jaar Wie is de Mol? ? Niets is wat het lijkt
Ik ga uiteraard weer voor het ontdekken van die baanbrekende hintquote:
Kijken of je hem in het introfilmpje kunt ontdekken en dan vanaf minuut 1 lekker met tunnelvisie kijken om pas in de finale te ontdekken dat je op de winaar/verliezer zatquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:36 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik ga uiteraard weer voor het ontdekken van die baanbrekende hint
Voorgaande jaren duurde het meestal een kwartiertje tot een half uur oid na afloop van de aflevering geloof ik. Verschilt wel eens.quote:Op donderdag 2 januari 2014 10:51 schreef Vogeltje88 het volgende:
Heeft iemand enig idee hoe snel de uitzending op Uitzending Gemist staat via digitale tv? Ik moet werken tot 9 uur (elke donderdag) en ik kan dus niet gelijk om half 9 klaar zitten.
Oh, helemaal top! Hoef ik niet al te lang m'n best te doen om alle "spoilers" te ontwijkenquote:Op donderdag 2 januari 2014 10:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Voorgaande jaren duurde het meestal een kwartiertje tot een half uur oid na afloop van de aflevering geloof ik. Verschilt wel eens.
Gewoon twitter, facebook en dit topic mijdenquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:08 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Oh, helemaal top! Hoef ik niet al te lang m'n best te doen om alle "spoilers" te ontwijken
Er schijnen problemen te zijn ja, maar je kan pas vanaf vrijdag iets invullen dus er gaan geen punten verloren aldus de makers.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Die app he... Ik kan nu niets voorspellen voor vanavond, klopt dat?
Ik kan niet eens registreren..quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er schijnen problemen te zijn ja, maar je kan pas vanaf vrijdag iets invullen dus er gaan geen punten verloren aldus de makers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |