Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door PG18 op 19-10-2013 23:42:53 ]
Gewoon alles liken joh, wie weet heeft ze jou ook geliked en kan je er een ONS uithalen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:19 schreef MAHL het volgende:
Hmm wat zijn jullie grootste afknappers?
Hier, als ik een hipsterbril, colourrun, of 'lekker gekke bek' zie weet ik genoeg en klik ik hem meteen weg. Walgelijk
Met Afrikaanse kindertjes om haar heen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:19 schreef MAHL het volgende:
Hmm wat zijn jullie grootste afknappers?
Hier, als ik een hipsterbril, colourrun, of 'lekker gekke bek' zie weet ik genoeg en klik ik hem meteen weg. Walgelijk
Kom op man met sommige wil je toch niet eens een ONS?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Gewoon alles liken joh, wie weet heeft ze jou ook geliked en kan je er een ONS uithalen.
Maar die zijn vaak wel redelijk makkelijk.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Met Afrikaanse kindertjes om haar heen.
Waarom niet? Er zitten niet bepaald lelijke meisjes op tinder.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:38 schreef MAHL het volgende:
Kom op man met sommige wil je toch niet eens een ONS?
Oh jawel hoor, met name als je niet in de grote steden zit.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom niet? Er zitten niet bepaald lelijke meisjes op tinder.
Misschien als je geen standaarden hebt.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Waarom niet? Er zitten niet bepaald lelijke meisjes op tinder.
Doe die met een watermeloenquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:45 schreef Dimachaerus het volgende:
WOW, ik ben gematched met een meisje, weet iemand goede opener voor me?
Gewoon hey [naam]? Waarom zo moeilijk doen.quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:45 schreef Dimachaerus het volgende:
Psst mesje, wat is je ping?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:45 schreef Dimachaerus het volgende:
Heb al geopend met : Charmander squirtle of bulbasaur?quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:58 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Psst mesje, wat is je ping?
Succes gegarandeerd.
Gast, dat ze op het hartje klikken wil nog niet zeggen dat ze spontaan beginnen te squirten als je ze aanspreekt. Ze klikken op tientallen hartjes per dag. Of ouwehoer jij ook met alles en iedereen wiens foto je ''liked''?quote:Op donderdag 17 oktober 2013 13:06 schreef GlenSpey het volgende:
Echt he, van die vrouwen die niets te zeggen hebben en waarbij iedere vorm van conversatie van jouw kant af moet komenhad dan op het kruisje gedrukt in plaats van op t hartje...
Dat is toch potverdorie een geniale vraag!quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:58 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Heb al geopend met : Charmander squirtle of bulbasaur?
Ze antwoordde
Is dit serieus?
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:22 schreef BroodjeKebab het volgende:
Ik wil voor de lol eens meedoen, maar hoe zit het met de privacy? Ik hou niet zo van een connectie te maken met mijn facebook? En kunnen mijn foto's verspreid worden op het internet en dergelijke? En van die rare fratsen of dat mijn gegevens van facebook te zien zijn of misbruikt?
Als ik die connectie gemaakt heb, heeft tinder dan altijd toegang tot mijn fb zonder in te loggen?
Ben erg gesteld op mijn privacy
Je bent erg gesteld op je privacy maar je zit dus wel op Facebook? Ehhh..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:22 schreef BroodjeKebab het volgende:
Ik wil voor de lol eens meedoen, maar hoe zit het met de privacy? Ik hou niet zo van een connectie te maken met mijn facebook? En kunnen mijn foto's verspreid worden op het internet en dergelijke? En van die rare fratsen of dat mijn gegevens van facebook te zien zijn of misbruikt?
Als ik die connectie gemaakt heb, heeft tinder dan altijd toegang tot mijn fb zonder in te loggen?
Ben erg gesteld op mijn privacy
Ja, dat kon al sinds je ze op Facebook hebt gezet.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 00:22 schreef BroodjeKebab het volgende:
En kunnen mijn foto's verspreid worden op het internet en dergelijke?
quote:En van die rare fratsen of dat mijn gegevens van facebook te zien zijn of misbruikt?
Alle apps hebben altijd toegang zolang jij die toegang geeft. ( https://www.facebook.com/settings?tab=applications )quote:Als ik die connectie gemaakt heb, heeft tinder dan altijd toegang tot mijn fb zonder in te loggen?
Ja en wat kunnen ze allemaal als ik ze toegang geef? Ik heb altijd al een soort hekel gehad aan connecties maken via facebook..quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 09:52 schreef mstx het volgende:
[..]
Ja, dat kon al sinds je ze op Facebook hebt gezet.
[..]
[..]
Alle apps hebben altijd toegang zolang jij die toegang geeft. ( https://www.facebook.com/settings?tab=applications )
Hoelang duurt het matchen ongeveer?quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:31 schreef Maastoren het volgende:
Hij vindt geen matches meer bij mij. Iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
Edit: profiel verwijderen heeft geholpen. Helaas wel alle matches kwijt.
Geen flauw idee. Hangt er natuurlijk ook van af hoeveel dames jij liked.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 16:34 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Hoelang duurt het matchen ongeveer?
Heb de app nu twee dagen maar nog geen resultaat.
Ik dacht dat ik de enige was die dat zagquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:15 schreef mstx het volgende:
De spammers hebben tinder ook gevonden hoor
Krijg ik een match met in de profieltekst: "Voeg me toe op www.**********.nl, is wat fijner dan tinder:)" en een logo in de foto's
Ook al dagen niks nieuws hier. Beetje jammer. Zal straks even proberen account te verwijderen.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 14:31 schreef Maastoren het volgende:
Hij vindt geen matches meer bij mij. Iemand een idee hoe ik dit probleem kan oplossen?
Edit: profiel verwijderen heeft geholpen. Helaas wel alle matches kwijt.
zeg gewoon iets wat je ziet in de foto's, of verzin een leuk compliment die je kan combineren met je 'hoi'quote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:45 schreef Dimachaerus het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:06 schreef BlauweTijger het volgende:
Ok guys, komt die:
Zit je met een chick op Tinder over van alles en nog wat te praten tot in de meest seks-achtige verhalen aan toe, en weten we bijna alles over elkaar en denk je van jjaaaaaaa DOEN.
....Heeft ze een vriend. Betekent dit dat ze niet trouw is, en een neukertje erbij zoekt? Of is het een aandachtsslet die gewoon wil chatten met knappe mannen.? Wat de fuck moet ik hiermee?
Alles moet kapot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Burning bridges gives you so much more
Of achter het roer van een boot. Maar dat komt misschien ook door de regio waar ik op heb ingesteldquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:29 schreef Revanches het volgende:
Wat mij opvalt bij de mannen en hun foto's:
- Een groepsfoto, soms zelfs compleet met pinguïn- en bananenpakken.
- Leunend tegen een palmboom in een Spaans oord met voetbalshirt.
- Lurkend aan een corona.
- Wanend als echte pimp met Toyota starlet, golf of audi( vaak staat alleen de geliefde bolide op de foto).
- Zittend bij een waterval.
Zelfde als bij de vrouwen met hun dingen enzo, heb gewoon 1 simpele foto.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:29 schreef Revanches het volgende:
- Wanend als echte pimp met Toyota starlet, golf of audi( vaak staat alleen de geliefde bolide op de foto).
Ik sta met mijn BMWquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:29 schreef Revanches het volgende:
Ik heb twee foto's. En eentje valt misschien onder punt 4 omdat ik op de motor zit.quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:29 schreef Revanches het volgende:
MariskaVDE zeker...quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 20:15 schreef mstx het volgende:
De spammers hebben tinder ook gevonden hoor
Krijg ik een match met in de profieltekst: "Voeg me toe op www.**********.nl, is wat fijner dan tinder:)" en een logo in de foto's
Ik heb nu een match die er al even in staat, maar veel zegt ze op het moment niet. Op de foto's is het best een leuke meid trouwensquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Die app werkt zo dat degene die jij liked, komt bij hun als een van de eerste te staan als zij de app openen. Ben je echt wanhopig op zoek naar een match, moet je de eerste 5 a 10 foto's/personen liken en je hebt geheid een 'match'. Zo werkt die dating shit.
quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:29 schreef Revanches het volgende:
De eerste is bij altijd geheid een matchquote:Op zondag 20 oktober 2013 11:46 schreef BlauweTijger het volgende:
Die app werkt zo dat degene die jij liked, komt bij hun als een van de eerste te staan als zij de app openen. Ben je echt wanhopig op zoek naar een match, moet je de eerste 5 a 10 foto's/personen liken en je hebt geheid een 'match'. Zo werkt die dating shit.
Die groepsfoto's kan ik ook echt niets mee. Bijna altijd zit je je dan af te vragen wie dan de persoon zelf is. Nóg irritanter is als het alleen maar groepsfoto's zijn die ze heeft gepost, dan zit je dus naar overeenkomsten tussen de foto's te zoekenquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:29 schreef Revanches het volgende:
Vergeet niet:quote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:29 schreef Revanches het volgende:
- met een glas drank in de hand en met twee vingers in de lucht.quote:Op zondag 20 oktober 2013 12:42 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Vergeet niet:
- met een klein kind of huisdier
- met (groot) ouders
- actie foto's van de sport die ze beoefenen
- in pak
Vandaar dat ik zo weinig matches krijgquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 22:29 schreef Revanches het volgende:
Second base?quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:43 schreef Capt.Hillstrand het volgende:
Mijn Tinder-date van vrijdag was iig erg geslaagd. Vervolgdate ook al gehad en morgen weer afgesprokenIk vind Tinder dus een succes
Als iemand alleen maar groepsfoto's heeft klik ik automatisch op kruisjequote:Op zondag 20 oktober 2013 12:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
- met een glas drank in de hand en met twee vingers in de lucht.
- met een gekke bek (al dan niet met vriendin).
En die groepsfoto's zijn inderdaad te erg eigenlijk als het enkel zulke foto's zijn. Daar ga ik niet eens de moeite voor nemen.
Neem een pruik mee voor haar.quote:Op zondag 20 oktober 2013 13:48 schreef MAHL het volgende:
Urgh dilemma dit. Meid met dezelfde interesses als ik, erg mooiMaar, pittig kort kapsel
Nee dat niet. Moet toch minimaal 3 dates gehad hebben (dat dat dan 3 dates zijn in 4 dagen tijd maakt niet uit toch?quote:
Nope, naar mijn idee gewoon prima om mee te beginnen. Vrijwel alle matches die tegen mij begonnen te praten zijn op die manier gestart met een gesprek. En ik vind die manier eigenlijk wel fijn. Gesprek komt vanzelf wel, dat hoeft niet per se met aparte openingszinnen.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:41 schreef Greye het volgende:
Ugh, meerdere matches staan maar geen van allen praten ze terug. Ik open gewoon met "Hey, hoe is het" oid, of goeiemorgen ofzo. Doe ik dan iets grandioos verkeerds?
Ja je moet gewoon een pakkend iets hebben. Bijv "Bulbasaur, Charmander, of Squirtle?" En als ze dan verkeerd reageren weet je meteen dat het niets wordt.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:41 schreef Greye het volgende:
Ugh, meerdere matches staan maar geen van allen praten ze terug. Ik open gewoon met "Hey, hoe is het" oid, of goeiemorgen ofzo. Doe ik dan iets grandioos verkeerds?
Te laat heb haar al weggeklikt.quote:
Lexa en Pepper? Hoe oud ben je?quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:35 schreef Capt.Hillstrand het volgende:
[..]
Nee dat niet. Moet toch minimaal 3 dates gehad hebben (dat dat dan 3 dates zijn in 4 dagen tijd maakt niet uit toch?).
Maarre, ik heb met die app in 1 week tijd meer succes gehad dan met Lexa of Pepper in een paar maanden.
heb ik ook een boel van gehad die dan niks terugzeiden.quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:41 schreef Greye het volgende:
Mja is wel een beetje saai en standaard om mee te beginnen. Ik heb tot nog toe 4 matches gehad en daarvan reageerden er 3 zeer positief op mijn 'openingszin'. En eentje reageerde er niet en klikte wegquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:41 schreef Greye het volgende:
Snorretjes? Wat zijn dat?quote:Op zondag 20 oktober 2013 14:47 schreef MAHL het volgende:
Die 'snorretjes' komen mij ook de strot uit zeg. Ook een instant wegklik, ook al is het meisje nog zo mooi
"Kijk, ik heb een snorretje op mijn vinger getekend en die hou ik nu voor mijn bovenlip"quote:
Ow, ben ik nog niet tegengekomenquote:Op zondag 20 oktober 2013 14:59 schreef Greye het volgende:
[..]
"Kijk, ik heb een snorretje op mijn vinger getekend en die hou ik nu voor mijn bovenlip"
Zolang ze geen baard heeft valt het best mee.quote:
Ik vind het ook random dat er soms mensen worden 'aanbevolen' waarmee ik helemaal geen enkele overeenkomende 'interesse' heb.quote:Op zondag 20 oktober 2013 15:40 schreef PG18 het volgende:
Dus een aantal dagen geleden ben ik gewoon wat dingen leuk gaan vinden op Facebook, maar dat wordt niet toegevoegd aan mijn profiel op Tinder.Ook niet als ik me uitlog op Tinder en die app even afsluit.
Of je was flink wastedquote:Op zondag 20 oktober 2013 15:59 schreef GlenSpey het volgende:
Blegh wtf, heb een match met Piglet... snap niet dat ik dit exemplaar geliked heb. Misschien een vlaag van verstandsverbijstering?
Linkje?quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:59 schreef El_Thijs het volgende:
Die staan allemaal op de FaceBook pagina Guitige Tinderberichten
quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:55 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerste is waarlijk geniaal.quote:Op zondag 20 oktober 2013 16:55 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze willen allemaal een kansje bij je maken.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Die app is trouwens wel aardig op hol geslagen nu, lag net even een half uurtje foto's te checken, en het bleef maar matches regenen. Holy fuck.
Hmm, wat voor soort foto's heb jij?quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Die app is trouwens wel aardig op hol geslagen nu, lag net even een half uurtje foto's te checken, en het bleef maar matches regenen. Holy fuck.
Niks bijzonders, paar gezichtsfoto's.quote:
Ahja heb hier ook nog zo goed als niks verkregen hoor.quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:01 schreef Stroopwafels het volgende:
De 3 machten die ik heb gehad zeggen allemaal tot ziens.
Trouwens ook een hoop dames met negerkindjes.
Stond in haar profiel ook deze quote; You got to risk it, to get the biscuit?quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:09 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ahja heb hier ook nog zo goed als niks verkregen hoor.
Dame 5 piglet=> prullenbak
quote:Op zondag 20 oktober 2013 17:18 schreef PG18 het volgende:
[ afbeelding ]
(van de Guitige Tinder Berichten Facebook
Bron)
Synchronisatie is af en toe een heibel puntquote:
Presentquote:
quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:34 schreef robben93 het volgende:
Wtf is dit, steeds geen matches en m'n ego is groot genoeg om te weten dat ik niet bepaald lelijk ben.. Volgens mij is de verhouding m-v zo groot verschil dat mijn foto niet beoordeelt wordt ofzo?
Dan ben jij te lelijk, helaasch!quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:34 schreef robben93 het volgende:
Wtf is dit, steeds geen matches en m'n ego is groot genoeg om te weten dat ik niet bepaald lelijk ben.. Volgens mij is de verhouding m-v zo groot verschil dat mijn foto niet beoordeelt wordt ofzo?
Zit tegen de 100 matches aan, de dames zijn niet geïnteresseerd man.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:34 schreef robben93 het volgende:
App is gewoon kapot, met Badoo had ik er minstens 10 per dag maar daar zijn alleen nog maar lelijkerdsquote:Op zondag 20 oktober 2013 21:45 schreef Gauner het volgende:
[..]
Zit tegen de 100 matches aan, de dames zijn niet geïnteresseerd man.
+1(niet 100 maar wel richting de 50 ondertussen hoewel ik er daarvan ook alweer 40 uitgeflikkerd heb). Nog steeds dagelijks wel 1-5 matches.quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:45 schreef Gauner het volgende:
[..]
Zit tegen de 100 matches aan, de dames zijn niet geïnteresseerd man.
Dan had je wel matches moeten hebben, gezien je dat niet hebt ben je gewoon lelijk.quote:
Laat maar, ik had me app verwijderd en opnieuw ingelogd en nu heb ik al wel 1 match?quote:Op zondag 20 oktober 2013 21:57 schreef xminator het volgende:
[..]
Dan had je wel matches moeten hebben, gezien je dat niet hebt ben je gewoon lelijk.
Plaats eens picca, dan kunnen de dames van fok beoordelen of je knap bent.
Scherpquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:06 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik kwam zojuist een tagline tegen van een meisje:
"weet je vriendin hiervan af?"
Ach, ik had er een voorbij zien komen met d'r trouwfoto's, dus jaquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:30 schreef Greye het volgende:
Zucht... Wel een match krijgen die vervolgens niks zegt, en vriendje heeft of direct blokkeerd. Wat de neuk.
Ik like alles >=6/10 maar geen succesquote:Op zondag 20 oktober 2013 23:35 schreef GlenSpey het volgende:
Ik vind het best vaag dat sommigen hier roepen nooit matches te krijgen... misschien moeten jullie iets minder kieskeurig zijn en de 7's en 8en ook liken in plaats van alleen de 9's en 10en.
Zelfs ik kan matches krijgen, en ik ben ook geen standaard gast met tanktop, mojito, semi geschoren baardje en hipstermerkonderbroeken
Hoeveel likes heb je ongeveer al gemaakt? Ik moet zeggen het gaat bij mij ook best traag... heb in totaal 5 matches gescoord en daar wel enkele honderden likes voor moeten plaatsenquote:
haha homoquote:Op zondag 20 oktober 2013 20:23 schreef stephano1990 het volgende:
Yo, ik heb ineens iets heel raars met Tinder,
Mijn nichtjes hebben gisteren met mijn telefoon zitten spelen, en nu krijg ik ineens op Tinder ook suggesties van mannen!
Het rare is dat ik in het instellingen menu "male" op off heb staan, en "female" op on. Dus het zou niet zo moeten zijn dat er mannen tussen mijn suggesties zitten :S
Daarnaast, als ik naar de foto's kijk, de mannen die ik als suggestie krijg lijken mij ook niet overduidelijk homo of zo. Sommige staan zelfs met hun vriendin op de foto!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel een duidelijk teken dude, appen en afspreken?quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:55 schreef Nutkicker22 het volgende:
Ik zit inmiddels op 24 matches in paar dagen tijd, maar het wil nog niet echt vlotten met de gesprekken. Met eentje heb ik wel een leuk gesprek maar ik krijg alleen maar van die korte antwoorden zo van: haha, idd, leuk toch. Dus ik moet steeds nieuwe onderwerpen verzinnen maar ik weet er geen meer. Ze vroeg wel om mijn whatsapp maar die heb ik uiteindelijk (nog) niet gegeven.
Ik heb tot nu toe zowat alle foto's geliked, 3 matches. Er is 1 berichtje uitgewisseld en dat was het.quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:35 schreef GlenSpey het volgende:
Ik vind het best vaag dat sommigen hier roepen nooit matches te krijgen... misschien moeten jullie iets minder kieskeurig zijn en de 7's en 8en ook liken in plaats van alleen de 9's en 10en.
quote:Op zondag 20 oktober 2013 23:55 schreef Nutkicker22 het volgende:
Ze vroeg wel om mijn whatsapp maar die heb ik uiteindelijk (nog) niet gegeven.
Best weinig.quote:Op zondag 20 oktober 2013 22:27 schreef pindaplukker het volgende:
In 3 dagen tijd, 6 matches hier zo
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:38 schreef krullenbolletje het volgende:
wat ik net meemaakte wtf
hadverdamme Krul, gay loverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, dat maakt het wel wat makkelijker. Roker > X. Gaat geen match zijn met mijn longenquote:Op maandag 21 oktober 2013 00:59 schreef kurk_droog het volgende:
Ook mooi dat sommige rokend erop staan. Zoekend nog naar de schattige brunette
quote:Op maandag 21 oktober 2013 00:38 schreef krullenbolletje het volgende:
wat ik net meemaakte wtf
Dat je dan nog reageert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 11:24 schreef ItaloDancer het volgende:
Als aanvulling op iemand die zei dat je steeds eerst degenen krijgt die jou geliked hebben: blijkbaar krijg je die in blokken (van ongeveer 5 denk ik). En tussen die blokken mensen die je nog niet geliked hebt.
[..]
Dat je dan nog reageert.
Hij moet zelf nog uit de kast komen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb hem nu wel geblokt, was wel benieuwd of hij nog zou reageren maar hij was natuurlijk al zijn kansen al kwijt. Intolerantie
Dat 't nog bestaat, dit soort mensenquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb hem nu wel geblokt, was wel benieuwd of hij nog zou reageren maar hij was natuurlijk al zijn kansen al kwijt. Intolerantie
Betere openingszin gebruiken? Ik krijg altijd wel respons met mijn slechte openers.quote:Op maandag 21 oktober 2013 13:52 schreef Exocet het volgende:
Het wil bij mij nog niet echt lukken helaas. In drie dagen tijd een stuk of 6-7 matches, maar als ik ze vervolgens aanspreek zeggen niks terug
Openingszinnen gebruiken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:03 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Betere openingszin gebruiken? Ik krijg altijd wel respons met mijn slechte openers.
Alsof meiden daar niet al een miljoenmiljard per uur van krijgen. Beter ben je iets origineler en probeer je hun aandacht met iets leuks te trekken.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:13 schreef Happel het volgende:
[..]
Openingszinnen gebruiken.
Wat is er mis met Hey [naam]
Daar heb ik nog geen moeite mee gehad.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:16 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Alsof meiden daar niet al een miljoenmiljard per uur van krijgen. Beter ben je iets origineler en probeer je hun aandacht met iets leuks te trekken.
Ik ben er te nuchter voor ook en geloof gewoon niet in hele moeilijke openingszinnen. Nou ben ik vannacht pas begonnen dus even kijken hoe het gaatquote:Op maandag 21 oktober 2013 14:23 schreef Gauner het volgende:
Ik begin de gesprekjes gewoon met 'Hey'. Werkt prima, gisteren de 100 matches gepasseerd en toch al een aantal serieus leuke contacten met potentie aan overgehouden.
Dit.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ben er te nuchter voor ook en geloof gewoon niet in hele moeilijke openingszinnen. Nou ben ik vannacht pas begonnen dus even kijken hoe het gaat
Ga iig niet perce voor de 9 maar kijk eerder naar de schattigheid
Wat zou er tussenin moeten zitten volgens jou dan? Een complimentje of een grappige opmerking kan altijd nog als het gesprek eenmaal loopt, maar om te beginnen is 'Hey' prima.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:43 schreef LesMiserables het volgende:
Er is een behoorlijk verschil tussen heel moeilijk en "hey".
Kijken of ze nog goed in de markt liggen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 14:51 schreef kurk_droog het volgende:
Mensen ook met foto's met vriendjes...wtf doe je op tinder dan?
24 hier en kom vooral rond de 21,22 tegen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:00 schreef LesMiserables het volgende:
Vind de leeftijd wel beetje laag op Tinder, weet niet hoe oud jullie zijn maar het is bij mij echt 80% <20 jaar ofzo. Die filter opties werken ook voor geen ene meter verder hier.
Vind het niet zo erg dat ze paardrijden, het ergste is dat ze allemaal een foto hebben met of op een paard, kansloos.quote:Op maandag 21 oktober 2013 15:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
24 hier en kom vooral rond de 21,22 tegen.
Dames die paardrijden maken ook 0 kans trouwens![]()
Jup, die zijn er ook erg standaard, waarbij je gelijk haar kamer en type telefoon ook mee krijgt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:44 schreef Snoepje5 het volgende:
Of van die foto's voor de spiegel enzo
Jammer dat Yvonne niet op Tinder zit.quote:Op maandag 21 oktober 2013 18:50 schreef Wolfs het volgende:
[..]
Jup, die zijn er ook erg standaard, waarbij je gelijk haar kamer en type telefoon ook mee krijgt.
Amen brother.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:15 schreef MAHL het volgende:
[..]
Jammer dat Yvonne niet op Tinder zit.
De lelijke.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:03 schreef kurk_droog het volgende:
Af en toe ook dat ze 4x op de foto staat met dezelfde vriendin..Ja..welke ben je nou dan?
Wat een stoer gesprek. Heb je die intolerante, vieze kasthomo toch maar even goed aangepakt.quote:Op maandag 21 oktober 2013 12:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dislike ook lekkere wijven maar waaraan iets schattigs ontbreekt, moeilijk uit te leggen. Sowieso is 95% blond en weinig brunettes.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:16 schreef Dimachaerus het volgende:
Zijn jullie allemaal gay ofzo? Met jullie dislikes.
Wat boeit de foto nou?? Ik zie alleen maar bovengemiddeld aantrekkelijke meiden op de Tinder...
Vriendinnetje van de basisschoolquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:40 schreef MAHL het volgende:
Jullie al bekenden tegengekomen? Ik één voormalig studiegenote en een paar op de groepsfoto's. Durf hem eigenlijk niet op <10 km te zetten
4 bekenden al tegengekomen en alle 4 dislike.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:40 schreef MAHL het volgende:
Jullie al bekenden tegengekomen? Ik één voormalig studiegenote en een paar op de groepsfoto's. Durf hem eigenlijk niet op <10 km te zetten
Of de alom bekende badkamerselfie's, ook altijd erg spannend.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:09 schreef Snoepje5 het volgende:
Of van die dames met roze nagellak, roze telefoon(hoes) en een panterbroek. Doeiii!!
Dan krijg je er een gratis woonwagen bij.
Hallo zeggen is ook zo moeilijk hequote:Op maandag 21 oktober 2013 20:17 schreef Theuntje1 het volgende:
Ben gisteren begonnen, 6 matches, maar een te klein pikkie om een gesprek te beginnen
Meloewa?quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:09 schreef Snoepje5 het volgende:
Of van die dames met roze nagellak, roze telefoon(hoes) en een panterbroek. Doeiii!!
Dan krijg je er een gratis woonwagen bij.
Een stuk of wat. Meteen op dislike gedrukt met de hoop dat ze mij dan niet meer tegenkomenquote:Op maandag 21 oktober 2013 19:40 schreef MAHL het volgende:
Vragen of ze je aan hun vriendin willen koppelen.quote:Op maandag 21 oktober 2013 20:29 schreef Drexciyan het volgende:
Ook veel chicks die op elke foto een zonnebril dragen = dislike
Zie ook regelmatig foto's met een vriendin waarbij die vriendin er vaak leuker uitziet
Ja dat je alleen een stuk neus zietquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:38 schreef PG18 het volgende:
Wie krijgen ook allerlei foto's waarop ze de helft van hun gezicht laten zien?
Of alleen hun lichaam (waarschijnlijk de foto niet goed uitgeknipt bij die foto instellingen)?
Of twee of drie maal dezelfde foto
Zijn ook vaak wel standaard interesses die overeenkomen. Of het is een bedrijf als Bol.com of het zijn de bekende bands als Pearl Jam, Arctic Monkeys of iets dergelijks.quote:Op maandag 21 oktober 2013 19:39 schreef Stroopwafels het volgende:
Of je komt ze tegen met 12 zelfde interesses, bloed mooie dame en dan geen match.
Unfair.
Waren wat meer onbekende dingen, maar toch jammer.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Zijn ook vaak wel standaard interesses die overeenkomen. Of het is een bedrijf als Bol.com of het zijn de bekende bands als Pearl Jam, Arctic Monkeys of iets dergelijks.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:07 schreef Mortaxx het volgende:
Heb een mbomeisje. Ze schreef op een gegeven moment iets als "dat woord leuk". Moest het een aantal keer lezen voor ik het begreep
'Make that the cat wise'.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:06 schreef Happel het volgende:
[..]
Zijn ook vaak wel standaard interesses die overeenkomen. Of het is een bedrijf als Bol.com of het zijn de bekende bands als Pearl Jam, Arctic Monkeys of iets dergelijks.
Yup, die heb ik ook al een hele hoop voorbij zien komen.quote:
NCISquote:Op maandag 21 oktober 2013 21:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Yup, die heb ik ook al een hele hoop voorbij zien komen.
Al zijn er genoeg die ook wel van NCIS houden
Hartstocht in de trein.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:15 schreef kurk_droog het volgende:
Ik kom vooral veel Lowlands, Kilroy en husk tegen
Ik veel verre-reizen-foto's. Thailand, woestijnen, etc.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:15 schreef kurk_droog het volgende:
Ik kom vooral veel Lowlands, Kilroy en husk tegen
quote:
Ik ga die zin ooit eens gebruiken en dan post ik hier het resultaatquote:
Grote als zeker?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:07 schreef MAHL het volgende:
Net een meisje gezien die op een pornoactrice leek. Gaat geheid een mooie openingszin worden als het een match wordt
Welke actrice?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:07 schreef MAHL het volgende:
Net een meisje gezien die op een pornoactrice leek. Gaat geheid een mooie openingszin worden als het een match wordt
Jenna Jameson natuurlijkquote:
Dat vrees ik wel ja. Zal vast niet de enige zijn die haar geliked heeftquote:
Hmm in Groningen toevallig? Sprak er gisteren namelijk 1 die daar wel op lijkt nu ik het zo bekijkquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat vrees ik wel ja. Zal vast niet de enige zijn die haar geliked heeft
Maar, als, "Hey jij lijkt op Denisa Heaven." "Wie?" "Ja google maar even".
Ik zal wel oud zijn o.i.d., maar wat is er zo goed zijn. Snap er geen kut van.quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:50 schreef MAHL het volgende:
Vind "Charmander, Bulbasaur of Squirtle?" toch de beste openingszin aller tijden. In één klap zoveel over iemands karakter tegenkomen.
Vurig karakter, squartle speels of dat ze kan squirten en die ander?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zal wel oud zijn o.i.d., maar wat is er zo goed zijn. Snap er geen kut van.
hehequote:Op maandag 21 oktober 2013 22:23 schreef PG18 het volgende:
En toen kwam ik een bekende tegen waarvan ik zeker weet dat zij al een vriend heeft die ik tevens ook ken
Daar maak je vrienden mee. Of ze moet zich ineens vereerd voelenquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dat vrees ik wel ja. Zal vast niet de enige zijn die haar geliked heeft
Maar, als, "Hey jij lijkt op Denisa Heaven." "Wie?" "Ja google maar even".
hoeft ook niet persee om relaties te vinden te zijn die app he.. alhoewel het daar wellicht wel voor bedoeld is.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:23 schreef PG18 het volgende:
En toen kwam ik een bekende tegen waarvan ik zeker weet dat zij al een vriend heeft die ik tevens ook ken
No idea, zag alleen maar afstand in km.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Hmm in Groningen toevallig? Sprak er gisteren namelijk 1 die daar wel op lijkt nu ik het zo bekijk
Een paar keer een of ander vaag wijf gezien met in de beschrijving 'ja ik heb al een vriend maar wil gewoon nieuwe mensen leren kennen'quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:29 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
hoeft ook niet persee om relaties te vinden te zijn die app he.. alhoewel het daar wellicht wel voor bedoeld is.
Hoe oud ben je? Nooit Pokemon Red/Blue gespeeld?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik zal wel oud zijn o.i.d., maar wat is er zo goed zijn. Snap er geen kut van.
Oud en nee. Wanneer was dat populair?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:33 schreef MAHL het volgende:
Hoe oud ben je? Nooit Pokemon Red/Blue gespeeld?
Zeker, helemaal stukgespeeld op de basisschoolquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:35 schreef Happel het volgende:
[..]
Oud en nee. Wanneer was dat populair?
Begon haar naam met een Kquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
No idea, zag alleen maar afstand in km.
Geen idee meerquote:
Hmm, gokje, activiteiten begeleiden?quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:41 schreef Snoepje5 het volgende:
Ben ik arrogant als iemand zegt ik doe als studie 'activiteitenbegeleidster'. En ik reageer daarop met. 'Wat kun je met activiteitenbegeleidster doen dan? Nog nooit van gehoord.'
Beetje denigerend?
Krijg nl geen reactie meer terug haha.
Eerder gewoon domquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:41 schreef Snoepje5 het volgende:
Ben ik arrogant als iemand zegt ik doe als studie 'activiteitenbegeleidster'. En ik reageer daarop met. 'Wat kun je met activiteitenbegeleidster doen dan? Nog nooit van gehoord.'
Beetje denigerend?
Krijg nl geen reactie meer terug haha.
Activiteitengebeleidsterquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:43 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Eerder gewoon domKan je zelf toch wel bedenken wat dat nou zou inhouden
Zo kan je wel testen of het allemaal wel werkt aan het beginquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:48 schreef Snoepje5 het volgende:
Godsamme ik heb me toch een lelijk mormel langs zien komen!dacht voor de gein effe swipen naar rechtsc, ja hoor, een hit! ...
Misschien wordt het wel een mooi meisje als je haar een kusje geeft...quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:48 schreef Snoepje5 het volgende:
Godsamme ik heb me toch een lelijk mormel langs zien komen!dacht voor de gein effe swipen naar rechtsc, ja hoor, een hit! ...
Ik denk dat ik eerder een kikker een kus durf te geven dan die meid.quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:54 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Misschien wordt het wel een mooi meisje als je haar een kusje geeft...
Of van wel lang haar maar dan maar aan één kantquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:56 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ik denk dat ik eerder een kikker een kus durf te geven dan die meid.
Kort blond stekelig haar, met een bril.. En dan een gezicht dat er een beetje knullig uitziet. Godsamme, laat ten eerste dan gewoon je haar groeien. Jonge dames met kort stekelig haar
Ik heb mijn prima uitziende buurmeisje als match. Al ruim een week mee in gesprek en het klikt wel. Handig om te wetenquote:Op maandag 21 oktober 2013 20:35 schreef PG18 het volgende:
[..]
Als bijvoorbeeld jouw buurmeisje hem op <1 km heeft staan vind ze jou denk ik wel, ondanks dat jij hem hoger dan 10 km hebt staan.
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:48 schreef Snoepje5 het volgende:
quote:Op maandag 21 oktober 2013 21:07 schreef Mortaxx het volgende:
Heb een mbomeisje. Ze schreef op een gegeven moment iets als "dat woord leuk". Moest het een aantal keer lezen voor ik het begreep
quote:Op maandag 21 oktober 2013 22:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
No idea, zag alleen maar afstand in km.
[..]
Een paar keer een of ander vaag wijf gezien met in de beschrijving 'ja ik heb al een vriend maar wil gewoon nieuwe mensen leren kennen'
[..]
Hoe oud ben je? Nooit Pokemon Red/Blue gespeeld?
Iig Charmander is moeilijk in het begin maar gaandeweg makkelijker. Squirtle als je Brock wil steamrollen. En Bulbasaur als je een alto bent. Sowieso is Charmander teken van een vurig karakter, en Bulbasaur voor hippies. Meisjes die Squirtle kiezen houden van zwemmen en kunnen squirten... En ga zo maar door
Wat schattigquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:17 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Ja hoor, 21 oktober maandag is het.
Gr,
Mbo meisje
Heb er ook niks in staan,quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:51 schreef kurk_droog het volgende:
Wat zetten jullie in dat blok over jezelf dan? Ik heb hem leeg, of is dat weer te min voor de vrouwtjes?
Jawel, maar heet tegenwoordig niet zo meer. Nu meer spw ofzoquote:Op maandag 21 oktober 2013 22:47 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Activiteitengebeleidster![]()
Nee.. Want een activiteitenbegeleidster is toch geen opleiding?
Spw is toch met probleempersonen helpen enzo?quote:Op maandag 21 oktober 2013 23:58 schreef pornsuxx het volgende:
[..]
Jawel, maar heet tegenwoordig niet zo meer. Nu meer spw ofzo
Zoiets wel jaquote:Op maandag 21 oktober 2013 23:59 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Spw is toch met probleempersonen helpen enzo?
wat een bullshitquote:Op maandag 21 oktober 2013 12:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, alleen als jullie elkaar liken krijg je een melding.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:59 schreef Stefanovich het volgende:
Hoe werkt dit nou dan? Als een meisje je liked via die groene knop krijg je daar een melding van of zo? En als jij dat doet bij iemand ook?
Goeie vergelijking ookquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:56 schreef ImYourPimp het volgende:
[..]
wat een bullshit, ben ik intolerant tegen de meiden van 2 girls one cup als ik hun filmpje 'gadverdamme' vind?
Die vergelijkingquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 00:56 schreef ImYourPimp het volgende:
[..]
wat een bullshit, ben ik intolerant tegen de meiden van 2 girls one cup als ik hun filmpje 'gadverdamme' vind?
kan best zijn, maar ik vind natuurlijk moet je homo's respecteren als mens maar wat ze doen mag je best gadverdamme vinden, het is nu eenmaal iets wat tegen je eigen beleving van sexualiteit ingaat.quote:
Alleen een FOK!ster en mensen van een datingsitequote:Op maandag 21 oktober 2013 19:40 schreef MAHL het volgende:
Prima als iemand dat vindt, maar dan zijn we wel gelijk uitgematched.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 09:51 schreef ImYourPimp het volgende:
[..]
kan best zijn, maar ik vind natuurlijk moet je homo's respecteren als mens maar wat ze doen mag je best gadverdamme vinden, het is nu eenmaal iets wat tegen je eigen beleving van sexualiteit ingaat.
Wow dit is goud. Chicks willen meteen langskomen. Heb je meer?quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:04 schreef Damos het volgende:
Hallo, ik heb zelf geen tinder en ook geen interesse in.
Heb misschien wel een leuke openingszin voor mensen die 't willen proberen?
>Hé, hou jij van curry of mayonaise?
<Curry, hoezo?
>Ik hou van mayonaise, dan zijn we samen speciaal.
Iemand die 't wil proberen?
Ik bespeur enig sarcasme.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 12:22 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wow dit is goud. Chicks willen meteen langskomen. Heb je meer?
quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:04 schreef Damos het volgende:
<Curry, hoezo?
Wil het best een keer voor je doen, zal het resultaat wel posten.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 11:04 schreef Damos het volgende:
<Curry, hoezo?
Dat wordt oorlog in bed!quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:21 schreef Wolfs het volgende:
[..]
Wil het best een keer voor je doen, zal het resultaat wel posten.
Edit: 2 nieuwe matches, heb de vraag gesteld, lets see.![]()
Edit 2: Eentje zegt meer van sate saus![]()
Te laatquote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat wordt oorlog in bed!
Zeg dit.
En anders zijn ze wel achterlijk. Van die alcohol zuigende tutjes. Daar wil je dus echt geen ONS mee, ik in ieder geval niet. One night stand, maar daar blijft t dan bijquote:Op vrijdag 18 oktober 2013 21:44 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, met name als je niet in de grote steden zit.
Je wil dr geen one night stand mee, maar een one night stand wel..quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 15:51 schreef GuitarDude het volgende:
[..]
En anders zijn ze wel achterlijk. Van die alcohol zuigende tutjes. Daar wil je dus echt geen ONS mee, ik in ieder geval niet. One night stand, maar daar blijft t dan bij
Ik interpreteer ONS als in 'een serieuze relatie'.quote:Op dinsdag 22 oktober 2013 16:15 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Je wil dr geen one night stand mee, maar een one night stand wel..
En dan noem je die meiden achterlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |